Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet aikuisesta, jolla on visa electron kortti

Vierailija
07.11.2017 |

Mulle tulee mieleen, että hän on luottotiedoton.

Kommentit (193)

Vierailija
41/193 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on S-osuuskauppa kanta-asiakaskortissa Visa-Electron koska bonukset menevät sinne S-tilille ja voin sillä Electronilla sitten käyttää niitä rahoja. Mielestäni muuta pankkikorttia sinne ei saanut. Sitten varsinaisesta palkkatilipankistani Visa debit/kredit sekä sijoituspankistani Mastercard.

Vaikka Visa-Electron olisi ainut kortti niin ei välttämättä ole luottotiedoton vaan voi olla että maksuviivästysten tai täyteen käytetyn luottorajan, jota ei meinaa saada lyhennetyksi, vuoksi on menettänyt sen varsinaisen credit Visansa. Tai sitten ei ole vakityöpaikkaa, on alkuvaiheen opiskelija tms.

Vierailija
42/193 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei oo mitenkään ihmeellistä. Ajattelisin että on vaan hyvä että ei oo mitään luottokorttia. Silloin rahat riittää ilman luottoakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/193 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissaamiseen itse käytän, tuolla puskissa kun ei kelpaa muu kuin taala tai kunnon muovi. Toissa vuonna esim kävi Thaikuissa niin, että paikallisten kyvyttömyyden takia ei olisi saatu muksua sairaalaan (vaikka vakuutusyhtiö tunnisti ja lähetti maksusitoumuksen ko sairaalaan) ellei olisi muovia löytynyt niin matka olisi jatkunut. Tietysti jälkikäteen rahat takaisin.

Ja muutenkin reissatessa ei sitä tiedä mitä sattuu, se luo turvaa kun on 10K millä hoitaa ja murehtii sitten myöhemmin.

Puskissa? Aika alentuva tapa kirjoittaa muusta maailmasta tällä maailmanmatkaajalla.

Vierailija
44/193 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ ANTAKO NÄILLE MITÄÄN TIETOJA AVAIMISTA TURVALLISUUSJÄRJESTELYISYÄNNE PUHELIMISTANNE TAI PANKKIKORTEISTANNE- ettekö nyt perkele ymmärrä!

Vierailija
45/193 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele yhtään mitään, koska electronilla ja debit-kortilla ei ole käytännössä mitään muuta eroa kuin että debitin voi vetää miinukselle. En minä luottokortilla maksavistakaan ajattele, että kas, siellä onkin käytetty tili tyhjäksi.

Vierailija
46/193 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLKÄÄ ANTAKO NÄILLE MITÄÄN TIETOJA AVAIMISTA TURVALLISUUSJÄRJESTELYISYÄNNE PUHELIMISTANNE TAI PANKKIKORTEISTANNE- ettekö nyt perkele ymmärrä!

Mitä helkuttia kukaan tekee sillä tiedolla, että mulla on lompakossa visa elecron? :D

Vierailija
47/193 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on visa electron

mitä vikaa?

N20

Vierailija
48/193 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserin merkkihän se on, jos yli 25-vuotiaalla on Electron tai vastaava lasten kortti. Eihän sellaisella voi edes matkustaa.

Vierailija
49/193 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi electron kertoisi luottotiedottomuudesta? Jollain nyt vähän pettämätön logiikka 😂😂😂👍👍

Itse en oikein osaa ajatella mitään sen kummempaa, minulla on pääkäytössä Visa electron (se on sen tilin kortti, jota eniten käytän, tulee palkka + miehellä samassa pankissa tili), toisella tilillä debit-kortti ja sitten vielä luottokortti erikseen.

Vierailija
50/193 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuserin merkkihän se on, jos yli 25-vuotiaalla on Electron tai vastaava lasten kortti. Eihän sellaisella voi edes matkustaa.

Miten ei voi? Mikä on luuseri?

Vierailija
51/193 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla (37v) on electron (jäänne opiskeluajoilta), jota käytän pääasiassa, Master Card löytyy, ihan credit. Velkaa ei ole (ei ole tarvinnut ottaa lainaa).

Vierailija
52/193 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaverilla on vain electron, tiedän kun kerran oltiin liikenteessä ja ko. kortti ei toiminut, hänellä ei ollut muita maksuvälineitä, lainasin sitten käteistä kun sattui olemaan, vähän jännitti mutta maksoi heti seuraavana päivänä takaisin.

Toisella kertaa oltiin liikenteessä ja asioitiin pankkiautomaatilla peräkkäin, hänellä jäi kuitti jumiin ja minulle kone sylkäisi hänenkin kuittinsa. Joo, kukaan muu ei tietenkään olisi katsonut mutta minä tyttö kurkkasin uteliaisuuttani - saldo rapiat 70 000e. Meinasin lentää pyllylleni :D

53/193 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on varmasti tilillä katetta, jos maksu onnistuu

Vierailija
54/193 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että tyhmää väkeä piisaa.

Vierailija
55/193 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuodaanko oravannahkoja, juntin nahkoja tms. Sitten vaihdantasopimuksen ratoksi?

Vierailija
56/193 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuue, moni kalastelija "tekee" tiedoillasi kovasti,

Toisaalta yrittäähän jotkut jatkuvasti tunkea nuppiaan muiden asioihin kun omaa elämää ei ole.

Vierailija
57/193 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Electron. Olen tehnyt osa-aikaisia töitä tai määräaikaisuuksia, eli ei heru luottokorttia. Opintolainan maksoin 4v sitten, ei ole muita velkoja eikä luottotiedoissa koskaan mitään hämminkiä, mutta ei ole omaisuuttakaan. Tuskinpa olen ainoa vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
58/193 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee mieleen, että hän on luottotiedoton.

Electonissa oli omat ongelmansa.

Itse käytän mielellään nimenomaan Debit-korttia, en halua ostaa luotolla mitään.

En ole kovin varakas, ja mieluiten hoidan ostokset niin että salakavalaa luottokuormaa ei pääse keräytymään, se tapahtuu melko helposti.

Minkäänlaisia maksuongelmia minulla ei ole ollut ja kaikki laskut maksan aina ajallaan.

Luotolla eläminen on siis velaksi elämistä, on siinä omat hyötynsä toki, mutta jatkuvana kierteenä se tuntuu pikemminkin ongelmalta kuin hyödyltä.

Harkittu velaksi eläminen voi joskus olla toki ihan hyödyllistäkin.

Vierailija
59/193 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse luottokorttia, sillä minulla on aina tilillä riittävästi rahaa maksaakseni ostoksesi heti.

Vierailija
60/193 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys tuo nyt on? Electron on minulle kaikkein kätevin. En jaksa pelata käteisen kanssa ja toisaalta en tarvitse luottoa mihinkään. Periaatteesta vastustan luotolla ostamista. Kaiken olen ostanut suoralla rahalla kämppää lukuunottamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän