Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet aikuisesta, jolla on visa electron kortti

Vierailija
07.11.2017 |

Mulle tulee mieleen, että hän on luottotiedoton.

Kommentit (193)

Vierailija
181/193 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankkivirkailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista en tiedä, mutta itsellä on sen takia että

käteisvarat kyllä riittää suurempienkin ostosten hankintaan. Ei tartte luotolle eli velaksi maksaa :))

Sama. Ja jos joku trollipenska sen takia pitää minua työttömänä luottotiedottomana, se herättää minussa lähinnä myötähäpeää. Kertoo kovin paljon aivokapasiteetin tasosta, jos kuvittelee luottokortin olevan tae luottotiedoista. 

No ottaahan se varmaan pattiin, kun ei luottokorttia saa. Ei luottokortteja työttömille/luottotiedottomille anneta. Niiltä veloitetaan rahat tililtä heti, koska sitä niin vähän ja käyttö ollut holtitonta

Ainut asia mikä ottaa pattiin on tuo sinun lapsellinen trollauksesi. Tosin, kuten jo sanoin, se herättää lähinnä myötähäpeää. Sinulla on ilmeisesti vankka kokemus luottotiedottomuudesta, kun se pitää joka välissä esiin nostaa. Itselläni ei ole koskaan ollut tarvetta ottaa velkaa ja siksi se luottokorttikin on turha. Luottotietoni voit koska tahansa tarkistaa. Nehän ovat julkista tietoa. 

Minä olen nimittäin pankisssa töissä ja korteista tunnistan persaukiset

Onneksi et ole oikeassa pankissa. Nimittäin asiakkaat nauraisivat sinut pihalle, jos tuollaisia satuilisit. Oikeassa pankissa kun varallisuus katsotaan tilin ja sijoitusten saldosta, ei kortin ulkonäöstä. 

Vierailija
182/193 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Electronin omistaminen kertoo mielestäni vastuullisuudesta. Ei ole tarvetta elää yli varojen.

Sen sijaan luottokortilla leuhkiminen kertoo siitä, että elämänhallinnassa on pahoja puutteita. Jos velka on niin tärkeä asia, että sitä pitää oikein mainostaa, asiat eivät ole hyvin. 

Tämähän on täysin anonyymi ketju. Miten anonyymissa ketjussa "mainostetaan"?

Mainostaa voi anonyymistikin. Ihan niin kuin ap tekee. Katsos kun mainostaminen ei tässä yhteydessä tarkoita mitään maksettua markkinointitiedotetta, vaan on puhekielinen synonyymi leuhkimiselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/193 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsernin tirehtööri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo tarvetta luotolliselle kortille, vaikkei säästöjä tosin juuri olekaan, luottotiedot puhtaat ollut aina. En yksinkertaisesti vain osta, jos ei ole ostokseen tarvittavaa katetta tilillä. Mitä ihmeellistä siinä on? Miksi pitäisi luotolle ostaa? Yhtään osamaksuakaan minulla ei ole. Ostan vain, kun on siihen löytyy tililtä rahaa.

Hölmöä, säästätkö uuden auton verran rahaa. Luottotiedot ja työpaikka tarvii rahotuksee.

Kyllähän hyvin toimeentulevilla kaikki mahdolliset kortit on

Ostan autot aina käteisellä rahalla.

Vierailija
184/193 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konsernin tirehtööri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo tarvetta luotolliselle kortille, vaikkei säästöjä tosin juuri olekaan, luottotiedot puhtaat ollut aina. En yksinkertaisesti vain osta, jos ei ole ostokseen tarvittavaa katetta tilillä. Mitä ihmeellistä siinä on? Miksi pitäisi luotolle ostaa? Yhtään osamaksuakaan minulla ei ole. Ostan vain, kun on siihen löytyy tililtä rahaa.

Hölmöä, säästätkö uuden auton verran rahaa. Luottotiedot ja työpaikka tarvii rahotuksee.

Kyllähän hyvin toimeentulevilla kaikki mahdolliset kortit on

Ostan autot aina käteisellä rahalla.

p-skat ei Jetro Rostedikaan osta koska ei siinä ole mitään järkeä.

Vierailija
185/193 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottotiedoton/työtön puollusti kerran electronia, koska ei ite saanut luottoa mistään. Rahat piti velottaa heti tililtä, yhden euron velotuskin lähti kun kuppa Töölöstä.

Vierailija
186/193 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Electronin omistaminen kertoo mielestäni vastuullisuudesta. Ei ole tarvetta elää yli varojen.

Sen sijaan luottokortilla leuhkiminen kertoo siitä, että elämänhallinnassa on pahoja puutteita. Jos velka on niin tärkeä asia, että sitä pitää oikein mainostaa, asiat eivät ole hyvin. 

Tämähän on täysin anonyymi ketju. Miten anonyymissa ketjussa "mainostetaan"?

Mainostaa voi anonyymistikin. Ihan niin kuin ap tekee. Katsos kun mainostaminen ei tässä yhteydessä tarkoita mitään maksettua markkinointitiedotetta, vaan on puhekielinen synonyymi leuhkimiselle. 

Mitä ihmeen väliä sillä on, mitä joku anonyymi leuhkii? Hänhän voi trollata/valehdella ihan valehtelemisen ilosta!

Vierailija
187/193 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitäkö ajattelen? No persaukisuus ja tyttömyys tuleen ensimmäisenä mieleen. Puliukko? tms.

Vierailija
188/193 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo hyvinkin aikuinen ja mulla on Visa Electron. Oikeestaan se on vaan jäänyt, enkä pahemmin käytä sitä. Mutta siellä tilillä on muutama tonni ”puskurirahaa” joten olkoon sit toi korttikin.

En myöskään ole luottotiedoton.

Vierailija
189/193 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luottotiedoton/työtön puollusti kerran electronia, koska ei ite saanut luottoa mistään. Rahat piti velottaa heti tililtä, yhden euron velotuskin lähti kun kuppa Töölöstä.

Vai oikein puollusti :D:D:D:D

Vierailija
190/193 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos satun näkemään jonkinlaisen kortin, niin en ajattele yhtään mitään. Riittää kunhan oma tontti on puhtaana. Ja nyt korona-aikaan on kätevää maksaa kortilla. Jokainen tavallaan, ja thats it.

Vierailija
191/193 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava asiakas!

Vierailija
192/193 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin että miksi pankki ei ole lähettänyt uutta korttia.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/visa-electron-korteista-luovutaan-u…

Vierailija
193/193 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös useimmilla ihmisillä ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi