Mitä ajattelet aikuisesta, jolla on visa electron kortti
Mulle tulee mieleen, että hän on luottotiedoton.
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Electronin omistaminen kertoo mielestäni vastuullisuudesta. Ei ole tarvetta elää yli varojen.
Sen sijaan luottokortilla leuhkiminen kertoo siitä, että elämänhallinnassa on pahoja puutteita. Jos velka on niin tärkeä asia, että sitä pitää oikein mainostaa, asiat eivät ole hyvin.
Tämähän on täysin anonyymi ketju. Miten anonyymissa ketjussa "mainostetaan"?
Mainostaa voi anonyymistikin. Ihan niin kuin ap tekee. Katsos kun mainostaminen ei tässä yhteydessä tarkoita mitään maksettua markkinointitiedotetta, vaan on puhekielinen synonyymi leuhkimiselle.
Konsernin tirehtööri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tarvetta luotolliselle kortille, vaikkei säästöjä tosin juuri olekaan, luottotiedot puhtaat ollut aina. En yksinkertaisesti vain osta, jos ei ole ostokseen tarvittavaa katetta tilillä. Mitä ihmeellistä siinä on? Miksi pitäisi luotolle ostaa? Yhtään osamaksuakaan minulla ei ole. Ostan vain, kun on siihen löytyy tililtä rahaa.
Hölmöä, säästätkö uuden auton verran rahaa. Luottotiedot ja työpaikka tarvii rahotuksee.
Kyllähän hyvin toimeentulevilla kaikki mahdolliset kortit on
Ostan autot aina käteisellä rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Konsernin tirehtööri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tarvetta luotolliselle kortille, vaikkei säästöjä tosin juuri olekaan, luottotiedot puhtaat ollut aina. En yksinkertaisesti vain osta, jos ei ole ostokseen tarvittavaa katetta tilillä. Mitä ihmeellistä siinä on? Miksi pitäisi luotolle ostaa? Yhtään osamaksuakaan minulla ei ole. Ostan vain, kun on siihen löytyy tililtä rahaa.
Hölmöä, säästätkö uuden auton verran rahaa. Luottotiedot ja työpaikka tarvii rahotuksee.
Kyllähän hyvin toimeentulevilla kaikki mahdolliset kortit on
Ostan autot aina käteisellä rahalla.
p-skat ei Jetro Rostedikaan osta koska ei siinä ole mitään järkeä.
luottotiedoton/työtön puollusti kerran electronia, koska ei ite saanut luottoa mistään. Rahat piti velottaa heti tililtä, yhden euron velotuskin lähti kun kuppa Töölöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Electronin omistaminen kertoo mielestäni vastuullisuudesta. Ei ole tarvetta elää yli varojen.
Sen sijaan luottokortilla leuhkiminen kertoo siitä, että elämänhallinnassa on pahoja puutteita. Jos velka on niin tärkeä asia, että sitä pitää oikein mainostaa, asiat eivät ole hyvin.
Tämähän on täysin anonyymi ketju. Miten anonyymissa ketjussa "mainostetaan"?
Mainostaa voi anonyymistikin. Ihan niin kuin ap tekee. Katsos kun mainostaminen ei tässä yhteydessä tarkoita mitään maksettua markkinointitiedotetta, vaan on puhekielinen synonyymi leuhkimiselle.
Mitä ihmeen väliä sillä on, mitä joku anonyymi leuhkii? Hänhän voi trollata/valehdella ihan valehtelemisen ilosta!
Ai mitäkö ajattelen? No persaukisuus ja tyttömyys tuleen ensimmäisenä mieleen. Puliukko? tms.
Mä olen jo hyvinkin aikuinen ja mulla on Visa Electron. Oikeestaan se on vaan jäänyt, enkä pahemmin käytä sitä. Mutta siellä tilillä on muutama tonni ”puskurirahaa” joten olkoon sit toi korttikin.
En myöskään ole luottotiedoton.
Vierailija kirjoitti:
luottotiedoton/työtön puollusti kerran electronia, koska ei ite saanut luottoa mistään. Rahat piti velottaa heti tililtä, yhden euron velotuskin lähti kun kuppa Töölöstä.
Vai oikein puollusti :D:D:D:D
Jos satun näkemään jonkinlaisen kortin, niin en ajattele yhtään mitään. Riittää kunhan oma tontti on puhtaana. Ja nyt korona-aikaan on kätevää maksaa kortilla. Jokainen tavallaan, ja thats it.
Ihmettelisin että miksi pankki ei ole lähettänyt uutta korttia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/visa-electron-korteista-luovutaan-u…
Eikös useimmilla ihmisillä ole?
Onneksi et ole oikeassa pankissa. Nimittäin asiakkaat nauraisivat sinut pihalle, jos tuollaisia satuilisit. Oikeassa pankissa kun varallisuus katsotaan tilin ja sijoitusten saldosta, ei kortin ulkonäöstä.