Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet aikuisesta, jolla on visa electron kortti

Vierailija
07.11.2017 |

Mulle tulee mieleen, että hän on luottotiedoton.

Kommentit (193)

Vierailija
101/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36 v. Käytän ainoastaan Visa Electron (ei Debit/Credit) ja toimii hyvin, myös ulkomailla. Mulla on myös S-pankin Visa Debit-kortti, mutta en ole koskaan käyttänyt sitä. En halua luottokorttia, vaikka pankki yrittää tyrkyttää. Luttotiedot kunnossa ja säästöjä on.

Vierailija
102/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on electron enkä aio luottokorttia ikinä hankkia. Firmasta on painostettu edustamisen takia, mutta minä en ala antamaan talolle korotonta lainaa. Jos haluavat minulle kortin, niin se on sitten talon kortti. Kuluttaminen velaksi on typerintä mitä olla voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 v. Käytän ainoastaan Visa Electron (ei Debit/Credit) ja toimii hyvin, myös ulkomailla. Mulla on myös S-pankin Visa Debit-kortti, mutta en ole koskaan käyttänyt sitä. En halua luottokorttia, vaikka pankki yrittää tyrkyttää. Luttotiedot kunnossa ja säästöjä on.

Ei se sitä tarkoita, että raha-asiat olisivat huonosti, jos on luottokortti. Minulla on luottokortti ja olen käyttänytkin sitä, mutta maksan aina koko laskun. Rahaa on tilillä ja sijoituksista sekä varalla vielä Nordean limiittijoustoluotto, josta voin nostaa koska tahansa 8000 euroa. En ole sitäkään tarvinnut, eikä siitä ole kuluja, jos ei käytä.

Vierailija
104/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sitä tarkoita, että raha-asiat olisivat huonosti, jos on luottokortti. Minulla on luottokortti ja olen käyttänytkin sitä, mutta maksan aina koko laskun. Rahaa on tilillä ja sijoituksista sekä varalla vielä Nordean limiittijoustoluotto, josta voin nostaa koska tahansa 8000 euroa. En ole sitäkään tarvinnut, eikä siitä ole kuluja, jos ei käytä.

Joo, en sitä tarkoittanut. Tarkoitin vaan että vaikka voisin saada luottokortin, en halua, koska mulla ei ole tarvetta. Jos tulevaisuudessa tarvitsen, voisin harkita. 😊 Nyt pärjän hyvin Electronilla.

Vierailija
105/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No että taitaa olla talous vähän paremmalla mallilla kuin monilla muilla. Hienoa, että selviää arjesta ihan omilla rahoilla. :) Sellaista ajattelen.

Vierailija
106/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin.

Visa-electron-kortin käyttäjät ovat tilastollisesti harkitsevaisempia ja varovaisempia rahan käyttäjiä (kortilta ei voi veloittaa  ellei ole katetta tilillä - eli katetta on oltava tilillä aina riittävästi ostoksiin )  ja näin ollen moitteettomampia luottotiedoiltaan.

Vierailija
107/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee luottokortista ja varsinkin luottopuolen käyttämisestä mieleen, että hän on p-a.

Vierailija
108/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tiedoksi, että electron ajetaan alas piakkoin. Näin sanottiin pankista ja vaihtoivat korttini debittiin. Eli electron lakkaa toimimasta jossain vaiheessa.

Vierailija
109/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanha datakääpä kirjoitti:

Mulla on electron enkä aio luottokorttia ikinä hankkia. Firmasta on painostettu edustamisen takia, mutta minä en ala antamaan talolle korotonta lainaa. Jos haluavat minulle kortin, niin se on sitten talon kortti. Kuluttaminen velaksi on typerintä mitä olla voi.

Visa Electron on fiksun ihmisen kortti.

Luottokorttia käyttää yleensä ne persaukiset.

Vierailija
110/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksvaan............ kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksi, että electron ajetaan alas piakkoin. Näin sanottiin pankista ja vaihtoivat korttini debittiin. Eli electron lakkaa toimimasta jossain vaiheessa.

Höpöhöpö-

Visa Electron -kortin käyttäjät päinvastoin lisääntyvät entisestään. Koska se on kätevä. Ihan vaan tiedoksi.

Vierailija
111/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on visa electron. Palkka Lähemmäs 4000e kuussa eikä lainaa ollenkaan.

Vierailija
112/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh no! 😱 😳 Kiitos tiedosta. 😊 Pakko ottaa sitten Debit-kortti jossain vaiheessa. 🤔

Vierailija
113/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh.. nimenomaan visa electron on HYVÄ kortti 😂

Vierailija
114/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö-

Visa Electron -kortin käyttäjät päinvastoin lisääntyvät entisestään. Koska se on kätevä. Ihan vaan tiedoksi.

Hyvä homma, saadaan lisää uusia veronmaksajia.

Vierailija
115/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa Electron on todellakin aivan mainio kortti! !

Sillä pärjää kuluttaja hyvin.

Vierailija
116/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks jotkut ihmiset miettii tälläsiä?

Vierailija
117/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on kaksi uutta hullua: Visa Electron- ja vuokra-asuntohullut

Vierailija
118/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika visa electronissa on? Maksuton alle 25-vuotiaalle, ilmainen lähimaksu ja ilmainen nettimaksaminen? Kaikkien ei tarvitse ostaa luotolla. ;)

Debit kortti on kans maksuton. Ilmainen alle 25-vuotiaille, mutta luottotiedottomat ei sitä saa.

Miten niin ei saa? Mulla ei oo luottotietoja mut debit kortti on.

Vierailija
119/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Visa Electron... Mutta on myös Nordea Gold.

Vierailija
120/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin.

Visa-electron-kortin käyttäjät ovat tilastollisesti harkitsevaisempia ja varovaisempia rahan käyttäjiä (kortilta ei voi veloittaa  ellei ole katetta tilillä - eli katetta on oltava tilillä aina riittävästi ostoksiin )  ja näin ollen moitteettomampia luottotiedoiltaan.

Toisaalta myös merkittävät ryhmät, joilla on electroneja on tulottomat ja luottotiedottomat, kun heille ei muuta myönnetä.

Eihän sitä luottokorttia yleensä olekkaan, mikäli luottotiedot ovat menneet, rahoituslaitos yleensä pitää huolen, ettei ota tällaisesta ihmisestä riskiä itselleen.