Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä antaisit tyttäresi poikakaverin olla teillä yötä samassa huoneessa kun tyttösi?

Vierailija
05.11.2017 |

Olettaen, että on ns. kypsä ja ehkäisyasiat keskusteltu ja odottamisen edut jne.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on saanut olla kun tyttö täyttää tässä kuussa 15v. Seksiin ei tarvita yötä.

Vierailija
2/87 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vaikka viisivuotiaatkin nukkua samadsa huoneessa. Ihme pervo oot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallinen ajatus, että lapseni harrastaisi seksiä samoissa tiloissa, missä oleskelen. 

Eli ei ollenkaan yökyläilyjä. Tämä ei ole moraalikysymys. Saisivat olla kyllä täällä aina, kun olen poissa. Ei varsinaista ikärajaa. Jos seksielämä on alkanut, niin sitten on alkanut. 

Vierailija
4/87 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäiselle annettiin seksilupa, mutta odotti vielä neljä vuotta ennen kuin aloitti.

Vierailija
5/87 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon harrastanu sexii mut en oo kertonut siitä äiskälle kerta se on kieltänyt sexailemast

Vierailija
6/87 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 oletko vähän tyhmä... Teinin poikakaveri on hiukka eriasia kun leikki-ikäisen kaveri. Ja totta kai seksiä voi olla muualla kuin kotisängyssä ja yöllä. On silti periaatteelinen asia, tarjoaako vanhempana siihen mahdollisuuden vai odottaako esim.  siihen, että on seksuaalinen itsemääräämisoikeus vaikkapa 16v tai aikuinen 18v siinä, minkä ns. hyväksyy kotonaan. TUskin annat saunaankaan mennä 13 -vuotiaiden eri sukupuolta olevien kahdestaan kotonasi.

AP

Ilmoitettu asiattomaksi. Ja totta kai nuoret saavat saunoa keskenään, jos haluavat.

Vierailija
7/87 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysi-ikäiselle annettiin seksilupa, mutta odotti vielä neljä vuotta ennen kuin aloitti.

Siis ei saatana mikä kommentti: TÄYSI-IKÄISELLE ANNETTIIN SEKSILUPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BUHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!

Vierailija
8/87 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää on näitä, mihin ei voi antaa tiettyä ikärajaa. Itse olen lapsille puhunut avoimesti seksistä ja siitä, miten paljon itse olemme iloinneet siitä, että odotimme seksielämän aloittamista hääpäivään saakka ja jotta pysyimme päätöksessämme, oli suorastaan pakko ei muiden antamien ohjeiden mukaan vaann oman itsekurin takia olla nukkumatta samassa paikassa tai ylipäänsä olla tiloissa kahden, joissa kiusaus kasvaisi liian suureksi.

Kuitenkin, jos lapseni olisi sitä mieltä, että haluaa seksiä jo ennen avioliittoa, kertoisin mielipiteeni, että olisi parempi odottaa, mutta koska en kuitenkaan voisi siihen vaikuttaa ja koska en missään nimessä haluaisi, että itse seksiin tulisi mitään negatiivista sävyä, antaisin  poikakaverin olla yötä siinä vaiheessa, kun molemmt ovat vähintään 16 ja seurustelleet sanotaa nyt vähintään puolisen vuotta ja tuntisin pojan perheen. Ja tietysti ehkäisyasiat olisi kunnossa. Jotakin tällaista.

Vierailija
9/87 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tää on näitä, mihin ei voi antaa tiettyä ikärajaa. Itse olen lapsille puhunut avoimesti seksistä ja siitä, miten paljon itse olemme iloinneet siitä, että odotimme seksielämän aloittamista hääpäivään saakka ja jotta pysyimme päätöksessämme, oli suorastaan pakko ei muiden antamien ohjeiden mukaan vaann oman itsekurin takia olla nukkumatta samassa paikassa tai ylipäänsä olla tiloissa kahden, joissa kiusaus kasvaisi liian suureksi.

Kuitenkin, jos lapseni olisi sitä mieltä, että haluaa seksiä jo ennen avioliittoa, kertoisin mielipiteeni, että olisi parempi odottaa, mutta koska en kuitenkaan voisi siihen vaikuttaa ja koska en missään nimessä haluaisi, että itse seksiin tulisi mitään negatiivista sävyä, antaisin  poikakaverin olla yötä siinä vaiheessa, kun molemmt ovat vähintään 16 ja seurustelleet sanotaa nyt vähintään puolisen vuotta ja tuntisin pojan perheen. Ja tietysti ehkäisyasiat olisi kunnossa. Jotakin tällaista.

Jos haluaa seksiä jo ennen avioliittoa XDDDDD

Vierailija
10/87 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei saatana mikä kommentti: TÄYSI-IKÄISELLE ANNETTIIN SEKSILUPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BUHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!

Meillä on suvussa kulkeva vereen liittyvä ongelma, jonka vuoksi ehkäisyasiat on ollut pakko miettiä normaalia tarkemmin. Olemme kasvattamaan lapsen siihen, että seksi on asia, jota kannattaa lykätä aikuisuuteen. Ei minua ole naurattanut lainkaan kun olen miettinyt mikä on tyttärelle sopiva ehkäisymuoto, että hän voi nauttia seksistä turvallisesti ja pysyy hengissä.

Vierailija
11/87 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v.

Vierailija
12/87 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, no mikäs ihme siinä on. Suurin osa maailman ihmisistä edelleenkään ei tahdo seksiä ennen sitoutumista. Tai parempi olisi kai ollut sanoa, että ei TAHDO, himojen puolesta kyllä varmasti haluaisi ;)

Ja kyllähän maailma olisi parempi paikka, jos vielä sen mukaan elettäisiin Suomessakin. Ei olisi sukupuolitauteja, ei siinä mittakaavassa hyväksikäyttöä jne. eikä aborttejakaan juurikaan. 

Vierailija
13/87 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin lapset ovat alkaneet noudattaa vanhempiensa neuvoja seksiasioissa?

Vierailija
14/87 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7, ilmoita ihan rauhassa, jos olet se 2, joka itse haukkuu pervoksi, ja pillastuu siitä, että sua sanoo tyhmäksi. Ja aika tyhmä olet kyllä, jos annat sen ikäisten saunoa yhdessä kahdestaan. 

Ai kauhee. Kyllä meillä nuoret käy saunassa ja suihkussa kahdestaan. Hehän seurustelevat. T:1

Vierailija
15/87 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettaen, että on ns. kypsä ja ehkäisyasiat keskusteltu ja odottamisen edut jne.

Sen ikäisenä kun muuttaa omaan kämppäänsä! Kertaakaan ei poikaystävät tule yökylään minun kotiini. Sen verran on syytä kunnioittaa minua ja minun kotia, että jos pakko on, käy sitten naitatt*massa itseään jossain muualla. Minun mielestäni seksiä harrastetaan vasta siinä vaiheessa, kun ollaan riittävän vanhoja kantamaan myös sen mahdolliset seuraamuksetkin, eli lapsen syntymä. Minä en alaikäiselle tyttärelleni puitteita anna seksin harrastamiselle, ja tämän olen tehnyt selväksi. Se mitä sitten salaa tekee, onkin oma asiansa, eikä voi minua syyttää mistään asiasta, mitä noissa hommissa tapahtuu, ja vastuun kaikista seuraamuksista mitkä salassa on tehnyt, kantaa sitten aivan itse ja yksin.

Vierailija
16/87 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYllä edelleen o nlapsia ja nuoria, jotka kuuntelevat vanhempiensa ohjeita ja jopa pitävät niitä viisaina. Siinä mielessä ei ole yksi ja sama, sanotko lapsillesi, että heti kun tekee mieli hyppää sänkyyn ja tervetuloa vaan luokan poikakaverikandidaatit tissejäsi tutkimaan millon vaan mieli tekee meillekin kuin että ohjeesi sinun puoleltasi on jotakin muuta riippumatta tekeekö nuoresi niin vai ei. 

Vierailija
17/87 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, tossa seiskan esimerkissä saunojat oli 13vee, pysy asiassa

Vierailija
18/87 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta huvittunut kirjoitti:

Milloin lapset ovat alkaneet noudattaa vanhempiensa neuvoja seksiasioissa?

No eihän tää kysymys siihen liittynytkään vaan siihen, minkä ikäiselle antaisit luvan tuoda seurustelukumppanin yöksi kotiisi. Pysykää nyt asiassa hyvät ihmiset.

Vierailija
19/87 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin asuisi lapsuudenkodissaan, 0 yötä. Ihan vaan koska itselleni ei  moinen edes tullut mieleen ennen kotoa muuttamista.Oma tupa, oma lupa.

Vierailija
20/87 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16, tossa seiskan esimerkissä saunojat oli 13vee, pysy asiassa

Seurustelevien nuorten antaisin. Vai väännetäänkö enemmän rautalangasta? T:1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi