Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä kiusaa minua ikävällä tavalla

Vierailija
03.11.2017 |

Jos katotaan telkkaria niin saattaa pieraista hiljaa käteensä mikä on taitettu kupoliksi niin, että pierun haju jää käteen ja sitten laittaa tämän käden nenäni ja suuni päälle niin, että joudun väkisin hengittämään tätä pierun hajua. Kutsuu tätä kaasunaamariksi ja aina nauraa räkäisesti päälle kun tekee tämän.
On myös pieraissut monesti suoraan naamalle paljaalla pyllyllä kun olen nukkumassa, siis ihan, että tuntee miten ne ilmat tulee naamalle ja siihen herää tai viimeistään siihen räkätykseen. Mies ei juo maitoa, mutta minä tykkään juoda ja hänellä on tapana piirtää maitokartongin suulle penis niin, että kun maitoa kaataa lasiin näyttää kuin se tulisi peniksen suusta. Olemme molemmat melkein kolmikymppisiä ja nämä hänen pilat tuntuvat teinien hommilta vai olenko vain tosikko?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku pieru nenässä ei haittaa ketään. Voittehan järjestää vaikka pierukisan!

Olet oikeassa. En ensin osannutkaan ajatella asiaa tuolta kantilta. Siis tähän tapaan:

Prööt - nuuh - aah...

T. Ap

Vierailija
22/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi perse. Miehesi varmaan arvostaa ja kunnioittaa sinua todella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä oli keksitty. Blaah.

Vierailija
24/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies puolustusvoimien palveluksessa ?

Vierailija
25/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin tämä tunnetaan nimellä kuppi kuumaa :D

Vierailija
26/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat on poikia! Älä marmata pienistä!

Juuri näin! Tytöt on tyttöjä, p-skanna sen naamalle kun se on nukkumassa ja naura räkäisesti päälle!

Ihan normaali parisuhde!

Vierailija
27/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonomminkin voisi olla. Eihän se kuitenkaan juo, ei pahoinpitele, ei juokse vieraissa, ei pelaa eikä tuhlaa rahojasi.

Itse kukin päättää, kuinka paljon kiusaamista sietää.

Vierailija
28/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytöstavat on noin alkeelliset, en katsoisi päivääkään. Olkoot vaikka kuinka akateeminen, kovinkaan älykkäälle ei vaikuta siltikään.

Vierailija
29/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs ne pieruhuumorijutut jaksaa aina vaan naurattaa (joitakin lapsia), Sitä akateemista pierupetteriä ei vaan ole olemassakaan. AP:n lapselliset jutut nyt on mitä on.

Vierailija
30/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karseeta, en katselisi tuollaista miestä yhtään.

Onneksi rakas mieheni osaa käyttäytyä :)

Keskustelkaa. Toivotun tapaus jos mies ei ymmärrä.

Eikö sun mies koskaan ole pierassut sun naamalle?

Mielenkiintoista...onko tosiaan olettamus, että mies todennäköisesti tekee noin?

Entä...Oletko sinä pieraissut miehesi naamalle?

Ei sellainen kylläkään ihan peruskäytökseen kuulu.

HALOO!

Ei ole.

Vierailija
31/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen tota silleen et otan nyrkkiin vaan ilmaa ja poikaystävä luulee et siellä on pieru. 😅 hassuttelua vaan. Jos ton tekee oikeesti ja vieläpä usein niin aika karua ja varsinkin toi et oikeesti laskee housut ja pieraseee. Kuulostaa aika aivottomalta. 🤔

Vierailija
32/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä provo. Tulee ikävä AV:ta sellaisena kuin se oli 15 vuotta sitten, kun täällä oli aikuista mutta HAUSKAA keskustelua. Nämä jutut ei naurata kuin teinejä.

Vierailija
33/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun poikaystävä on sairas. En ole koskaan kuullut mitään vastaavaa.

Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka jakavat kaikki ruumiintoimintonsa kumppaninsa kanssa. Vessahommat hoidetaan privaatisti ja pierut myös. On eri asia jos vahingossa pääsee ilmaa kuin tietoiset pieruleikit. Yök!!!!!

Vierailija
34/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuisi jos tarjoilisit samanlaisen kaasunaamarin miehellesi?

Vierailija
35/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sitä mieltä, että se on ok niin ei mitään ongelmaa. Voit kokeilla itsekin piereskellä hänen naamalleen, ja katsoa tykkääkö samalla lailla?  Omassa suhteessani ensimmäinen naamalle piereskeleminen olisi samalla viimeinen, olipa se piereskelijä kuinka akateeminen tai rikas hyvänsä, niin luen tuollaisen moukkamaisuudeksi.

Olisko miehelläsi jotain salattuja taipumuksia kakka- ja pissaleikkeihin? Jos vaikka seuraavan kerran nukkuessasi naamallesi tulee torttu tai kultainen suihku?

Vierailija
36/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI alennut seurustelemaan miehen kanssa jolla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja eikä toisen ihmisen kunnioitusta? Mitä tästä suhteesta saat? Onko sinkkuna oleminen niin hirveä ajatuskin että olet mieluummin vaikka tuollaisen otuksen kanssa?

Hän on mielestäni komea ja akateeminen. Minä taas olen työtön tällä hetkellä. On minulla myös tunteita häntä kohtaan, en vain tykkää, että päälleni pierrään.

0/5. Olette ilmeisesti porvoolaisia?

Vierailija
37/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkaa lasi vettä naamalle joka tempun jälkeen. Katotaan, oppiiko viikossa.

Vierailija
38/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ainoa kysymys: miksi hän on poikaystäväsi?

Vierailija
39/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
40/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI alennut seurustelemaan miehen kanssa jolla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja eikä toisen ihmisen kunnioitusta? Mitä tästä suhteesta saat? Onko sinkkuna oleminen niin hirveä ajatuskin että olet mieluummin vaikka tuollaisen otuksen kanssa?

Hän on mielestäni komea ja akateeminen. Minä taas olen työtön tällä hetkellä. On minulla myös tunteita häntä kohtaan, en vain tykkää, että päälleni pierrään.

Ja möit itsesi rahasta paskalle joka ei kunnioita sinua pätkääkään. Olet alistettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän