Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä kiusaa minua ikävällä tavalla

Vierailija
03.11.2017 |

Jos katotaan telkkaria niin saattaa pieraista hiljaa käteensä mikä on taitettu kupoliksi niin, että pierun haju jää käteen ja sitten laittaa tämän käden nenäni ja suuni päälle niin, että joudun väkisin hengittämään tätä pierun hajua. Kutsuu tätä kaasunaamariksi ja aina nauraa räkäisesti päälle kun tekee tämän.
On myös pieraissut monesti suoraan naamalle paljaalla pyllyllä kun olen nukkumassa, siis ihan, että tuntee miten ne ilmat tulee naamalle ja siihen herää tai viimeistään siihen räkätykseen. Mies ei juo maitoa, mutta minä tykkään juoda ja hänellä on tapana piirtää maitokartongin suulle penis niin, että kun maitoa kaataa lasiin näyttää kuin se tulisi peniksen suusta. Olemme molemmat melkein kolmikymppisiä ja nämä hänen pilat tuntuvat teinien hommilta vai olenko vain tosikko?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joillekin naisille oleminen sinkkuna on niin kova pala, että tyytyy eläimen tasolla olevaan mieheen.

En ole suhteissani ( 2x 10v) kokenut lähellekään vastaavaa, mutta olen silti elämääni yksin hyvin tyytyväinen.

Vierailija
42/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä että asut moisen pellen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki kerran tuon pierukupin, tein sitten takasin kun ei osannu odottaa. Eipä ole sen jälkeen tehny.

Vierailija
44/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on vain sairas huumorintaju.

Vierailija
45/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle miettimistä siinä, että onko tullut ihan oikea mies valittua. Taidat omata aika huonon miesmaun.

Vierailija
46/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi muutenkin vähän vinoutunut huurintaju? Sellaista piilovittuilua, jonka kokee hauskaksi kun saa olla niskanpäällä?

Aloituksesta tulee mieleen ikävä tarkkisluokkalainen, anteeksi vain.

Vierailija
47/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katotaan telkkaria niin saattaa pieraista hiljaa käteensä mikä on taitettu kupoliksi niin, että pierun haju jää käteen ja sitten laittaa tämän käden nenäni ja suuni päälle niin, että joudun väkisin hengittämään tätä pierun hajua. Kutsuu tätä kaasunaamariksi ja aina nauraa räkäisesti päälle kun tekee tämän.

On myös pieraissut monesti suoraan naamalle paljaalla pyllyllä kun olen nukkumassa, siis ihan, että tuntee miten ne ilmat tulee naamalle ja siihen herää tai viimeistään siihen räkätykseen. Mies ei juo maitoa, mutta minä tykkään juoda ja hänellä on tapana piirtää maitokartongin suulle penis niin, että kun maitoa kaataa lasiin näyttää kuin se tulisi peniksen suusta. Olemme molemmat melkein kolmikymppisiä ja nämä hänen pilat tuntuvat teinien hommilta vai olenko vain tosikko?

No uhhuh, onks tää joku trolli vai tosijuttu :-)

Jos et itse ole em. henkinen, niin laita kuule kaveri kiertoon aika lailla pikavauhtia jos ei käytös parane. Ei tulisi mieleenkään katsella tuollaista epäkunnioitusta, itse siis ihan miespuolisena voin asian todeta näin.

Sisäsiistimpi ja parempikäytöksinen kaveri tilalle, kaikki ne pieree, mutta useimmat jättää tuon naamaan piereskelyn kuitenkin tekemättä.

Vierailija
48/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru on perseestä

Vierailija
49/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainaki jotenki nauratti noi jutut.. ehkä se härnää sua jos oot niin tosikko. Heitä sä sitä päin näköä vaikka käytetyllä tamponilla😎

Vierailija
50/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä mies, mutta paskoo päälleni. Kaikissa meissä omat pikku vikamme on.

Vierailija
51/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainaki jotenki nauratti noi jutut.. ehkä se härnää sua jos oot niin tosikko. Heitä sä sitä päin näköä vaikka käytetyllä tamponilla😎

Vähän eri asia heittää pelkkää harmitonta, sekunniksi haisevaa kaasua toisen naamalle kuin fyysistä eritettä. Tamponi haisee 1000x pahemmalle kuin yksikään pieru.

Vierailija
52/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat on poikia! Älä marmata pienistä!

Juuri näin! Tytöt on tyttöjä, p-skanna sen naamalle kun se on nukkumassa ja naura räkäisesti päälle!

Ihan normaali parisuhde!

Taas tätä naisten mahtavaa logiikkaa. Mies pieraisee naamalle = mene itse paskomaan torttu naamalle. Täysin sama asia.

Mutta ymmärrän, että kommenttisi oli tunnekuohun vallassa kirjoitettu.

Vierailija
53/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat on poikia! Älä marmata pienistä!

Juuri näin! Tytöt on tyttöjä, p-skanna sen naamalle kun se on nukkumassa ja naura räkäisesti päälle!

Ihan normaali parisuhde!

Taas tätä naisten mahtavaa logiikkaa. Mies pieraisee naamalle = mene itse paskomaan torttu naamalle. Täysin sama asia.

Mutta ymmärrän, että kommenttisi oli tunnekuohun vallassa kirjoitettu.

Ymmärrätkö että kommentti oli tarkoitettu herättämään aloittaja huomaamaan, että kyseessä ei ole normaali aikuisen käytös? Kirjoittaja ei tarkoittanut että pitäisi jatkaa parisuhdetta toinen toistensa naamalle piereskellen ja paskoen. Ymmärrätkö ironiaa vai otatko kaiken kirjaimellisesti?

Entä pitäisikö sinun kommenttisi tulkita niin että naamalle piereskely on vielä ihan ok (ainakin jos kyseessä on mies) kun ei sentään paskomaan mene? Oletko kenties niitä miehiä jotka valittavat täällä että ei löydy naisseuraa? Niin, miksiköhän ei löydy?

Vierailija
54/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oikeasti vähän järkytyin kun eräässä fb-ryhmässä oli kyselyä piereskelystä parisuhteessa ja moni nainen kertoi miten he järjestävät poikaystävän kanssa piereskely kisoja ja piereskelevät toistensa naamoille ja tekevät tuota kuppijuttua ja nauravat kun toinen kakoo. Hyi helvetti oikeasti. Miten nämä ihmiset on kasvatettu?? Samat tyypit kertoivat että heistä parisuhteessa on jotain vikaa jos ei reteästi töräytellä vaikka päivällispöydässä. Mahtavat olla vastenmielisiä ihmisiä kokonaisuudessaan.

Vierailija
55/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on sairas. Pieruvitsit ja jekut on suhteen suola. Kunnon krapula pieru sohvalla nukkuvan vaimon nenään piristää parisuhdetta ainakin meillä.

Vierailija
56/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aloittaja hei. Minusta on mukava huomata miten paljon tämä asia on poikinut keskustelua. Tunnen ihmisten myötunnon ja olen kiitollinen siitä, kiitos.

Poikaystäväni mielestä hänen vitseissään ei ole mitään pahaa. Hän jopa pyysi, että valmistaisin tänään hänen lempi ''kaasuruokaa'' eli hernekeittoa, keitettyjä munia ja ruisleipää kraavilohella.

Menee ilmeisesti tämäkin ilta pierujen parissa. Poikaystäväni sanoi, että myös minulla on oikeus yrittää pieraista hänen naamalleen jos tilaisuus tulee, mutta en tiedä kehtaanko lähteä tuollaiseen lapsellisuuteen mukaan. Katsellaan..

Vierailija
57/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin oireita, hyvää jatkoa vaan ihhanaan parisuhteeseen. 

Vierailija
58/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomiehillä ei ole estoja ja empatiakykykin on kehittymätön. He myös löytävät puolisoita helposti. Onnittelut, pääsit hänen kokoelmaansa :D

Vierailija
59/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panomiehillä ei ole estoja ja empatiakykykin on kehittymätön. He myös löytävät puolisoita helposti. Onnittelut, pääsit hänen kokoelmaansa :D

No olen valitettavasti huomannut tämän..

Vierailija
60/82 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tuossa mitään pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi