Poikaystävä kiusaa minua ikävällä tavalla
Jos katotaan telkkaria niin saattaa pieraista hiljaa käteensä mikä on taitettu kupoliksi niin, että pierun haju jää käteen ja sitten laittaa tämän käden nenäni ja suuni päälle niin, että joudun väkisin hengittämään tätä pierun hajua. Kutsuu tätä kaasunaamariksi ja aina nauraa räkäisesti päälle kun tekee tämän.
On myös pieraissut monesti suoraan naamalle paljaalla pyllyllä kun olen nukkumassa, siis ihan, että tuntee miten ne ilmat tulee naamalle ja siihen herää tai viimeistään siihen räkätykseen. Mies ei juo maitoa, mutta minä tykkään juoda ja hänellä on tapana piirtää maitokartongin suulle penis niin, että kun maitoa kaataa lasiin näyttää kuin se tulisi peniksen suusta. Olemme molemmat melkein kolmikymppisiä ja nämä hänen pilat tuntuvat teinien hommilta vai olenko vain tosikko?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI alennut seurustelemaan miehen kanssa jolla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja eikä toisen ihmisen kunnioitusta? Mitä tästä suhteesta saat? Onko sinkkuna oleminen niin hirveä ajatuskin että olet mieluummin vaikka tuollaisen otuksen kanssa?
Hän on mielestäni komea ja akateeminen. Minä taas olen työtön tällä hetkellä. On minulla myös tunteita häntä kohtaan, en vain tykkää, että päälleni pierrään.
Miksihän komea, akateeminen mies ei muille ole kelvannut ?
Ap aiotko jatkaa suhdetta?