Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä kiusaa minua ikävällä tavalla

Vierailija
03.11.2017 |

Jos katotaan telkkaria niin saattaa pieraista hiljaa käteensä mikä on taitettu kupoliksi niin, että pierun haju jää käteen ja sitten laittaa tämän käden nenäni ja suuni päälle niin, että joudun väkisin hengittämään tätä pierun hajua. Kutsuu tätä kaasunaamariksi ja aina nauraa räkäisesti päälle kun tekee tämän.
On myös pieraissut monesti suoraan naamalle paljaalla pyllyllä kun olen nukkumassa, siis ihan, että tuntee miten ne ilmat tulee naamalle ja siihen herää tai viimeistään siihen räkätykseen. Mies ei juo maitoa, mutta minä tykkään juoda ja hänellä on tapana piirtää maitokartongin suulle penis niin, että kun maitoa kaataa lasiin näyttää kuin se tulisi peniksen suusta. Olemme molemmat melkein kolmikymppisiä ja nämä hänen pilat tuntuvat teinien hommilta vai olenko vain tosikko?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole tosikko! Eihän tuollaista tee edes teinit.

Vierailija
2/82 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseeta, en katselisi tuollaista miestä yhtään.

Onneksi rakas mieheni osaa käyttäytyä :)

Keskustelkaa. Toivotun tapaus jos mies ei ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on poikia! Älä marmata pienistä!

Vierailija
4/82 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun mies koskaan ole pierassut sun naamalle?

Vierailija
5/82 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI alennut seurustelemaan miehen kanssa jolla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja eikä toisen ihmisen kunnioitusta? Mitä tästä suhteesta saat? Onko sinkkuna oleminen niin hirveä ajatuskin että olet mieluummin vaikka tuollaisen otuksen kanssa?

Vierailija
6/82 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, onko miehesi 10? Pistä ukko parvekkeelle tekosiensa jälkeen niin eiköhän pian opi.

Vierailija
7/82 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun mies koskaan ole pierassut sun naamalle?

Ei koskaan kukaan heistä.

Vierailija
8/82 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei huomautuksista huolimatta lopeta touhua, osoittaa se että hän mitätöi mielipiteitäsi  =  aika laittaa mies kierrätykseen.

Vierailija
9/82 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, mitä seuraa kymmenen vuoden kuluttua! Tommonen tyyppi kiertoon ja välittömästi.

Vierailija
10/82 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI alennut seurustelemaan miehen kanssa jolla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja eikä toisen ihmisen kunnioitusta? Mitä tästä suhteesta saat? Onko sinkkuna oleminen niin hirveä ajatuskin että olet mieluummin vaikka tuollaisen otuksen kanssa?

Hän on mielestäni komea ja akateeminen. Minä taas olen työtön tällä hetkellä. On minulla myös tunteita häntä kohtaan, en vain tykkää, että päälleni pierrään.

Vierailija
11/82 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele, mitä seuraa kymmenen vuoden kuluttua! Tommonen tyyppi kiertoon ja välittömästi.

Mitä?

Vierailija
12/82 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syy miksi olet tuollaisen ihanuuden kanssa ??? No itsepähän valitset haisevan kohtalosi !

0/5

Vierailija
13/82 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunrn kuukausi sitten palstalle oli mieheni on pelle tms ketju, sieltä vertaistukea. Kerro miehelle että huumori on sitä kun muut nauraa jutuille, ei sitä että itse nauraa. Jos ei kerrasta usko kun sanot tuolleen niin eroa kehiin, säästät omaa mielenrauhaa.

Vierailija
14/82 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tavaton. Onko hän muuten ihan normaali, vai onko esim. jokin kehitysvamma?

Vierailija
15/82 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku pieru nenässä ei haittaa ketään. Voittehan järjestää vaikka pierukisan!

Vierailija
16/82 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tosikoita, huippu jätkä.

Ps vaimo saa kohta kaasunaamarin, HUUTONAURUA

Vierailija
17/82 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on mielestäni komea ja akateeminen. Minä taas olen työtön tällä hetkellä. On minulla myös tunteita häntä kohtaan, en vain tykkää, että päälleni pierrään.

Oletko tosissasi? Vaikka olisi kuinka komea ja akateeminen, miehesi piereskelee naamallesi. Mitä sitten vaikka olet työtön, paljon sivistyneempi kuitenkin olet kuin miehesi jolla taas ei ole mitään tapoja eikä hän ole aikuisen ihmisen tasolla. Toistan: mitä niin positiivista luulet saavasi tästä suhteesta että suostut tuollaiseen?

Vierailija
18/82 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi on totta niin, vie se kaveri pihalle ja jätä hänet sinne.

Pireskelköön siellä!

Vierailija
19/82 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tavaton. Onko hän muuten ihan normaali, vai onko esim. jokin kehitysvamma?

On akateeminen ja työpaikallaan esimies asemassa eli tuskin kehitysvammainen. Tykkää katsoa piirrettyjä tosin ja lukee vielä aku ankkoja, mutta eikö sitä tee muutkin aikuiset?

Vierailija
20/82 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme tosikoita, huippu jätkä.

Ps vaimo saa kohta kaasunaamarin, HUUTONAURUA

Naurattaisiko, jos vaimosi pierisi sinun naamallesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä