Mitä mieltä olet ihmisistä jotka aina syövät töissä kotoa tuodun lounaan?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
No hyi, mä en ainakaan mee mihkään lounasravintoloihin änkemään itseeni tuhatta kaloria joka päivä :D Ei ihme et toimistojen ihmiset lihoo ku joka päivä syödään ulkona. Itse tehtäessä tietää mitä siinä ruoassa on ja kuinka paljon.
Itselläni ainakin työteho myös kärsii raskaasta lounaasta. Sulatteluun menee useampi tunti. Juu en osaa olla syömättä kaikkea, jos eksyn tyypilliseen työpaikkalounasravintolaan. Eikä täällä päin kympillä saa enää mitään, paitsi tietenkin itse tehden.
Jos menen lounaalle vaikka tapaamiseen, valitsen paikan jossa on annokset, ja kevyitä töitä lounaan jälkeen, ellei jopa vapaata.
Yrittäjä
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa kympin lounaisiin. Onhan se ankeaa, myönnän.
200e / kk.
Liiteriin pääsee hakee ruoka-aineksia tarjouksesta ja ahertaa keittiöön. Hyi hlvt.
Varmaankin fiksuja ja säästeliäitä.
Miks vtssa istuisin 2 tuntia jossian kärtsäisessä buffetissa ja venyttäisin liian pitkää työpäivää entisestään kun voin vetää safkan puolessa tunnissa toimistolla ja päästä himaan edes kohtuullisessa ajassa??
Neuroottisia ruokafanaatikkoja. Vinoutunut ruokasuhde.
Toki se voi tuntua ankealta, jos ei oikein osaa laittaa ruokaa. Jos osaa, itse tehty ruoka on kaikkea muuta kuin ankeaa.
Ei tarvi syödä toisten räkimiä ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
200e/kk, 40v ajan ja 9% tuotolla. 850.000e.
Eli paljon enemmän kuin mitä paljon suuremmilla eläkemaksuilla koskaan saa.Ne omat eväät maksaa joku muu? Ei kympillä marketista kovin kummoista saa, jos meinaa hyvin ja monipuolisesti syödä. Tai sitten käyttää tuntitolkulla aikaa ruokien suunnitteluun ja valmistamiseen.
Et taida olla kummoinen ruuanlaittaja tai talousihminen ylipäätään, jos et kympillä saa monipuolista lounasta tai jos sinulla menee sellaisten tekemiseen tuntitolkulla aikaa.
Taidan olla liiankin hyvä, ellen peräti kulinaristi. Siksi en lähde kympillä kilpailemaan ainakaan meidän nurkilla olevien buffien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miks vtssa istuisin 2 tuntia jossian kärtsäisessä buffetissa ja venyttäisin liian pitkää työpäivää entisestään kun voin vetää safkan puolessa tunnissa toimistolla ja päästä himaan edes kohtuullisessa ajassa??
No pysy sitten himassa koko ajan. Tuollainen käy jo psyykkeen päälle hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
No hyi, mä en ainakaan mee mihkään lounasravintoloihin änkemään itseeni tuhatta kaloria joka päivä :D Ei ihme et toimistojen ihmiset lihoo ku joka päivä syödään ulkona. Itse tehtäessä tietää mitä siinä ruoassa on ja kuinka paljon.
Ei liho kun syö kohtuullisesti.
Kun vaihtoehto on räkälä,niin mieluimmin omat eväät.
Olen sitä mieltä, että jos AINA syö, ei halua olla tekemisissä työporukan kanssa, vaan eristäytymällä omiin oloihin näyttää myös asenteensa työyhteisöä kohtaan.
Ainakin meillä nämä omien eväiden syöjät syövät todella yksipuolisesti. Pari naista syö paremmin. Ei ikinä mitään salaattia. Ihan paras oli heppu joka söi aina Saarioisten mikropitsan.
Säästän lonarit vapaa-ajalle. Teen sunnuntaisin eväät valmiiksi koko viikolle, terveellistä. Vapaa-ajalla sitten on varaa käydä muutaman kerran kuussa ravintolassa perheen/vaimon kanssa lonareilla.
Vierailija kirjoitti:
Säästän lonarit vapaa-ajalle. Teen sunnuntaisin eväät valmiiksi koko viikolle, terveellistä. Vapaa-ajalla sitten on varaa käydä muutaman kerran kuussa ravintolassa perheen/vaimon kanssa lonareilla.
Ja ei kyl ole ankeeta, ankeeta ois jos ei pääsis välillä ravintolaan naatiskelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä 20min lounastauko työn ohessa. Ei oikeutta poistua työpaikalta eikä ole mitään lounasravintolaa tms. Jääkaappi, pakastin, hella ja mikro löytyy keittiöstä. Luulen että kukaan meidän työporukassa ei kauheesti tykkäis toisistaan jos kaikki olis aina sen 8h syömättä...
Ootteko vankilassa?
Ainakin apteekissa on 20min ruokkis, jolloin ei saa periaatteessa poistua. Se hyvä puoli siinä kuitenkin oli, että se lounastauko oli palkallinen
- eri
Käyn kolmena päivänä viikossa toimistolla. On kiva käydä työkavereiden kanssa monipuolisella lounaalla. Tästä en tingi
Vierailija kirjoitti:
Neuroottisia ruokafanaatikkoja. Vinoutunut ruokasuhde.
Jep. Ei voi kuin ihmetellä, että monille ihmisille ruoka/syöminen on elämän tärkein asia. Sitä mietitään päiviä etukäteen ja siitä tehdään tiedettä. Itse syön minkä syön siellä missä ruokaa saa, ei vaadi korkeampaa ajattelua.
Olen opettaja Vantaalla.
Minulla on viikossa vain yhtenä päivänä mahdollisuus syödä rauhassa kouluruokaa ja silloin on aina soppapäivä. Inhoan keittoja.
Muina päivinä minulla on valvonta, enkä jaksa hosua ruoan kanssa, vaan syön mieluummin oman salaatin.
En mitään mieltä. Heidän oma asiansa.