Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukavaa, kun Tommy Hellsten löytänyt uuden rakkauden

Vierailija
01.11.2017 |

Vaimo menehtyi äkillisesti kesäkuussa, ja tämän päivän IS:ssa oli suloinen tarina, miten Onni löytyi tutusta henkilöstä lähellä. Koska on itse asian julkaissut, toivon kaikkea hyvää Tommylle ja Pernillalle.

Kommentit (842)

Vierailija
361/842 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi nainen on johdatusta Eeva lehti kertoo . En ole lukenut vielä Eeva lehteä. 

https://www.eeva.fi/jutut/henkilot/tommy-hellsten-uusi-rakkaus-tuntuu-j…

Tommy sanoo oppineensa, että kun hyväksyy ja nöyrtyy, ihmeet lähtevät toteutumaan. Menetyksen jälkeen, suuren surun keskellä hänelle on jälleen tapahtunut ihme. Se on vielä niin nupullaan, että hän arastelee puhua siitä.

”Toisaalta se on niin valtava asia, että haluan kertoa sen. Minulla on uusi, aivan huikea parisuhde”, Tommy kertoo.

---------------------------------------------

Taas tämä sama kuvio. Hän korostaa, kuinka tärkeää on ottaa vastuu omista tunteistaan ja toimistaan, mutta itse hän vain kulkee johdateltavana tilanteisiin ja asioihin, joille ei tietenkään itse voi mitään, kun ovat taivaallista suunnitelmaa tai jotain.

Haastattelu marraskuun Eevassa, eli tehty tod. näk. pari kuukautta sitten syyskuun alussa, ja siinä vaiheessa on ollut jo uusi parisuhde, eli Pernilla on johdateltu hänen elämäänsä kaksi kuukautta vaimon kuoleman jälkeen, ehkä jo aiemmin. On tapahtunut ihme!

Vierailija
362/842 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tyypistä välittyy jotenkin omituinen fiilis. Sellainen, ettei henkilö itsekään tiedä tai tunnista omia tunteitaan. Karmivaa, että suhde aloitetaan henkilön kanssa vielä, joka on ollut läheinen myös tämän vaimon kanssa. Nyt pitäisi hieman hillitä ja Hellstenin lopettaa uudesta suhteestaan julkisesti hehkuttaminen, itse ainakin toivon hieman kunnioitusta entistä puolisoa kohtaan. Meni maku totaalisesti. En lähtisi enää kuuntelemaan tai lukisi mitään hänen kirjoittamiaan kirjoja.

Rakkaus on aina ihana asia, mutta asiat voi hoitaa myös eri tavalla. Todellakin koko loppukesä on ollut jo vihjailua uudesta suhteesta ja olevinaan saatu jo hyväksyntä menneeltä puolisolta tähän. Höpö höpö, omaa kusetusta tuollaiset ajatukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/842 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla sinänsä ole kantaa siihen miten nopeasti puolison kuoleman jälkeen on tervettä alkaa uuden kanssa tai mikä on sopiva ikäero. Mutta kun luin tuon kesäkuisen jutun IS:stä, niin siitä välittyy näin jälkiviisaana kaamea tunnelma. Hellstenhän alustaa ihan pokkana uutta suhdettaan siinä! Eikä sekään sinänsä, että ihminen alustaa tulevia tekojaan, jos vain tekisi sen ihan omaan piikkiinsä. Mutta että keksaisee tuohn taivaallisen johdatuksen ja pistää kuolleen vaimonsa kontolle seuraavan suhteensa, joka on siis jo tuossa vaiheessa idullaan. Carita kun ei voi tuohon oikein vastaankaan väittää, sattuneesta syystä.

En ihmettele, että innokkaimmille dekkaristeille jo tuli epäilyksiä mieleen. Näin jälkikäteen Hellstenin puheet näyttäytyvät todellakin oudossa valossa.

Oi Miss Marple, missä olet? Sinua tarvitaan!

Vierailija
364/842 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://seura.fi/viihde/tommy-ja-carita-hellsten-emme-elaneet-lainkaan/

Tommy ja Carita olivat vaikeuksissa, Carita pohti jopa eroa...

Vierailija
365/842 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mukavaa toki, kun rakkauden löytää..kovin nopeasti se vain tuntuu löytyvän..

Tulipa mieleen äitini ystävätär, joka oltuaan onnellisesti miehensä kanssa naimisissa siinä 30 vuotta sairastui syöpään, joka sitten vei lopulta hengen. Mies oli "kuumaa kamaa", eläköitynyt, charmantti merikapteeni ja silleen. Tämä ystävätär oli äidille kertonut viime kuukausinaan, kuinka pahalta oli tuntunut, kun HÄNEN eräs oma ystävättärensä soittikin miehelle eikä hänelle kysyäkseen kuulumisia, eli kova oli kilpailutilanne, kun oli hyvä mies vapautumassa markkinoille. Eipä tuo nainen sitä miestä napannut, vaan eräs toinen, eikä ollut vaimo ehtinyt edes kuolla kun oli jo "uusi rakkaus" kuvioissa. Ja samantein oli uusi emäntä asettunut taloksi kun vanha oli nukkunut pois.

Vierailija
366/842 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä artikkeli kertoo oikein paljon T:n luonteesta ja tavasta hoitaa asioita.

Ero ekasta vaimosta, Jumalan sotkeminen asioiden kulkuun, pelkuruutta, pakoa.

Omat hairahdukset laitetaan mukavasti Jumalan piikkiin. Ei näin!!

Vierailija
367/842 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä ällöttää!!!!

Vierailija
368/842 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Seuran artikkeli kertoo aika paljon... yritykselläkään ei ole mennyt kovin hyvin, tarkoittaako tämä sitä että terapiat ja koulutukset eivät ole myyneet? Tai kai se voi tosiaan liittyä johonkin liian hätäiseen laajentamiseenkin, en tiedä yrittämisestä mitään.

Vierailija
369/842 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tommy on pyytänyt Jumalaa antamaan hänelle uuden naisen. Sitten ovat jostain syystä Caritan kanssa kahden Ahvenanmaalla, vaikka kumpikin on tahoillaan naimisissa. Tämän yhdessä vietetyn päivän aikana on varmistunut, että tämän naisen nyt saan, joten voin ottaa eron vanhasta.

Tommy olisi voinut helpottaa Jumalan hommia eroamalla jo aikaisemmin. Eikö se olisi osoittanut suurempaa uskoa?

Vierailija
370/842 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne kirjarahatkin menetetty?

Vierailija
371/842 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tommy on pyytänyt Jumalaa antamaan hänelle uuden naisen. Sitten ovat jostain syystä Caritan kanssa kahden Ahvenanmaalla, vaikka kumpikin on tahoillaan naimisissa. Tämän yhdessä vietetyn päivän aikana on varmistunut, että tämän naisen nyt saan, joten voin ottaa eron vanhasta.

Tommy olisi voinut helpottaa Jumalan hommia eroamalla jo aikaisemmin. Eikö se olisi osoittanut suurempaa uskoa?

Raamatun mukaan Jumala vihaa avioeroa ja Jeesus kieltää avioeroamasta. Rukoukset Jumalan tahtoa vastaan ovat vaarallisia, koska jos oma toivomus toteutuu, sen voi helposti kuvitella Jumalan tahdoksi.

Vierailija
372/842 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa? Nyt kyllä muuttui käsitys Tommysta!

Minä erosin 3 vuotta sitten eikä vieläkään ole ollut suhdetta kun olen ajatellut että rikkinäisenä vain vahingoittaisin sitä toista uutta ihmistä ja itseäni. Että ensin pitää vahvistaa itseänsä että kykenee antamaan toisellekin jotain.

En millään usko että puolison kuolemasta voi toipua neljässä kuukaudessa. Avioeron sentään voi ennakoida toisin kuin yllättävän kuoleman :(

Vierailija
373/842 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin Tommya jo vuosien ajan "helisevänä vaskena", pseudosyvällisiä suoltavana mitättömyytenä.

En ymmärtänyt sitä ihailua jota sai, myös kirkon piirissä.

Tämä käänne on pöyristyttävä muta ei yllättävä.

Vierailija
374/842 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä Eero Heinäluomallakaan kauaa kestänyt kun uusi kainalossa,vaimo kuoli 2015 tammikuussa niin 2016 hän jo matkusteli ja heilasteli uuden kera.

Vierailija
375/842 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä Eero Heinäluomallakaan kauaa kestänyt kun uusi kainalossa,vaimo kuoli 2015 tammikuussa niin 2016 hän jo matkusteli ja heilasteli uuden kera.

Tuli sama mieleen kunluin kihlajaisuutisen!

Mutta: Heinäluoma on pitänyt suhteen pois julkisuudesta parhaansa mukaan (Seiska sen taisi paljastaa), hän teki surutyötä ja hoiti vaimoaan ennen tämän kuolemaa ja hän löysi fiksun, aikuisen naisen eikä tyttärensä ikäisistä. Heinäluoma ei ole rahastanut parisuhteellaan tai tuonut yksityiselämäänsä julkisuuteen toisin kuin Hellsten. Eikä hän yksityiselämässään muutenkaan tee mitään, mikä olisi vastoin hänen työ-minäänsä.

Vierailija
376/842 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eero Heinäluoma hoiti vaimoaan viimeiseen asti, kuolema ei tullut yllätyksenä ja surutyötä ja luopumista hän on varmasti tehnyt samalla. Heinäluoma löysi aikuisen naisen, eikä tyttären ikäistä nuorikkoa. Heinäluoma ei ole rahastanut parisuhteellaan tai tuonut sitä itse julkisuuteen, eikä hän ole neuvonut muita parisuhteessa tai elämässä yleensä.

Vierailija
377/842 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon auttais jo se että ihmiset jättäisivät väliin liialliset avautumiset parisuhteistaan. Tässäkään ei olisi kannattanut sitä vanhaa liittoaan hehkuttaa elämää suurempana kun kaksin verroin nololta näyttää sitten kun se heitetään tuosta vaan romukoppaan ja mauttomalla tavalla. Harmittaa Caritan ja tämän läheisten puolesta.

Vierailija
378/842 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katu täyttyy askelista

elämä on kuolemista

pane käsi käteen ollaan hiljaa

pyydä minut aamuteelle

anna vettä kuihtuneelle

nyt on elokuu ja minä olen viljaa

....

Häntä rakastin paljon

sua rakastan joskus enemmän

ole mulle vähän aikaa hän

...

Kun tulen kiinni sinuun

jumalatkin uskoo minuun

vaikka itse aina usko en."

Vierailija
379/842 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisen hyvä ja taitava terapeutti, omalla esimerkillään näyttää kuinka selvitä muutamassa kuukaudessa suuren rakkauden ja elämänkumppanin menetyksestä.

Miksi siitä pitäis selvitä mahdollisimman nopeasti? 

Vierailija
380/842 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti toistaa omaa outoa kuviotaan, jossa johdatus tuo jälleen uuden ja ehomman naisen entisen tilalle lähipiiristä. Media ja Facebook toimivat tehokkaasti pohjustuksena, kun terapeutti julkisti toivomuslistansa. Kilikali vaan hänen syvällisille puheilleen. En menisi noin sokean ihmisen terapoitavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän