Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni valvottaa minua (luit ihan oikein)

Vierailija
01.11.2017 |

Kyllä, kuulostaa varmasti koomiselta, kyseessä on tosiaan aikuinen mies.
En tiedä mitä enää tekisin. Mieheni saattaa herättää minut jopa kolmekin kertaa yössä. Joskus hän haluaa jutella, toisinaan hän kaipaa läheisyyttä.

Itselleni yöunet ovat tärkeät, toimintakykyni heikkenee huomattavasti jos on monta rikkonaista yötä takana. Joskus menee viikkojakin niin että saan nukkua, mutta toisinaan hän herättää minut useina peräkkäisinä öinä.
Hänen mielestään on outoa että hermostun aiheesta. Hänen mielestään olen ”jo iso tyttö jonka pitää kestää valvomiset”. En kuitenkaan saa nukkua myöskään päivällä.

Ehdotuksia?

Kommentit (197)

Vierailija
121/197 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun patologisesti sosiopaattinen narsisti exäni teki tuota ihan samaa suhteen alussa, kun ei ollut näyttänyt vielä kaikkein pahimpia puolia itsestään. Tuo on väkivaltaa ja toisen manipulointia, harkitsisin vakavasti suhteen jatkoa tuollaisen miehen kanssa. Olettaen siis, että on ihan jatkuvaa eikä liity mihinkään masennukseen tai ahdistukseen tms, vaan mies tekee sitä ihan vain huvikseen. 

Sama kokemus. Mies oli psykopaatti, alkoholisti ja eron jälkeen sain selville, että syyllistynyt erilaisiin huijauksiin. Suhde oli onneksi vain muutaman kuukauden. Alussa ei ollut mitään merkkejä tuollaisista. Taitava manipuloija, yritti eristää minut kaikesta ja kaikista.

Hälyt alkaa soida, jos ihminen valvoo öisin jatkuvasti. Tälläkin paljastui pahat ongelmat.

Vierailija
122/197 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä enää tekisin. Mieheni saattaa herättää minut jopa kolmekin kertaa yössä. Joskus hän haluaa jutella, toisinaan hän kaipaa läheisyyttä.

Itselleni yöunet ovat tärkeät, toimintakykyni heikkenee huomattavasti jos on monta rikkonaista yötä takana. Joskus menee viikkojakin niin että saan nukkua, mutta toisinaan hän herättää minut useina peräkkäisinä öinä.

Hänen mielestään on outoa että hermostun aiheesta. Hänen mielestään olen ”jo iso tyttö jonka pitää kestää valvomiset”. En kuitenkaan saa nukkua myöskään päivällä.

Ehdotuksia?

Juuri mielenterveyden ensiapukurssilta valmistuneena täytyy todeta, että tuo on yksi vallan käytön muoto. Henkistä väkivaltaa myös. Kurssilla otettiin nimenomaan esille tapaus, jossa mies toistuvasti herätti puolisoaan eikä antanut hänen nukkua, vaikka tämä olisi halunnut. Kannattaa nyt vakavasti keskustella, koska eihän tuo tilanne voi noin jatkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/197 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos toinen kuorsaa ja kuorsaus loppuu "herättämällä" kuorsaajan hetkeksi vain jatkuakseen hetken päästä uudelleen ja vaatien uuden "herätyksen", mikä kuorsaajasta varmasti tuntuu juurikin siltä, ettei hänen anneta nukkua rauhassa, sillä itsehän hän ei kuorsaamistaan kuule.

Puhut ihan eri asiasta kuin muut.

Vierailija
124/197 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei te häirityt naiset, opetelkaa sanomaan jämäkästi jopa suuttuenkin omat ehtonne. Ei niitä tarvitse hirveästi edes perustella. Ihmisten on vaan kunnioitettava toista ja taivuttava toisen jämäkkään pyyntöön olla häiritsemättä.

Älkää olko kilttejä vaan vaatikaa kunnioitusta.

Ei pahalla, mutta luuletko sä, että nämä sadistimiehet suostuu vaatimuksiinkaan? Jos pyyntö ei tehoa, vaatimus on jo menetetty. Nämä nimittäin siirtävät valtataistelun sitten vain muihin asioihin.

No sitten mies ovesta ulos ja moikka. Älkää olko kynnysmattoja. Jokainen vastaa itsestään ja miten antaa muiden kohdella itseään.

Vierailija
125/197 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista nähdä miten nämä langat näissä on hyvin miesvastaisia, jopa saattaisi luulla että on tullut miesvihaajat ry:hyn.

Naiset lopettakaa jatkuva ruokavaliolla leikkiminen (joka vaikuttaa hyvinvointiin ja mielialaan) ja kaikesta mahdollisesta naputtamisesta. Sheesh, kuin kakaralauma.

Kakaroita taitavat kyllä olla nuo tyypit, jotka eivät anna puolisoidensa nukkua, ihan sama ovatko miehiä vai naisia.  

Vierailija
126/197 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotuksia?

Sinuna sanoisin miehelle että:

Se on sitten sellainen juttu että minua et herätä kertaakaan, ei kertaakaan yöllä juttelemisen tai läheisyyden takia! Olinpa minä sitten iso tai pieni, sinä et kertaakaan valvota minua enää yöllä. Seuraavan kerran jos asian teet, vaikka vain yhden kerran ja vasta 10 vuoden kuluttua, muutan välittömästi eri osoitteeseen, jossa saan nukkua rauhassa. Ainoa syy miksi saat herättää minut yöllä, on se jos talo palaa. Asiasta on nyt annettu ensimmäinen ja viimeinen varoitus, menikö perille???

Jos äijä lässyttää jotain, anna lässyttää, sano vain että olen asian sanonut, ja se mitä lupasin tapahtuu 100% varmuudella. Jos on niin ääliö että vielä herättää, hanki oma kämppä!

Vierailija
127/197 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille pimppaa niin paljon, että nukkuu sikeästi. 

Vierailija
128/197 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kyökkipsykologien määrä huvittaa aivan mielettömästi :D

Vierailija
129/197 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Syötä sille kasviksia, laita kylmään kunnes suoli tyhjenee.

2. Keitä sitä samoissa liemissä kuin se sinua.

3. Laita sille suolaa haavoihin ja pippurisuihketta silmiin.

4. Käristä tulisilla hiilillä.

Vierailija
130/197 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra45 kirjoitti:

Tää kyökkipsykologien määrä huvittaa aivan mielettömästi :D

Mua huvittaa se että sä olet itse noin pihalla siitä mihin valvottamista käytetään.Suorastaan nolottaa puolestasi.

Vierailija
131/197 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos toinen kuorsaa ja kuorsaus loppuu "herättämällä" kuorsaajan hetkeksi vain jatkuakseen hetken päästä uudelleen ja vaatien uuden "herätyksen", mikä kuorsaajasta varmasti tuntuu juurikin siltä, ettei hänen anneta nukkua rauhassa, sillä itsehän hän ei kuorsaamistaan kuule.

Mä  ratkaisin asian  vaihtamalla osoitetta. Kuorsaaja jäi asuntoon, mulle tuli  tuosta rupeamasta kuulovaurio. On yhtä kidutusta jos vieressä nukkuvan kuorsaajan takia ei itse saa nukuttua eikä  kuorsaaja suodtu hakemaan apua ongelmaansa.

Vierailija
132/197 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti, ei voi tajuta näitä miehiä... Munkin mies mielellään herättäisi mut joskus silloin kun on ollut itse viihteellä ja tulee yöllä kotiin kun nukun, mutta olen sanonut sille, että laitan korvatulpat, älä herätä mua. Kerran heräsin siihen kun hän otti kotiin tullessaan minut lusikkaan, joo, olihan se ihanaa, mutta kun katkeamaton uni vaan on vielä ihanampaa. Aamulla sanoin, että ei käy tuommoinen ja hyvin ymmärsi. Ei ole enää herätellyt. 

Voi luoja, ymmärtäisipä minunkin mieheni. Mutta ei: hän haluaa, että opettelen nukkumaan lusikassa, vaikka olen sanonut sata kertaa, etten pysty nukkumaan lusikassa enkä muutenkaan iholla miehen kanssa. Mies ei halunnut ymmärtää joten nukutaan eri asunnoissa. Minä kyllä mieluummin tulisin vastaan kuin kiukuttelisin että en sitten nuku sinun luonasi mutta mies itse valitsi näin. Syyttää vielä minua, miksi kaikki pitäisi tehdä minun toiveiden mukaan. Minun toiveenihan eivät millään lailla estä häntä nukkumasta mutta toisinpäin kyllä. Nro 24

Vierailija
133/197 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä nyt osaa sanoa miehelles asiasta niin, että menee perille taas, voi että jumalauta millaisia hiiriä jotkut naiset ovat!

Vierailija
134/197 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tätä ketjua mun miehelle ja hänen kommenttinsa oli, että mitä helvettiä, tosi törkeää herättää toista tahallaan keskellä yötä. 

Tätä mieltä kuka tahansa normaali mies on asiasta. Ap:n kannattaa harkita tarkasti suhteen tulevaisuutta.

Vierailija
135/197 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti, ei voi tajuta näitä miehiä... Munkin mies mielellään herättäisi mut joskus silloin kun on ollut itse viihteellä ja tulee yöllä kotiin kun nukun, mutta olen sanonut sille, että laitan korvatulpat, älä herätä mua. Kerran heräsin siihen kun hän otti kotiin tullessaan minut lusikkaan, joo, olihan se ihanaa, mutta kun katkeamaton uni vaan on vielä ihanampaa. Aamulla sanoin, että ei käy tuommoinen ja hyvin ymmärsi. Ei ole enää herätellyt. 

Voi luoja, ymmärtäisipä minunkin mieheni. Mutta ei: hän haluaa, että opettelen nukkumaan lusikassa, vaikka olen sanonut sata kertaa, etten pysty nukkumaan lusikassa enkä muutenkaan iholla miehen kanssa. Mies ei halunnut ymmärtää joten nukutaan eri asunnoissa. Minä kyllä mieluummin tulisin vastaan kuin kiukuttelisin että en sitten nuku sinun luonasi mutta mies itse valitsi näin. Syyttää vielä minua, miksi kaikki pitäisi tehdä minun toiveiden mukaan. Minun toiveenihan eivät millään lailla estä häntä nukkumasta mutta toisinpäin kyllä. Nro 24

Mulla on ollut uniongelmia aina ja tarvitsen usein unilääkkeitä. En pysty nukkumaan samassa sängyssä miehen kanssa, hän taas haluaisi nukkua lusikassa ihan iho iholla. On mennyt nukkumaan omaan sänkyyn kyllä, kun pyydän, mutta yhä jaksaa puhua asiasta ja vetoaa, että nukuttaisiin yhdessä. Jo 6 vuotta on siitä puhunut ja yhä painostaa nukkumaan yhdessä. Hän nukahtaa aina viereeni ja ottaa sellaisen lusikka-puristusasennon, jossa pitää kiinni suunnilleen niskalenkillä kuin nallesta. Se on välillä jopa ahdistavaa ja ainakin siinä tulee hirveän kuuma ja hiki, mikä haittaa omaa nukahtamista. Joudun joka ilta pyytämään, että siirtyisi omaan sänkyyn. Hyvä tietysti, että menee sinne omaan sänkyyn, mutta tämän kaiken seurauksena tunnen olevani todella huono vaimo, kun en siihen pysty ja koen syyllisyyttä. Ehkä se on jopa tarkoitus, että tunnen syyllisyyttä? Tunnen syyllisyyttä monissa muissakin asioissa suhteessamme.

Vierailija
136/197 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tätä ketjua mun miehelle ja hänen kommenttinsa oli, että mitä helvettiä, tosi törkeää herättää toista tahallaan keskellä yötä. 

Tätä mieltä kuka tahansa normaali mies on asiasta. Ap:n kannattaa harkita tarkasti suhteen tulevaisuutta.

Se voi olla täysin mahdollista että sun miehes ei ole juurikaan älynlahjoilla varustettu... sorry for the rude fact. Nämä asiat ei ole koskaan mustavalkoisia.

Vierailija
137/197 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut uniongelmia aina ja tarvitsen usein unilääkkeitä. En pysty nukkumaan samassa sängyssä miehen kanssa, hän taas haluaisi nukkua lusikassa ihan iho iholla. On mennyt nukkumaan omaan sänkyyn kyllä, kun pyydän, mutta yhä jaksaa puhua asiasta ja vetoaa, että nukuttaisiin yhdessä. Jo 6 vuotta on siitä puhunut ja yhä painostaa nukkumaan yhdessä. Hän nukahtaa aina viereeni ja ottaa sellaisen lusikka-puristusasennon, jossa pitää kiinni suunnilleen niskalenkillä kuin nallesta. Se on välillä jopa ahdistavaa ja ainakin siinä tulee hirveän kuuma ja hiki, mikä haittaa omaa nukahtamista. Joudun joka ilta pyytämään, että siirtyisi omaan sänkyyn. Hyvä tietysti, että menee sinne omaan sänkyyn, mutta tämän kaiken seurauksena tunnen olevani todella huono vaimo, kun en siihen pysty ja koen syyllisyyttä. Ehkä se on jopa tarkoitus, että tunnen syyllisyyttä? Tunnen syyllisyyttä monissa muissakin asioissa suhteessamme.

Minun tekee aivan samaa! Uikutti jo että mitä lapsen ystävätkin sanovat kun huomaa että sen vanhemmilla omat makuuhuoneet. Kovasti vetoaa että haluaisi nukkua yhdessä. Joo. Ja minä haluan nukkua! Se on toiveena mielestäni prioriteetti jos toisen toive on vain saada halailla öisin. Silloin on muutenkin tarkoitus nukkua, ei halailla. Mun mies ei tule mun luokse jossei ala ymmärtää. En haluaisi erota, mutta en ala miehen takia valvoa. Minun myös syyllistää, että minä olen se outo kun en pysty nukkumaan 120kg niskassa. Ei tuollainen ole mitenkään normaalia. Ja syyllistäminen kun toinen ei nuku. Minä sanoin suoraan miehelleni että olen todella huolissani että eikö häntä kiinnosta minun hyvinvointi (=nukkuminen yksi osa) ja että onko hän siis sitä mieltä että on sama vaikka valvon. Ei kehdannut sanoa että olisi sama vaan myöntyi että tietysti sinun on levättävä. Vielä kun ruikutus loppuisi asian suhteen. Miten olet jaksanut 6 vuotta. Minä katsoin menoa kuukauden ja vauhtia otetaan omista asunnoista. Kaikki itkeminen on jäänyt pois, olin jo niin uupunut vaikken sitä ollut edes tajunnut. Mieli on nyt hyvä ja tasainen. Ei ole minkään miehen arvoista olla työkyvytön ja itkeskellä väsymystään töissä.

Vierailija
138/197 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, mun mies vielä ehdotti mulle, siis mulle unikoulua kun en hänen hyppiessään päällä ja vierellä pysty nukkumaan. Jotkut kehtaa. ja en todellakaan ole menossa unikouluun kun yksin minulla ei ole mitään univaikeuksia kun olen taas saanut olla rauhassa. Siitäkin syytetään että ehkä ollaan huono pari kun en hänen häiritessä pysty nukkumaan. t. 140

Vierailija
139/197 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuorsaan ja vaimo on herkkäuninen. Tönimisherätykset häiritsivät minun untani. Lopputulemana kaksi väsynyttä ja kiukkuista. Ratkaisuna omat makkarit. Usein loikoillaan ja juellaan hetki samassa sängyssä, toisinaan myös rakastellaan, jos siltä tuntuu, sitten siirrytään omiin huoneisiin eri puolella taloa a nukutaa yömme hyvin. Aamulla, etenkin viikonloppuina, ekana herännyt hiippailee toisen sänkyyn. Parisuhteemme voi nykyään hyvin.

Tönisivät häiritsivät minua, mutta vielä enemmän se, että tajusin uneni läpi vaimon nukkuvan huonosti, jolloin aloin varomaan kuorsausta ja nukuin koiranunta, joka ei palauttanut päivän rasituksista. Pakko nukkuminen samassa sängyssä olisi tuhonnut liittomme ja terveytemme.

Naapureilla sama ongelma. Mutta kuorsaava mies ei hyväksy, että vaimo nukkuu eri huoneessa. Seurauksena vaimon väsyminen ja terveysongelmat. Huoneita heidän talossaan riittää lasten lähdettyä maailmalle, joten tilaongelma tämä ei ole vaan miehen asenneongelma ja piittaamattomuus vaimonsa hyvinvoinnista.

Vierailija
140/197 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, yökukkujat ja tuollaiset on useimmiten luonnehäiriöisiä,,. kyllä joku ruuvi on vinksallaan jos ei tajua antaa nukkua rauhassa.

Entiseni pakotti minut valvomaan kanssaan arkiöinäkin, ja jno, hän olikin narsisti.

Nyt on järkevä mies, joka antaa minun nukkua,vaikka itse heräisikin yöllä. On sentään ajattelevainen.- Itsekästä tuo miehesi puuhastelu. Jätäse

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi