Mitä naisellisia piirteitä miehessä ette siedä?
Kommentit (339)
Mitenköhän tähän keskusteluun suhtauduttaisiin jos kysyttäisiin mitä miehisiä piirteitä naisissa ei siedetä?
Vierailija kirjoitti:
Istumista jalat ristissä. Siis tuolilla toinen jalka toisen päällä. Minusta naisellista ja näyttää tyhmältä miesten kohdalla.
EIi kun nainen sitten istuu sillä 'tyhmällä' tavalla, hän näyttääkin siinä naiselliselta? (...vai miten se nyt siten naisten kohdalla on ?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissit
Tämä vain alkaa olemaan nykyisessä länsimaisessa yhteiskunnassa yhä vain joka päiväisempää. Valtaosalla keski-ikäisistä miehistä on jonkunlaiset manboobsit ja nuoremmillakin se on erittäin yleistä. Itseasiassa yhteiskunnastamme alkaa kuolemaan sukupuuttoon ne entisaikojen normaalivartaloiset vähärasvaiset miehet. Miehen kroppa on nykyään joko viimeisen päälle treenattu (usein erilaisten mömmöjen voimalla), tai sitten enemmän tai vähemmän plösö.
Hanaveden, muovien ja soijan estrogeenit, liian vähäinen liikunta ja feministinen propaganda, jonka mukaan miehen ei tarvitse olla mies.
Siinä varmaan ne syyt.
Heh. Kirjoitin eilen, että en pidä irakilaisten tp-hakijoiden pukeutumistyylistä ja siitä ylisliipatusta tukkatyylistä. Viesti on poistettu. :D :D Meillä on keskuudessamme tabu. :I
Pitkät hiukset, varsinkin sellainen ohut hiirenhäntä-heviletti on aika yäk. Naismaiset kädet, sellaiset tosi sirot ja kimittävä ääni.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Kirjoitin eilen, että en pidä irakilaisten tp-hakijoiden pukeutumistyylistä ja siitä ylisliipatusta tukkatyylistä. Viesti on poistettu. :D :D Meillä on keskuudessamme tabu. :I
Hinarilook tekee vaikutuksen naiseen kuin naiseen. :D
Minusta itsensä puunaaminen on naismaista. Ei tarvi näyttää luolamieheltä ja hygieniasta pitää huolehtia, mutta sellainen geordie shore tyyppinen kundi on tietyssä mielessä melkoinen turn off.
-Arvaa mistä mökötän-leikki. En siedä, enkä ole yhteydessä ennenkun mies osaa puhua
Kirjoitin sen alkuperäisen kommentin, ja olen siis lähes samaa mieltä kanssasi. Mun mielestä on luonnollista että naiset pitää miehisistä piirteistä, ja toisinpäin (kuten itse). Usein vaan jos miehenä sanot, että mun mielestä armeijan käynyt ("kova"), tai korostetun lihaksikas, tai vastaavasti todella isokokoinen nainen ei herätä kiinnostusta, niin sut leimataan sovinistiksi, tai vanhoilliseksi/ahdasmieliseksi! Ehdottomasti olen sitä mieltä, että jokaisen tulee olla oma itsensä, ja aina sille löytynee sopiva vastakappale. Mulle miehenä on esimerkiksi tärkeää olla pidempi kuin nainen, se ei tarkoita että itseäni pidemmät naiset olisivat rumia tai epänaisellisia, tai että minulla olisi huono itsetunto. Väittäisin että valta osaa viehättää vastapuolessa ne tietyt "perinteiset" vastakkaisen sukupuolen ominaisuudet. Onneksi meitä on joka junaan, ja nykyään on okei olla erilainen :) Tolla kommentilla vaan halusin tuoda esiin sen ristiriitaisuuden, että kovasti arvostellaan, mutta ei haluta tulla arvostelluksi! Mutta, että pyörisi naisen ällin mukaan, on taas ihme yleistämistä ;D
Vierailija kirjoitti:
Näin kärjistetysti kirjoitti:
Aika jänniä vastauksia olettaen, että ne ei ole trolleja! Tasaarvo? On minustakin tärkeää, mutta, että yhtä vahvoja niin fyysisesti kuin henkisestikkin, elektroniikka osaajia, ei niihin miehiä tarvita, sotilaita ja johtajia, Miksi nainen ei saisi tehdä uraa, olla leikkaamatta karvojaan yms ym. tottakai saa.. mutta auta armias, jos miestä kiinnostaa sisustus, tai ei ole matala ääni, tai he****isti partaa, mutta ei liikaa partaa ..vähän partaa kuitenkin pitää olla, mutta ei trimmattua partaa.. Miehen halutaan elättävän, Silti nainen ei halua olla kotona, vaan tehdä uraa, Mutta jos mies sitten jää kotiin niin ei ole mies eikä mikään... Kuka sitä lasta sitten hoitaa.. vai mitä ihmettä?
Ööh... Ehkä naiset kaipaa perinteisiä miehekkäitä miehiä? Onhan se selvä, että Suomessa seksinkin harrastaminen on romahtanut, kun miehistä on tullut vikiseviä androgyynejä henkilöitä. Mä ainakin haluan, että miehet on miehiä ja ottaa sen miehen vastuun. Tällä hetkellä naiset vastaa kaikesta, kun tasa-arvon nimissä miehistä tehdään aloitekyvyttömiä marionetteja, jotka pyörii naisen ällien mukaan.
En näköjään osannut lainata tuo edelleinen kommentti 258 Oli vastaus näihin
Mussa on paljon naismaisia piirteitä. Onneksi on paljon naisia (ja miehiä), jotka tällaisestakin tykkää. :) Itselleni näin kutakuinkin biseksuaalina maskuliinisuus ja feminiinisyys on jotenkin saman arvoisia, enkä juuri välitä, esiintyvätkö ne naisessa vai miehessä. Se on parasta, jos ihminen on vain oma itsensä.
Hiusten blondaus ja auto rakkaus
Näin kärjistetysti kirjoitti:
Kirjoitin sen alkuperäisen kommentin, ja olen siis lähes samaa mieltä kanssasi. Mun mielestä on luonnollista että naiset pitää miehisistä piirteistä, ja toisinpäin (kuten itse). Usein vaan jos miehenä sanot, että mun mielestä armeijan käynyt ("kova"), tai korostetun lihaksikas, tai vastaavasti todella isokokoinen nainen ei herätä kiinnostusta, niin sut leimataan sovinistiksi, tai vanhoilliseksi/ahdasmieliseksi! Ehdottomasti olen sitä mieltä, että jokaisen tulee olla oma itsensä, ja aina sille löytynee sopiva vastakappale. Mulle miehenä on esimerkiksi tärkeää olla pidempi kuin nainen, se ei tarkoita että itseäni pidemmät naiset olisivat rumia tai epänaisellisia, tai että minulla olisi huono itsetunto. Väittäisin että valta osaa viehättää vastapuolessa ne tietyt "perinteiset" vastakkaisen sukupuolen ominaisuudet. Onneksi meitä on joka junaan, ja nykyään on okei olla erilainen :) Tolla kommentilla vaan halusin tuoda esiin sen ristiriitaisuuden, että kovasti arvostellaan, mutta ei haluta tulla arvostelluksi! Mutta, että pyörisi naisen ällin mukaan, on taas ihme yleistämistä ;D
Jo Desmond Morris oli aikoinaan sitä mieltä, että keskivertoheteroa viehättävät ne piirteet, joita omassa sukupuolessa ei ole. Juuri näitä (ulkoisia) eroavaisuuksia on perinteisesti korostettu tyylikeinoilla: kosmetiikalla, pukeutumisella jne.
Vierailija kirjoitti:
Myös ruotsinkilellset pukeutuvat oksettavasti! Ruotsalaiset vittuun Suomesta!
Laura Huhtasaari presidentiksi 2018!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös ruotsinkilellset pukeutuvat oksettavasti! Ruotsalaiset vittuun Suomesta!
Laura Huhtasaari presidentiksi 2018!
Näin se vain on! Kansan enemmistö on huomannut saman asian, hys hys koska narratiivi.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyyttä, ylimielisyyttä, valehtelua, marttyyriasennetta.
Miksi syyllistät tästäkin perussuomalaisia?
SIEDÄN miehissä ihan ne piirteet mitkä heissä on ,tai mitä haluavat tuoda esiin. Se mitä en siedä on sitten toisten ihmisten huono kohtelu jne, mutta tämähän ei ole sukupuolisidonnaista käytöstä.
Lähtisin kysymykseen siitä mitä pidän miehesä viehättävänä, ennemminkin kuin siitä että mitä en voi sietää. Paljon mukavampi keskustella niin päin, eiköstä vain?
Pulleita huulia ulkonäössä, kirkumista tai voihkimista liian korkealta.
Istumista jalat ristissä. Siis tuolilla toinen jalka toisen päällä. Minusta naisellista ja näyttää tyhmältä miesten kohdalla.