Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä naisellisia piirteitä miehessä ette siedä?

Vierailija
30.10.2017 |

Saako mies olla naisellinen?

Kommentit (339)

Vierailija
261/339 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuminen jalat ristissä 

Tämä! Oma mieheni tekee tätä ja se näyttää ihan kamalalta! Jotkut miehet eivät edes pysty istumaan kuulemma näin??

Vierailija
262/339 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaahan miehet, että nämä on yksittäisten naisten mielipiteitä eikä välttämättä tosi elämässä edes ole niin ehdottomia. Mitä se teitä liikuttaa jos joku Kälviän vanhainkodin kylmäkkö ei diggaa jalkoja ristissä pitäviä miehiä? Etsii sitten itselleen sellaisen miehen joka röhnöttää aina jalat levällään tai on yksin. Minäkin pitkänä naisena saisin teidän viestiketjun perusteella lähteä dildo-ostoksille, sen verran huonot miesmarkkinat minulla tämän otannan perusteella on :D

Itse asiassa pitkistä ja lyhyistä naisista pitävät miehet menevät aika lähelle 50-50 ja jos eroa jomman kumman hyväksi on niin jonkin verran keskimittaa pidempi nainen on parhaissa asemissa.

Samaa ei voi sanoa naisista, kaikki klooniarmeijan jäsenet suosivat pitkiä miehiä.

https://cdn-images-1.medium.com/max/1600/0*upmzlEYUhMiHfy-k.png

Eipä taida mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/339 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Femakkolässytys.

Mitä on femakkolässytys?

Miehimys selittää traniuksena tai teivaisenakuinka kannattaa feminismiä ja haluaa "tasa-arvoista" matriarkaattia.

Minä ainakin vihaan feminismiä ja feministien valheita, tai halveksun, juuri tuosta syystä. Vaikka arvostan tasa-arvoa. Tämähän on oikein hauska ketju.

-M

Vierailija
264/339 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä että mies istuu jalat ristissä. Siis sillai jalka toisen päällä, neitimäisesti.

Aika outoa minusta pitää tuota naisellisena, koska on aivan tavallista istua tuolla tavoin oli sitten mies tai nainen. Oletko varma, että et siedä tätä pelkästään jo muuten neitimäisiltä naisilta? Itse en nimittäin miehenä näe tuossa mitään naisellista ellei mies ole muuten korostetun naisellinen. 

Vierailija
265/339 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisellinen mielellään. Kaikenlainen neitimäisyys on etovaa: loukkaannutaan pienistä asioista, ei kestetä kylmää ilmastoa vaikka Pohjolaan ollaan synnytty ja ei olla kumppanin tukena kuten aito vakaa mies.

mua taas etoo että naisia pidetään tollasina olentoina, miesten tekemien elokuvien takia.

roolit on irl ihan toisinpäin kuitenkin yleensä, missä elokuvissa joissa mies on naisen pelastava sankari joka ei murru mistään, nainen vain pillittää ja pyörtyilee.. oikeassa elämässä kun menee aina päin vastoin, mies sortuu elontiellä ja nainen vain jatkaa elämää.

eli heikkous on enemmän miehinen kuin naisinen ominaisuus, enkä tarkota lihaksia vaan oikeaa voimaa.

Olisi varmaan naisena hauska uskoa asioiden olevan noin, mutta näin se ei kuitenkaan mene. Naiset tarvitsevat muiden apua miehiä enemmän taloudellisissa ja arkipäiviäsissä ongelmissa. Siitäkin huolimatta, että naisilla on keskimäärin paremmat tukiverkot niin yhteiskunnallisella kuin henkilökohtaisella tasolla, niin naiset kärsivät masennuksesta yleisemmin kuin miehet.

Taisit sekottaa tämän siihen faktaan, että naiset pääsevät erosta yleensä nopeammin ja paremmin yli kuin miehet. Tämä taas johtuu yksinkertaisesti siitä, että eron hetkellä herää kysymyksiä mikä itsessä on vikana. Nainen saa miehiltä paljon helpommin huomiota kuin miehet naisilta ja siten nainen pystyy miestä nopeammin ja pienemmällä vaivalla saada hyväksytyksi tulemisen tunteita ja siten pääsemään pettymyksestä yli. Miehen tilannetta vaikeuttaa merkittävästi se, että miehen odotetaan yleensä olevan aloitteellisempi osapuoli, jonka pitää hurmata nainen. Tämä voi olla edellä mainitussa mielentilassa liian työläältä tuntuvaa, eikä mies halua asettaa itseään tilanteeseen, jossa joutuu ottamaan vastaan taas uuden iskun. Naisen ei varsinaisesti tarvitse lainkaan laittaa itseään peliin, vaan pelkästään antaa miehelle lupa jatkaa. Tietenkin naiselle vastoinkäymisiä voi tulla siinä vaiheessa, kun mies halusikin pelkkää seksiä, mutta ainakin nainen voi kokea, että häneltä halutaan edes sitä. Miehen voi olla vaikea kokea olevansa haluttu edes juttuseurana, koska ainakin oman kokemukseni mukaan naisten treffailu on yleensä joko kaikki tai ei mitään. 

Vierailija
266/339 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä että mies istuu jalat ristissä. Siis sillai jalka toisen päällä, neitimäisesti.

Aika outoa minusta pitää tuota naisellisena, koska on aivan tavallista istua tuolla tavoin oli sitten mies tai nainen. Oletko varma, että et siedä tätä pelkästään jo muuten neitimäisiltä naisilta? Itse en nimittäin miehenä näe tuossa mitään naisellista ellei mies ole muuten korostetun naisellinen. 

Minunkin mielestä on naisellista. Itse en pysty istumaan niin, ilman huomattavaa epämukavuutta.

Mutta sehän on vain mielipide, kuten sinunkin.

Vierailija
267/339 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mielestä on naisellista. Itse en pysty istumaan niin, ilman huomattavaa epämukavuutta.

Mutta sehän on vain mielipide, kuten sinunkin.

Epämukavuutta henkisesti vai fyysisesti? Jos fyysisesti, niin liikkuvuudessasi on aika perustavaa laatua olevia ongelmia. 

Vierailija
268/339 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naismaista kai tarkoitat?

No, miehen rinnat on kamalat, ja tukan hiplaaminen. Ylipäänsä kun mies apinoi naisen elekieltä, se on säälittävää.

Semmoiset tyypilliset stereotypiat. Vai että kun jos mies koskee hiuksiaan yms.

niin on heti joku mies niin naisellinen ja kauheata apinointia. Suurimman osan tähän ketjuun kommentoineiden näkemyksistä ovat täyttä hevonpaskaa.

Sama jos jonkun ääni kimeä luonnostaan (vaikka olisi mies) niin miksi hänen pitäisi sitä alkaa korjata jos itse on tyytyväinen siihen. Nämä kommentit mitä täällä on kirjoitettu antaa hyvän kuvan tietystä osaa suomalaisista naisista tai miehistä. Semmoisia stereotyypillisiä kanapersekouvolatukka pissiksiä. Myös yleensä itseään täynnä olevat haarat levällään joka hetki bimbo elämämkoulu (äänestän kokkareita) ämmät ja hööö-ukot kirjoittelevat tällaisia ulostuksia.

Tässä aloituksessa kyllä kysyttiin mielipidettä. Miten voit väittää jonkun oman kokemuksen olevan väärä. Makuasioista ei oikeen kannata kiistellä.

Miksi jotkut naiset sitten ulisevat kun miehet täällä yhtälailla kertovat "mielipiteitään" naisista? Se kaksinaismoralismi...

Vierailija
269/339 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiukuttelee turhaan :D

Sallin sen itselleni, mutta jos mies tekee niin se on maailman ärsyttävintä

Narsisti!

Vierailija
270/339 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen konservatiivisuus on kuvottavaa.

Vierailija
271/339 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Löysät" ranteet ja ruikuttaminen. Myöskin "naisellinen" uusavuttomuus esim. ettei osaa edes autonrenkaita vaihtaa. 

Vierailija
272/339 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissit

Tämä vain alkaa olemaan nykyisessä länsimaisessa yhteiskunnassa yhä vain joka päiväisempää. Valtaosalla keski-ikäisistä miehistä on jonkunlaiset manboobsit ja nuoremmillakin se on erittäin yleistä. Itseasiassa yhteiskunnastamme alkaa kuolemaan sukupuuttoon ne entisaikojen normaalivartaloiset vähärasvaiset miehet. Miehen kroppa on nykyään joko viimeisen päälle treenattu (usein erilaisten mömmöjen voimalla), tai sitten enemmän tai vähemmän plösö.  

Miesten roikkuvat tissit on kyllä melkein yhtä paha kuin naisten vastaavat.

Vierailija
273/339 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku kirosi pitkiä hiuksia miehellä. Itselläni on tuuheat, pitkät ja ruskeat hiukset jotka kihartuu ja kyllä naisväki on näistä pitänyt

Pete parkkonen?

Vierailija
274/339 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää miehessä siitä, että se tykkää tulla sormetetuksi.

Onkos tämä muka yleistä?

Minusta taas mies on lähinnä ahdasmielinen, jos ei missään nimessä halua homofobioissaan naisen kanssa kokeilla asiaa.  

Joo, sormetus on kivaa, sekä antaa että vastaanottaa, kannattaa kokeilla..

Vierailija
275/339 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Oletko itse pystynyt sulkemaan pois kaikki alkukantaiset halusi? Jos miesten naisellisista piirteistä kysytään, siihen myös vastataan, eikö niin? Toki joku voisi aloittaa ketjun "mistä naisellisista piirteistä pidät miehessä" -ja siihen tulisi yhtälailla vastauksia.

Vierailija
276/339 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju vahvistaa sitä käsitystä, että täällä olevat naiset tykkäävät amis jänniksistä. Jos mies laittaa vähänkään tyylikkäämpää vaatetta päälle ja pitää huolta ulkonäöstään, niin heti menee neiteilyksi. 

Vierailija
277/339 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää ns. naismaista lihomista, eli jenkkakahvoja ja alaselän/perseen/reisien seudulle kertyvää rasvaa miehellä. Siis jos sitä rasvaa on noilla alueilla silleen, että ne selvästi korostuvat suhteessa muuhun kroppaan. En vaan koe sellaista miesvartaloa yhtään himottavana, vaikka minua ei muuten haittaakaan, jos mies ei ole kovin treenattu tai on hiukan ylimääräistä rasvaa. Kunhan ne läskikertymät eivät ole asettuneet noille alueille :D

Kimakka ääni, kiljahteleminen, tuohon vielä liitettynä ässävika... minulla on yksi miespuolinen kaveri, jolla on nuo kaikki. Hän on huippu tyyppi, mutta en voisi ikinä kokea häntä haluttavana muussa kuin kaverimielessä sen äänen takia.

Sit jos on tosi uusavuton, saamaton, osaamaton.... nuo ei kyllä ole "naismaisia" piirteitä, eivät naiset ole kaikki tuollaisia, mutta osa naisista mielellään ottaa sellaisen vähän autettavan roolin, en tykkää siitä yhtään jos mies on sellainen. Itsekään en tykkää antaa itsestäni sellaista kuvaa, että tarvitsen asioissa jatkuvasti apua, niin en tykkäisi että minulla olisi mies, joka esim. lampun vaihtamisen yhteydessä heittäytyisi ihan avuttomaksi (tänä googlen aikakautena!)

Vierailija
278/339 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Oletko itse pystynyt sulkemaan pois kaikki alkukantaiset halusi? Jos miesten naisellisista piirteistä kysytään, siihen myös vastataan, eikö niin? Toki joku voisi aloittaa ketjun "mistä naisellisista piirteistä pidät miehessä" -ja siihen tulisi yhtälailla vastauksia.

Olen. Muunmuassa maahanmuutossa.

Vierailija
279/339 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ikionnellinen jos elämääni astelisi joku olliherman/mikemonroe!

Vierailija
280/339 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehä ootte tarkkoja. Siksi deittailenkin vain kilttimiehiä.