Mitä naisellisia piirteitä miehessä ette siedä?
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku kirosi pitkiä hiuksia miehellä. Itselläni on tuuheat, pitkät ja ruskeat hiukset jotka kihartuu ja kyllä naisväki on näistä pitänyt
Ap kysyi, mistä piirteistä yksittäiset naiset eivät pidä. Jotkut tykkäävät miesten pitkistä hiuksista, minä en. En myöskään pidä miehistä, jotka eivät ymmärrä lukemaansa. Tosin se ei missään tapauksessa ole mikään naisellinen tapa.
Kuitenkin monen immeisen,naistenkin ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Iso peppu, pihtipolvet, luisut hartiat ja sitten käytöksen puolella "ämmämäinen juoruilu ja valitus". Yksi erityisen ärsyttävä piirre on ruuan närppiminen. Säätäminen ja kronklaaminen. Miehen kuuluu syödä reippaasti ja sellainen "varovainen kokeilu" on ärsyttävää. Kuten eräs mies sanoi osuvasti miehestä, jolla pitää kaikki olla tietynlaista ja uusia ruokia kokeilee varovaisesti pureskellen... mikkihiiri. :)
Hohhoh, tosimieshän ei edes suostu kokeilemaan mitään uutta ja epämääräistä, hän syö sitä samaa mitä aina. Neidit kokeilevat uusia ruokia.
Ei naisellinen mielellään. Kaikenlainen neitimäisyys on etovaa: loukkaannutaan pienistä asioista, ei kestetä kylmää ilmastoa vaikka Pohjolaan ollaan synnytty ja ei olla kumppanin tukena kuten aito vakaa mies.
Sitä että mies ei pistä hanttiin. Narussa vedettävä vaadin on kyllä kauhea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on lueteltu minusta sellasia piirteitä, jotka ei ole naisellisia, vaan pelkästään ärsyttäviä.
Ainoa minkä voi yhdistää naisiin, on tissit ja korkeampi ääni.
Mutta vaatteet, meikkaaminen, juoruilu ym. ei ne ole mikään naiselle kuuluva ominaisuus, ne on vain vaatteita ja luonteenpiirre. Juoruilevia miehiä on maailma täynnä, ellei enemmänkin kuin naisia.
Entä joku kolttu, onko joku tyttövauva joskus syntynyt hame päällä? Ta korkokengät jalassa? No ei toivottavasti.. kai mies saa pukeutua idioottimaisesti myäs jos haluaa, ei kai kukaan järjellä varustettu nainenkaan pukeutuisi hörhelämekkoon tai korkkareihin.Mutta asiaan.. mitäs vastaisin sitten. Vastaan sen korkean äänen ja tissit.
"vaatteet, meikkaaminen, juoruilu ym. ei ne ole mikään naiselle kuuluva ominaisuus, ne on vain vaatteita ja luonteenpiirre."
Vaatteet ja meikkaaminen eivät ole luonteenpiirteitä vaan fyysisiä objekteja ja niiden käyttämistä, toi luonteeseen pohjautuvan mielihalun pohjalta.
En väittänytkään vaatteita luonteenpiirteiksi, vaan juoruilua, opettele lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tissit
Tämä vain alkaa olemaan nykyisessä länsimaisessa yhteiskunnassa yhä vain joka päiväisempää. Valtaosalla keski-ikäisistä miehistä on jonkunlaiset manboobsit ja nuoremmillakin se on erittäin yleistä. Itseasiassa yhteiskunnastamme alkaa kuolemaan sukupuuttoon ne entisaikojen normaalivartaloiset vähärasvaiset miehet. Miehen kroppa on nykyään joko viimeisen päälle treenattu (usein erilaisten mömmöjen voimalla), tai sitten enemmän tai vähemmän plösö.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisellinen mielellään. Kaikenlainen neitimäisyys on etovaa: loukkaannutaan pienistä asioista, ei kestetä kylmää ilmastoa vaikka Pohjolaan ollaan synnytty ja ei olla kumppanin tukena kuten aito vakaa mies.
mua taas etoo että naisia pidetään tollasina olentoina, miesten tekemien elokuvien takia.
roolit on irl ihan toisinpäin kuitenkin yleensä, missä elokuvissa joissa mies on naisen pelastava sankari joka ei murru mistään, nainen vain pillittää ja pyörtyilee.. oikeassa elämässä kun menee aina päin vastoin, mies sortuu elontiellä ja nainen vain jatkaa elämää.
eli heikkous on enemmän miehinen kuin naisinen ominaisuus, enkä tarkota lihaksia vaan oikeaa voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten alusvaatteiden, mm. rintaliivien käyttö. Treffeillä eräs mies tuli rintsikat, sukkanauhaliivit ja sukat päällä.
Kertoi heti, että hän tykkää pitää ja kysy, että eikai se mua mitenkään häiritse. Kerroin hänelle, että eipä häiritse ja lähdin menemään.
No vähän höpsösti uo oli kieltämättä alusvaatteensa valinnut.
Kyllä ne ihan vaan jotkut sukkikset ja pikkarit t-paidan kanssa pitäisi riittää miehelle alusvaatteiksi, minun mielestäni.
Harvalla nyt niin isot nisät on,että oikeasti tarvitsisi edes a-kuppisia rintsikoita, mutta jalat ja jonkunmoinen peppu sentään on kaikilla, aivan siis heidän sukupuolestaan huolimatta.
Kenellä tosin ovat minkäkin näköiset, mutta niinhän se on aivan samoin sanottava naistenkin kohdalla ja suhteen, jos noita paikkoja katseella ihmisen kehossa arvostellaan.
gdfdsfgdfg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso peppu, pihtipolvet, luisut hartiat ja sitten käytöksen puolella "ämmämäinen juoruilu ja valitus". Yksi erityisen ärsyttävä piirre on ruuan närppiminen. Säätäminen ja kronklaaminen. Miehen kuuluu syödä reippaasti ja sellainen "varovainen kokeilu" on ärsyttävää. Kuten eräs mies sanoi osuvasti miehestä, jolla pitää kaikki olla tietynlaista ja uusia ruokia kokeilee varovaisesti pureskellen... mikkihiiri. :)
Hohhoh, tosimieshän ei edes suostu kokeilemaan mitään uutta ja epämääräistä, hän syö sitä samaa mitä aina. Neidit kokeilevat uusia ruokia.
Jos neiti on haukkumasana miehelle, niin onko poikamies haukkumasana naiselle?
Onko tämän avauksen vastauksista nyt tulkittava, että tällainen ruotsalainen mies ei olekaan siis av-mammojen mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Sitä että mies ei pistä hanttiin. Narussa vedettävä vaadin on kyllä kauhea.
Niin kun naiset ovat neuvoneet häntä kohtelemaan naisia hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei saa käyttää
IHANA sanaa.
Ei vaan sovi miehen suuhun!Eikö edes lapsista?
Ei. Ei mies sano että onpa ihana lapsi, paitsi ehkä joku pervo.
Toinen ällö sana mieheltä on fantsu/fantastinen.
Sitä käyttää lähinnä homot.
Yököttää, jos mies sanoo esim. Ihanaa ruokaa, ihana ilma, ihana auto,
Ihannia kukkasia, ihana leffa jne.
Enkä tarkoita kukkakeppimiehiä. Ne voi sanoo ihan mitä vaan 😑
Vierailija kirjoitti:
ei vaatteilla mitään sukupuolia ole, että on tyhmää porukkaa, mikään hame ei ole "naisellinen ominaisuus" jumalauta, se on pala kangasta. kukaan nainen ei ole hameeseen syntyny, mutta jotkut pöljäy sitä käyttää nykyään, vaikka enää ei olisi edes pakko.. itse en lukeudu näihin, käytän housuja.. kai minullakin sitten kasvaa kulli kun housut on vissiin niin "miehinen" vaate..
Hametta käyttävät ovat pöljiä? Miksi luulet, että kukaan pukeutuu hameeseen muuten kuin vapaaehtoisesti ("enää ei olisi edes pakko")? Minulla on lähes aina hame, koska pidän hameista, mutta vuosi vuodelta enemmän se alkaa vaikuttaa statementiltä näinä ylenpalttisen neutraaliuden aikoina. Korjataan siis, käytän hametta niin kauan kuin voin, ja housuja jos on pakko.
Itse olen leveälantioinen mies, ja vaikka hartiani ei ole kapeat vaan ihan normaalin leveät niin se lantio kyllä silti erottuu. Olen oikeastaan yllättynyt kuinka monta kertaa tuo on mainittu. Ei tuosta tavallisessa elämässä koskaan kuule, en esimerkiksi ole ikinä kuullut aiheesta käytävän keskustelua missään enkä edes mediassa ole kuullut puhuttavan koko ilmiöstä.
Itse en jaksa huolehtia noin pienestä asiasta.
äidinpikkupojat kirjoitti:
Miksi meidän täytyy puolustella ja hyssytellä että jos joku herkkis nyt ottaa itseensä yksittäisistä kommenteista. Nämä on mielipiteitä. Kyllä ne miehetkin ronskisti kertoo mielipiteensä. Miksi meidän pitää hyssytellä?
Huomaatko, että tämä "tilan takaisin haltuunotto" tapahtuu loukkaamalla itse naisia? "Mitä naisellisia piirteitä miehessä ette siedä?"
Tässä _naiseus_ yhdistetään huonoihin ja inhottaviin asioihin, joten te oikeastaan loukkaatte ja alennatte vain itseänne naisina. Ette suinkaan "ronskisti" kosta miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mua taas etoo että naisia pidetään tollasina olentoina, miesten tekemien elokuvien takia.
roolit on irl ihan toisinpäin kuitenkin yleensä, missä elokuvissa joissa mies on naisen pelastava sankari joka ei murru mistään, nainen vain pillittää ja pyörtyilee.. oikeassa elämässä kun menee aina päin vastoin, mies sortuu elontiellä ja nainen vain jatkaa elämää.
eli heikkous on enemmän miehinen kuin naisinen ominaisuus, enkä tarkota lihaksia vaan oikeaa voimaa.
Suurin osa sotilaista, poliiseista, palomiehistä jne. ovat miehiä. Varmaan tämäkin johtuu siitä, että heikkous on miehinen ominaisuus.
Se sellainen homomainen, kimittävä puhetapa ja olemus joka oikein korostaa sitä. Ei, minulla ei ole mitään homoja vastaan vaan nimen omaan niitä jotka tarkoituksella ylläpitää tätä mielikuvaa. :)
Minun muinainen poikaystäväni ei yhtään kimittänyt, mutta puhetapa oli ärsyttävän naismainen silti. Sellainen "makeileva". Tai miltä nyt nainen kuulostaa. Asiaa ei kyllä yhtään helpottanut hänen katkarapunsa ongelmineen.
-naisen euro blaa blaa
-patriarkaatti blaa blaa
-valkoinen heteromies blaa blaa
Mikään ei ole oksettavampaa kuin tämän femakkopaskan siimoineen niellyt itseään anteeksi pyytelevä mies.