Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä naisellisia piirteitä miehessä ette siedä?

Vierailija
30.10.2017 |

Saako mies olla naisellinen?

Kommentit (339)

Vierailija
321/339 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä että mies istuu jalat ristissä. Siis sillai jalka toisen päällä, neitimäisesti.

Aika outoa minusta pitää tuota naisellisena, koska on aivan tavallista istua tuolla tavoin oli sitten mies tai nainen. Oletko varma, että et siedä tätä pelkästään jo muuten neitimäisiltä naisilta? Itse en nimittäin miehenä näe tuossa mitään naisellista ellei mies ole muuten korostetun naisellinen. 

Minunkin mielestä on naisellista. Itse en pysty istumaan niin, ilman huomattavaa epämukavuutta.

Mutta sehän on vain mielipide, kuten sinunkin.

Epämukavuutta henkisesti vai fyysisesti? Jos fyysisesti, niin liikkuvuudessasi on aika perustavaa laatua olevia ongelmia. 

Niitä kutsutaan palleiksi. Ja peniskin siinä välissä. Mutta sinä ilmeisesti et tiedä semmoisesta.

Vierailija
322/339 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkulapsen liiallista äitimäistä hoivaamista. 

-kurkistetaampa vaippaan, onko kakkeli tullut....

-taitaa olla tissimaidon aika, kun niin kiukuttelee.. ja mussun mussun. 

Eivät nämä naisenkaan suusta mitään varsinaisesti kivaa kuultavaa ole, mutta miehen suusta suorastaan oksettavaa. 

Vauvalleko pitäisi puhua kuin aikuiselle? Sillä on kuule ihan oma tarkoituksensa, että niille tulee puhuttua automaattisesti sillä tietyllä tavalla. Sulla taitaa olla jotain ongelmia läheisyyden kanssa ylipäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/339 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että haluaa imeä strappia, ja sen jälkeen sen sisäänsä.

Vierailija
324/339 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää ns. naismaista lihomista, eli jenkkakahvoja ja alaselän/perseen/reisien seudulle kertyvää rasvaa miehellä. Siis jos sitä rasvaa on noilla alueilla silleen, että ne selvästi korostuvat suhteessa muuhun kroppaan. En vaan koe sellaista miesvartaloa yhtään himottavana, vaikka minua ei muuten haittaakaan, jos mies ei ole kovin treenattu tai on hiukan ylimääräistä rasvaa. Kunhan ne läskikertymät eivät ole asettuneet noille alueille :D

Kimakka ääni, kiljahteleminen, tuohon vielä liitettynä ässävika... minulla on yksi miespuolinen kaveri, jolla on nuo kaikki. Hän on huippu tyyppi, mutta en voisi ikinä kokea häntä haluttavana muussa kuin kaverimielessä sen äänen takia.

Sit jos on tosi uusavuton, saamaton, osaamaton.... nuo ei kyllä ole "naismaisia" piirteitä, eivät naiset ole kaikki tuollaisia, mutta osa naisista mielellään ottaa sellaisen vähän autettavan roolin, en tykkää siitä yhtään jos mies on sellainen. Itsekään en tykkää antaa itsestäni sellaista kuvaa, että tarvitsen asioissa jatkuvasti apua, niin en tykkäisi että minulla olisi mies, joka esim. lampun vaihtamisen yhteydessä heittäytyisi ihan avuttomaksi (tänä googlen aikakautena!)

Eikö naiset osaa käyttää Googlea? Ja muka tasa-arvoisia ja yhtä hyviä ollaan kaikessa.

Vierailija
325/339 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä että mies istuu jalat ristissä. Siis sillai jalka toisen päällä, neitimäisesti.

Aika outoa minusta pitää tuota naisellisena, koska on aivan tavallista istua tuolla tavoin oli sitten mies tai nainen. Oletko varma, että et siedä tätä pelkästään jo muuten neitimäisiltä naisilta? Itse en nimittäin miehenä näe tuossa mitään naisellista ellei mies ole muuten korostetun naisellinen. 

Minunkin mielestä on naisellista. Itse en pysty istumaan niin, ilman huomattavaa epämukavuutta.

Tuonlaista istumistakin on kahta eri alalajia.

Toinen on se, missä jalat ovat tosiaan ihan haaroista asti ristissä, tämä on minustakin naisellinen tapa jo ihan siitä syystä että luulisi miehellä vehkeiden rusentuvan.

Toinen tapa on sitten se, missä päällimäisen jalan nilkka lepää reiden päällä ja muu jalka jää sivulle omalla painollaan. Tämä on taas mielestäni ihan miehinen asento.

Vierailija
326/339 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisellinen mielellään. Kaikenlainen neitimäisyys on etovaa: loukkaannutaan pienistä asioista, ei kestetä kylmää ilmastoa vaikka Pohjolaan ollaan synnytty ja ei olla kumppanin tukena kuten aito vakaa mies.

mua taas etoo että naisia pidetään tollasina olentoina, miesten tekemien elokuvien takia.

roolit on irl ihan toisinpäin kuitenkin yleensä, missä elokuvissa joissa mies on naisen pelastava sankari joka ei murru mistään, nainen vain pillittää ja pyörtyilee.. oikeassa elämässä kun menee aina päin vastoin, mies sortuu elontiellä ja nainen vain jatkaa elämää.

eli heikkous on enemmän miehinen kuin naisinen ominaisuus, enkä tarkota lihaksia vaan oikeaa voimaa.

Olisi varmaan naisena hauska uskoa asioiden olevan noin, mutta näin se ei kuitenkaan mene. Naiset tarvitsevat muiden apua miehiä enemmän taloudellisissa ja arkipäiviäsissä ongelmissa. Siitäkin huolimatta, että naisilla on keskimäärin paremmat tukiverkot niin yhteiskunnallisella kuin henkilökohtaisella tasolla, niin naiset kärsivät masennuksesta yleisemmin kuin miehet.

Taisit sekottaa tämän siihen faktaan, että naiset pääsevät erosta yleensä nopeammin ja paremmin yli kuin miehet. Tämä taas johtuu yksinkertaisesti siitä, että eron hetkellä herää kysymyksiä mikä itsessä on vikana. Nainen saa miehiltä paljon helpommin huomiota kuin miehet naisilta ja siten nainen pystyy miestä nopeammin ja pienemmällä vaivalla saada hyväksytyksi tulemisen tunteita ja siten pääsemään pettymyksestä yli. Miehen tilannetta vaikeuttaa merkittävästi se, että miehen odotetaan yleensä olevan aloitteellisempi osapuoli, jonka pitää hurmata nainen. Tämä voi olla edellä mainitussa mielentilassa liian työläältä tuntuvaa, eikä mies halua asettaa itseään tilanteeseen, jossa joutuu ottamaan vastaan taas uuden iskun. Naisen ei varsinaisesti tarvitse lainkaan laittaa itseään peliin, vaan pelkästään antaa miehelle lupa jatkaa. Tietenkin naiselle vastoinkäymisiä voi tulla siinä vaiheessa, kun mies halusikin pelkkää seksiä, mutta ainakin nainen voi kokea, että häneltä halutaan edes sitä. Miehen voi olla vaikea kokea olevansa haluttu edes juttuseurana, koska ainakin oman kokemukseni mukaan naisten treffailu on yleensä joko kaikki tai ei mitään. 

Erotilanteessa miehillä yleensä on jo uusi nainen valmiiksi katsottuna tai jopa valmiina odottamassa.

Eipäs, kun nainen on se joka ei päästä irti vanhasta oksasta ennen kuin on jo tukeva ote uudesta.

Vierailija
327/339 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

rwerrwer kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuonlaista istumistakin on kahta eri alalajia.

Toinen on se, missä jalat ovat tosiaan ihan haaroista asti ristissä, tämä on minustakin naisellinen tapa jo ihan siitä syystä että luulisi miehellä vehkeiden rusentuvan.

Toinen tapa on sitten se, missä päällimäisen jalan nilkka lepää reiden päällä ja muu jalka jää sivulle omalla painollaan. Tämä on taas mielestäni ihan miehinen asento.

Naistenkin kannattaa muistaa istua reidet tiiviisti yhdessä ja vierekkäin. Ei sillee miehisesti raollaan.

Vierailija
328/339 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisellinen mielellään. Kaikenlainen neitimäisyys on etovaa: loukkaannutaan pienistä asioista, ei kestetä kylmää ilmastoa vaikka Pohjolaan ollaan synnytty ja ei olla kumppanin tukena kuten aito vakaa mies.

mua taas etoo että naisia pidetään tollasina olentoina, miesten tekemien elokuvien takia.

roolit on irl ihan toisinpäin kuitenkin yleensä, missä elokuvissa joissa mies on naisen pelastava sankari joka ei murru mistään, nainen vain pillittää ja pyörtyilee.. oikeassa elämässä kun menee aina päin vastoin, mies sortuu elontiellä ja nainen vain jatkaa elämää.

eli heikkous on enemmän miehinen kuin naisinen ominaisuus, enkä tarkota lihaksia vaan oikeaa voimaa.

Olisi varmaan naisena hauska uskoa asioiden olevan noin, mutta näin se ei kuitenkaan mene. Naiset tarvitsevat muiden apua miehiä enemmän taloudellisissa ja arkipäiviäsissä ongelmissa. Siitäkin huolimatta, että naisilla on keskimäärin paremmat tukiverkot niin yhteiskunnallisella kuin henkilökohtaisella tasolla, niin naiset kärsivät masennuksesta yleisemmin kuin miehet.

Taisit sekottaa tämän siihen faktaan, että naiset pääsevät erosta yleensä nopeammin ja paremmin yli kuin miehet. Tämä taas johtuu yksinkertaisesti siitä, että eron hetkellä herää kysymyksiä mikä itsessä on vikana. Nainen saa miehiltä paljon helpommin huomiota kuin miehet naisilta ja siten nainen pystyy miestä nopeammin ja pienemmällä vaivalla saada hyväksytyksi tulemisen tunteita ja siten pääsemään pettymyksestä yli. Miehen tilannetta vaikeuttaa merkittävästi se, että miehen odotetaan yleensä olevan aloitteellisempi osapuoli, jonka pitää hurmata nainen. Tämä voi olla edellä mainitussa mielentilassa liian työläältä tuntuvaa, eikä mies halua asettaa itseään tilanteeseen, jossa joutuu ottamaan vastaan taas uuden iskun. Naisen ei varsinaisesti tarvitse lainkaan laittaa itseään peliin, vaan pelkästään antaa miehelle lupa jatkaa. Tietenkin naiselle vastoinkäymisiä voi tulla siinä vaiheessa, kun mies halusikin pelkkää seksiä, mutta ainakin nainen voi kokea, että häneltä halutaan edes sitä. Miehen voi olla vaikea kokea olevansa haluttu edes juttuseurana, koska ainakin oman kokemukseni mukaan naisten treffailu on yleensä joko kaikki tai ei mitään. 

Erotilanteessa miehillä yleensä on jo uusi nainen valmiiksi katsottuna tai jopa valmiina odottamassa.

Ero tulee usein miehille yllätyksenä, joten ei ole todellakaan mitään toista naista valmiina. 

Juu. Se on tosi monelle miehelle ollut yllätys. Siitä huolimatta että viimeiset vuodet on ollut pelkkiä riitoja, itkua ja seksitöntä elämää. Parhaat yllättyneet aviomiehet ovat käyneet avioliittoneuvojalla vaimonsa kanssa ja SILTI yllättyneet ettei he vaan tajunneet että ero tulisi.

Minä olin näitä yllättyneitä miehiä. Tiesin toki, mistä hiertää ja miksi on monta riitaa käyty, mutta ei tullut pienintäkään vinkkiä siitä että oltaisiin eri teille lähdössä. Siitä olisi hyvä reilusti varoittaa. Itse olisin ollut valmis vaikka mihin pariterapioihin, mutta eipä sellaista vaihtoehtoa edes annettu.

Vierailija
329/339 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skitsoilu sisustusasioista, kuten sohvan tyynyistä. Sohvatyynyihin ei saa koskea eikä niitä saa käyttää tyynyinä. 

Ei jatkunut kauaa se suhde.

No ei jatkuisi kyllä joo, jos pitäisi joka kerta kaivella jotain helvetin tyynyjä perseen alta kun haluaa istua sohvalle.

Vierailija
330/339 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeminen. En harrasta itse enkä osaa lohduttavaa itkevää miestäkään :D

Vierailija
331/339 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkeminen. En harrasta itse enkä osaa lohduttavaa itkevää miestäkään :D

Voi rakas, oletko koskaan jutellut ammattilaisen kanssa tuosta ongelmastasi?

Vierailija
332/339 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni (maanviljelijä ja metsuri) oli sellaiset työmiehen valtavat kämmenet, oli iso mies ja oli muutenkin sellainen entisajan miehen perikuvan, iso ja vaitelias mies. Jotenkin sitten eivät pienikätiset ja naiselliset miehet aiheuta kiinnostusta, ikävä kyllä - koska näistäkin olisi kyllä löytynyt muuten potentiaalisia tyyppejä. Myönnän olevani pinnallinen tässä suhteessa.

Vierailija
333/339 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheessa nouseva intonaatio ja niinkuttelu.

Vierailija
334/339 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää ns. naismaista lihomista, eli jenkkakahvoja ja alaselän/perseen/reisien seudulle kertyvää rasvaa miehellä. Siis jos sitä rasvaa on noilla alueilla silleen, että ne selvästi korostuvat suhteessa muuhun kroppaan. En vaan koe sellaista miesvartaloa yhtään himottavana, vaikka minua ei muuten haittaakaan, jos mies ei ole kovin treenattu tai on hiukan ylimääräistä rasvaa. Kunhan ne läskikertymät eivät ole asettuneet noille alueille :D

Kimakka ääni, kiljahteleminen, tuohon vielä liitettynä ässävika... minulla on yksi miespuolinen kaveri, jolla on nuo kaikki. Hän on huippu tyyppi, mutta en voisi ikinä kokea häntä haluttavana muussa kuin kaverimielessä sen äänen takia.

Sit jos on tosi uusavuton, saamaton, osaamaton.... nuo ei kyllä ole "naismaisia" piirteitä, eivät naiset ole kaikki tuollaisia, mutta osa naisista mielellään ottaa sellaisen vähän autettavan roolin, en tykkää siitä yhtään jos mies on sellainen. Itsekään en tykkää antaa itsestäni sellaista kuvaa, että tarvitsen asioissa jatkuvasti apua, niin en tykkäisi että minulla olisi mies, joka esim. lampun vaihtamisen yhteydessä heittäytyisi ihan avuttomaksi (tänä googlen aikakautena!)

Mitä tarkoittaa ässävika? Minkälainen se ässä silloin on, aloin huolestua..

Vierailija
335/339 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Draamailua!

Teatteriharrastus on hyvä ja taiteellinen ajanviete myös aikuisille, joillekuille lahjakkaimmille siitä saattaa muodostua jopa ura.

Vierailija
336/339 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puheessa nouseva intonaatio ja niinkuttelu.

Tämä ja ettotaniikusillaietsätiedä.

Vierailija
337/339 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epämukavuutta henkisesti vai fyysisesti? Jos fyysisesti, niin liikkuvuudessasi on aika perustavaa laatua olevia ongelmia. 

Niitä kutsutaan palleiksi. Ja peniskin siinä välissä. Mutta sinä ilmeisesti et tiedä semmoisesta.

Ne ovat kivekset ja maalaismaisesti niihin viitataan myös munina. Siitin ei ole kivesten välissä vaan päällä ylempänä. T.Mies jolla pitkäraajaisena ulottuvuutta istua miten vain ja säädyllisyyttä istua vieläpä niin etten vie vieressäistujien tilaa.

Vierailija
338/339 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat kivekset ja maalaismaisesti niihin viitataan myös munina. Siitin ei ole kivesten välissä vaan päällä ylempänä. T.Mies jolla pitkäraajaisena ulottuvuutta istua miten vain ja säädyllisyyttä istua vieläpä niin etten vie vieressäistujien tilaa.

Eli lähes palliton mies. Tai munaton, jos se oli enemmän mieleen.

Vierailija
339/339 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli lähes palliton mies. Tai munaton, jos se oli enemmän mieleen.

Jakkarat ja pallit ovat istuimia, eivät sovi leveäperseisille ja / tai tasapainottomille.