Taas nähtiin miesten käytöstavat...
Kävin pari kertaa treffeillä erään miehen kanssa. Miehellä on edellisestä suhteesta noin 2v lapsi.
Ekat treffit olivat todella kivat ja onnistuneet. Juttua riitti ja koimme molemmat toisiamme kohtaan vetovoimaa.
Seuraavillakin treffeillä oli ihan mukavaa, mutta alkuun oli välillä hiljaisia kiusaantuneita taukoja, mutta kyllä se siitä sitten taas kun ilta eteni.
Kolmannella kerralla oli taas mukavaa ja illan jälkeen mies kertoi, että on ensi viikolla hieman kiireistä työn, koulun sekä muksun takia. Halattiin, suudeltiin ja sanottiin heipat.
Ok homma. Noh, mies laittoi pitkän viestin, näiden deittien jälkeen, jossa kertoi miten mukavaa seuraa olen ja miten ihanaa oli olla mun lähellä.
Sitten tekstailu hupeni. Ei enää yhtäkään viestiä häneltä oma-aloitteisesti. Ajattelin, että on sitä kiirettä hänellä nyt, joten jätin itsekin sit tekstailun vähäksi aikaa. Odotin puolitoista viikkoa vastausta/yhteydenottoa. Kun ei mitään kuulunut, niin pistin sitten itse viestiä, jossa kyselin kuulumisia, ja että nähtäiskö vaikka viikonloppuna.
Sain pitkän viestin, jossa kertoi ettei hänestä ole kuulunut, kun ei ole ehtinyt, ja että voisi olla ihan kiva nähdä ja rentoutua vaikka lauantaina.
No arvatkaa kuuluiko hänestä enää mitään?
Sänkyyn emme onneksi ikinä menneet. Mä kerkesin vähän ihastua mieheen ja nyt harmittaa kun teki tuollain. Ei mitään selitystä yms. Hän oli alkuun itse hyvinkin innoissaan (laitteli itse paljon viestiä yms.) ja vaikutti fiksulta ja rehelliseltä mieheltä. Ja sit ei vaan enää yhtään kiinnostusta.
Miksi ei voida sanoa suoraan, että mikä on homman nimi? Tämä jutun loppuminen ei ole se ikävin osuus, vaan se, että jätetään toinen epätietoisuuteen... Tekisi mieli laittaa viestiä, jossa kertoisin vähän käytöstavoista, mutta tuskin sellainenkaan kannattaa.
Tämä oli eka kerta (aikuisiällä), kun mulle on käynyt näin. Kannattaako tässä nyt laittaa hänelle mitään -edes näpäytykseksi- vai antaa vain olla?
Kommentit (25)
> Taas nähtiin miesten käytöstavat
> Tämä oli eka kerta (aikuisiällä), kun mulle on käynyt näin
Just, just...
Minkä ikäinen mies kyseessä? Kuulostaa ihan teini-ikäisten poikien tempaukselta.
Tuttua minullekin.
Ainoastaan yhden kerran on mies suoraselkäisesti todennut että ei tästä tule mitään koska minulla on koira ja olen hänen makuunsa liian hoikka, kiitti juttuseurasta ja toivotti hyviä jatkoja. Kaikki muut ovat vaan lopettaneet viestittelyn jos on tullut ilmi jotain mikä ei heitä miellytä.
Unohda hänet. Tuollaisia miehiä valitettavasti vaan riittää. Minullekin tehty samoin useita kertoja. Älä jää vatvomaan liikaa, vaan mene eteenpäin. Saat paljon parempaa, kuin tuollaisen. Hänen menetyksensä.
Varmaankin kyseessä oli joku hyvännäköinen ja menevä mies. Mies saattoi tapailla montaa naista kerrallaan. Jäit vain kakkoseksi tai kolmanneksi tai ehkä viidenneksi miehen listalla.
hänellä oli vaikeaa torjua sinut ja oli ujo
Oot onnekas ja pirun fiksu, kun et antanut missään vaiheessa. Sulla olis muuten tuhat kertaa pahempi fiilis.
En osaa sanoa syytä sille, et miks mies teki noin. Et ainakaan aloituksen perusteella vaikuta epätoivoiselta tai kajahtaneelta. Ehkä teillä ei vaan synkannyt sen syvällisemmin.
Mun mielestä sun ei kannata näpäyttää miestä, mutta jos hän joskus laittaa sulle vielä viestiä, niin sit kannattaa sanoa jotain, joka saa hänet tajuamaan noloutensa ja typeryytensä.
Anteeksi, mutta mihin tarvitset miestä, jolla on jo alun perin noin huonot suositukset? Eipä tuo oikein hyvää yleisesti ottaen kerro, että noin tuore isä juoksee irrallaan.
Otsikossa puhut miesten käytöstavoista, jutussa sitten tulee ilmi vain yksi mies. Sinulle on nyt ekaa kertaa käynyt näin, eli joko tämä oli sinun eka treffailu jonkun kanssa tai oot sittenkin treffaillut muitakin mutta tämän yhden perusteella nyt kaikki miehet ei omista käytöstapoja.
Vähän hankala tilanne miehelle.Jos kertoo sulle miksi ei kiinnostunut-pelkää loukkaavansa ja kertomatta jättäminenkin loukkaa eli tekipä niin tai näin.Ei se oo yleensä mikään suuri juttu, vetovoima tms.ja ajattele että tilanne vois olla toisinpäin-mies kiinnostuis sinusta mut sinä et hänestä.Oisko susta helppo kertoo päin namaa missä mättää?
Varmaan naisilta tuon oppinut. Taitaa olla joku 1/100 luokkaa nainen joka uskaltaa sanoa ettei kiinnosta. Useimmat ovat just sellaisia että puhuvat että kyllä heita kiinnostaa, haluavat nähdä jne ja sitten kuitenkin feidaavat ghostaavat.
Kyseessä oli yhden miehen toimintatapa. Sen perusteella ei voi sanoa muiden miesten käytöstavoista yhtään mitään suuntaan tai toiseen.
Mielestäni tuo on ihan ok, eikä käytös liity mitenkään miessukupuoleen. Ei aina tiedä heti, kiinnostaako, tunteet voivat vaihdella ja muuttua. Kyseinen mies ei ollut epäkohtelias; kannattaa sinunkin oppia lukemaan, että jos yhteydenottoa ei tule, niin se on jo osoitus siitä, että ei kiinnosta.
t. Nainen
Toi "näpäyttely" on kyllä ihan yhtä typerää. Mikä ihmeen tarve joillain naisilla on päästä "näpäyttelemään" toisia silloin kun asiat ei mene oman mielen mukaan?
Valitettavasti näin tasa-arvon aikana sinun on nyt vaan kestettävä kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa puhut miesten käytöstavoista, jutussa sitten tulee ilmi vain yksi mies. Sinulle on nyt ekaa kertaa käynyt näin, eli joko tämä oli sinun eka treffailu jonkun kanssa tai oot sittenkin treffaillut muitakin mutta tämän yhden perusteella nyt kaikki miehet ei omista käytöstapoja.
Minulle on käynyt näin joskus ennenkin. Ei vaan aikuisiällä. Samoin mun muutamalle ystävälle on käynyt näin joskus, ja täältä netistä saanut kans lukea samankaltaisia juttuja. Eli kyllä tässä taas nähtiin... Tuntuu, että moni mies on vain sen yhden asian perässä tai sit muuten vaan pelleilee naisten kanssa. Eivät kaikki tietenkään ole sellaisia, mut välillä vaan tuntuu siltä.
Ap
Mies on +30v. Karismaattinen ja ihan hyvännäköinen. Osaa hyvin keskustella ja on vastuuntuntoinen ja ahkera.
Mua jäi ekan/tokan treffien jälkeen takaraivoon kolkuttamaan tunne, että jokin tässä nyt mättää, en vaan keksinyt ollenkaan että mikä. Vaikka treffit menivät hyvin ja kipinät lenteli, niin mies vaikutti jollain tavalla olevan liian hyvää ollakseen totta. Ihastuin silti vähän tähän kyseiseen mieheen ja ilmeisesti se mies oli minuunkin ihastunut.
Eihän me edes niin hyvin tunnettu toisiamme vielä, mutta tämä vastaamattomuus oli tosi ikävästi tehty. Kyllä mä olisin hänelle jotain laittanut, jos mua ei enää olisi kiinnostanut nähdä häntä. Kyllä jonkinlainen selitys kuuluu ihan hyviin käytöstapoihin.
Ap
Unohda, unohda unohda!
Yli kolmekymppinen sinkkumies, jolla noin pieni lapsi kertoo jo aika paljon!!! Missä tutustuitte? Veikkaanpa tuon äijän toiminnan perusteella, että jossain tinderissä :D
Et menettänyt kyllä yhtään mitään. Oot ilmeisesti nuorempi kuin mies ja lapseton? Uutta matoa koukkuun vaan, saat kyllä paljon parempaa kuin käytetyn miehen.
Vierailija kirjoitti:
Mies on +30v. Karismaattinen ja ihan hyvännäköinen. Osaa hyvin keskustella ja on vastuuntuntoinen ja ahkera.
Mua jäi ekan/tokan treffien jälkeen takaraivoon kolkuttamaan tunne, että jokin tässä nyt mättää, en vaan keksinyt ollenkaan että mikä. Vaikka treffit menivät hyvin ja kipinät lenteli, niin mies vaikutti jollain tavalla olevan liian hyvää ollakseen totta. Ihastuin silti vähän tähän kyseiseen mieheen ja ilmeisesti se mies oli minuunkin ihastunut.
Eihän me edes niin hyvin tunnettu toisiamme vielä, mutta tämä vastaamattomuus oli tosi ikävästi tehty. Kyllä mä olisin hänelle jotain laittanut, jos mua ei enää olisi kiinnostanut nähdä häntä. Kyllä jonkinlainen selitys kuuluu ihan hyviin käytöstapoihin.
Ap
Arvasin. Jos on karismaattinen ja hyvännäköinen mies, niin uskotko, että olit ainoa, joka miehen perässä oli? Miehellä oli samaan aikaan monta naista kierroksessa ja sä olit niistä vain yksi. Siksi miehellä ei ollut aikaa. Ei mies ollut vastuuntunnoton, koska mies vain unohti olla suhun yhteydessä. Mies ei ollut ihastunut suhun missään vaiheessa, koska silloin ei olisi unohtanut olla suhun yhteydessä. Kukaan ei ole niin kiireinen, ettei paria viestiä voisi päivässä vaihtaa.
Se mies ei ole sulle mitään velkaa. Jatka elämääsi.
Ihan normaalia ihmiselämää ja tuttua myös miehille. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti eikä varsinkaan antaa sen pahemmin vaikuttaa omaan itsetuntoon, törppöä toimintaa äijältä mutta miksi itkisit miehen perään joka ei ole kiinnostunut sinusta?