Taas nähtiin miesten käytöstavat...
Kävin pari kertaa treffeillä erään miehen kanssa. Miehellä on edellisestä suhteesta noin 2v lapsi.
Ekat treffit olivat todella kivat ja onnistuneet. Juttua riitti ja koimme molemmat toisiamme kohtaan vetovoimaa.
Seuraavillakin treffeillä oli ihan mukavaa, mutta alkuun oli välillä hiljaisia kiusaantuneita taukoja, mutta kyllä se siitä sitten taas kun ilta eteni.
Kolmannella kerralla oli taas mukavaa ja illan jälkeen mies kertoi, että on ensi viikolla hieman kiireistä työn, koulun sekä muksun takia. Halattiin, suudeltiin ja sanottiin heipat.
Ok homma. Noh, mies laittoi pitkän viestin, näiden deittien jälkeen, jossa kertoi miten mukavaa seuraa olen ja miten ihanaa oli olla mun lähellä.
Sitten tekstailu hupeni. Ei enää yhtäkään viestiä häneltä oma-aloitteisesti. Ajattelin, että on sitä kiirettä hänellä nyt, joten jätin itsekin sit tekstailun vähäksi aikaa. Odotin puolitoista viikkoa vastausta/yhteydenottoa. Kun ei mitään kuulunut, niin pistin sitten itse viestiä, jossa kyselin kuulumisia, ja että nähtäiskö vaikka viikonloppuna.
Sain pitkän viestin, jossa kertoi ettei hänestä ole kuulunut, kun ei ole ehtinyt, ja että voisi olla ihan kiva nähdä ja rentoutua vaikka lauantaina.
No arvatkaa kuuluiko hänestä enää mitään?
Sänkyyn emme onneksi ikinä menneet. Mä kerkesin vähän ihastua mieheen ja nyt harmittaa kun teki tuollain. Ei mitään selitystä yms. Hän oli alkuun itse hyvinkin innoissaan (laitteli itse paljon viestiä yms.) ja vaikutti fiksulta ja rehelliseltä mieheltä. Ja sit ei vaan enää yhtään kiinnostusta.
Miksi ei voida sanoa suoraan, että mikä on homman nimi? Tämä jutun loppuminen ei ole se ikävin osuus, vaan se, että jätetään toinen epätietoisuuteen... Tekisi mieli laittaa viestiä, jossa kertoisin vähän käytöstavoista, mutta tuskin sellainenkaan kannattaa.
Tämä oli eka kerta (aikuisiällä), kun mulle on käynyt näin. Kannattaako tässä nyt laittaa hänelle mitään -edes näpäytykseksi- vai antaa vain olla?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on +30v. Karismaattinen ja ihan hyvännäköinen. Osaa hyvin keskustella ja on vastuuntuntoinen ja ahkera.
Mua jäi ekan/tokan treffien jälkeen takaraivoon kolkuttamaan tunne, että jokin tässä nyt mättää, en vaan keksinyt ollenkaan että mikä. Vaikka treffit menivät hyvin ja kipinät lenteli, niin mies vaikutti jollain tavalla olevan liian hyvää ollakseen totta. Ihastuin silti vähän tähän kyseiseen mieheen ja ilmeisesti se mies oli minuunkin ihastunut.
Eihän me edes niin hyvin tunnettu toisiamme vielä, mutta tämä vastaamattomuus oli tosi ikävästi tehty. Kyllä mä olisin hänelle jotain laittanut, jos mua ei enää olisi kiinnostanut nähdä häntä. Kyllä jonkinlainen selitys kuuluu ihan hyviin käytöstapoihin.
Ap
Arvasin. Jos on karismaattinen ja hyvännäköinen mies, niin uskotko, että olit ainoa, joka miehen perässä oli? Miehellä oli samaan aikaan monta naista kierroksessa ja sä olit niistä vain yksi. Siksi miehellä ei ollut aikaa. Ei mies ollut vastuuntunnoton, koska mies vain unohti olla suhun yhteydessä. Mies ei ollut ihastunut suhun missään vaiheessa, koska silloin ei olisi unohtanut olla suhun yhteydessä. Kukaan ei ole niin kiireinen, ettei paria viestiä voisi päivässä vaihtaa.
Se mies ei ole sulle mitään velkaa. Jatka elämääsi.
Jep tämä. Ihanaa kun naiset saavat vihdoinkin maistaa omaa lääkettään tasa-arvon nimissä. Yhteiskunta ei tuomitse enää naisten sängystä sänkyyn hyppelyä, mutta ei toisaalta miestenkään pyörittämiä karuselleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on +30v. Karismaattinen ja ihan hyvännäköinen. Osaa hyvin keskustella ja on vastuuntuntoinen ja ahkera.
Mua jäi ekan/tokan treffien jälkeen takaraivoon kolkuttamaan tunne, että jokin tässä nyt mättää, en vaan keksinyt ollenkaan että mikä. Vaikka treffit menivät hyvin ja kipinät lenteli, niin mies vaikutti jollain tavalla olevan liian hyvää ollakseen totta. Ihastuin silti vähän tähän kyseiseen mieheen ja ilmeisesti se mies oli minuunkin ihastunut.
Eihän me edes niin hyvin tunnettu toisiamme vielä, mutta tämä vastaamattomuus oli tosi ikävästi tehty. Kyllä mä olisin hänelle jotain laittanut, jos mua ei enää olisi kiinnostanut nähdä häntä. Kyllä jonkinlainen selitys kuuluu ihan hyviin käytöstapoihin.
Ap
Arvasin. Jos on karismaattinen ja hyvännäköinen mies, niin uskotko, että olit ainoa, joka miehen perässä oli? Miehellä oli samaan aikaan monta naista kierroksessa ja sä olit niistä vain yksi. Siksi miehellä ei ollut aikaa. Ei mies ollut vastuuntunnoton, koska mies vain unohti olla suhun yhteydessä. Mies ei ollut ihastunut suhun missään vaiheessa, koska silloin ei olisi unohtanut olla suhun yhteydessä. Kukaan ei ole niin kiireinen, ettei paria viestiä voisi päivässä vaihtaa.
Se mies ei ole sulle mitään velkaa. Jatka elämääsi.
Wtf?! En ole missään sanonut, että hän olisi minulle velkaa...
Mies vaikutti ihan aidosti ihastuneelta. Ekat treffit meni tosi hyvin. Juotiin pari lasillista ja juteltiin siinä noin 5 tuntia. Käytiin myöhemmillä treffeillä molempien kotona. Kokkailin meille ruokaa hänen luonaan, käveltiin käsi kädessä kaupungilla ja hän esitteli minut parille ystävällekin.
Ei ole velkaa mitään, mutta hyvin omituista käytöstä vaan. Olen itsekin hyvännäköinen kunnossa oleva nuori nainen. Ei mulla ole ongelmia miestä saada. Hän siis itse kyseli paljon minulta, että haluanko nähdä ja että hän näkisi minua mielellään uudelleenkin, jos minua vain kiinnostaa. Kyseli usein kuulumisia yms.
Ei meillä sen syvempää vielä ollut, mutta olis se ollut kiva ilmoittaa, jos ei enää kiinnostakaan, jos ollaan muutaman kerran treffailtu ja molemmat osoittanut selkeää mielenkiintoa toisiaan kohtaan ja puhuttu jo mm. yhteisestä itsenäisyyspäivän vietosta.
Käytöstavat olis vaan ihan kiva juttu...
Ap
Älä oikeesti tuhlaa energiaas tommoseen vanhaan renttuun. Säästyit kyllä melkoiselta pommilta. Oli varmasti hyvännäköinen ja ihana mies kyseessä, mutta kyllä tuollainen temppu paljastaa paljon. Samoin tuo että pieni lapsi exänsä kanssa ja heiluu ilmeisesti tinderissä ei enteile hirveän hyvää.
Ja vaikka hänen työ- ja lapsikiire selittelyt pitäisivätkin paikkansa, niin haluaisitko oikeasti miehen, jolle elämässä tärkeintä on työ ja suorittaminen? Lisäksi lapsi vielä riesana tuossa kuviossa.
No nämä sun kaverien vastaavat jutut ei tullu ilmi aloitusviestissä. Mua vaan ärsyttää suunnattomasti kun joku mies tai jotkut miehet toimii mäntisti niin heti se on "kaikki!. Varmasti täälläkin suurimmaksi osaksi puhutaan näistä ikävistä kokemuksista, ei se silti sitä tarkoita että koko miessukukunta on paskaa.
Tuo sun viimeinen lause oli hyvä, eli varmaan joskus kyllä tuntuu siltä mutta tunne ja faktat on eri. Sori, mun piti päästä kans kiukkuamaan näille yleistyksille. Ja ihan naispuolinen ihminen olen.