Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1980-luvun Aihe Vapaa

Vierailija
29.10.2017 |

HOX kaikki likat ja pojat! Ois kiva vaihtaa ajatuksia!

Tykkäättekö Dingosta? Mä tykkään. Ootteko käyny Dekadenzissa? Mä oon, kun asutaan Hesan lähellä, mut en saanu sieltä mitään. Oisin halunnu spittarit ja sellaset kiiltävät pillihousut.

Onnex en oo enää peruskoulussa. Niillä alkoi pipopakko. Mä jouduin käyttään sellasta kauheeta osuuspankin pipoa sillon vaik kaikil muil oli Bula.

Meille tuli tänään Maxi-Marketin mainos ja siinä oli jotain lasagnepaketteja. Ootteko maistanu lasagnea, oiskohan se hyvää? Karvinen ainaki tykkää siitä.

Vastailkaa! Rillipäät ja punkkarit myös!

Kommentit (465)

Vierailija
41/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kundin joka harrastaa aerobiciä ja purjelautaulua. Voiko joku kertoa minkälaisia harrastuksia ne on, etten vaikuta ihan tyhmältä.

t. apua kaivataan

Öö missä te tapasitte? Onko sillä kundilla korvakoru?

Vierailija
42/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on taas maanantai. Veljen kanssa kaksisteen heräillään ja lähdetään aamulla kaksisteen kouluun. Mä koukkasen hakemassa mun tyttökaverin tosta tienpätkän päästä, toisesta punatiilirivarista, veli käy koukkasee kaverinsa punatiilitalosta. Yhessä sitten kouluun mennään ja yhdessä tullaan.

Keskenämme teemme läksymme siellä punatiilitalojen keittiönpöydällä. Katsomme Uuno-elokuvia. Joskus näämme iltaisin vanhempamme. Itse itsemme kasvatetaan tässä, koska vanhemmilla ei ole aikaa.

Onneksi lomilla nähdään vanhempiamme mökillä tai etenlomilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen reissuvihkoon oli opettaja kirjoittanut, että oli unohtanut hanskat kotiin. Aika turhia nämä reissuvihot, kaikesta pitää valittaa! 

Vierailija
44/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiss vihdoin Suomeen, kuka lähtee katsomaan?

Oon tulossa! Menee yli kolme tuntia suuntaansa, kun tuun junalla Tampereelta Hesaan, mut pakko nähdä Kiss! Ei ne enää toista kertaa varmaan Suomeen tuu!

Vierailija
45/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa kummassa korvassa pojalla on korvis.

En muista miten päin se meni, mutta toinen tarkoittaa homoa.

Vierailija
46/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottex kokeillu jo pettingii? Eki suosittelee.

Vierailija
47/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksikästä, jos pojalla on pitkä takatukka ja päälaki leikattu pystytukaksi?

Vierailija
48/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sopiva vaatetus kaverin häihin? Mies laittaa harmaaruutuisen spencerpuvun valkoisten purjehduskenkien kanssa.  Minulla on aniliinin värinen jakkupuku. Aniliini/valkoiset avokkaat ja samaa sarjaa pieni laukku, jossa on ihanan pitkä hihna. Laukku ylettää olan yli lantion alapuolelle. Toinen vaihtoehto laukulle on iso valkoinen kirjekuorilaukku. Sinne mahtuisi hyvin takki siltä varalta jos tulee kylmä. Kumpi parempi? 

Vierailija
49/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa kummassa korvassa pojalla on korvis.

En muista miten päin se meni, mutta toinen tarkoittaa homoa.

Oikeessa korvassa korvis = homo

Vierailija
50/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko seksikästä, jos pojalla on pitkä takatukka ja päälaki leikattu pystytukaksi?

Siis se on niiiiin sexy ja ihana style! McGyverillä on paras takatukka.

Vierailija
51/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kundin joka harrastaa aerobiciä ja purjelautaulua. Voiko joku kertoa minkälaisia harrastuksia ne on, etten vaikuta ihan tyhmältä.

t. apua kaivataan

Öö missä te tapasitte? Onko sillä kundilla korvakoru?

Ei mutta ihan takatukka. Tavattiin Roballa ja mentiin jatkoille Hesperiaan.

Vierailija
52/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noita nuoria vaivaa. Aina täytyy olla jalassa farkut ja takiksi kelpaa vain farkkutakki. Yhtä sinistä massaa ovat!

Vierailija
53/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sopiva vaatetus kaverin häihin? Mies laittaa harmaaruutuisen spencerpuvun valkoisten purjehduskenkien kanssa.  Minulla on aniliinin värinen jakkupuku. Aniliini/valkoiset avokkaat ja samaa sarjaa pieni laukku, jossa on ihanan pitkä hihna. Laukku ylettää olan yli lantion alapuolelle. Toinen vaihtoehto laukulle on iso valkoinen kirjekuorilaukku. Sinne mahtuisi hyvin takki siltä varalta jos tulee kylmä. Kumpi parempi? 

Ota se hihnalaukku. Laita vielä joku korusetti.. Kuponkiuutisissa oli ihanat kullanväriset korvikset ja kaulakoru joissa oli sydämen muotoisen aniliininpunaiset kivet, ehtisitköhän sä tilata ne? Maksoi jotain 50mk.

Vierailija
54/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku oli muka nähnyt Englannissa kielikurssilla miehen jolla oli ollut korvis kummasakin korvassa! En kyllä usko!

Vierailija
55/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri osaa tehdä sormipunonnalla tosi upeita otsapantoja. Ne on melkein kuin amerikkalaisista elokuvista.

Vierailija
56/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jo Havaijipaidat tai edes valkoiset nahkakengät?

Vierailija
57/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä noita nuoria vaivaa. Aina täytyy olla jalassa farkut ja takiksi kelpaa vain farkkutakki. Yhtä sinistä massaa ovat!

Kyllä mulle kelpais nahkatakki mut en saa sellasta, et turha syyttää meitä nuoria siitä et meille ei osteta muuta ku farkkui.

T. Tiina, 15v

Vierailija
58/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. apua kaivataan

Osta Jane Fondan aerobic-video. Siitä itsekin olen oppinut ja harjoittelen sen videon tahdissa. Tosta toisesta lajista en osaa sanoa.

Vierailija
59/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkku oli muka nähnyt Englannissa kielikurssilla miehen jolla oli ollut korvis kummasakin korvassa! En kyllä usko!

No sillä on takuuvarmasti AIDS!

Vierailija
60/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hankin lapsille Minimanista halvat kengät. Ne on sellaiset kiinannikkaat. Sellaiset mustat, joista tulee remmi jalkapöydän yli.

Oli siellä myynnissä. Myös muovipunoskenkiä, mutta ne oli kalliimmat.