1980-luvun Aihe Vapaa
HOX kaikki likat ja pojat! Ois kiva vaihtaa ajatuksia!
Tykkäättekö Dingosta? Mä tykkään. Ootteko käyny Dekadenzissa? Mä oon, kun asutaan Hesan lähellä, mut en saanu sieltä mitään. Oisin halunnu spittarit ja sellaset kiiltävät pillihousut.
Onnex en oo enää peruskoulussa. Niillä alkoi pipopakko. Mä jouduin käyttään sellasta kauheeta osuuspankin pipoa sillon vaik kaikil muil oli Bula.
Meille tuli tänään Maxi-Marketin mainos ja siinä oli jotain lasagnepaketteja. Ootteko maistanu lasagnea, oiskohan se hyvää? Karvinen ainaki tykkää siitä.
Vastailkaa! Rillipäät ja punkkarit myös!
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi paras paikka ottaa permis?
Mulle on mutsi aina laittanu kotona. Ostan yleensä 2 pakettia Tukka-Taikaa et riittää varmasti.
Ai TUKKA? Auts-töks-töks!
Joo.. arvaa nolottaax mua käydä ostaas sitä! Voi ku sen nimi muutettais.
Vierailija kirjoitti:
Kuulitteko John Lennonista? Kamalaa..
Siis mitä? Käyttääkö se huumeita?
Soitin paria hevilevyä takaperin. Oikeassa ne uskikset oli... saatana yritti puhua sieltä.
Yhdellä meidän luokkalaisella ei kasva vieläkään karvat! Vähän hävettäisi!
Hitto et mua nolottaa tää.. mut oon tosi ihastunut Suosikin Ekiin... kehtaanko kirjottaa ja kertoo? En pysty enää nukkuun enkä keskittyyn opiskeluun tän takia.
Vierailija kirjoitti:
Soitin paria hevilevyä takaperin. Oikeassa ne uskikset oli... saatana yritti puhua sieltä.
Mul ei oo hevilevyjä, mut koklasin soittaa Markku Aroa ja The Hootersia takaperin.. ja sit Modern Talkingia vähä aikaa... se saatana puhui sielläkin. Apua, nyt mua pelottaa!
Mitä tykkäsitte syksynsävelkappaleista? Sen kakaran laulama "Minttu seka Ville" oli ihan kauhee. Jää viimeiseksi, eikä siitä Jonna tytöstä ole muusiikkiuralle. Mikko Alatalon "maailman lopun meininki" on tosi hyvä. Mikko on niin kantaaottava ja osuu sanoituksissaan aina asian ytimeen. Toivottavasti jatkaa urallaan ja kirjoittaa noita poliittisesti värittyneitä laulujaan.
Äiti laittoi mulle just otsatukkaan kotipermiksen, nyt saan paremmin hiukset heitolle edestä. Sivut tupeeraan ja pistän Biozellin pinkkiä geeliä.
Onks muita Bogartin faneja? Vinnie on best!
Ootteko käyneet Circus maximuksessa, tosi hieno mesta Vallilassa?
Onko kenelläkään mitään vinkkejä miten saisi parhaiten kiinnitettyä olkatoppaukset? Ja moihin kohtaan, ettei niska häviä?
Naapurin Masa on paperitehtaalla hommissa. On kyllä varma työpaikka. Paperimiehillä on paras palkka. Vähän kade olen joo..
Kiss vihdoin Suomeen, kuka lähtee katsomaan?
Yäks. Kaveri oli ottanut toiseen korvaan reiän sinne yläosaan. Sillä on nyt yhdessä korvassa kolme korua. Kaksi alhaalla ja yksi ylhäällä. Pikkuisen liiottelun makua, sanon minä. Itse tehostusta ja kas kun ei ota jotain merimiestatuointiakin.
Kumpi on parempi -Dallas vai Dynastia?
Vierailija kirjoitti:
Yäks. Kaveri oli ottanut toiseen korvaan reiän sinne yläosaan. Sillä on nyt yhdessä korvassa kolme korua. Kaksi alhaalla ja yksi ylhäällä. Pikkuisen liiottelun makua, sanon minä. Itse tehostusta ja kas kun ei ota jotain merimiestatuointiakin.
Siis se on vaarallista. Siitä tulee kasvohalvaus jos laittaa reiän korvan yläosaan.
Vierailija kirjoitti:
Telkkarin uutisissa haastateltiin joitain Moskovasta junalla saapuneita somalialaisia. Ovat kuulemma jäämässä tänne Suomeen.
Ootsa joku ennustaja vai?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tykkäsitte syksynsävelkappaleista? Sen kakaran laulama "Minttu seka Ville" oli ihan kauhee. Jää viimeiseksi, eikä siitä Jonna tytöstä ole muusiikkiuralle. Mikko Alatalon "maailman lopun meininki" on tosi hyvä. Mikko on niin kantaaottava ja osuu sanoituksissaan aina asian ytimeen. Toivottavasti jatkaa urallaan ja kirjoittaa noita poliittisesti värittyneitä laulujaan.
Samaa mieltä, se oli tosi mauton! Mikä se sellanen kussauskoppi edes on, vessaako se tarkottaa?
Tapasin kundin joka harrastaa aerobiciä ja purjelautaulua. Voiko joku kertoa minkälaisia harrastuksia ne on, etten vaikuta ihan tyhmältä.
t. apua kaivataan
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään mitään vinkkejä miten saisi parhaiten kiinnitettyä olkatoppaukset? Ja moihin kohtaan, ettei niska häviä?
Ompele vaan hihaan kiinni siitä toppaukset keskikohdasta. Ja sillee et ne alkaa just siitä oman olkapään kohdalta ja törröttää ihan kunnolla sivuille.
Miten ne raukat täällä pärjää, kun täällä on niin kylmäkin..? Ne varmasti opiskelee kovasti kieltä. Onneksi täällä Suomessa työpaikkoja riittää kaikille vaikkei ihan täysin Suomea osaisikaan, että saavat ainakin toimeentulon.