Kyllä nuoruus on ihmisen parasta aikaa
Olisi vaan pitänyt älytä nauttia siitä. T. Valis
Kommentit (12)
Nuorena olin epavarma ja hukassa elamani kanssa. Nelikymppisena on paljon kivempaa, kun tiedan kuka olen ja mita haluan.
Paitsi naisille, jotka oppivat nauttimaan seksistä vasta 5-kymppisinä😂
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla muka?
No, mä olin silloin paljon paremmassa kunnossa. Ja olin silloin ihan nätti ja sen ajan kun olin sinkku, niin sain tehdä mitä halusin.ap
Kyllä keski-ikäisyys on oikeasti sitä parasta aikaa.
Nuoruus oli kamalaa. Epävarmuutta, draamaa, rahattomuutta, suorittamispakkoa, huolia ja pelkoa. Koko ajan jotenkin odotti että elämä alkaa. Nelikymppisenä se sitten alkoi, ja kaikki muuttui paremmaksi, oppi nauttimaan hetkestä.
Eikä ollut. Nyt 35-40v on parasta, kun aika, raha ja energia riittää kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jolloin ei kelpaa enää kenellekään. Paitsi sille omalle miehelle josta on otettu ero "jätä se sika" syistä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ollut. Nyt 35-40v on parasta, kun aika, raha ja energia riittää kaikkeen.
Niinpä, keski-ikäisestyneenä rahaa on yleensä käytössä paljon enemmän kuin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jolloin ei kelpaa enää kenellekään. Paitsi sille omalle miehelle josta on otettu ero "jätä se sika" syistä.
Parasta aikaa deittielämässä on ollut 40-50. Sen jälkeenkin olisi varmaan flaksi jatkunut mutta menin naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla muka?
No, mä olin silloin paljon paremmassa kunnossa. Ja olin silloin ihan nätti ja sen ajan kun olin sinkku, niin sain tehdä mitä halusin.ap
Olin matkatöiden takia sinkkuna 10 vuotta, seurusteluyritykset yhtä tuskaa, en kaipaa vähääkään! Kolmikymppisenä vasta tasapainoinen elämä, ja vaimon löytyminen.
Nuoruus menee yleensä hukkaan nuorissa, vasta vanhana sen tajuaa.