1980-luvun Aihe Vapaa
HOX kaikki likat ja pojat! Ois kiva vaihtaa ajatuksia!
Tykkäättekö Dingosta? Mä tykkään. Ootteko käyny Dekadenzissa? Mä oon, kun asutaan Hesan lähellä, mut en saanu sieltä mitään. Oisin halunnu spittarit ja sellaset kiiltävät pillihousut.
Onnex en oo enää peruskoulussa. Niillä alkoi pipopakko. Mä jouduin käyttään sellasta kauheeta osuuspankin pipoa sillon vaik kaikil muil oli Bula.
Meille tuli tänään Maxi-Marketin mainos ja siinä oli jotain lasagnepaketteja. Ootteko maistanu lasagnea, oiskohan se hyvää? Karvinen ainaki tykkää siitä.
Vastailkaa! Rillipäät ja punkkarit myös!
Kommentit (465)
Onko Queen tulossa Suomeen esiintymään?
Isäni osti just veneen ja valitsi siihen perämoottoriksi Mercuryn, koska on niin kova Queen-fani.
Freddie on rautaisessa kunnossa ja makeet rintakarvat sillä myös! Onko muuten täyshetero? Hieman homomaisesti elehtii...
Sain tänään uuden kampauksen vihdoinkin! Lyhyt fleda muuten, mutta takaa pitkä lapaluihin saakka. Makee!
Käytiin ostamassa mulle Vaatehuoneelta uus torstain tuulipuku (vaan 99 mk), siinä on neonkelta-violetti löysä yläosa ja porkkanamalliset lahkeet. Ne on Supermakeet!!! Sopii hyvin mun pinkki-violettien isojen muovisten korvarenkaiden kanssa.
Meille ostettiin videonauhuri. Nauhoitan aina kaikki Mikko Alatalon juontamat Hittimittarit. Mistä muualta muka voisin kuunnella uusimmat hitit?
Vierailija kirjoitti:
Onko Queen tulossa Suomeen esiintymään?
Isäni osti just veneen ja valitsi siihen perämoottoriksi Mercuryn, koska on niin kova Queen-fani.
Freddie on rautaisessa kunnossa ja makeet rintakarvat sillä myös! Onko muuten täyshetero? Hieman homomaisesti elehtii...
Ei kait Freddie nyt sentään mikään homo oo!!! Haloo onks valoo?! Täys hetero se on ja mulle varattu
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras keino korjata c-kasetti?
Mun isosisko Kaarina korjasi vain teipillä ja se auttoi. Vähän vaan mongertaa siinä kohdassa kun "mennään apinatarhaan eikä ikinä poooiiiiiiiis"
Näin Urheiluruudusta rakeisen pätkän NHL-finaaleista ja näköjään taas se Edmonton Oilers voitti mestaruuden. Aina ne voittaa! Taitaa siellä pari suomalaistakin pelata, mutta eikö olisi joskus muidenkin joukkueiden vuoro päästä mestariksi???
Mitä tuo HOX tarkoittaa? Ärsyttävää. Facessakin alkanut näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri seurustelee Marokkolaisen miehen kans jonka tapasi Tukholmassa.. kyllä on komee mies ja mukava, varsinainen herrasmies! Mietittiin likkojen kans että mistäs meillekki löytyis!
Kääk! Onpa sitä onni potkaissut. Mä en edes ole tummia poikia täällä Suomessa nähnyt.
Mullon isoksi kasvaneet meloonit ja mua häiritään niitten takia. Pojat käpäilee koulussa. Mut piiritettiin ja ne kokeili vuorollaan. Opettaja sattu näkemmän, sitä nauratti ja se sanoi pojat on poikia. Mua ahdistaa ja oon kumaras. Olispa jotkut liivit. Paitapuseron nappi on kiristynyt ja siinä on trikoopusero päällä ja pitkät kaulukset trikoopuseron päällä..
Terkkari sanoi että olisit onnellinen vaan, kun moni nainen haluais isot.
Muut pystyy ajattelemaan eteenpäin. Mutta mä odotan vaan viikonloppua. Hommaan kaljat jo viikolla ja piilotan sinne puistoon. Mullon huono maine, kun pojat on kimpus ja likat vihaa.
En varmaan elä vanhaks.
Ois kiva löytää joku urheilija poikakaveriksi. Urheiljat kun ovat aina raittiita. Seurusteleekohan se Matti?
Katottiin taas paluu tulevaisuuteen videolta. Michael J. Fox on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Razzle kuoli. M e itkettiin Mintun kanssa koko päivä että tää on maailmanloppu.
Olin eka interraililla, lontoos marqueella juhannuksena 1984 kun sieloli hanoit.
Se oli vika kerta kun näin Razzlen.
Vuoi 1986 oli kyllä hyvin synkkä ja toivottavasti alkava vuosi 1987 olisi suotuisampi. Mitäs kuluvana vuonna tapahtuikaan, no
- Popedan Arwo, Kekkonen ja Henri Toivonen menehtyivät
-Tshernobyl
- Mikkelin panttivankidraama
- Dingo hajosi
- Avaruussukkula Challengerin onnettomuus
Onkohan tuossa jo kerrakseen yhdelle vuodelle ja lisätkää vielä jotain tarvittaessa.
Harrastaax teistä kukaan muu jazzbalettia? Mä harrastan ja oon aika hyvä siinä! Se järjestetään meidän koulun jumppasalissa ja yks ope pitää sitä. Mulla on musta kiiltävä jumppapuku ja mustat kiiltävät trikoot. Kellään muulla ei oo mustia. Muilla on joko vaaleensiniset tai vaaleenpunaset. Mut sit meidän koulussa oli viikon yks tyttö Tampereelta ja sillä oli ihanat vaaleenvihreet trikoot ja se sano että Tampereella on Piruetti josta saa vaikka minkä värisiä trikoita.
Sit meil on sellaset matalat nahkaiset solmittavat tossut, tehtiin yhteistilaus ja ope postitti sen tilauksen Helsinkiin ja ne tossut saatiin jo kuukauden päästä!
Katon Famea aina kun se tulee telkkarista ja musta tulee kans sellanen tanssija isona. Verta, hikeä ja kyyneliä...
Vierailija kirjoitti:
Me on oltu Jarin kanssa 3 kk ja meinataan lauantaina olla sillee. Mitä mieltä? Marja anto mulle wiineriohjeen. Tekisinkö? Ai niin musta tuli merkonomi laskentatoimen linjalta ja pääsin postipankkiin heti töihin. Nyt on varma työpaikka lopuksi ikää.
Nää puhelinkortit on huippuja. Ei tartte kolikoita enää kun opintotoimistosta voi soittaa kortilla. Mut aerobic alkaa kohta. Otan mun uudet säärystimet mukaan.
Miten sä voit nähdä tulevaisuuteen, puhelinkortit tulee vasta ysärillä? Musta ois hyvä jos puhelimesta näkis kuka soittaa. Mua pidetään outona, kun sanoin ton ääneen. Mut ope puolusti mua mikä oli ihme kun meidän porukat on vaan tehtaas. Muuten se on kiva vaan jos joillakin on rikkaat vanhemmat tai kuva on ollut paikallislehdessä.
Tässä Pete terve, pääsin tekuun. Millaisen salkun ostan?
Help!
Mude yrittää et mun pitäis laittaa frendin synttäreille valkonen kauluspaita, isot irtopitsikaulukset, skottiruutunen vekkihame ja valkoset pitsiset polvisukat!
Ne on hei bileet ja mä oo enää mikään skidi!
Onnex mullon teräväkärkiset lakerikengät ja niihin sellaset nahkaset irtorusetit joissa on klipsit. Mä laitan salaa ne ja mic macin lumipestyn farkkuhameen. Ja sit mun isosysterin collegen. Mun systeri oli siinä Erkki! ohjelmassa niin siin kollarissa on niitä pyöreitErkki-merkki tarroi vielä.
Onx hyvät? Pitäskö laittaa sellanen musta patelavyö siihen kollarin päälle? Sen mun frendin isobroidi saattaa olla himassa.
Vierailija kirjoitti:
Tulis jo se ysäri!
Älä muuta sano! Ootan hirveästi että pääsen työelämään, jos kaikki menee suunnitellusti, valmistun maisteriksi vuonna 1992 - ja sit pääsen töihin ja voin vihdoin aloittaa oikean elämän.
Ehkä jatkan mun isän yritystä, se pitää levykauppaa ja bisnes pyörii hyvin.
Aion ostaa asunnon, mennä naimisiin ja perustaa perheen. Tulevaisuus näyttää niin valoisalta. Aatelkaas, pian suuret ikäluokat jää eläkkeelle ja työnantajat suorastaan tulevat kilpailemaan meistä, kun tulee työvoimapula!
MicMacin farkut on ihan parhaat. Mulla on sellaiset suht vaaleat missä on pastellivärisiä ohuita pystyraitoja. Kavensin niitä vielä lisää. Näyttää hyvältä päätellen värisen hupparin kanssa, alla on Choose life -collegepusero.
Mikä on paras keino korjata c-kasetti?