Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?

Vierailija
28.10.2017 |

Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.

Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!

Kommentit (1559)

Vierailija
181/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Lancome Hypnose. Ei ainakaan mitään kukkaistuoksuja.

Vierailija
182/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkut: minkä tasoista tuoksua käytät sen tasoisen puolison löydät. Chanel viitonen ja tasokas mies.

Jos etsii puolisoa, kannattaa jättää kaikenlaiset haisuvedet käyttämättä. Näin voi ihmisen luontaisen ihon tuoksun perusteella tunnistaa geneettisesti sopivan kumppanin ja liiton onnistumisen.

Tämä on totta. Siitä on tehty myös tutkimuksia, että pelkän ominaishajun perusteella valittu kumppani on sopivin (mahdollisimman erilainen geeniperimä). Tämä ihmisen kyky on voinut olla jopa ratkaiseva tekijä ihmiskunnan säilymisen kannalta. Miettikääpä sitä siskot , kun seuraavan kerran tupsutatte ominaistuoksunne (en tarkoita likaa ja hikeä) piiloon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calvin Klein Eternity ja Versacen bright crystal hyviä tuoksuja.. myös Tresorin tuoksut

Vierailija
184/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain yhtä: YSL:n Mon Paris <3 

Ystävistäni toisella on Cucci II ja toisella Calvin Kleinin One, tuoksuvat molemmat aivan ihanilta. 

Vierailija
185/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesi, joka tuoksuu yhden iholla hyvältä, voi toisen iholla olla aivan kaamea! Lisäksi "alkutuoksu" voi olla erilainen kuin "jälkituoksu", eikä sitä tiedä kuin kokeilemalla. Yhdellä kerralla voi testata kahta hajuvettä laittamalla suihkauksen/tipan yhtä vasempaan ranteeseen ja toista oikeaan. Sitten nuuhkii ranteitaan päivän mittaan. Seuraavana päivänä (huolellisen ranteiden pesun jälkeen) voi sitten testata seuraavia.

Vierailija
186/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anais anais on ihana joulutuoksu, tekisikin mieli taas ostaa jouluksi...

Vierailija
187/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on kyllä ns. kevät/kesätuoksu, mutta niitähän voi erinomaisen hyvin käyttää talvellakin (toisin kuin raskaita talvituoksuja kesällä).

Ihana hajuvesi joka tapauksessa. Ostoslistan (haaveilu) kärkipäässä itsellänikin.

Vierailija
188/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkut: minkä tasoista tuoksua käytät sen tasoisen puolison löydät. Chanel viitonen ja tasokas mies.

Jos etsii puolisoa, kannattaa jättää kaikenlaiset haisuvedet käyttämättä. Näin voi ihmisen luontaisen ihon tuoksun perusteella tunnistaa geneettisesti sopivan kumppanin ja liiton onnistumisen.

Tämä on totta. Siitä on tehty myös tutkimuksia, että pelkän ominaishajun perusteella valittu kumppani on sopivin (mahdollisimman erilainen geeniperimä). Tämä ihmisen kyky on voinut olla jopa ratkaiseva tekijä ihmiskunnan säilymisen kannalta. Miettikääpä sitä siskot , kun seuraavan kerran tupsutatte ominaistuoksunne (en tarkoita likaa ja hikeä) piiloon!

No tässä sitä ollaan nyt sitten jännän äärellä joku päivä kun aletaan puolison kanssa lasta tekemään. Aina on hyvä että on hajuvesi mitä syyttää jos ei ala nappaamaan.

Vierailija
189/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on kyllä ns. kevät/kesätuoksu, mutta niitähän voi erinomaisen hyvin käyttää talvellakin (toisin kuin raskaita talvituoksuja kesällä).

Ihana hajuvesi joka tapauksessa. Ostoslistan (haaveilu) kärkipäässä itsellänikin.

Ai jaa, minusta Anais anaisissa tuoksuu niin voimakkaasti hyasintti, joka on myös sen ihanan tuoksun ydintekijä - etten voi sitä tuoksua oikein kevääseen mieltää.

Vaan onneksi jokainen voi käyttää tuoksujaan silloin kuin haluaa. :-)

(Paitsi työpaikoilla ei varmaan mielellään kovin runsain mitoin ainakaan, pikkuisen voi suihkaista mietoa tuoksua).

Vierailija
190/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on maailman parasta hajuvettä, joka kestää seuraavaan aamuunkin saakka ja tuoksua ovat tähän saakka rakastaneet kaikki, joilta olen kysynyt.

Tämä hajuvesi antaa onnellisen ja rauhallisen olon ja tuoksu on taivaallinen.

Tuoksu on YSL:n tuoksu, alkuperäiseltä nimeltään Champagne,  sitemmin nimi muutettiin Yvresseksi ja nykyään sitä ei saa Suomesta mistään, en tiedä saako koko maailmastakaan, mikä on aivan älyttömän harmittavaa.

Voi ei, nyt haluan tietää millainen tämä tuoksu on! Tutustuminen ei vaan taida olla.mahdollista, jos löytyy vain jostain nettikaupoista mitä mainitsit :(

Valitettavasti pyyntösi on mahdoton, sitä kun ei näy olevan muualla myynnissä kuin netissä.

Ja koska et itse siis osta netistä, olisiko joku, joka voisi sinulle sitä sieltä tilata, jos maksaisit hänelle?

Siinä tosin on sellainen pieni mahdollisuus, että et pitäisi tuoksusta, jota on vaikea uskoa, mutta onhan se mahdollista - ja tietääkseni hajuvesiä ei saa palauttaa, koska ne on yleensä pakattu muoviin.

Itseasiassa olen sitä kansaa joka ostaa lähes kaiken netistä. Noin kallista hajuvettä ei vaan voi sokkona ostaa. Onko muilla kokemusta YSL:n Yvressestä?

Vierailija
191/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugo Bossin Woman on ollut pitkään suosikki, tähän palaan aina uudelleen. Diorin The Scent tällä hetkellä ja ihana Ma Vie

Vierailija
192/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö muuten että hajuvettä ei kuulu HIEROA ranteissa yhteen?

Vierailija
193/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan tuoksuja, sekä toisilla ihmisillä että itsellä. Välillä, kun vastaan tulee joku ihanalta tuoksuva ihminen haluaisin vain kulkea hänen perässä ja nauttia hänen tuoksustaan ;)

Itsellä on useita hajuvesiä käytössä, käytän niitä aina sen mukaan mikä fiilis on. Tämän hetken lemppareita ovat Armanin Code, Diorin J'adore ja Miss Dior Cherie, sekä Burberry Britt.

Vierailija
194/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieselin love overdose 👍

Vierailija
195/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boum Vanilla

Vierailija
196/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempituoksuni on Agent Provocateurin Fatale Intense, kukkais-itämainen, mielestäni ihana. Sisältää mm. lakritsaa, vadelman sukuista marjaa, ambraa, nahkaa, chilipippuria, ruusua. Eräs mies kehui perjantaina, ekoja kertoja käytin. Parempi tuoksu tämä punaisessa pullossa olevassa oleva Fatale Intense kuin esim. Lolita Lempickan nimikkotuoksu, jossa on lakritsia myös. Molempia aion silti käyttää. Olen 45-vuotias ja hiukan nolottaa myöntää, että pidän kovasti myös Britney Spearsin Naughty Remix-tuoksusta. Makea, muttei liian makea, myskinen, seksikäs. Kesällä paras tuoksu on Yves Rocherin Néroli-eau de parfum, sisältää nérolin kukkaa, appelsiinin kukkaa, appelsiiniä, myski.

Vierailija
197/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi käyttää, vetäisin 16-vuotiaana kunnon kännin ja sen jälkeen on tullut huono olo ko.

tuoksusta.

Vierailija
198/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thierry Muglerin Angel.

Tämä on kyllä kamalista kanalin tuoksu, jonka tunnistaa jo metrien etäisyydeltä. Paljon halvemmalla pääset suihkauttamalla Raid-kärpäsmyrkkyä ihollesi, sillä se tuoksuu aivan samalta.

Turha väittää, että jonkun iho tekisi tästä tuoksusta vastenmielisen, sillä ihan jokaikisellä Angelia käyttävällä on ympärillään kärpäsmyrkyn tuoksu.

Sä et tunnista Angelia niillä, joiden iholla se ei muutu kärpäsmyrkyksi. Mulla Angel tuoksuu auringonpaisteelta ja hunajalta. En ole käyttänyt sitä 20 vuoteen, koska se on mulla niin sokerinen, mistä henkilökohtaisesti tykkään yhtä vähän kuin kärpäsmyrkystä. Todella monet hajuvedet muuttuvat mulla hempeiksi ja söpöiksi, esim. Pradan Amber tuoksuu oikein hammassärky-makealta.

Ja turha tulla huutelemaan, miten hajuaistissani on vikaa. Koska tiedän ettei ole.

Ongelma hajuvesien käytössä on se, että kuvitellaan muiden jakavan samanlaisen tuoksuelämyksen kuin itse. Kaikkien mielestä kakka haisee pahalta, mutta keinotekoisissa hajusteissa mielipiteet vaihtelevat. Ja enemmän kuin mielipiteet: myös tahdosta riippuvat fyysiset reaktiot. Hajuasioista ei voi kiistellä, eikä sille voi mitään, mikä herättää päänsäryn tai yökkäysrefleksin.

Kakka ei haise pahalta!

Vierailija
199/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille vastanneille!

Päädyin Chanelin Eau Tendreen. Chanelin ja Diorin suurimmat klassikot eivät vain tuntuneet itselle oikeilta, mutta Eau Tendre tuoksui heti varsin lumoavalta. En ole ikinä ennen haistanut hajuvettä ja samalla sekunilla todennut että se tuoksuu itsestä tuhat kertaa paremmalta kuin muut mitä ikinä on haistanut. Rakkautta ensisilmäyksellä ;)

Oletteko muut kokeillee kys. hajuvettä? Mitä pidätte ja mitä käytätte itse?

On hyvä tuo chanel eau tendre. Mielestäni yhtä hyvä ellei parempi on gucci bamboo jota olen käyttänyt jo melko pitkään. Jos olisi rahaa millä mällätä, ostaisin monenlaista. Mutta nämä kaksi on luottotuoksuja ja sopii päiväkäyttöön.

Vierailija
200/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Calvin Klein Eternity ja Versacen bright crystal hyviä tuoksuja.. myös Tresorin tuoksut

"Tresorin tuoksut"?