Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?

Vierailija
28.10.2017 |

Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.

Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!

Kommentit (1559)

Vierailija
221/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yvresse on yksi ihanimmista tuoksuista! Pidan myos Soir de Lunasta, Sisleyn tuoksu.

Vierailija
222/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narciso rodriguez: For her

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ehdoton ei on ns. markettihajuvedet ja erilaiset julkkishajuvedet, tuoksuvat poikkeuksetta halvoilta tai 14-vuotiaille tarkoitetuilta. Iso ero on myöskin siinä onko kyseessä edT vai edP, näistä viimeisin on mielestäni huomattavasti parempi vaihtoehto. Sopiva määrä on suihkaus/pisara ranteisiin ja siitä hierotaan ranteita yhteen ja lopuksi vielä korvien taakse.

Itsellä käytössäni tällä hetkellä Dior ja YSL, riippuen onko kyseessä minkälainen meno.

Mä olen ymmärtänyt, että nimenomaan hieroa ei kuulu, vaan varovasti taputella. Näin joskus kuulin joltain alan ammattilaiselta jossakin. 

Vierailija
224/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään VICTOR & ROLF parfyymeista

Vierailija
225/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lempituoksuni on Agent Provocateurin Fatale Intense, kukkais-itämainen, mielestäni ihana. Sisältää mm. lakritsaa, vadelman sukuista marjaa, ambraa, nahkaa, chilipippuria, ruusua. Eräs mies kehui perjantaina, ekoja kertoja käytin. Parempi tuoksu tämä punaisessa pullossa olevassa oleva Fatale Intense kuin esim. Lolita Lempickan nimikkotuoksu, jossa on lakritsia myös. Molempia aion silti käyttää. Olen 45-vuotias ja hiukan nolottaa myöntää, että pidän kovasti myös Britney Spearsin Naughty Remix-tuoksusta. Makea, muttei liian makea, myskinen, seksikäs. Kesällä paras tuoksu on Yves Rocherin Néroli-eau de parfum, sisältää nérolin kukkaa, appelsiinin kukkaa, appelsiiniä, myski.

"Eräs mies kehui perjantaina, ekoja kertoja käytin."

Lasketaanko seksuaaliseksi häirinnäksi? 

Vierailija
226/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yvresse on yksi ihanimmista tuoksuista! Pidan myos Soir de Lunasta, Sisleyn tuoksu.

Yvresse on IHANIN!!!

Vierailija
227/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juicy Couturella on iaivan ihania tuoksuja, pari semmosta löytyy iteltö ja Armanin Si on myös aivan ihana. Zaran yksi tuoksu, oliko Jasmin and Candy löytyy myös itseltä, hyvä arki tuoksu :)

Vierailija
228/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on maailman parasta hajuvettä, joka kestää seuraavaan aamuunkin saakka ja tuoksua ovat tähän saakka rakastaneet kaikki, joilta olen kysynyt.

Tämä hajuvesi antaa onnellisen ja rauhallisen olon ja tuoksu on taivaallinen.

Tuoksu on YSL:n tuoksu, alkuperäiseltä nimeltään Champagne,  sitemmin nimi muutettiin Yvresseksi ja nykyään sitä ei saa Suomesta mistään, en tiedä saako koko maailmastakaan, mikä on aivan älyttömän harmittavaa.

Voi ei, nyt haluan tietää millainen tämä tuoksu on! Tutustuminen ei vaan taida olla.mahdollista, jos löytyy vain jostain nettikaupoista mitä mainitsit :(

Valitettavasti pyyntösi on mahdoton, sitä kun ei näy olevan muualla myynnissä kuin netissä.

Ja koska et itse siis osta netistä, olisiko joku, joka voisi sinulle sitä sieltä tilata, jos maksaisit hänelle?

Siinä tosin on sellainen pieni mahdollisuus, että et pitäisi tuoksusta, jota on vaikea uskoa, mutta onhan se mahdollista - ja tietääkseni hajuvesiä ei saa palauttaa, koska ne on yleensä pakattu muoviin.

Itseasiassa olen sitä kansaa joka ostaa lähes kaiken netistä. Noin kallista hajuvettä ei vaan voi sokkona ostaa. Onko muilla kokemusta YSL:n Yvressestä?

Yvresse on minustakin ihan varmasti parhaita tuoksuja, mitä tiedän - mutta makuja on monia, joten jos vaan jossain esim. ulkomailla voit tuoksuttaa tuotetta näytepullosta, se kannattaa kyllä tehdä ennen ostoa. Tätähän ei tosiaan Suomesta mistään muualta saa kuin netistä.

Vierailija
229/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Versacen Bright Crystal aivan ihana :) Guccilla myös pari hyväksi havauttua :)

Vierailija
230/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanelin Cristalle, paras, Diorin Miss Dior. Raikkaita sitrustuoksuja.

Vierailija
231/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yvresse on IHANIN!!!

Sorry, siis Eau du Soir Sisleyltä! Yksi ihanuus on myos Heeleyn Hippie Rose.

Vierailija
232/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugo Bossin Deep Red on suosikkini. Yleensä olen käyttänyt kevyitä vesituoksuja, mutta tämä on ensimmäinen voimakkaampi tuoksuni.

Vierailija
233/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suomalaisena aloittaa vaikka sitruspohjaisista niche-tuoksuista, ainesosat usein ranskaksi "agrumes". Myös kevyt vetiver käy suomalaiseen tuoksumaailmaan. Helsingin Stockalla on tällä hetkellä YSL, Armani ja Estee Lauderin tasokkaampi Aerin niche-tuoksuina. Della Marga taitaa myydä Chanelin niche-tuoksuja? Ja tuolla jo joku mainitsikin Tallinnan Creme de la creme- kaupan.  Oma niche-suosikkini on Jean-Claude Ellenan Hermes-talolle tehty Rose Ikebana. Todella upea ruusutuoksu jota löytää vain Hermes-butiikeista. 

Vierailija
234/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet klassikkotuoksut ovat valitettavasti hirveän mummomaisia. Itse tykkään selkeästi hedelmäisistä ja trooppisista tuoksuista, näitä on monet miehetkin kyllä kehuneet. Escadat ja Beoyncen Heat Rush ovat käytössä, tukehtukaa nyt sitten näihin siellä junassa. N30

Vierailija
235/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä ekassa pointissa, tuoksuharrastajat snobbailevat enemmänkin sillä, että ovat löytäneet  jonkun superkalliin niche-brändin tuoksun samankaltaisen mutta edullisemman vastineen. Mutta tuoksuharrastajat kyllä myös ostavat niitä kalliita parfyymejä, ja säilyttävät niitä laatikoissa kuivassa pimeässä suojattuna. Näin tuoksun voi löytää uudelleen useamman vuoden kuluttua. 

Vierailija
236/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on maailman parasta hajuvettä, joka kestää seuraavaan aamuunkin saakka ja tuoksua ovat tähän saakka rakastaneet kaikki, joilta olen kysynyt.

Tämä hajuvesi antaa onnellisen ja rauhallisen olon ja tuoksu on taivaallinen.

Tuoksu on YSL:n tuoksu, alkuperäiseltä nimeltään Champagne,  sitemmin nimi muutettiin Yvresseksi ja nykyään sitä ei saa Suomesta mistään, en tiedä saako koko maailmastakaan, mikä on aivan älyttömän harmittavaa.

Saa. Ranskan Sephrora myy ja toimittaa myös Suomeen. Odota -25% päiviä niin alennus kattaa toimituskulut. 

Vierailija
237/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lempituoksuni on Agent Provocateurin Fatale Intense, kukkais-itämainen, mielestäni ihana. Sisältää mm. lakritsaa, vadelman sukuista marjaa, ambraa, nahkaa, chilipippuria, ruusua. Eräs mies kehui perjantaina, ekoja kertoja käytin. Parempi tuoksu tämä punaisessa pullossa olevassa oleva Fatale Intense kuin esim. Lolita Lempickan nimikkotuoksu, jossa on lakritsia myös. Molempia aion silti käyttää. Olen 45-vuotias ja hiukan nolottaa myöntää, että pidän kovasti myös Britney Spearsin Naughty Remix-tuoksusta. Makea, muttei liian makea, myskinen, seksikäs. Kesällä paras tuoksu on Yves Rocherin Néroli-eau de parfum, sisältää nérolin kukkaa, appelsiinin kukkaa, appelsiiniä, myski.

"Eräs mies kehui perjantaina, ekoja kertoja käytin."

Lasketaanko seksuaaliseksi häirinnäksi? 

Olet tyhmä. Ko. mies lausui piristävän kohteliaisuuden, ei mitään alapääjuttuja tai ehdotuksia, eikä käynyt kimppuun.

Vierailija
238/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aedes de Venustasin Pélargonium.

Suosittelen netistä tilaajille saksalaista Essenza Mobile-kauppaa. Sieltä voi tilata näytteitä mikäli tahtoo kokeilla jotain uutta ja löytyy varmasti jokaiselle jotain. Mikäli ei ole varaa kalliiseen tuoksuun, voi tilata pienen näytteen ja säästää vain erityisiin hetkiin. Kaikki eivät ole kalliimpia kuin muotitalojen tuoksut mutta aivan eri luokkaa. Mikäli tahtoo epätavallisen tuoksun kannattaa ostaa muuta kuin kaikkialla myynnissä olevia tuoksuja. Ei silti, kyllä muotitalotkin tekevät ihania tuoksuja. Kaikkien aikojen suosikkini on Valentinon Valentino jota ei ole enää pitkiin aikoihin ole ollut myynnissä. Minulta kysyttiin todella usein mitä hajuvettä käytin. Säästän viimeistä pulloa nostalgisista syistä.

Vierailija
239/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kukaan poison girl? Vai onko liian voimakas päivällä?

Vierailija
240/1559 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gucci Premiere Edp 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän