Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?
Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.
Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!
Kommentit (1559)
Aika monet ketjussa käyttää noita tavaratalojen myymiä tusinamerkkituoksuja eli pahimpia migreeninaiheuttajia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käyttänyt parisen vuotta Giorgio Armanin Aqua di Gioiaa. Siitä saan usein kehuja ja töissä ollessa (ruoan kanssa tekemisissä, en siis käytä mitään tuoksuja työskennellessäni) olen monta kertaa tunnistanut asiakkailla ja todennut miellyttäväksi myös muilla.
Mutta mihin katosi se alkuperäinen Acqua di GIO? Se huurteinen litteämpi pullo jossa vihreä neste?
Vierailija kirjoitti:
Taitavat nämä hajusteita käyttävät rankkitynnyrit olla Suomessa asuvia venäläisiä ja virolaisia.
Eivät muuten käytä enää, ovat siirtyneet länsimaisempiin tuoksuihin.
Oikeasti niitä pahimpia hajusteita ovat tekstiilien huuhteluaineet! Ne pitäisi kieltää lailla.
Miettikää kun sitä jää vaatteisiin viimeisen huuhtelun yhteydessä, ja kun vaate kuivunut ja ihminen vetää sen päälle ja ruumiin lämpö lämmittää sitä tekstiiliä niin se siitä irtoava huuhteluainekatku on järkyttävä.
Me mietittiin pitkään että mitä karmeaa tuoksua kollega käyttää, ja sitten kävi ilmi että ei käyttänytkään toiletteja tai parfyymejä, vaan uitti vaatteensa jollain vanilja-orkidea-mauste huuhteluaineella!
Minä saan ainakin niistä migreenin ja astmakohtauksiakin. Itse en pysty mennä huuhteluainehyllyn lähellekään marketissa kun siinä haisee pahemmalta ja pistävämmältä kuin Stockan tai Sokoksen tuoksuosastolla!
Tuoksumieltymyksiin vaikuttaa moni asia. Itse pidän hedelmäisistä, sitruksisista, keveistä tuoksuista. Myös skin-tuoksut ovat kivoja. Näitä tuoksuja haukutaan monesti teinituoksuiksi. Mielestäni taas monet perinteiset suosikkituoksut ovat mummomaisia ja vahvat vaniljaiset tuoksut teinien biletuoksuja.
En tiedä miltä laadukas ja hyvä tuoksuu. Käyttäisin vaikka teinien suosimaa Victoria's Secretiä, jos se sattuisi miellyttämään itseäni. Tällå hetkellä kulutan Cleanin Skin-tuoksua ja Loccitanen Verbenaa, jotka ovat hyvin erilaisia keskenään, mutta kumpikin kivoja.
Pidän hajuvesistä ja ihanista tuoksuista ja käytänkin tuoksuja lähes päivittäin. Silti tämäkin ketju sai aikaan sen etten haluaisi pitää koska enemmän kuin liikasuihkaus parfyymiä, mua oksettaa tuollainen ylimielisyys, uniikki lumihiutale-asenne, "hyi yöks en ikinä ostaisi mitään marketista, ihan paskaa kaikki" ja eritoten se että kuvitellaan olevan muita parempia ihmisiä siksi että ostetaan jotain överihintaista tuotetta, jonka olemassaolosta moni ei tiedä tai kuvitellaan ettei monella olisi varaa niitä hankkia.
Tämä pilaa usein itselläni ne ilot kosmetiikassa, asusteissa ja vaatteissakin. Itse asia tai tuote on mielenkiintoinen ja ihana, ne ihmiset jotka se kerää ympärilleen ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Thierry Muglerin Angel.
Tuo haisee ihan turkiskuoriaismyrkylle.
Luulin kerran että asuntoesittelyssä oleva asunto oli myrkytetty kun tuttavien kämpässä oli ollut myrkytyksen jälkeen sama haju, kunnes tajusin sen hajun lähtevän välittäjänaisesta :D
Minun oli pakko kysyä että mitä ihanaa (eli siis "ihanaa" yök) tuoksua hän käyttää, ja hän vastasi että Muglerin Angel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitavat nämä hajusteita käyttävät rankkitynnyrit olla Suomessa asuvia venäläisiä ja virolaisia.
Eivät muuten käytä enää, ovat siirtyneet länsimaisempiin tuoksuihin.
Rankkirynnyri on rankkitynnyri, oli parfyymi idästä tai lännestä.
Normaalin ihmisen ei tarvitse hajustaa itseään.
Victoria's Secretin body mistit eivät aiheuta minulle oireita, niissähän on aloe veraa, kamomillaa, vihreää teetä ja muita luonnontuotteita pohjana, ja se niiden kukkais-hedelmäinen haju paranee kevyemmäksi ja miellyttävämmäksi alle 10:ssä minuutissa. Eivätkä nuo ole hinnalla pilattuja.
t: 43v nainen joka osti ensimmäiset VS body mistit Jenkeistä 15 vuotta sitten
Suomalaiset akat on kateellisia jopa toisten luksumerkkihajuvesille! :D
Kai nämä hajusteilla lotraajat haisevat muuten niin pahalta, että pakko peittää se haju jollain. Siihenhän hajuvedet alunperin on kehitetty. Suomessahan niitä ei niinkään tarvittu, koska täällä osattiin peseytyä jo ammoisina aikoina. Muualla maailmassa ei peseydytty joskus kuukausiin, joten hajuhan oli melkoinen ja siihen sitten kehiteltiin hajusteita. Ja siltähän nämä parfymoidut naiset (ja miehet) sitten löyhkäävätkin; kammottavan pahalta. Olisi kohteliasta ajatella muitakin ihmisiä, kuin vain sitä ihqua itseään. Yhtä kamalaa kuin haista hieltä, lialta tai viinalta tai tupakalta. Samaa junttisakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thierry Muglerin Angel.
Tuo haisee ihan turkiskuoriaismyrkylle.
Luulin kerran että asuntoesittelyssä oleva asunto oli myrkytetty kun tuttavien kämpässä oli ollut myrkytyksen jälkeen sama haju, kunnes tajusin sen hajun lähtevän välittäjänaisesta :D
Minun oli pakko kysyä että mitä ihanaa (eli siis "ihanaa" yök) tuoksua hän käyttää, ja hän vastasi että Muglerin Angel.
Noissa hyönteismyrkyissä on varmaan käytetty myös tuoksuaineita, "hyviä" tuoksuja, muutenhan ne haisisivat varmaan aivan kamalalle! Huomasin sen itsekin esim. sinisestä Raidista.
Puhdas ja raitis nainen tuoksuu tosi huumavalle. heillä on pierutkin kuin kevyt ruusun tuoksu.
Edullisempia laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä on mm. &other storiesin valikoimassa
Lancome La vie est belle. Voin suositella. Ihanin tuoksu mitä tuotu markkinoille. Tosin nämä tuoksuthan ovat jokaiselle erilaisia, niin makuasiat kuin oma ihotyyppi vaikuttavat.
Miksi nämä suomalaiset valittaa kanssasisarten käyttämistä suht kevyistä hajuista, mutta silti heillä ei ole mitään ongelmaa istua lomalla vahvasti hajustetun ranskattaren kanssa eteläranskalaisessa bussissa?!?!
Siitä tietää että se ongelma on korvien välissä eikä nenässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sensain The Silk on aivan ihana! Mutta aika kallis, toisaalta 50 ml pullo kestää muutaman vuoden.
Tuoksu ei todellakaan kestä muutamaa vuotta pullossa.
Minä en kyllä saa 50 ml:n pulloa kulumaan vuodessa, en sitten millään. AIka tavalla sen kanssa saisi lotrata... Ihan oikeastiko heitätte pois vuoden kuluttua? Hajuvesien kestoikää saa hyvin jatkettua, kun niitä säilyttää jääkaapin ylähyllyllä tai viileäkaapissa. Kylppärin valaistu peilikaappi tai jossain patterin lähellä lyhentää sangen tehokkaasti hajuveden käyttöikää.
Ne ihmiset, jotka ostaa jotain halvinta mahdollista hajuvettä, ja suihkii sitä itseensä pullokaupalla, pilaa maineen meiltä järkeviltäkin parfymin käyttäjiltä! Yritän laittaa hajuvettä aina vain sen verran, että lähinnä itse haistan sen. Saan lempituoksuistani hyvän ja energisen olon. Mikä vaan tuoksu on kamala kun sitä on liikaa. Huonolaatuiset hajuvedet pilaantuvat nopeasti, ja käyttäjä, jolla ei ole kovin hyvä hajuaisti, ei sitä huomaa. Minustakin kauheimpia hajuja ovat ne pyykinhuuhteluaineitten hajusteet.
ei haluta vaihtaa kokoomuksia eikä hajuja.