Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?
Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.
Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!
Kommentit (1559)
Vierailija kirjoitti:
"Dolce & Gabbana Light Blue - klassikko, raikas, sitruunaa ja valkoisia kukkia, kestää kauan iholla, toimii helteellä"
Tää on niin jäätävän kauhee, että migreeni iskee heti. Haistan sen oikeesti bussin toisesta päästä. Kamala, kamala, kamala.
Haha mun mielestä tää on just ihana. Mutta aika voimakas joten 1-2 pientä suihkautusta riittää vaikka onkin vain edt! Voin kuvitella että liikaa laitettuna onkin todellinen päänsärkypommi.
Itse en taas voi sietää täällä monen hehkuttamaa Versacen Bright Crystalia. Haisee mun nenään vanhan mummon deodorantilta. Niin ne maut vaihtelee.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku 50-luvun aihe vapaa?
siltä näyttää jos hajuvesiä vielä käytetään.
ei uskois että eletään vuotta 2017 ja ollaan vielä suomessa....
Taitavat nämä hajusteita käyttävät rankkitynnyrit olla Suomessa asuvia venäläisiä ja virolaisia.
Aivan upea ja laadukas tuoksu on Lancomen Oud Bouquet. Yksi suihkaus kestää vaikka takin kauluksessa monta päivää. Todella lämmin, pehmeä, suklainen, ruusuinen ja agarpuinen (oud) tuoksu.
Tää on lancomen maison kokoelmasta, jonka parfyymit on vähän kalliimpia mutta on mielestäni kyllä sen arvoinen. Pullo kestää niin kauan kun ei tarvitse kuin ihan vähän vain laittaa joka kerta ja tuoksu pysyy iholla tai vaatteessa kauan. Jos törmäätte tähän niin kannattaa testata.
Elä ja anna toisten elää- niinpä... elikkäs nää hajusteet kuuluu just siihen kategoriaan, missä pitäisi ajatella muitakin, varsinkin jos lemutaan monta metriä viel paikalta poistumisen jälkeen.
Kuuluvat samaan kastiin niiden tyyppien kaa, jotka täydessä bussissa laittavat reppunsa toiselle penkille tai tunkevat metroon heti sen pysähtyessä, vaikka sieltä olisi tulossa ihmisiä pois. Eli itsekkäitä ihmisiä.
Semmonen on ok että pari tippaa laitetaan.
Julkisissa paikoissa, kuten vessoissa sais kans jättää ne hiuslakat suihkuttelemasta, teinithän sitä harrastaa kylläkin, mutta eipä ole kiva mennä jäljessä sinne kemikaalipilveen pissalle..
Miksi moisia myrkkyjä pitää vapaaehtosesti suihkutella ympäriinsä, kun hukutaan jo muutenkin paskaan ja puhdas ilma on kortilla muutenkin.
Ihminen osaa kyllä paskoa oman ainoan kotinsa aika lahjakkaasti.. vielä hymynkare huulilla.
Tyhmin eläin mitä on.
Vierailija kirjoitti:
ymmärrän jos venäläiset hajustaa itseään, kun heillä on heikko hygienia, ei päästä peseytymään, mutta että Suomessa joku hajustaa itseään, uskomatonta.
Tiedätkö, että rasistinen kommentointi ei ole suotavaa? Mene pois.
Laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset eivät käytä hajuvesiä ensinkään.
Maanantai herätti mörököllit. Hohhoijaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ymmärrän jos venäläiset hajustaa itseään, kun heillä on heikko hygienia, ei päästä peseytymään, mutta että Suomessa joku hajustaa itseään, uskomatonta.
Tiedätkö, että rasistinen kommentointi ei ole suotavaa? Mene pois.
mitä ihmeen rasismia. ai kun mainitsee venäjän ja viron niin se on rasismia, älä viitsi trollata.
Vierailija kirjoitti:
Miksi moisia myrkkyjä pitää vapaaehtosesti suihkutella ympäriinsä, kun hukutaan jo muutenkin paskaan ja puhdas ilma on kortilla muutenkin.
Ihminen osaa kyllä paskoa oman ainoan kotinsa aika lahjakkaasti.. vielä hymynkare huulilla.
Tyhmin eläin mitä on.
Asiaa!
Minä olen käyttänyt parisen vuotta Giorgio Armanin Aqua di Gioiaa. Siitä saan usein kehuja ja töissä ollessa (ruoan kanssa tekemisissä, en siis käytä mitään tuoksuja työskennellessäni) olen monta kertaa tunnistanut asiakkailla ja todennut miellyttäväksi myös muilla.
Mahtaako rankkitynnyrit edes ymmärtää, että joku saattaa jopa kuolla jos joutuu olemaan kanssaan samassa tilassa, on nääs ihmisiä joilla on hyvin vaikeitakin astmoja.. siinä on henki pois äkkiä hyvässä lykyssä kun hajupommi astelee paikalle.
Lievemmistä hengitysvaikeuksista muille puhumattakaan.
Diorissimo, tuoksuu kielolle. Käytän hyvin niukasti. Hienoinkin hajuvesi muuttuu ällöttäväksi, jos sitä käyttää liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ällöt itseään laittamattomat lipeäkalanaamaiset Erisan-rasvaajat pilasivat tämänkin ketjun!!!
Hei, tämähän oli miltei lyyrillistä! :D Annoin yläpeukun.
Myös ihan totta, jos tässä ketjussa halutaan vaihtaa kokomuksia eri tuoksuista ei teidän tuoksunvihaajien tarvitse tulla mesoamaan siitä kuinka käytätte vain kivideodorantti ja pesette hiuksenne silkalla sadevedellä. Aloittakaa oma ketju, älkää tukkiko tätä!
Vierailija kirjoitti:
kaikki kalliit, dior, chanel, versace, ei voi tosiaan mennä pieleen noilla. Vaimolle ostan aina versacea
Versacen Bright crystalilla ainakin menee pieleen. Pistävä haju, ei todellakaan laadukas ja ihana.
Boucheron pour Femme on paras! Saa Sokoksesta nykyään :-)
Nyt on näköjään jollain raivottarella liikaa aikaa. Kuinka monta marmatusviestiä voi yksi ihminen yhteen ketjuun mahduttaa? Käyttäisit nyt senkin ajan paremmin, vaikka siihen huono-osaisten auttamiseen. Tuo aikuisten ihmisten "kouluttaminen" ja vielä sivistyneempi solvaaminen ei vain kuule oikein toimi, alkaa vaan tehdä mieli roiskia hajuvettä niin maan pirusti lisää.
Mulla työtuoksuina vaihtelevasti Miss Dior, Victor&Rolf Flowerbomb, YSL Opium, Lancomen la vie est belle, Valention Donna ja Hugo Bossin The Scent. Sitten on pari sellaista "vapaapäivähajuvettä" eli esim. muutama tuoksu Versacelta.
Siltä näyttää :D
Voisin kuvitella, että nämä muita hajuvesien käytöstä syyttelevät käyttävät esim. epäeettisesti tuotettuja meikkejä jne. Onko pakko tunkea itsensä ketjuun, jos ei käytä hajusteita ja on muutenkin niitä vastaan?