Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksetut kysely paneelit

Vierailija
28.10.2017 |

Kuinka moni täällä vastailee netissä kyselyihin joista saa rahaa/lahjakortteja.
Itse käytin aikoinaan suomitutkaa ja discshop-raatia, mutta kyselyitä tuli melko harvoin.

Nyt käytän www.m3panel.fi paneelia ja kyselyitä tulee enemmän, tosin tuolta ei saa suoraan rahaa, vaan Presentcardin lahjakortteja.

Onko muilla kokemuksia näistä paneeleista?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt, mutta ei noilla rikastumaan pääse, yleensä saa euron tai pari per kysely.

Vierailija
2/74 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut pari vuotta täyteltyä noita, ihan ok ajanvietettä. Ja superlahjakorttit hyviä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita kaikenlaisia tarjouksia netissä, joissa maksetaan lomakkeiden täyttämisestä, arvostelujen kirjoittamisesta, jne. Monesti niissä vaan "palkka" on niin pieni, että tuntipalkaksi tulee jotain hyvin vähäistä.

Vierailija
4/74 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus täyttelen noita kahvitunneilla, mutta ahkera pitää olla jos meinaa oikeasti tienata noilla.

Vierailija
5/74 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laskenut paljon tulee tuntipalkaksi?

Vierailija
6/74 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 3-4e tunti voisi noita täyttelemällä ansaita. M kolme paneeli muutti juuri Superlahjakortin(10e) 1500 pisteestä 1700 pisteeseen. Eli 5-10 kyselyä pitää täyttää kymppiin.

Vierailija
7/74 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten tein Globaltestmarketin kyselyitä aina silloin, kun ei muuta tekemistä ollut. Valitettavasti vain en ollut selvillä siitä, että palkkion saa ainoastaan sekillä. Ei jäänyt $40 sekistä paljon itselle pankkini veloittaman palvelumaksun jälkeen. ;( En tiedä, ovatko käytäntönsä siitä muuttuneet.

Vierailija
8/74 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan mainitsemien lisäksi olen europaneelissa, vaikuttajapaneelissa ja yougovissa. Rikastumaan ei pääse mutta silloin tällöin saa lahjakortit lunastettua.

Vierailija
9/74 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

elokuvapaneeli löytyy myös, sieltä saa joko rahaa tai finkinon lahjakortteja.

Vierailija
10/74 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M3paneeli nosti juuri 10e gogift lahjakortin lunastusrajan 1700 pisteeseen. Eli nyt pitää täyttää 5-10 kyselyä ennekuin saa tuon kympin lahjakortin. 

Vierailija
11/74 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M3paneeli nosti juuri 10e gogift lahjakortin lunastusrajan 1700 pisteeseen. Eli nyt pitää täyttää 5-10 kyselyä ennekuin saa tuon kympin lahjakortin. 

Huomasin saman. Ja kyselyitä kyllä tulee monta päivässä ei vaan jaksa täyttää.

Onko kenellääkään suositella muitakin paneeleja?

Vierailija
12/74 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan vuosittain noin satkun edestä lahjakortteja pikaruokapaikkoihin (Hese, McD, Kotipizza jne.).

On se köyhälle kiva lisä. Pääsee edes joskus ulos syömään.

Vierailija
13/74 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vastailen vaikka kuinka moneen enkä o koskaan saanut yhtään mitään. huohh

Vierailija
14/74 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selenium tahkoamaan rahaa näillä.

Vierailija
15/74 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittiä kirjoitti:

mä vastailen vaikka kuinka moneen enkä o koskaan saanut yhtään mitään. huohh

Kannattaa keskittyä vastaamaan yhteen tai kahteen paneeliin, silloin saa helpommin nostorajan(yleensä 10e) kertymään kasaan.

Vierailija
16/74 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös katsoa paneeli jonka kyselyihin voi vastata aplikaation kautta, helpottaa vastaamista tien päällä

Vierailija
17/74 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös katsoa paneeli jonka kyselyihin voi vastata aplikaation kautta, helpottaa vastaamista tien päällä

Mulla on puhelimessa käytössä M3paneeli sovellus, harmi vaan kun kaikkiin kyselyihin ei pysty vastaamaan puhelimella.

Vierailija
18/74 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasen tuli yksi lahjakortti m3-paneelilta. Pieni vinkki paneeleihin: kannattaa käydä katsomassa paneeleista löytyykö sieltä kohtaa "montako kyselyä saamme lähettää sinulle kuukaudessa". Useassa paneelissa tässä kohdassa on oletuksena 1 tai 0...

Vierailija
19/74 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasen tuli yksi lahjakortti m3-paneelilta. Pieni vinkki paneeleihin: kannattaa käydä katsomassa paneeleista löytyykö sieltä kohtaa "montako kyselyä saamme lähettää sinulle kuukaudessa". Useassa paneelissa tässä kohdassa on oletuksena 1 tai 0...

Kannattaa tosiaan laittaa maksimimäärät, eihän niin silti oo pakko vastata kaikkiin jos ei ehdi.

Vierailija
20/74 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy yllämainittujen lisäksi vielä https://www.finnkino.fi/elokuvapaneeli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan