Maksetut kysely paneelit
Kuinka moni täällä vastailee netissä kyselyihin joista saa rahaa/lahjakortteja.
Itse käytin aikoinaan suomitutkaa ja discshop-raatia, mutta kyselyitä tuli melko harvoin.
Nyt käytän www.m3panel.fi paneelia ja kyselyitä tulee enemmän, tosin tuolta ei saa suoraan rahaa, vaan Presentcardin lahjakortteja.
Onko muilla kokemuksia näistä paneeleista?
Kommentit (74)
Arvontoihin ei kannata osallistua, keräät vaan pisteitä niin kauan että saat sen lahjakortin.
Joo mobrog ja triaba maksaa ainakin rahaa paypaliin, oli muistaakseni joku muukin, mutta sieltä ei ole kyselyitä tullut. About kympin kuussa olen saanut rahaa, kyllä sekin työtöntä lohduttaa.
Valituilla paloilla on myös oma paneelinsa. Tämän lisäksi olen käyttänyt suomitutkaa ja m3paneelia. Euro sieltä toinen täältä..
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 3-4e tunti voisi noita täyttelemällä ansaita. M kolme paneeli muutti juuri Superlahjakortin(10e) 1500 pisteestä 1700 pisteeseen. Eli 5-10 kyselyä pitää täyttää kymppiin.
Ei mulla ainakaan riitä 5-10 kyselyä, pikemminkin 15-20. Pisteet on yleensä 25-250. Nytkin olen täyttänyt jo neljä kyselyä lahjakortin lunastamisen jälkeen, ja saldo on 275.
Toki olen aika huono kuluttaja. :) Aika usein tulee se 25, koska en ole kohderyhmää.
Kannattaako näihin seuraaviin kysely paneeleihin liittyä? Onko joku jo liittynyt? Jotain esimerkki palkkioita tuossa oli laskettu, mutta pitääkö ne paikkansa?
https://inssinosingot.fi/saastaminen/kokemuksia-netin-maksetut-kyselyt/
centti jos joka päivä ahkerasti täytät
Kuinka kauan noista paneeleista pitää odottaa sitä sähköpostia missä saa luvatut tiedot mitenkä lunastaa semmoinen superlahjakortti?
Tää on hyväksi havaittu, kyselyitä tulee paljon ja nopeasti tulee palkkioi paypaliin. Suosittelen muillekin.
https://www.mobrog.com/fi/palkkiolliset-kyselyt/rekisteroeityminen.html…
M3 on huono, kun ei maksa rahaa. Parempia ovat juuri Mobrog ja Opinionapp. Kohtuullisen säntillisesti ovat maksaneet. Mobrogista rahat tulevat paypaliin melkein heti ja OA kestää 2-3 arkipäivää.
Itse katsoin juuri kertymiä ja 300-400 euroa vuodessa on kertynyt noista kahdesta.
Maksetuista kyselyistä saa ihan mukavasti lisätuloja.
Tässä artikkelissa on 21 vinkkiä (maksetut kyselyt ovat yksi niistä).
Maksetut kyselyt on ihan hyvä tapa saada lisätienestejä. Tässä on hyvä artikkeli aiheesta
Maksetut kyselyt on hyvä tapa saada lisätienestejä.
Ohessa on hyvä artikkeli aiheesta
Olen kanssa joskus jonkun kyselyn täyttänyt ja nyt etsin tietoa taas hyvistä kyselyistä. Löysin blogin Persaukisen päiväkirja bloggerista. Tyyppi on aloittanut tienaamisen netissä sieltä löytyi ainakin Mobrog mainittuna
Mobrogilta 5€ melko helposti ja tuli tilille nopeasti.
Mielipidetutkimus myös mulla nyt kokeilussa Mobrogin lisäksi.
Minä täyttelin jossain vaiheessa aktiivisemmin. Mobrog ja Attapoll antaa paljon kyselyitä tarjolle ja jos ehtii heti vastaamaan, ennen kun kyselyt katoaa tarjolla (koska vastaajia on jo riittävästi), niin kyllä niillä yllättävän nopeasti saa 10e kasaan.
Jos tahdot voit liittyä linkistäni Attapol-kyselyihin, saan pienen komission josnliityt: https://attapoll.app/join/xzaqi
Attapol kautta olen siirtänyt palkkiot Paypaliin. Nopeasti rahat ovat siirtyneet. En muista mikä on pienin siirrettävä summa, mutta 5,10e olen näköjään siirtänyt viimeksi.
Mobrogiin pääset halutessasi liittymään linkistäni: https://www.mobrog.com/fi/palkkiolliset-kyselyt/rekisteroeityminen.html…
Saan pienen komission jos liityt ja täytät kolme kyselyä.
Mobrogia itse käytän vähemmän, kun se tuntuu minusta sekavalle. Moni kuitenkin kehuu, että sillä sa nopeasti kasaan pikkusummia.
Mukavahan se on kun on extraa johonkin kivaan ja näitä täyttelen autossa, bussissa istuessa.
Itse en enää vastaa ainakaan niihin kyselyihin, missä ei ole kuin arvontaan osallistuminen "palkintona", mulla ei ole koskaan minkäänlaista tuuria arvonnoissa, ei lotoissa eikä missään muussakaan. Hukkaan menee aika ja vaiva noihin vastaillessa.
Onko pakko olla Paypal-tili? En tiedä sellaisesta mitään.
Onko kukaan osallistunut tuon m3paneeli kesäarvontaan.
Meneekö pisteet hukkaan, vai voiko oikeasti voittaa jotain?