Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ihmiset yleensä eivät pidä sinusta?

Vierailija
28.10.2017 |

Ja nyt puhutaan siitä, että pitämättömyys johtuu ominaisuuksistasi (perustemperamentti, ulkoinen ja sosiaalinen olemus, katse, puhetapa, ilmeet, eleet...) eikä siitä, että teillä on ollut erimielisyyksiä, riitaa, olet hänen mielestään tehnyt väärin tms.

Kommentit (235)

Vierailija
61/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset todella äänekkäät, jatkuvasti itseään esiintuovat, yleensä aika härskiä ja kaksimielistä läppää heittävät porukan hauskuuttajat ja ovat yleensä myös jollain tapaa porukan "pomoja".  Minun hiljaisuuteni jollain käsittämättömällä tavalla ärsyttää heitä aina ihan mielettömästi, vaikka ongelma on usein se että saadakseen jotakin sanottua, pitäisi puhua tai oikeastaan huutaa heidän puheensa päälle koska he eivät osaa kuunnella eikä olla hetkeäkään puhumatta. Ja jos saatkin jotakin sanottua, he aivan varmasti itse puhuvat sen päälle tai eivät muuten vaan noteeraa mitenkään koko asiaa vaan jatkavat omasta jutustaan kertomista. Koen että usein tällaisilta ihmisiltä puuttuu myös jollakin tapaa kyky empatiaan ja ovat aika kapeakatseisia, monesti heidän juttunsa keskittyy lähinnä muiden asioiden haukkumiseen/ihmettelyyn johon minä en tahdo lähteä mukaan joten putoan senkin takia porukasta  pois.

Olet oikeassa siinä, että tuollaisilta ihmisiltä puuttuu empatia. Nuo äänekkäät tyypit suhtautuvat oudoksuen hiljaisiin, mutta minun havaintojeni mukaan monet tällaiset "räväkät" eivät oikein siedä puheliaitakaan ihmisiä. Jos seurueessa on toinenkin ekstrovertti ja puhelias, räväkkä kokee tämän uhkana ja sekös häntä ottaa päähän. Räiskyvä ja räväkkä haluaa, että huomio on koko ajan hänessä. 

Vierailija
62/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yltiösosiaaliset, tekopirteät, feikit ja ulkokultaiset manipuloijat ja kieroilijat eivät pidä minusta, sillä he huomaavat etteivät he kykene muuttamaan järkähtämättömiä ja voimakkaita mielipiteitäni. Heitä ärsyttää etteivät he pääse ohjailemaan minua ja vaikuttamaan ajattelutapaani, eivät myöskään koskaan onnistu saamaan minua kiinnostumaan sosialisoinnista. Tämä jos mikä on näille joka paikkaan nenänsä tunkeville juoruilijoille kuin kryptoniittia. Ilmeensä muuttu happamaksi, kun tajuavat viimein etteivät kykene muokkaamaan käytöstäni haluamaansa suuntaan. Heillä on epäaito persoona, ja ovat aina myötäilemässä muita, taitavat perseen nuolemisen. Aina hirveä show ja esitys päällä, mutta kun maski  putoaa pois, alta paljastuu hyvin ikävä ja negatiivinen luonne. Näen suoraan heidän lävitseen, ja tämä pelottaa heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, joiden mielestä koko ajan pitäisi olla pikkasen jotain säpinää, menossa jonnekin, puuhailla, leikkiä improleikkejä, pyöriä kasassa innoissaan jne. Sellainen perustyyppi joka on mukana niin ylioppilasteatterissa

kuin afrikkalaismusiikkiryhmässäkin. Heistä minä olen tylsä ja estynyt ja kauheen hapannaama kun en innostu. Osittain totta, minä olen aika hitaasti lämpeävä, rauhallinen, enkä nauti esillä olosta tai jatkuvasta vouhkaamisesta. Toisaalta en minä kai ihan tyystin tylsä ole, kun toiset taas viihtyvät seurassa.

Vierailija
64/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei pidä toisista naisista.

Vierailija
65/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy sanoa, että tiedän että suurin osa pitää minusta, vaikka toisin usein käyttäytyvät, ja muille sanovat. Kahden kesken ovat aina toista maata.

Vierailija
66/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei pidä veljen vaimo eikä pidä myöskään miehen sisko, siis yleensä kait näin? Oonko väärässä?

Vierailija
67/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahansisuiset manipuloivat ihmiset. Tietää että mua ei voi kusettaa ja pompotella :-)

Vierailija
68/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, joille järjestys ja ohjeiden tarkka seuraaminen on kaiken a ja o. Jotka arvostavat kovaa puurtamista, itsekuria jne. sen sijaan että ongelmia ratkaistaan älyllä ja luovuudella. Detaljien viiraajat. Herkästi loukkaantuvat empaatikot, joille tosiasioita pitää pehmennellä.

Vierailija
69/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekkaat. Olen aika vilpitön tyyppi mutta kuitenkin sosiaalisesti tarkkanäköinen, mikä ilmeisesti ärsyttää kieroilijoita.

Vierailija
70/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset lässyttävät pehmoilijat, joilta asenne ja särmä puuttuu.

Vierailija
71/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kympin tytöt"

Semmoset täydelliset naapurintytöt, jotka ovat jatkuvasti ylipositiivisiä.

Vierailija
72/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homofoobikot.

Vierailija
73/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoset, jotka eivät ole hengailleet mun kanssa, mutta törmänneet henkilöihin jotka puhuvat minusta.

Vierailija
74/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi entinen anoppini. Hän on sitä maata, jonka mielestä koko ajan pitäisi puuhailla ja suorittaa. Laiskuus on kamalaa.

Hänestä oli ihan käsittämätöntä, että minä mieluummin annan lintujen syödä omasta pihastani ne marjat, joita en tarvi (pakkasessa oli kahden vuoden edestä) kuin urakoin ne vaikka mehuksi. Käsittämätöntä, että en viitsisi vaivautua tikkaiden kansa poimimaan omenapuiden yläoksilta omenoita, vaan tyydyin alaoksien tarjontaan. Käsittämätöntä, että saatoin viikonloppuna nukkua pitkään ja valvoa myöhään. Nyrpisteli nenäänsä, kun menin käymään mekko päällä ja korkokengät jalassa (pukeutuminen oli tarkoituksenmukaista), enkä ollut ymmärtävinäni vihjailua ulkona odottavista leikkuuta vaativista pensaista ja lainattavissa olevista kumppareista.

Hänestä minä olen laiska ja saamaton. No tottahan se on, olenhan minä. Mutta en kauheasti näe syytä rehkiä turhan takia. Teen sen mitä tarvitaan, en turhaan näe vaivaa vain jotta muut pitäisivät minusta enemmän. Tämä tyyli kyllä on sinänsä menestys, että hyväksikäyttäjät kiertää minut kaukaa, kun äkkiä selviää että minusta on turha lypsää mitään.

Toki vastavuoroisesti ja vapaaehtoisesti saatan olla avuksi. Esimerkiksi omille vanhemmilleni ja nykyisille appivanhemmille hyvinkin käyn tekemässä pihatyöt. Toisaalta he auttavat minua vuorostaan omalla tavallaan, eikä se avuksi oleminen ole epämieluisa pakkovelvollisuus, vaan ihan mukavaa vastavuoroisuutta ilman kyräilyä.

Vierailija
75/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ääni ärsyttää monia naisia ja samoin puhetyyli. Aiemmin ulkonäössänikin oli jotakin suurta ärsytystä aiheuttavaa.

Olen kuulemma tyhmä kuin saapas parin kollegan mielestä.

Toisaalta olen useamman mielestä todella fiksu, eikä sitä olisi ensinäkemältä uskonut...

Moni pitää persoonastani heti ympäristöissä, joissa olen saanut olla ns. juoruvapaasti niin ettei kukaan ole myrkyttänyt muiden mieltä.

Vierailija
76/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sellaiset ihmiset, jotka ajattelevat kaikissa asioissa pelkästään loogisesti, Itse ajattelen monesti myös emotionaalisesti.

-  minun makuuni ns. liian rennon" huumorintajun omaavat ihmiset, esim. yksi tuttuni pelasi kerran netissä jotain mobiilipeliä verkossa yhden kaverinsa kanssa, ja tämä kaveri sanoi tutulleni yhdessä vaiheessa jotain tyyliin "Äläs nyt juutaloi siinä", kun tämä tuttuni teki jotain pöhköä. Vaikka tiedän, että tuo oli huumoria, niin silti yksinkertaisesti en siedä mitään ihmisten etnisyyteen liittyviä vitsejä. Tämän vuoksi minua on pariinkin otteeseen sanottu "kireäksi ja kyyniseksi tosikoksi". No heille ehkä sellainen toki olenkin.

- miehet jotka eivät osaa puhua naisista muulla tavalla, kuin panomielessä tai eivät osaa naisten kanssa vain ystäviä. Itse olen siis 29-vuotias mies, jolla on aika paljon naispuoleisia kavereita.

Vierailija
77/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen hiljaiset, arat ja ujot.

Olen itse himpun verran ujo, hieman sosiaalisti kömpelö ja usein omissa usein ajatuksissa. Jos paikalla on toinen todella hiljainen, voi hiljaisuus olla painostavaa. Sitten saattaa tulla se hetki kun se toinen yrittää ottaa kontaktia ja puhuu jotain - enkä minä heti edes tajua että mulle puhutaan, en pääse kartalle mistä on kyse ja sanon vain "hmm joo" kun en osaa reagoida. Sitten hiljaisuus jatkuu ja toinen vetäytyy enemmän kuoreensa.

Kuitenkin saatan olla hyvinkin puhelias kun on muuta porukkaa paikalla, joten edellinen käytökseni voi tulkita pelkästään epäkohteliaaksi.

Vierailija
78/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yltiösosiaaliset, tekopirteät, feikit ja ulkokultaiset manipuloijat ja kieroilijat eivät pidä minusta, sillä he huomaavat etteivät he kykene muuttamaan järkähtämättömiä ja voimakkaita mielipiteitäni. Heitä ärsyttää etteivät he pääse ohjailemaan minua ja vaikuttamaan ajattelutapaani, eivät myöskään koskaan onnistu saamaan minua kiinnostumaan sosialisoinnista. Tämä jos mikä on näille joka paikkaan nenänsä tunkeville juoruilijoille kuin kryptoniittia. Ilmeensä muuttu happamaksi, kun tajuavat viimein etteivät kykene muokkaamaan käytöstäni haluamaansa suuntaan. Heillä on epäaito persoona, ja ovat aina myötäilemässä muita, taitavat perseen nuolemisen. Aina hirveä show ja esitys päällä, mutta kun maski  putoaa pois, alta paljastuu hyvin ikävä ja negatiivinen luonne. Näen suoraan heidän lävitseen, ja tämä pelottaa heitä.

Riina sinulla on jotain salattavaa ja siksi koko tuo oma kuoresi. Olet luonut narsistisesti auktoriteetin omasta erehtymättömyydestäsi. Terapiaan!

Vierailija
79/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistit kammoavat, koska näen heistä läpi.

Sama juttu. Psykopaatit raivostuvat minusta, yrittävät nujertaa kaikin keinoin, mutta tekevät vain pellejä itsestään. Sillä aikani katselen, mutta sitten kun annan takaisin, annan niin kovaa että tuntuu. Sitten ne laittaa jonkun muun asialle, mutta arvaanhan minä, kuka siellä taustapöllönä hyörii.

Vierailija
80/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistit kammoavat, koska näen heistä läpi.

Sama juttu. Psykopaatit raivostuvat minusta, yrittävät nujertaa kaikin keinoin, mutta tekevät vain pellejä itsestään. Sillä aikani katselen, mutta sitten kun annan takaisin, annan niin kovaa että tuntuu. Sitten ne laittaa jonkun muun asialle, mutta arvaanhan minä, kuka siellä taustapöllönä hyörii.

Terve ja annat takaisin eli kostat?