Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ihmiset yleensä eivät pidä sinusta?

Vierailija
28.10.2017 |

Ja nyt puhutaan siitä, että pitämättömyys johtuu ominaisuuksistasi (perustemperamentti, ulkoinen ja sosiaalinen olemus, katse, puhetapa, ilmeet, eleet...) eikä siitä, että teillä on ollut erimielisyyksiä, riitaa, olet hänen mielestään tehnyt väärin tms.

Kommentit (235)

Vierailija
41/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä minusta ajatellaan.

Vierailija
42/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut pienten lasten äidit eivät pidä minusta. Pienten lasten isät yleensä pitävät, samaten isojen lasten vanhemmat ja lapsettomat. En tiedä, miksi olemme eri aallonpituudella, jotenkin vain näen maailman ja vanhemmuuden eri tavalla kuin monet heistä. Minulla ei myöskään ole pikkulasten äitien keskuudessa cooleja ominaisuuksia, kuten käytännöllistä tukkaa, tietynmerkkisiä aikuisten toppahousuja, enkä puhu itsestäni mammana tai pue lastani kelta-mustavalkoisiin merkkivaatteisiin. Epäilen, että en ole vain tarpeeksi cool pikkulapsen mamma, koska muissa elämäntilanteissa olevat naiset ja miehet pääsääntöisesti pitävät minusta. Muuten olisi helppo laittaa epäsuosio esim. hankalien luonteenpiirteiden piikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedantit suorittajat. Koska mullon rento elämänasenne ja sekös vituttaa, että joku voi pärjätä ja vielä nauttia elämästä.

Vierailija
44/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteelliset taivaanrannanmaalarit ja hedonistit.

Periaatteisiini kuuluu "ensin työ ja sitten huvi".

Vierailija
45/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tiukkapipoisimmat yleensä passiivisen raivon valtaan. Ex-pomoni välillä taisi haluta lyödä.

Vierailija
46/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luikurit ja petturit sillä minua ei voi manipuloida. Ahneet ja varkaat myös koska en hanki asioita noin. Valtaanpyrkijät sillä saatan kritisoida. Auktoriteettiasemaa perustettomasti ylitseni ottavat koska tykkään tasa arvosta. Ja kähmijät, koska kroppani on minun.

Vierailija
47/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset nimenomaan, jotka kuvailisivat itseään näin: olen sosiaalinen, puhelias, avoin, iloinen.

Tuollaiset ihmiset yllättäen ovat yleensä erittäin epäsosiaalisia, tekevät puolessa minuutissa sinusta tietynlaiset mielikuvan, jota eivät voi muuttaa enää. Jos et puhua pälpätä heti alkuun kilpaa, niin olen "nobody".

Kun minä olen aidosti se sosiaalinen, niin annan ihmisille tilaa olla sellaisia kuin ovat. Mutta kun olen vähän sellainen hiljaisempi, niin en kyllä kilpaa ala puhumaan. Sitten kun jään kahden jonkun kanssa/olen vähän pienemmässä porukassa niin juttua kyllä riittää. Silloin haluan aidosti kuulla mitä toisella on sanottavaa ja puhun itse. En koskaan puhu toisen päälle ja viimeiseen asti uskon, että voin tulla toimeen tuon ihmisen kanssa kunhan löydämme sen "jutun" miten tulla. Sitten kun se toinen on päättänyt, ettei pidä minusta niin eihän siitä mitään tule.

Vierailija
48/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuttomat, ei-eläinrakkaat ja alipainoiset tiukkikset, joiden kiinnostavana puheenaiheena saattaa olla, kuinka kukaan heidän perheestään ei pidä kermakakusta tai vaaleasta leivästä. Ei meillä ole mitään yhteistä muuta kuin se, etten minäkään viihdy heidän seurassaan tai he minun.

Vierailija
49/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalit, virallisia arvoja kannattavat jotka uskovat telkkaria ja lehtiä

Vierailija
50/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitää-ihmiset.

Vierailija
51/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei juuri tunnu pitävän minusta.

Vierailija
52/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cat kirjoitti:

En tiedä, mitä minusta ajatellaan.

Sama. Miten voin tietää, kuka tykkää minusta ja kuka ei?

Itse ainakin yritän käyttäytyä edes jotenkuten myös inhoamieni ihmisten seurassa.

Toisten ajatukset ovat vain ajatuksia. Kuka niistä selvän ottaa?

Vierailija
53/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa sanoa näin, mutta hevosihmiset jotenkin kaikista ilkeimpiä ja sen takia ratsastan vain omissa oloissani. Kylmiä, koppavia ja vähätteleviä persoonia on vain kohdalleni sattunut, joten ei voi olla vain sattumaa ja huonoa tuuria. Ehkä mun kiltteys ja arkuus ärsyttää niin paljon, että kusipäisyys heillä vaan lisääntyy ?!?

Vierailija
54/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiiviset. Siis sellaiset ihmiset, jotka elävät tiettyjen esim. poliittisten, uskonnollisten, yhteisöllisten oppien mukaan ja usein vielä olettavat ja edellyttävät että kaikki elävät niiden samojen oppien mukaan. On ihan oikeasti olemassa ihmisiä, jotka ovat todella hämmästyneitä kun heille selviää ettei esim. kaikissa suvuissa ole samoja tapoja, kaikki eivät tapaa ystäviään illallisen merkeissä, kaikki eivät perusta perhettä kristillisten arvojen mukaan, eri suhteissa ovat lapset, ura, parisuhde eri järjestyksessä arvomaailmassa.

Vierailija
55/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen päälle merkkikamoihin tälläytyneet, mutta naamasta vähemmän kauniit.

Vierailija
56/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen päälle merkkikamoihin tälläytyneet, mutta naamasta vähemmän kauniit.

Saako merkkivaatteisiin pukeutua vain kauniit? Vai mitä tarkoitat? En ole koskaan ajatellut, että olisi joku ihmisryhmä vähemmän kauniit merkkivaatteisiin tälläytyjät.

Vierailija
57/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäänpuukottajat ja muista pahaa puhuvat ilmapiirin myrkyttäjät. Mulle saa tulla haukkumaan muita, mutta mun anti keskusteluun on yleensä luokkaa "jaa", tai sitten olen sen haukuttavan puolella.

Vierailija
58/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pidä minusta, luullakseni ei ole koskaan pitänyt, miksikäs muuten olisin ihan yksin.

Vierailija
59/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset rempseät sosiaaliset tapaukset. Ekassa puolessa minuutissa tulee selväksi että ei tykätä toisistamme.

Millainen itse olet?

En ole tuo alkuperäinen jolta kysyt, mutta itsekin olin tänne tulossa kirjoittamaan että rempseät, paljon äänessä olevat eivät pidä minusta. Enkä minä heistä. Tämä koskee tosin vain naisia. Itse tuun yleensä ottaen naisten kaa paremmin juttuun mutta jos pitää valita ylisosiaalinen mies vai nainen seuraksi niin valitsen miehen. Mies joka puhuu paljon tuntuu kuitenkin kuuntelevan mua ja ottaa mut huomioon toisin kuin päläpälä-naiset. En tarkota tätä loukkauksena, se on vain huomioni, syytä en tiedä.

Ja siis itse olen hiljainen ja rauhallinen, kaikki mua kuvailee aina niin, paitsi läheiseni jotka pelkäävät joutua väittelyyn mun kanssa. Kun tutustuu muhun paremmin ja on hyvä paikka puhua (joku muu kuin hiljainen täysi bussi) niin mä saatan hyvinkin olla se joka puhuu koko ajan ja saa kaverit nauramaan. Mutta uudessa seurassa tai porukassa jossa kaikki äänekkäitä niin mä oon joka puhuu vain sillon kun mulla on jotain järkevää sanottavaa. Jos joku kysyy millon Suomi itsenäisty niin saan suuni auki mutt mihinkään juoruihin tai hassuihin kissavideoihin en "uskalla" ottaa kantaa. Hymyilen hassuille jutuille, en siis mökötä kädet ristissa nurkassa mutta en siis aktiivisesti heitä mitään läppää toisin kuin ns. hyvässä seurassa.

Vierailija
60/235 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millaiset ihmiset eivät minusta pidä... Mutta tuskinpa kaikki musta pitää, mutta mulle sillä ei oo väliä, kunhan teen työni ja pyrin hyvään. Tykkään kuitenkin että asiat tulee tehtyä, ja mieluummin hyvin kuin huonosti. Mitä paremmin tehty, sitä parempi olo itellekin jää käteen.