Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies jää naisetta?

Vierailija
27.10.2017 |

Millaisia ovat tuntemanne miehet, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat naisetta, vaikka haluaisivat naisen?

Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen naisen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne miehet, joista naiset eivät kiinnostu.

Kommentit (417)

Vierailija
141/417 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edellinen vielä jatkaa. En myöskään juo alkoholia, saattaa vähän vaikuttaa asioihin. Perintöni taidan testamentata saimaannorpille sitten aikanaan. Poikuus pitänee käydä huorissa poistamassa, ettei haudassa harmittaisi niin paljoa. 

Vierailija
142/417 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan käynyt treffeillä, en pitänyt naista edes kädestä kiinni puhumattakaan mistään muusta intiimistä. Ja ei, en ole peräkammarin poika. Asunut yksin 19-vuotiaasta lähtien, ja nyt ikää 32. Opiskelen korkeakoulussa ja duunia siinä sivussa. Mutta kontakteja naisiin ei silti ole koskaan ollut. Nekin vähät mitä on, on ollut jonkinlainen asiakaspalvelutilanne. Niissä olen vain kylmän asiallinen. Miesvaltainen ala myöskin, joskin miesvaltaisella alalla läppä lentää eikä ole työpäivät tylsiä. Saa sosiaalisen annoksen täyteen. Harrastan myös liikuntaa, mutta jos on naamalta ruma, ei sellasta söpöä naista sitten saa. Valaat ei kiinnosta. Kertoo elämänhallinnan puutteesta. 

Miten viestität kiinnostuksesi naisille? Kuten tässäkin ketjussa on kommentoitu, monet naiset eivät lähesty miestä, joka eleillään viestittää olevansa ei-kiinnostunut. Esim. jos mies on kylmän asiallinen, saatan hieman tökätä kepillä jäätä ja lämmittää tunnelmaa, muta jos mies ei lähde siihen mukaan, ajattelen, että hän haluaa hoitaa kommunikoinnin niin ja olen sitten minäkin kylmän asiallinen. En rehelliesti usko, että naisettomuutesi johtuisi "rumasta naamastasi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/417 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaltaiseni, ns. söpömies.

Söpöys on varmasti ihan hyvä juttu silloin kun ei oikein vielä ole merkitystä sillä. Esimerkiksi itse olin ala-asteella aina kutsuttuna tyttöjen diskoihin jne :D Mutta eihän silloin vielä pahemmin paneskella. No en itse söpömiehenä ainakaan.

Mutta sitten kaikki alkoi muuttua. Söpöydestä tulikin kirous.

Minulla on aika naismaiset piirteet. Ehkä matalahkot testosteronitasot koska partakaan ei kasva kovin hyvin vieläkään.

Jotkut naiset kyllä vaikuttavat pitävän kaltaisistani, mutta heitä on harvassa. Aina silloin tällöin satunnaisesti joku nainen vaikuttaa ottavan positiivista kontaktia minuun, mutta tätä tapahtuu niin harvoin, ettei se riitä mihinkään naisen saamiseen.

Vierailija
144/417 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee että täällä naisettomuuttaan valittavat miehet ei pysty muodostamaan yhteyttä naiseen. Heiltä puuttuu kokonaan kyky nähdä tämä puoli ihmiselosta, ovat sokeita sille. He valittavat että naiset ovat pinnallisia, mutta perustelu sille on sellainen, että miehille kelpaa paljon monipuolisemmin naisen ULKONÄKÖ kuin naisille miehen. Ja siinä koko analyysi. Tajuatteko häiskät miten ironista tuo on.... Ette kykenen näkemään itse ihmissuhteissa MITÄÄN muuta kuin pinnalliset asiat. Luettelette ihmisten ulkonäköön ja statukseen ja varallisuuteen liittyviä asioita ja toinen puoli ihmisyyttä jää kokonaan havaitsematta. Se puoli on kuitenkin se millä pariutuminen tapahtuu.

Ehkä se johtuu siitä, että jos tulee dissausta, se liittyy aina ulkonäkööni eikä koskaan kyvyttömyyteeni yhteyden muodostamiseen tai pinnallisuutteeni

Sun mielestä. Jos kykenisit yhteyden luomaan, naiset katsoisivat ulkonäkösi ohi. Ihan oikeasti mene Prismaan ja katso minkälaisilla pallinaamoilla ja perunanenillä on nainen. Kun sinuntyyppiset miehet kirjoittaa täällä, tekstit oikein huutaa sitä ettei niissä käsitellä ollenkaan pariutumisen kannalta oleellisia asioita, koska teille niitä ei ole olemassakaan, ette edes rekisteröi niitä. Loppuelämäsi luulet että jäit yksin ulkonäkösi takia.

Miten niin mun mielestä? Eikö se ole ihan selvää, jos kommentti liittyy ulkonäköön? Mitä yhteyksien luominen edes konkreettisella tasolla on? Näissä jutuissa aina piiloudutaan abstraktioiden taakse ja käsitteet jäävät liukkaiksi

Niin että istuitte treffeillä ja sen päätteksi nainen sanoi että sori, oot liian ruma. En usko. Myöskään nainen tuskin sanoo mitään suoraa luonteestasi. Yhteyden muodostamista on se että juttu luistaa, se toinen kiinnostaa sua ihan oikeasti ihmisenä etkä kata sitä kuin jotain marssilaista joka pitäisi saada manipuloitua tiettyyn suuntaan jollain peliliikkeillä. On samanlainen huumorintaju, samantyyppiset arvot. On ihan hassua että nainen kommentoisi treffejä niin että tunti puhuttiin, ja ainoa mitä on sanottavaa on ikä ja painoindeksi. Kyllä se lähtee siitä että luistaako juttu, oliko huumoria, oliko aitoa kiinnostusta toiseen ihmisenä niin että häntä jaksaa katsoa samassa ruokapöydässä ja makkarissa vuosia. Ikä ja paino tulee vasta näiden asioiden jälkeen, jollei nyt ole kyseessä huomattavasti normista ja omasta ruhosta poikkeava.

Mulle on käynyt niin että ne neljät treffit jotka tähän 34 vuoden aikana olen saanut järjestettyä niin yksi niistä laittoi s-postiin päivän päästä viestin ettei pitänyt olkapäistäni joten ei kiinnostunut minusta. Eivät olleet riittävän linjakkaat??

Ihan varmasti laittoi...

Ei tämä ole uskon asia. Näin vain yksinkertaisesti kävi ja thats it.

Valehtelet. Kukaan ei kirjoita tuollaista viestiä.

Miksi minun pitäisi tästä valehdella? mitä sinä oikein kuvittelet? noin vain kävi ja sillä siisti. 

Ei kaikilla ihmisillä ole sitä sädekehää pään päällä... 

ja eikä tuo asia minua sen kummemmin vaivannut kun hän sen suoraan kertoi. Mieti jos ois kertonu vaikka 10 avioliittovuoden jälkeen.. 

tännekin kirjoitin koko kokemuksen vain siksi kun  tuo lainattu kommentti pisti silmään ettei muka ole mahdollista.. 

Ilkeä voi olla mutta kukaan ei kirjoita että ei halua tavata koska ei pidä jonkun olkapäistä. Et sinä koko tarinaa kerro.

No hei haloo... ei tuo ole ilkeyttä jos noin toiselle sanoo. Se on suorasanaista rehellisyyttä, jos toisen ihmisen ulkonäössä on jotain mikä ei miellytä niin eihän se sytytä sitä mielenkiintoa seksuaalisestikkaan. Sillä mietis hetki. Mitä sinä näet ensin kun ihastut tai oikeammin kiinnostut? Ulkonäön ja sit vasta tulee se sisältö. Tää on sokkotreffien paskapuoli...

Vierailija
145/417 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko tuota että vain 10% ei saa koskaan naista.

Tai sitten se koko 10 prossaa on mun lähipiirissä, haha.

Vierailija
146/417 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni suosii rohkeaaa.

Vierailija
147/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on vähän tyhmä. Moni mieshän on vapaaehtoisesti naiseton, koska järkevä mies ei ota naista vain sen vuoksi että olisi vain joku.

Oman arvonsa ja varsinkin tasonsa tunteva mies on mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa jonkun surkeatasoisen naisen kanssa.

Suomalainen nainenhan kuvittelee todella liikoja omasta tasostaan ja markkina-arvostaan. Siksi meillä erotaan niin usein.

Miesten kannattaisi tutustua ulkomaalaiseenkin tarjontaan, niin huomaisivat miten epänaisellisia ja käytöstavattomia juntteja enemmustö naisista maassamme on koulutustasosta huolimatta.

Vierailija
148/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelet. Kukaan ei kirjoita tuollaista viestiä.

Taidat elää jossain omassa pikku kuplassasi. Olen itse miehenä saanut tänne kirjoitettuna älyttömältä vaikuttavia pakkeja todella paljon. Kun vain tietäisit minkälaisia älyttömyyksiä naisten kanssa joutuu kokemaan. Ja varmasti miesten kanssa sama juttu, enpä sitä epäile, mutta arvaisin että eri tavalla.

Vierailija
149/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filippiiniläiset naiset on mukavia, kohteliaita, kauniita ja naisellisia. Ei kannata ottaa suomimörköä, joka lihoo heti muodottomaksi jos ei oo jo valmiiksi mätisäkki.

Vierailija
150/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa tuossa yllä. Naisettomat miehet passaa täällä omaa jähmettynyttä agendaansa sen sijaan että kuuntelisivat mitä naisilla on sanottavaa ja yrittäisivät oppia siitä jotain. Ovat mieluimmin "oikeassa" kuin parisuhteessa. Missään asiassa ei toimi niin että se joka ei osaa yhtään ei kuuntele niitä jotka osaa ja on onnistuneet vaan vänkä sitä omaa jo huonoon lopputulokseen johtanutta tyyliään. On niin älyvapaata, että miehet jotka ei osaa yhtään, kuvittelevat olevansa pariutumisen suurimpia asiantuntijoita.

Vierailija
151/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekisivät viisaasti, jos sulkisivat suunsa hetkeksi. Valittamisen sijaan naisia kuuntelemalla he saisivat tietää, miksi ei flaksi käy.

Tässäpä kiteytettynä varsinainen viisaus. Toimiihan sana tietysti toisinkin päin ja kertoo vastauksen alkuperäiseen kysymykseen. Yllättäen se baarin kovaäänisin mölypetteri saattaa olla myös hetken hyvä kuuntelija ja vaikka tyhmänä ekstroverttina mekaanisesti toistaakin vanhoja fraaseja, se usein kertoo halusta olla kontaktissa. Viereisessä pöydässä omaan erinomaisuuteensa käpertyvä introvertti voi vain katsella kun suhteet syntyvät ja kuolevat. Hän ei pääse edes siihen ekaan vaiheeseen. Valivali alkaa sitten heti aamusta anonyyminä eri palstoilla.

Vierailija
152/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suuresta osasta miesten kommentteja huokuu avoin tai peitelty naisen halveksinta, vihamielisyys, aggressiivisuus (henkisen ja fyysisen väkivaltaisuuden hälytysmerkki), toive päästä alistamaan, esineellistämään ja pilkkaamaan naista."

Niinpä! Mitä naiset edellä, sitä miehet perässä.

Suomalaisia naisia vaivaa narsismi. He kuvittelevat, että he ovat maailman parhaita naisia ja kaikki vika on aina miehissä.

Olen paljon kiertänyt maailmaa, enkä missään muualla ole törmännyt tällaiseen ilmiöön, jossa naiset ovat todella törkeitä sekä toisiaan, että miehiä kohtaan. Kaikkein järkyttävintä on lapsiin kohdistuva viha.

Häpeäisitte varmaan, jos narsismiltanne osaisitte.

Vierailija
153/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla on jokin vamma.

Mies joka on ollut pitkät ajat työttömänä/ei oikein pääse työelämään. Tällaisia aivan kunnollisiakin miehiä on, naiset kaihtavat heitä vaikka olisivat ihan kivan näköisiäkin. Ehkä pelkona on, että miehestä tulee taakka. 

Vierailija
154/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suuresta osasta miesten kommentteja huokuu avoin tai peitelty naisen halveksinta, vihamielisyys, aggressiivisuus (henkisen ja fyysisen väkivaltaisuuden hälytysmerkki), toive päästä alistamaan, esineellistämään ja pilkkaamaan naista."

Niinpä! Mitä naiset edellä, sitä miehet perässä.

Suomalaisia naisia vaivaa narsismi. He kuvittelevat, että he ovat maailman parhaita naisia ja kaikki vika on aina miehissä.

Olen paljon kiertänyt maailmaa, enkä missään muualla ole törmännyt tällaiseen ilmiöön, jossa naiset ovat todella törkeitä sekä toisiaan, että miehiä kohtaan. Kaikkein järkyttävintä on lapsiin kohdistuva viha.

Häpeäisitte varmaan, jos narsismiltanne osaisitte.

Miten niin lapsiin kohdistuva viha? Tuttavapiirissäni on vain 3 naista jotka eivät oikein pidä lapsista, muttei kukaan heistä vihaa lapsia. Loput pitävät lapsista ja suurin osa on äitejä.

Vierailija
155/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan käynyt treffeillä, en pitänyt naista edes kädestä kiinni puhumattakaan mistään muusta intiimistä. Ja ei, en ole peräkammarin poika. Asunut yksin 19-vuotiaasta lähtien, ja nyt ikää 32. Opiskelen korkeakoulussa ja duunia siinä sivussa. Mutta kontakteja naisiin ei silti ole koskaan ollut. Nekin vähät mitä on, on ollut jonkinlainen asiakaspalvelutilanne. Niissä olen vain kylmän asiallinen. Miesvaltainen ala myöskin, joskin miesvaltaisella alalla läppä lentää eikä ole työpäivät tylsiä. Saa sosiaalisen annoksen täyteen. Harrastan myös liikuntaa, mutta jos on naamalta ruma, ei sellasta söpöä naista sitten saa. Valaat ei kiinnosta. Kertoo elämänhallinnan puutteesta. 

Onko mielessäsi käynyt lähestyä normaalipainoista mutta kasvoistaan rumaa naista? Eli juuri sellaista, kuin mitä olet itsekin. Jos katselet vain niitä söpöjä tyttöjä, niin yksin jäät sillä et omaa mahdollisuuksia tuollaisiin naisiin. Tämä on realiteetti, ja sen kanssa on elettävä. On paljon myös omasta asenteesta kiinni että millä todennäköisyydellä pääsee suhteeseen. Eikä kaikki naiset edes ole mitään valaita. Tapasi puhua muista ihmisistä on äärimmäisen negatiivinen, kukaan ei pakota sinua viehättymään lihavista naisista mutta ei heitä tarvitse alkaa nimittelemään. Väitteesi siitä, että kaikki ylipainotapaukset ovat elämänhallinnan puutetta, on täyttä roskaa. Tiedän tapauksia, joissa lihomisen on aiheuttanut voimakas lääkitys.

Vierailija
156/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tännekin kirjoittelevat miehet tietää että pariutuminen ei onnistu vuorovaikutusongelmien takia, sisimmässään. Mutta on helpompaa syyttää rumuuttaan jolle ei voi mitään. Ja samalla voi syyttää naisia eikä omaa kyvyttömyyttään muodostaa ihmissuhteita. Näkyy monilla myös siinä ettei työtä, ei ystäviä. Mutta ei yhdistetä pisteitä koska ei haluta. Fiksataan huomio siihen että olen lyhyt kalju ruma lyhyt kalju ruma. Sattuu vähemmän sillä lailla.

Vierailija
157/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan myös liikuntaa, mutta jos on naamalta ruma, ei sellasta söpöä naista sitten saa. Valaat ei kiinnosta. Kertoo elämänhallinnan puutteesta. 

Jos kuulen miehen nimittävän naista valaaksi, treffit loppuu siihen.

Vinkki: omasta olemuksestaan saa laskea leikkiä.

Jos tuonkaltaiset asenteet paljastuvat myöhemmin, so long!

Huonot käytöstavat leviää kuin rutto!

Vierailija
158/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta mies

Vierailija
159/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että tännekin kirjoittelevat miehet tietää että pariutuminen ei onnistu vuorovaikutusongelmien takia, sisimmässään. Mutta on helpompaa syyttää rumuuttaan jolle ei voi mitään. Ja samalla voi syyttää naisia eikä omaa kyvyttömyyttään muodostaa ihmissuhteita. Näkyy monilla myös siinä ettei työtä, ei ystäviä. Mutta ei yhdistetä pisteitä koska ei haluta. Fiksataan huomio siihen että olen lyhyt kalju ruma lyhyt kalju ruma. Sattuu vähemmän sillä lailla.

Sun koko viestihän on vain miesten syyttämistä. Etkö itse huomaa, että teet itse sitä mistä syytät muita? 

Naiset kuvittelevat miesvihoissaan olevansa jotain kaikkitietäjiä. He tietävät miksi itse jäävät miehettä ja sen lisäksi kuvittelevat myös tietävänsä miksi miehet, joita he eivät ole eläissään nähneet, ovat jääneet ilman naista. 

Vierailija
160/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Filippiiniläiset naiset on mukavia, kohteliaita, kauniita ja naisellisia. Ei kannata ottaa suomimörköä, joka lihoo heti muodottomaksi jos ei oo jo valmiiksi mätisäkki.

Tee palvelus: muuta Filippiineille pysyvästi.

Pärjäät siellä paremmin, kun eivät ymmärrä puhettasi.👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän