Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies jää naisetta?

Vierailija
27.10.2017 |

Millaisia ovat tuntemanne miehet, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat naisetta, vaikka haluaisivat naisen?

Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen naisen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne miehet, joista naiset eivät kiinnostu.

Kommentit (417)

Vierailija
401/417 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt alle176cm. Tämä on koettu. Ei pituudella saisi olla merkitystä parinvalinnassa. Muiden asioiden pitäisi olla ratkaisevampia.

Olet kysynyt vääriä naisia treffeille.

Vierailija
402/417 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä työ hameväellä ees teette?

M43

Tiedän naisia, jotka ei halua seurustelle, koska työ on niin vaativaa niin haluaa vain levätä illat ja viikonloput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/417 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä työ hameväellä ees teette?

M43

Tiedän naisia, jotka ei halua seurustelle, koska työ on niin vaativaa niin haluaa vain levätä illat ja viikonloput.

Siis seurustella

Vierailija
404/417 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään työelämä on niin vaativaa ettei moni jaksa parisuhdetta lisäksi.

Vierailija
405/417 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisinpa, että melko normaalin näköinen mies, joka on vähän epäsosiaalinen. Live-elämässä siis ei tule touhusta mitään ja netissäkin tuntuu täysin turhalta yrittää kontaktia naissukupuoleen, kun siellä ollaan vielä nyrpeämpiä.

Vierailija
406/417 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään työelämä on niin vaativaa ettei moni jaksa parisuhdetta lisäksi.

Kannattaa etsiä samalta alalta. Ainakin tajuaa tuon puolen.

Vierailija
407/417 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Liian) kiltti ja kunnollinen.

Tuo voi tarkoittaa myös sellaista ikävää uskovaisuutta jossa suunnilleen ovesta ulos käveleminen tai kevyt meikki naamassa ovat paheksuttavia ja synnillisiä tekoja. Ja seksi onnistuu vain pimeässä peiton alla silmät kiinni.

Tietenkin nämä pitävät itseään taivaan lahjoina 🙄

Vierailija
408/417 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromies75 kirjoitti:

mäheitän iänaikaisen vinkin, laita hyvät vaatteet, pikkukengät, pukupaita silitettynä, ole puhdas hanki joku kiva arvokello alle tonnin saa jo kivan, pidä aina lompakossa isoa setelitukkoa mutta kun aukaiset lompakon ja joku näkee käteisen niin maksa kortilla....käyttäydy hyvin puhu naiselle kauniisti

Jos vakavampaa haluaa ja tulla oikeasti rakastetuksi on piilotettava varallisuutensa. Ja itse en tykkää pukuhemmoista. Tai muuten rehentelevistä.

Vierailija
409/417 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minunlaiseni normaali suomalainen mies joka ei pahemmin ryypiskele eikä polttele vaan käy töissä ja kuntoilee, jaksaa ja pärjää katsellessaan tätä elämän menoa.

Näin ainakin minun kohdallani.

Kyllä tuollaiselle miehelle on paljonkin kysyntää.

Tänne heti 😁.

Vierailija
410/417 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minunlaiseni normaali suomalainen mies joka ei pahemmin ryypiskele eikä polttele vaan käy töissä ja kuntoilee, jaksaa ja pärjää katsellessaan tätä elämän menoa.

Näin ainakin minun kohdallani.

Kyllä tuollaiselle miehelle on paljonkin kysyntää.

Tänne heti 😁.

"Kuntoilee" eli mammoilla kiiltää silmissä heti joku sellainen teräsmiesvartaloinen adonis. Kyllä kuulkaa sille on syynsä miksi tuollainenkin mies on jäänyt yksin ja yleensä se on joku ulkonäköseikka, vaikkapa järkyttävä karsastus ja pullonpohjalasit.

Vierailija
411/417 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei voi kirjoittaa, kun ei julkaista tekstiä. 

Meen muualle foorumiin. Kirjoitin asiallisen tekstin, ja vaikka miten muokkaisin sanoja ees taas ei mee läpi..

Vierailija
412/417 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei näe missään kuin vaatekaupoilla. Siinä syy miksi naista ei löydy.

Mies jotain yli 20

Vierailija
413/417 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala

Vierailija
414/417 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on ihan älytön. Jos ei juuri tällä hetkellä ole elämänkumppania löytynyt, ei se tarkoita että aina ja lopullisesti jäisi yksin. Se oikea, yhteensopiva puoliso osuu vielä kohdalle.

Vierailija
415/417 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään muuta yksinjäänyttä kuin itseni ja omalta kohdallani kyllä ymmärrän miksi olen yksin. Ulkoisesti normaali ei riitä, jos on sisältä rikki, jättänyt elämän kesken ja ei oikeastaan koskaan edes yrittänyt. Ei minua tai kaltaisiani kukaan tule kotiovelta hakemaan ja vaikka tulisikin niin emme heille kelpaisi. Sellaiset siis ainakin jäävät yksin.

Vierailija
416/417 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut kaksi vuotta sinkkuna, poikamiehenä. Tein deittiprofiilin, mutta lopetin sen koska ei johtanut yhtään mihinkään, ainakaan itseäni miellyttävään lopputulokseen.

Ensimmäinen ilta tanssiravintolassa koronarajoitusten jälkeen, ja heti löytyi miellyttävää naisseuraa. Nyt on noin kuukausi tapailu, ja kiinnostusta näyttäisi olevan molemmin puolin.

Eli lopputulos: Pari tuntia tanssiravintolassa toimii näköjään paremmin kuin kaksi vuotta jossain deittipalveluissa. Itse en ollut edes aloitteellinen osapuoli, vaan tapaamani nainen tuli juttelemaan minulle. Ja jos nyt voidaan käyttää sitä "tasoilmaisua", niin ihan tasokas nainen. Itse olen varmaankin se 7,5 tasoinen? Eli niin keskiverto ulkoisesti kuin voi mies olla? Normaalipainoinen ja normaali ulkonäkö. Ei mitään erikoista?

Luultavasti deittipalveluissa taitaa pyöriä vain ne ikuiset metsästäjät, jotka ei kumminkaan löydä sieltä yhtään mitään?

Menkää ihmiset tutustumaan ja tapaamaan sitä vastakkaista sukupuolta livenä, eikä vain niiden ruutujen välityksellä.

Vierailija
417/417 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirso tai todella ujo mies jää ilman naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi