Millainen mies jää naisetta?
Millaisia ovat tuntemanne miehet, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat naisetta, vaikka haluaisivat naisen?
Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen naisen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne miehet, joista naiset eivät kiinnostu.
Kommentit (417)
Ujotkin miehet saavat naisen kunhan yrittävät aikansa. Oma mieheni sai ensimmäisen tyttöystävän vasta päälle kolmikymppisenä, mutta hyvin ennätti onnellisesti naimisissa olevaksi perheenisäksi. Siisti ulkomuoto, koulutus ja kohteliaat tavat auttavat tässäkin kummasti. Jos miehellä ei ole edes lukutaito kunnossa kuten monella suomalaisella nuorukaisella nykyisin kuulemma on asiat, niin ei sitä kovin kummaisia voi odottaa avioliittomarkkinoillakaan. Päälle luonnollisesti kovat vaateet naiselle ja kieltäytyminen avioliitosta ja lapsista. Ei sellaisia kukaan huoli.
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee että täällä naisettomuuttaan valittavat miehet ei pysty muodostamaan yhteyttä naiseen. Heiltä puuttuu kokonaan kyky nähdä tämä puoli ihmiselosta, ovat sokeita sille. He valittavat että naiset ovat pinnallisia, mutta perustelu sille on sellainen, että miehille kelpaa paljon monipuolisemmin naisen ULKONÄKÖ kuin naisille miehen. Ja siinä koko analyysi. Tajuatteko häiskät miten ironista tuo on.... Ette kykenen näkemään itse ihmissuhteissa MITÄÄN muuta kuin pinnalliset asiat. Luettelette ihmisten ulkonäköön ja statukseen ja varallisuuteen liittyviä asioita ja toinen puoli ihmisyyttä jää kokonaan havaitsematta. Se puoli on kuitenkin se millä pariutuminen tapahtuu.
Ehkä se johtuu siitä, että jos tulee dissausta, se liittyy aina ulkonäkööni eikä koskaan kyvyttömyyteeni yhteyden muodostamiseen tai pinnallisuutteeni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee että täällä naisettomuuttaan valittavat miehet ei pysty muodostamaan yhteyttä naiseen. Heiltä puuttuu kokonaan kyky nähdä tämä puoli ihmiselosta, ovat sokeita sille. He valittavat että naiset ovat pinnallisia, mutta perustelu sille on sellainen, että miehille kelpaa paljon monipuolisemmin naisen ULKONÄKÖ kuin naisille miehen. Ja siinä koko analyysi. Tajuatteko häiskät miten ironista tuo on.... Ette kykenen näkemään itse ihmissuhteissa MITÄÄN muuta kuin pinnalliset asiat. Luettelette ihmisten ulkonäköön ja statukseen ja varallisuuteen liittyviä asioita ja toinen puoli ihmisyyttä jää kokonaan havaitsematta. Se puoli on kuitenkin se millä pariutuminen tapahtuu.
Ehkä se johtuu siitä, että jos tulee dissausta, se liittyy aina ulkonäkööni eikä koskaan kyvyttömyyteeni yhteyden muodostamiseen tai pinnallisuutteeni
Sun mielestä. Jos kykenisit yhteyden luomaan, naiset katsoisivat ulkonäkösi ohi. Ihan oikeasti mene Prismaan ja katso minkälaisilla pallinaamoilla ja perunanenillä on nainen. Kun sinuntyyppiset miehet kirjoittaa täällä, tekstit oikein huutaa sitä ettei niissä käsitellä ollenkaan pariutumisen kannalta oleellisia asioita, koska teille niitä ei ole olemassakaan, ette edes rekisteröi niitä. Loppuelämäsi luulet että jäit yksin ulkonäkösi takia.
Vierailija kirjoitti:
Monenlaiset.
Jo 50 000 Suomessa pelkästään ihan sen takia, että miehiä on tämän verran enemmän kuin naisia. Eli vaikka kaikki naiset sitoutuisivat ottamaan miehen niin 50 000 jäisi naisetta.
Mutta kun se ei mene niin, että ihminen aloittaa nuorena seurustelun ja on siinä parisuhteessa elämänsä loppuun saakka.
Yli 50 % yli 25-vuotiaista miehistä oli vuonna 2012 avo- tai avioliitossa. http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/3034928/avo-%20tai%20avioliitossa%20el%… Tuo kuvio ei kerro parisuhteessa olevien määrää. Sen sijaan tämä 10 vuotta vanhempi tieto kertoo, että 25-29 vuotiaista miehistä oli tuolloin tutkimusajankohtana yksineläviä 30 % http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/3034930/parisuhdemuodot.gif
Suurin osa noista 30 prosentistakin on ollut jossain vaiheessa parisuhteessa.
"Mä en oo koskaan" ihmisiä (http://www.image.fi/image-lehti/ma-en-oo-koskaan) on loppujen lopuksi hyvin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Introvertti.
Miksi introvertti jäisi naisetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä. Jos kykenisit yhteyden luomaan, naiset katsoisivat ulkonäkösi ohi. Ihan oikeasti mene Prismaan ja katso minkälaisilla pallinaamoilla ja perunanenillä on nainen. Kun sinuntyyppiset miehet kirjoittaa täällä, tekstit oikein huutaa sitä ettei niissä käsitellä ollenkaan pariutumisen kannalta oleellisia asioita, koska teille niitä ei ole olemassakaan, ette edes rekisteröi niitä. Loppuelämäsi luulet että jäit yksin ulkonäkösi takia.
Miten niin mun mielestä? Eikö se ole ihan selvää, jos kommentti liittyy ulkonäköön? Mitä yhteyksien luominen edes konkreettisella tasolla on? Näissä jutuissa aina piiloudutaan abstraktioiden taakse ja käsitteet jäävät liukkaiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisille ruveta tekemään aloitteita asiakaspalvelutilanteissa. Se on creepy jollet ole joku ihan tosi adonis jolle annetaan tuokin anteeksi. Vastaus on hyvin monen yksinäisen miehen kohdalla se että hankkikaa kavereita ja sosiaalista elämää.
Niin.
Juuri tämän takia en niitä alotteita tee koska epätoivotulla aloitteella on huomattavasti suuremmat riskit kun "siviilissä". Jos taas aloite on toivottu niin eihän sillon sillä ole mitään väliä missä tilanteessa se tulee.
Kavereita on muutamia mutta heistä ei ole mitään hyötyä puolison löytämisessä.
Kaveriden ja sosiaalisen elämän hankkiminen on helpommin sanottu kun tehty, kaikille se ei ole niin luontaista ja helppoa. Sukupuolesta huolimatta.
Ei ole, mutta silloin pitäisi ainakin myöntää, että parisuhteettomuus johtuu omien sosiaalisten taitojen puutteesta eikä siitä, etteivät naiset kiinnostu/naiset ovat nirsoja.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset miehet jotka eivät ole seksin perässä jäävät yksin. Tunnen monia miehiä jotka kaatoivat naisia nuoruusvuosina ja olivat pelkästään seksin perässä, ei heitä edes kiinnostanut naisen luonne yhtään. Puhuivat alentavaan sävyyn naisista aina muille miehille. Lähtivät aina jonkun daamin kanssa yökerhosta. Sellasille oli vientiä. Sitten tunnen pari hiljaisempaakin miestä, eivät hirveästi (=ollenkaan) puhu naisista tai seksistä. Eivät hirveästi saa huomiota naisilta. Ihan kunnon tyyppejä, kivoissa työpaikoissa nykyään ja mukavia tyyppejä ovat mutta tosiaan hiljaisia ja syvällisempiä.
Tämä osuu omalla kohdallani.
Kaveriporukan muut miehet lähtevät baariin iskemään naisia ja hakemaan seksiä. Minä lähden pitämään hauskaa. Muut ovat baarissa hirveä yritys päällä niin tanssilattialla kuin baaritiskillä. Minä keskustelen normaalisti ihmisten kanssa. Muut flirttaavat ja heittävät pikkutuhmaa juttua. Minä laitan sormen suuhuni.
Ei tällaista korkeintaan keskitason ulkonäön omaavaa lähestytä missään. Jos et osaa "iskeä" naista niin yksin jäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin mun mielestä? Eikö se ole ihan selvää, jos kommentti liittyy ulkonäköön? Mitä yhteyksien luominen edes konkreettisella tasolla on? Näissä jutuissa aina piiloudutaan abstraktioiden taakse ja käsitteet jäävät liukkaiksi
Niin että istuitte treffeillä ja sen päätteksi nainen sanoi että sori, oot liian ruma. En usko. Myöskään nainen tuskin sanoo mitään suoraa luonteestasi. Yhteyden muodostamista on se että juttu luistaa, se toinen kiinnostaa sua ihan oikeasti ihmisenä etkä kata sitä kuin jotain marssilaista joka pitäisi saada manipuloitua tiettyyn suuntaan jollain peliliikkeillä. On samanlainen huumorintaju, samantyyppiset arvot. On ihan hassua että nainen kommentoisi treffejä niin että tunti puhuttiin, ja ainoa mitä on sanottavaa on ikä ja painoindeksi. Kyllä se lähtee siitä että luistaako juttu, oliko huumoria, oliko aitoa kiinnostusta toiseen ihmisenä niin että häntä jaksaa katsoa samassa ruokapöydässä ja makkarissa vuosia. Ikä ja paino tulee vasta näiden asioiden jälkeen, jollei nyt ole kyseessä huomattavasti normista ja omasta ruhosta poikkeava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minunlaiseni normaali suomalainen mies joka ei pahemmin ryypiskele eikä polttele vaan käy töissä ja kuntoilee, jaksaa ja pärjää katsellessaan tätä elämän menoa.
Näin ainakin minun kohdallani.
Jos oikeasti käyt töissä ja kuntoilet niin olet monen naisen unelmamies. Ja tarkoitan siis, että kuntoilet enemmän kuin lenkkeilet kerran kuussa tai käyt pelaamassa salibandya kerran viikossa.
Tämä ei oikeassa elämässä riitä mihinkään. Minäkin käyn vakituisesti töissä ja kuntoilen 6 kertaa viikossa mutta ei sillä saa ketään naista kiinnostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minunlaiseni normaali suomalainen mies joka ei pahemmin ryypiskele eikä polttele vaan käy töissä ja kuntoilee, jaksaa ja pärjää katsellessaan tätä elämän menoa.
Jos oikeasti käyt töissä ja kuntoilet niin olet monen naisen unelmamies. Ja tarkoitan siis, että kuntoilet enemmän kuin lenkkeilet kerran kuussa tai käyt pelaamassa salibandya kerran viikossa.
Tämä ei oikeassa elämässä riitä mihinkään. Minäkin käyn vakituisesti töissä ja kuntoilen 6 kertaa viikossa mutta ei sillä saa ketään naista kiinnostumaan.
Precis. Miksi nainen kiinnostuisi siitä, että mies käy töissä ja kuntoilee? Ei nuo asiat tee kenestäkään kiinnostavaa. Itsekin naisena käyn töissä ja harrastan liikuntaa, mutta ei tulisi pieneen mieleenikään, että ne olisivat olleet joitakin valtteja elämänkumppania etsiessäni. Liikunnalliset ihmiset yleensä edellyttävät, että toinenkin on enemmän tai vähemmän liikunnallinen, muille sillä ei ole mitään merkitystä. Työssäkäynti voi olla tärkeää tai sitten ei, mutta ei kukaan kiinnostu ihmisestä siksi, että hän käy töissä.
Katsokaa gold digger prankkeja! Fakta on köyhyys on ainoa absoluuttinen tekijä mikä johtaa naisettomuuteen. Kaikkea muuta voi paikata rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Precis. Miksi nainen kiinnostuisi siitä, että mies käy töissä ja kuntoilee? Ei nuo asiat tee kenestäkään kiinnostavaa. Itsekin naisena käyn töissä ja harrastan liikuntaa, mutta ei tulisi pieneen mieleenikään, että ne olisivat olleet joitakin valtteja elämänkumppania etsiessäni. Liikunnalliset ihmiset yleensä edellyttävät, että toinenkin on enemmän tai vähemmän liikunnallinen, muille sillä ei ole mitään merkitystä. Työssäkäynti voi olla tärkeää tai sitten ei, mutta ei kukaan kiinnostu ihmisestä siksi, että hän käy töissä.
Se on vähintään hyvä alku, jos miehellä on työ ja voi olla kiinnostavaa naiselle jos työ on samankaltaiselta alalta, jolla nainen on itsekin. Kuntoilu ja töissä käyminen kertovat elämänhallinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset miehet jotka eivät ole seksin perässä jäävät yksin. Tunnen monia miehiä jotka kaatoivat naisia nuoruusvuosina ja olivat pelkästään seksin perässä, ei heitä edes kiinnostanut naisen luonne yhtään. Puhuivat alentavaan sävyyn naisista aina muille miehille. Lähtivät aina jonkun daamin kanssa yökerhosta. Sellasille oli vientiä. Sitten tunnen pari hiljaisempaakin miestä, eivät hirveästi (=ollenkaan) puhu naisista tai seksistä. Eivät hirveästi saa huomiota naisilta. Ihan kunnon tyyppejä, kivoissa työpaikoissa nykyään ja mukavia tyyppejä ovat mutta tosiaan hiljaisia ja syvällisempiä.
Näinhän se on. Tuntuu vain niin ristiriitaiselta kun naiset aina sanoo että ei yhdenillanjuttuja tai ei fwb ja kuitenkin ne miehet menestyy jotka haluaa vain seksiä..
Itsekin olen aina halunnut vain parisuhdetta mutta naiset ei kelpuuta mua.
No Woman No Cry kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mies jolla tiedän olevan "turhan kovat vaatimukset" naisten suhteen on lyhyehkö pönäkkä amis, jolla on kova ääni. töpselinenä ja kostea elämäntyyli.
Mutta tädääm: hänelläpä on seksikäs mustatukkainen tyttöystävä.Eiköhän miesten ongelma ole pikemminkin liiallinen nyssykkyys ja epävarmuus tänä päivänä. Se vaivaa itseänikin. En ikinä uskaltaisi edes puhua em. kaltaiselle naiselle.
Tämä. Naiset tykkää äänekkäistä alkoholia kuluttavista miehistä. Sellasista mitkä jauhaa sontaa, puhuvat tyhjää. Ite olen ykkös sivun kommentin kreikkalainen patsas keholtani, mutta ujo mies joka tykkää pelata tietokoneella, nostaa painoja ja leikkiä koirani kanssa = ei naisia minulla. En juo alkoholia niin olen varmaan tylsä tai jotai? Jos joku miettii saako lihaksilla naisia niin vastaus on ei, sinun pitää silti olla äänekäs möykkääjä ja baaripöytien ritari.
Olen päätynyt ihan samaan lopputulokseen. Kroppa on hyvä, olen saanut siitä kehuja mutta se ei riitä mihinkään, ei edes irtoseksiin. Käyn paljon tindertreffeillä ja en ole ikinä saanut vaikutelmaa naisesta että edes pelkkä seksi kiinnostaisi ja tätä ihmettelen. Penis on myös ihan hyvän kokoinen.
Mutta luonne on introvertti ja suht hiljainen, en ole mikään vitsailija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuule sellainen juttu että noilla ominaisuuksilla varustettu mies on nykypäivää ja ihan normaalia.
Kysymys on paremminkin miehen kiinnostavuus ja ulkoinen habitus. Tuokin yllämainittu tyyppi on varmasti ihan tavallinen ok mies mutta ei vain ole naisten mieleen kun on jollain tapaa tylsä.
En minä ainakaan tykkää sellaisista naistenmiehistä jotka flirttailee paljon ja on itsevarmoja. Joku sopivan ujo ja liikunnalinen olis just ihana.
Mistäs sut voisi löytää? Itse olen ujo ja liikunnallinen..
Vierailija kirjoitti:
No Woman No Cry kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mies jolla tiedän olevan "turhan kovat vaatimukset" naisten suhteen on lyhyehkö pönäkkä amis, jolla on kova ääni. töpselinenä ja kostea elämäntyyli.
Mutta tädääm: hänelläpä on seksikäs mustatukkainen tyttöystävä.Eiköhän miesten ongelma ole pikemminkin liiallinen nyssykkyys ja epävarmuus tänä päivänä. Se vaivaa itseänikin. En ikinä uskaltaisi edes puhua em. kaltaiselle naiselle.
Tämä. Naiset tykkää äänekkäistä alkoholia kuluttavista miehistä. Sellasista mitkä jauhaa sontaa, puhuvat tyhjää. Ite olen ykkös sivun kommentin kreikkalainen patsas keholtani, mutta ujo mies joka tykkää pelata tietokoneella, nostaa painoja ja leikkiä koirani kanssa = ei naisia minulla. En juo alkoholia niin olen varmaan tylsä tai jotai? Jos joku miettii saako lihaksilla naisia niin vastaus on ei, sinun pitää silti olla äänekäs möykkääjä ja baaripöytien ritari.
Olen päätynyt ihan samaan lopputulokseen. Kroppa on hyvä, olen saanut siitä kehuja mutta se ei riitä mihinkään, ei edes irtoseksiin. Käyn paljon tindertreffeillä ja en ole ikinä saanut vaikutelmaa naisesta että edes pelkkä seksi kiinnostaisi ja tätä ihmettelen. Penis on myös ihan hyvän kokoinen.
Mutta luonne on introvertti ja suht hiljainen, en ole mikään vitsailija.
Siis treffit eivät johda seksiin ja silti pidät tarpeellisena raportoida peniksesi koon? Kerrotko niillä treffeillä sen naisille vai lähetätkö kuvia vai miksi oletat, että se on olennainen tieto kannaltasi?
Sellainen, joka ei halua itselleen naista joko ollenkaan tai tällä hetkellä. Jälkimmäiset voivat sitten myöhemmin löytää sopivan naisen tai muuttaa mieltänsä kunhan törmäävät sopivaan naiseeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain katselet etkä ota naista? Avaudu ulospäin joskus naiselle ja näytä tunteita, kerro minkälainen olet ja mitä haluat. Eikait ne ovikelloa tule soittamaan. Minulla oli monta kymmentä naista joiden kanssa oli mahdollisuus vakiintua. Yhden otin ja mentiin naimisiin ja lapset. Olen lyhyt alle 170cm ujo ja hiljainen, en komeudella joukosta erottuva. Ei tarvitse kuin olla fiksu ja mukava, sikamiehiä tuntuu olevan jokapaikka täynnä, erotu niistä.
Ööö mietitköhän nyt ihan loppuun..
Jos nettideitit on se ainoa tapa jolla lähestyä niin mahikset on aika pienet.
Ainakin itse olen huomannut sen että vaikka kuinka kerrot itsestäsi ja mitä haluat niin NE NAISET eivät koskaan edes vastaa. Ja ne jotka vaivautuivat vastaamaan niin vastaus oli useimmiten et oo mun tyyppiä...
Se yhteyden saaminen juurikin on se ongelma!
Esim tää himputin tinderrr.. kun tulee matchi niin ehdi edes tehdä aloitetta kun olen jo poistettu tykkäyslistalta!!
Avaudu siinä hei!!!
No tällainen mies tipahtaa maanpinnalle aikaa myöden tai jää ikisinkuksi.