Millainen mies jää naisetta?
Millaisia ovat tuntemanne miehet, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat naisetta, vaikka haluaisivat naisen?
Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen naisen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne miehet, joista naiset eivät kiinnostu.
Kommentit (417)
Vierailija kirjoitti:
Mies joka - ruikuttaa, että tavallinen mies ei naisille kelpaa.
- inhoaa naisia.
- puhuu inhoten kuukautisista.
- joille naiset on yhtä harmaata, mielenkiinnotonta massaa: ei pidä naisista, ja on vielä liian tyhmä tajutakseen, että se näkyy kilometrin päähän.
- joka esittää pitkän listan naisten ominaisuuksista jotka ei hänelle kelpaa..Fiksu mies miettisi, miten hän tekisi naisensa onnelliseksi.
Ei naista voi tehdä onnelliseksi. Vai oletko tavannut naisen joka huokuu onnellisuutta? Lisäksi monella ukkomiehellä on nuo mainitsemasi ominaisuudet. Pariutuminen on lähinnä tuurista kiinni.
Minä tunnen/tiedän vain yhden 30-v mieshenkilön joka on vielä neitsyt, ei ole koskaan seurustellut. Treffeillä kyllä käynyt Tinderin kautta mutta naiset eivät kiinnostu. Mun mielestä syy on miehen ujous. Uskomattoman ujo ja awkward tapaus. Hänen seurassaan on todella ahdistavaa olla.
- Raitis
- Ei omista paksua rahapussia (eihän sitä niiden rahojen kanssa olla yhdessä)
- Ruumiilliset vammat
- Huono iho (finnien kanssako sitä elostellaan)
- Konservatiivinen ajattelutapa ja luonne
Vierailija kirjoitti:
Kovasti miehet nyt sekaantuvat tähän purkamaan katkeruuttaan.
Suomi on muka täynnä "kunnon miehiä", jotka eivät kelpaa kellekään.Ei pariutumisessa ole kyse " kelpaamisesta". Ei kukaan rakastu sillä perusteella, että miehestä puuttuu varsinaiset viat. Miehessä täytyy olla jotain positiivista, jotain minkä vuoksi nainen haluaa JUURI hänet.
Eli luettelemalla viat emme pääse puusta pitkään.Parempi kysymys olisi
Millaisen miehen nainen haluaa.
Olen samaa mieltä, tuo on hyvä kysmys. Mutta vastausta siihen ei saada naisten sanoja kuuntelemalla vaan naisten tekoja tarkastelemalla. Naisten kun usein puhuvat "ideaaliminänsä" haluista, vaikka se "reaaliminä" tekee aivan erilaisia valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset miehet jotka eivät ole seksin perässä jäävät yksin. Tunnen monia miehiä jotka kaatoivat naisia nuoruusvuosina ja olivat pelkästään seksin perässä, ei heitä edes kiinnostanut naisen luonne yhtään. Puhuivat alentavaan sävyyn naisista aina muille miehille. Lähtivät aina jonkun daamin kanssa yökerhosta. Sellasille oli vientiä. Sitten tunnen pari hiljaisempaakin miestä, eivät hirveästi (=ollenkaan) puhu naisista tai seksistä. Eivät hirveästi saa huomiota naisilta. Ihan kunnon tyyppejä, kivoissa työpaikoissa nykyään ja mukavia tyyppejä ovat mutta tosiaan hiljaisia ja syvällisempiä.
Aivan. Tästä syystä naisten viehätyskokemus ja seksuaalisuus on mutkikkaampi asia kuin nainen itsekään aina tunnustaa. "Ei kouria saa, ei sikailla saa" -loruja tottelevat miehet - naisten toiveita toteuttamaan pyrkivät - EIVÄT ole niitä suosituimpia.
Persoonaton mies, sellainen joka kuvittelee että pitää olla tietynlainen ja tehdä asiat tietyllä tavalla ja joka kuvittelee että naiset ovat jotain muuta kuin hän itse.
Vierailija kirjoitti:
Persoonaton mies, sellainen joka kuvittelee että pitää olla tietynlainen ja tehdä asiat tietyllä tavalla ja joka kuvittelee että naiset ovat jotain muuta kuin hän itse.
Onhan miehissä ja naisissa tieteellisiä eroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä näköjään ensimmäinen ilmoittautuikin.
Missään nimessä ei kannata totella palstankin vaatimuksia ensin olla neutraali naiselle. Miehen eros-energia on tärkeämpää kuin korrektius.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä näköjään ensimmäinen ilmoittautuikin.
Et taida paljon välittää tieteestä.
Vierailija kirjoitti:
- Raitis
- Ei omista paksua rahapussia (eihän sitä niiden rahojen kanssa olla yhdessä)
- Ruumiilliset vammat
Ei nuo ole minulle ongelmia.
Vaadin raittiutta ja luonne on tärkeämpää kuin raha tai raajat.
Naiselle mies on joku oman arvon jatke, jota halutaan esitellä kavereille ja tehdä muut naisystävät kateelliseks. Ei oo väliä millanen luonne on, kunhan on ulkonäköä ja/tai rahaa ja valtaa. Miehelle riittää, että nainen on mukava ja, jonka kanssa on kiva olla. Muitten miesten mielipiteet ei juurikaan merkkaa mitään, jos vaan on ite onnellinen. Kantsis teijän tavisnaisten tulla sieltä pilvistä alas maan tasalle unelmamieskriteerienne kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Missään nimessä ei kannata totella palstankin vaatimuksia ensin olla neutraali naiselle. Miehen eros-energia on tärkeämpää kuin korrektius.
Se neutraalius nyt ei tarkoita muuta kuin ettei yritä aina päästä jokaisen tapaamansa naisen selkään.
Mutta tätä on vähän vaikea selittää ihmiselle joka ei yksinkertaisesti sitä tajua, muutenhan selittämistä ei edes tarvittaisi koska mies itse tietää mitä etsii ja mitä haluaa naisesta.
Jos miehelle naiset ovat pelkkä ulkonäkö eikä hänellä ole mitään hajua siitä millaisista yleismaailmallisista (eli siis muihin ihmisiin liittyvistä) asioista hän on kiinnostunut niin silloin hän on pelkkä ihmisen kuori eikä koskaan pysty löytämään yhteyttä toiseen. Tällainen mies jää yksin ellei pysty kompensoimaan tyhjää päätään ulkonäöllään.
Mitä tulee johonkin sukupuolten "tieteellisiin eroihin" niin mitä helvetin väliä niillä on kun tarkoituksena on löytää YHTEYS ja universaalisuus? Semminkin kun kukaan teistä ei edes tajua saati pysty osoittamaan niitä eroja arkipäivän todellisuuden monimuotoisuudessa.
Minulla on tietokonella pelaava, melko ujo, hiljainen mies. (ainakin alkuun oli ujo, ei enää 7 vuoden jlk ;D)
Hänessä viehätti hänen rakkaus koiraansa, kohteliaisuus ja täysipäisyys. Tärkein oli huumorintaju.
Ei ollut korkeastikoulutettu tai rikas.
Itse olin tuolloin nätti amk-opiskelija jolla riitti vientiä.
En tykkää jos mies on liian itseriittoinen tai jos puuttuu "arkijärki" tai on liian vakava. Myös etoo jos mies viettää minua kauemmin peilin edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se neutraalius nyt ei tarkoita muuta kuin ettei yritä aina päästä jokaisen tapaamansa naisen selkään.
Mutta tätä on vähän vaikea selittää ihmiselle joka ei yksinkertaisesti sitä tajua, muutenhan selittämistä ei edes tarvittaisi koska mies itse tietää mitä etsii ja mitä haluaa naisesta.
Jos miehelle naiset ovat pelkkä ulkonäkö eikä hänellä ole mitään hajua siitä millaisista yleismaailmallisista (eli siis muihin ihmisiin liittyvistä) asioista hän on kiinnostunut niin silloin hän on pelkkä ihmisen kuori eikä koskaan pysty löytämään yhteyttä toiseen. Tällainen mies jää yksin ellei pysty kompensoimaan tyhjää päätään ulkonäöllään.
Mitä tulee johonkin sukupuolten "tieteellisiin eroihin" niin mitä helvetin väliä niillä on kun tarkoituksena on löytää YHTEYS ja universaalisuus? Semminkin kun kukaan teistä ei edes tajua saati pysty osoittamaan niitä eroja arkipäivän todellisuuden monimuotoisuudessa.
Höpöhöpö.
Näin se menee että täällä naisettomuuttaan valittavat miehet ei pysty muodostamaan yhteyttä naiseen. Heiltä puuttuu kokonaan kyky nähdä tämä puoli ihmiselosta, ovat sokeita sille. He valittavat että naiset ovat pinnallisia, mutta perustelu sille on sellainen, että miehille kelpaa paljon monipuolisemmin naisen ULKONÄKÖ kuin naisille miehen. Ja siinä koko analyysi. Tajuatteko häiskät miten ironista tuo on.... Ette kykenen näkemään itse ihmissuhteissa MITÄÄN muuta kuin pinnalliset asiat. Luettelette ihmisten ulkonäköön ja statukseen ja varallisuuteen liittyviä asioita ja toinen puoli ihmisyyttä jää kokonaan havaitsematta. Se puoli on kuitenkin se millä pariutuminen tapahtuu.
Asenne!
Mikä on tavoite ja miten siihen pääsen?
Jos haluaa saada jotain, niin mitä on valmis tekemään sen eteen? Mitä tein joskus, kun onnistuin tavotteissani? Voinko hyödyntää aikaisempia onnistumisia?
-treenaamaan?
-aloittamaan terapian?
-töihin tai opiskelemaan?
-hommaamaan stylistin?
-laittamaan talouden ja kodin kuntoon?
Mitä ikinä, mikä auttaa tavoitteeseen pääsemiseksi ja tekee onnelliseksi. Askel askeleelta.
Surkuttelulla löytää toisen surkuttelijan tai jää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee että täällä naisettomuuttaan valittavat miehet ei pysty muodostamaan yhteyttä naiseen. Heiltä puuttuu kokonaan kyky nähdä tämä puoli ihmiselosta, ovat sokeita sille. He valittavat että naiset ovat pinnallisia, mutta perustelu sille on sellainen, että miehille kelpaa paljon monipuolisemmin naisen ULKONÄKÖ kuin naisille miehen. Ja siinä koko analyysi. Tajuatteko häiskät miten ironista tuo on.... Ette kykenen näkemään itse ihmissuhteissa MITÄÄN muuta kuin pinnalliset asiat. Luettelette ihmisten ulkonäköön ja statukseen ja varallisuuteen liittyviä asioita ja toinen puoli ihmisyyttä jää kokonaan havaitsematta. Se puoli on kuitenkin se millä pariutuminen tapahtuu.
Kun tällainen mies sitten menee treffeille, hän raportoi täällä katkerana että nainen oli 40v ja ylipainoinen. Tunnin juttelusta tämä oli ainoa mitä mies sai irti. Ikä (vanha) ja vartalo, pelkkää pintaa. Ja sitten katkeruutta tihkuen totesi että no tuskin tuostakaan tämän jälkeen enää mitään kuuluu. Nii-impä.
Vierailija kirjoitti:
No minunlaiseni normaali suomalainen mies joka ei pahemmin ryypiskele eikä polttele vaan käy töissä ja kuntoilee, jaksaa ja pärjää katsellessaan tätä elämän menoa.
Näin ainakin minun kohdallani.
Miksi vain katselet etkä ota naista? Avaudu ulospäin joskus naiselle ja näytä tunteita, kerro minkälainen olet ja mitä haluat. Eikait ne ovikelloa tule soittamaan. Minulla oli monta kymmentä naista joiden kanssa oli mahdollisuus vakiintua. Yhden otin ja mentiin naimisiin ja lapset. Olen lyhyt alle 170cm ujo ja hiljainen, en komeudella joukosta erottuva. Ei tarvitse kuin olla fiksu ja mukava, sikamiehiä tuntuu olevan jokapaikka täynnä, erotu niistä.
Mies joka - ruikuttaa, että tavallinen mies ei naisille kelpaa.
- inhoaa naisia.
- puhuu inhoten kuukautisista.
- joille naiset on yhtä harmaata, mielenkiinnotonta massaa: ei pidä naisista, ja on vielä liian tyhmä tajutakseen, että se näkyy kilometrin päähän.
- joka esittää pitkän listan naisten ominaisuuksista jotka ei hänelle kelpaa..Fiksu mies miettisi, miten hän tekisi naisensa onnelliseksi.