Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies jää naisetta?

Vierailija
27.10.2017 |

Millaisia ovat tuntemanne miehet, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat naisetta, vaikka haluaisivat naisen?

Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen naisen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne miehet, joista naiset eivät kiinnostu.

Kommentit (417)

Vierailija
321/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Liian) kiltti ja kunnollinen.

Vierailija
322/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monenlaiset.

Jo 50 000 Suomessa pelkästään ihan sen takia, että miehiä on tämän verran enemmän kuin naisia. Eli vaikka kaikki naiset sitoutuisivat ottamaan miehen niin 50 000 jäisi naisetta.

50 000 on tosi pieni luku. Kun huomioidaan kehitysvammaiset, autismin kirjo, vakavat mielenterveysongelmat, päihdeongelmaiset ym esteet parisuhteelle (nämä kaikki miehillä yleisempiä) eroa ei enää ole.

mgtow-miehet,

hä? Mitkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain lihavuudella olisi mitään vaikutusta niin kukaan mies ei olisi lihava. Miesten on erittäin helppo laihtua jos kiinnostaa.

Mutta eipä se ruumiin rakenne auta mitään. Itse olin nuorena "keho" ja ihan yhtä vähän oli naisia kuin nyt narunakaan. Eli ei ainuttakaan. Lihomaan en ole päässyt kun se ei vaan näytä tapahtuvan :D

Vierailija
324/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunpa tietämään muutaman insinöörismiehen jotka ovat nyt 5kymppisiä ja olleet enemmän tai vähemmän naisettomia Aina. Yhdelläkään ei lapsia vaikka kaikilla vissiin taustalla jonkunpituinen liitto sukukypsän naisen kaa. Mutta näin: koodaus kiinnostaa eniten. Miesten kesken jutustelu, kalsarikännit jne. Vanhempien kanssa hengailu. Yksin reissaaminen. Työnarkomania ja dokaamista. Lapsellisuus, henkisesti keskenkasvuinen, oma henkinen tai psyykeen kehitys ei kiinnosta. Nainen ei syvällisemmin kiinnosta. Kaljamaha, ei lihaksia. Nää herrat kyllä nuorempana reippailleet enemmän, partiossa ja edelleenkin ulkoilu kyllä kiinnostaa, että ei ihan vaan istuta tietsan ääressä. Ateismi, lukeminen ei kiinnosta. Kyllähän sen tietää että kirjalliset jörkkatyypit eivät naisettomia Ole, tai tommyhellstenit.

Vierailija
325/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinisti tai naisvihaaja

Vierailija
326/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto. Kehuvat omia taitojaan, vaikka kamppailulajitaitojaan, tai ammattiaan, naisille. Yrittävät tehdä vaikutusta.

Näkee, että nainen kuin nainen kelpaa. He eivät ole kiinnostuneita tutustumaan naisiin ihmisinä. Vonkaavat kaikilta.

Humalassa negatiivisia, tappelevat tai kähmivät.

Kummallinen ihmiskäsitys. Uskovat markkina-arvoteoriaan.

Jaa. Minä olen aina luullut, että ne miehet, jotka eivät pidä melua itsestään oikein missään, ainakaan baareissa tai koulussa.

Nimenomaan näin se on.

Useimmat naiset ovat erittäin yksinkertaisia - tai primitiivisiä parinvalinnassa - ja ottavat nimenomaan sen omaa erinomaisuuttaan kovimpaan ääneen huutavan miehen.

Mitä vähemmän pitää itsestään meteliä, sitä vähemmän naisia.

Näin on myös naisten kohdalla, mitä hiljaisempia, sitä epäsuositumpia miesten parissa.

Vierailija
327/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovinisti tai naisvihaaja

Tässä ketjussa ei kysytty ketkä saavat eniten naisia.

Vierailija
328/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen omavalintaisesti nykyään yksin. Olen seurustellut aika monen naisen kanssa. Olen aika menevä ihminen, en tarkoita että notkun baarissa vaan harrastan monipuolista liikuntaa ja käyn ulkoilemassa säännöllisesti. Kyllä silti jurreja vedän silloin tällöin, mutta ei kuulu elämäntyyliin. Kaikki naiset joiden kanssa olen ollut on aina ollu muka niin sporttisia ja yksikään ei voinu sietää, että ollaan vaan paikallaan.. Se käy minulle, koska olen itse sellanen joka liikkuu.. Sitten menee se kaksi kuukautta ja naista ei saa edes hinausköydellä sohvalta ylös enää mihinkään. Se liikunnallisuus ja muut menot loppuu kuin seinään. Ei käydä leffassa eikä ravintolassa syömässä jne jne.. Kaikki naiset ollu samanlaisia yhtäkkiä. Sillon minä lähden suhteesta pois yleensä.

Vierailija
329/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ja naisten ulkonäössä on se ero että vähintään 75% naisista on jollakin tapaa kauniita, ei välttämättä mitään missejä mutta vähintään ihan kivannäköisiä. Miehistä taas ehkä 25% on komeita tai edes siedettäviä, naisten perspektiivistä. Noin puolet on rumia, loput sellasia melkein komeita tai melkein rumia. 

Jos mies on komea niin naiset kiinnostuvat. Näin helppoa se on.

Saattavat kiinnostua alkuun mutta kyllä siinä miehessä pitää olla aika paljon muutakin että mielenkiinto pysyy yllä ja muodostuu parisuhteeksi. Sen takia se vähemmän viehättävä mies, jolla ne hyvät ominaisuudet on, saa myös naisen kunhan itse ensin lähestyy tai tekee muuten itsensä näkyväksi naiselle.

Jos ei ole viehättävä ulkoisesti niin ei mitään ensikiinnostusta naiselle synny tutustua enemmän romanttisessa-tai seksimielessä

Kieltämättä olisi kiva kuulla naisten kokemuksia siitä miten ensitapaamisella ulkoisesti vastenmielisen näköinen mies on muuttunut seksikkääksi ja parisuhdemielessä kiinnostavaksi

Minulle jäi ensimmäisten treffien jälkeen sellainen olo, että tuossa miehessä on jotakin. En siis ollut vielä yhtään ihastunut. Toisillla treffeillä hän suuteli minua jase oli menoa. Hän osoittautui myös sellaiseksi rakastajaksi, josta olin osannut vain unelmoida. Hän on lyhyt ja varmaan sitten nk. ruma.

Vierailija
330/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto. Kehuvat omia taitojaan, vaikka kamppailulajitaitojaan, tai ammattiaan, naisille. Yrittävät tehdä vaikutusta.

Näkee, että nainen kuin nainen kelpaa. He eivät ole kiinnostuneita tutustumaan naisiin ihmisinä. Vonkaavat kaikilta.

Humalassa negatiivisia, tappelevat tai kähmivät.

Kummallinen ihmiskäsitys. Uskovat markkina-arvoteoriaan.

Jaa. Minä olen aina luullut, että ne miehet, jotka eivät pidä melua itsestään oikein missään, ainakaan baareissa tai koulussa.

Nimenomaan näin se on.

Useimmat naiset ovat erittäin yksinkertaisia - tai primitiivisiä parinvalinnassa - ja ottavat nimenomaan sen omaa erinomaisuuttaan kovimpaan ääneen huutavan miehen.

Mitä vähemmän pitää itsestään meteliä, sitä vähemmän naisia.

Näin on myös naisten kohdalla, mitä hiljaisempia, sitä epäsuositumpia miesten parissa.

Höpsis. Sekä puheliaille että hiljaisille naisille löytyy valtavasti ottajia. Toista on miesten kohdalla. Ujot ja hiljaiset miehet on _kaikenlaisille_ naisille pelkkää ilmaa.

Vierailija
331/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ja naisten ulkonäössä on se ero että vähintään 75% naisista on jollakin tapaa kauniita, ei välttämättä mitään missejä mutta vähintään ihan kivannäköisiä. Miehistä taas ehkä 25% on komeita tai edes siedettäviä, naisten perspektiivistä. Noin puolet on rumia, loput sellasia melkein komeita tai melkein rumia. 

Saattavat kiinnostua alkuun mutta kyllä siinä miehessä pitää olla aika paljon muutakin että mielenkiinto pysyy yllä ja muodostuu parisuhteeksi. Sen takia se vähemmän viehättävä mies, jolla ne hyvät ominaisuudet on, saa myös naisen kunhan itse ensin lähestyy tai tekee muuten itsensä näkyväksi naiselle.

Jos ei ole viehättävä ulkoisesti niin ei mitään ensikiinnostusta naiselle synny tutustua enemmän romanttisessa-tai seksimielessä

Kieltämättä olisi kiva kuulla naisten kokemuksia siitä miten ensitapaamisella ulkoisesti vastenmielisen näköinen mies on muuttunut seksikkääksi ja parisuhdemielessä kiinnostavaksi

Minulle jäi ensimmäisten treffien jälkeen sellainen olo, että tuossa miehessä on jotakin. En siis ollut vielä yhtään ihastunut. Toisillla treffeillä hän suuteli minua jase oli menoa. Hän osoittautui myös sellaiseksi rakastajaksi, josta olin osannut vain unelmoida. Hän on lyhyt ja varmaan sitten nk. ruma.

Mikä oli ensimmäinen ajatus miehestä, kun hänet näit? Oliko se neutraali vai enemmän "hyi helvetti"

Vierailija
332/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä siitä on, että teille yrittää selittää? Ette te suostu ymmärtämään. Ihan seinille saan taas kerran puhua:

Ei kyse ole siitä, että mies olisi ensitapamisella ulkoisesti vastenmielisen näköinen. Ei kukaan kiinnostu ihmisestä, joka on hänen mielestään ulkoisesti vastenmielisen näköinen.

No niin. Tässä kohtaa lakkasit lukemasta ja aloit jo hakata öyhötysvastaustasi, eikö totta? Ihan tarkoituksella jätit lukematta tuolta välistä sanat hänen mielestään.

Kun katson omaa miestäni, niin kyllä minä pystyn arvaamaan, että ihan oman ikäluokkansakin joukossa on aika harvassa naisia, jotka luokittelisivat hänet komeaksi. Moni todennäköisesti huomaisi ensimmäisenä nimenomaan ne puutteet, jotka minäkin kyllä tiedostan: huono iho, kaljuuntuneet ohimot, harventuneet hiukset, ristissä olevat keltaiset hampaat, iso vatsa, huono ryhti joka korostaa sitä. Aika moni laittaisi todennäköisesti kategoriaan ruma. Siis oman ikäisistä. Nuoremmat eivät varmaan edes katsoisi toista kertaa. Lisäksi hänellä on sairaus, joka aiheuttaa mm. käsien tärinää ja eräänlaisia pakkoliikkeitä.

Mutta se, mitä minä näin ensitapaamisellamme, oli ihan muuta. Minä näin miehen, joka oli iloinen, pilke silmäkulmassa mutta pikkuisen ujo ja jännittynyt eli hänestä näki, että hänellekin tapaamisemme oli merkityksellinen. Ihastuin välittömästi.

Voisitko tällä kertaa olla ignooraamatta vastaukseni ja uskoa, että jokaisessa ihmisessä on jonkun silmissä sellaista, mikä tekee hänestä kiinnostavan ja haluttavan?

Arvasin jälleen ihan oikein. Vastaukseni halutaan ignoorata, jotta voidaan jatkaa jankutusta siitä, ettei yksikään ruma mies koskaan ikinä milloinkaan voi saada naista.

No, omaa elämäänne tuhlaatte tuolla jankutuksella. Taas on yksi viikonloppu ohi ja yksinäisyys senkun jatkuu, eikö totta?

Vierailija
333/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla on pieni leuka.

Vierailija
334/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne korjaantuu kun täyttää 35.  Sen jälkeen tarjontaa samanikäisistä naisista alkaa olla. Ja homma vain korostuu mitä enemmän ikää tulee. Treffipalstat ovat täynnä 40-55 naisia, jotka haluaisivat parisuhteen. Valitettavasti treffipalstoilla on paljon myös ns. vonkaajia, jotka ärsyttävätt naisia aivan suunnattomasti.  Ja vonkaajanaisia on myös olemassa.

Totta kai on myös tapauksia, joita ei asia enää edes kiinnosta. Parempi keskittyä harrastuksiin ja matkailuun.

Ja kaikille tiedoksi: sellaista mitä ei ole kokenut, ei oikein osaa kaivatakaan. 853

Ei taida vielä tuossa iässä korjaantua. Vasta 55-vuotiaista eteenpäin naisia on enemmän. Omassa tuttavapiirissä useita nelikymppisiä miehiä, jotka eivät millään löydä naista.

Vierailija
335/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanne korjaantuu kun täyttää 35.  Sen jälkeen tarjontaa samanikäisistä naisista alkaa olla. Ja homma vain korostuu mitä enemmän ikää tulee. Treffipalstat ovat täynnä 40-55 naisia, jotka haluaisivat parisuhteen. Valitettavasti treffipalstoilla on paljon myös ns. vonkaajia, jotka ärsyttävätt naisia aivan suunnattomasti.  Ja vonkaajanaisia on myös olemassa.

Totta kai on myös tapauksia, joita ei asia enää edes kiinnosta. Parempi keskittyä harrastuksiin ja matkailuun.

Ja kaikille tiedoksi: sellaista mitä ei ole kokenut, ei oikein osaa kaivatakaan. 853

Ei taida vielä tuossa iässä korjaantua. Vasta 55-vuotiaista eteenpäin naisia on enemmän. Omassa tuttavapiirissä useita nelikymppisiä miehiä, jotka eivät millään löydä naista.

Niinpä. Ja vaikka naisille iskee 30+ vuotiaina halu perustaa perhe ja vaikka heitä vapautuu toiselle kierrokselle ja vaikka he alkavat epätoivoisina etsiä isää lapsilleen, niin onhan se fakta, että mitä vanhempi mies, sitä pahempia asia kokemattomuus on. Alle kolmekymppiselle parisuhdekokemattomuus voi vielä olla ymmärttettävää, mutta nelikymppinen mies joka ei ole ollut avoliitossa/avioliitossa tai edes pitkässä suhteessa, on auttamatta ulkona markkinoilta harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta. Ja tämä ei ole vttuilua vaan fakta. Olen nainen ja tiedän, mitä me naiset ajattelemme vanhoistapojista. Ei kannata tuhlata aikaa, jos haluaa parisuhteen. Jokainen vuosi tekee sen vain entistä vaikeammaksi.

Vierailija
336/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä siitä on, että teille yrittää selittää? Ette te suostu ymmärtämään. Ihan seinille saan taas kerran puhua:

Ei kyse ole siitä, että mies olisi ensitapamisella ulkoisesti vastenmielisen näköinen. Ei kukaan kiinnostu ihmisestä, joka on hänen mielestään ulkoisesti vastenmielisen näköinen.

No niin. Tässä kohtaa lakkasit lukemasta ja aloit jo hakata öyhötysvastaustasi, eikö totta? Ihan tarkoituksella jätit lukematta tuolta välistä sanat hänen mielestään.

Kun katson omaa miestäni, niin kyllä minä pystyn arvaamaan, että ihan oman ikäluokkansakin joukossa on aika harvassa naisia, jotka luokittelisivat hänet komeaksi. Moni todennäköisesti huomaisi ensimmäisenä nimenomaan ne puutteet, jotka minäkin kyllä tiedostan: huono iho, kaljuuntuneet ohimot, harventuneet hiukset, ristissä olevat keltaiset hampaat, iso vatsa, huono ryhti joka korostaa sitä. Aika moni laittaisi todennäköisesti kategoriaan ruma. Siis oman ikäisistä. Nuoremmat eivät varmaan edes katsoisi toista kertaa. Lisäksi hänellä on sairaus, joka aiheuttaa mm. käsien tärinää ja eräänlaisia pakkoliikkeitä.

Mutta se, mitä minä näin ensitapaamisellamme, oli ihan muuta. Minä näin miehen, joka oli iloinen, pilke silmäkulmassa mutta pikkuisen ujo ja jännittynyt eli hänestä näki, että hänellekin tapaamisemme oli merkityksellinen. Ihastuin välittömästi.

Voisitko tällä kertaa olla ignooraamatta vastaukseni ja uskoa, että jokaisessa ihmisessä on jonkun silmissä sellaista, mikä tekee hänestä kiinnostavan ja haluttavan?

Arvasin jälleen ihan oikein. Vastaukseni halutaan ignoorata, jotta voidaan jatkaa jankutusta siitä, ettei yksikään ruma mies koskaan ikinä milloinkaan voi saada naista.

No, omaa elämäänne tuhlaatte tuolla jankutuksella. Taas on yksi viikonloppu ohi ja yksinäisyys senkun jatkuu, eikö totta?

No mihin siinä voisi vastata, kun emme tiedä miestäsi ja miltä hän näyttää? Se että miehesi on piirteillään päässyt parisuhteeseen ei ole mikään tae siitä, että jollain muulla rumuuspiirteiden kombinaatiolla voisi päästä myös. Boldattu kohta on satukirjasettiä eikä mikään todista, että se pitäisi paikkaansa

Vierailija
337/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empiiristen havaintojen perusteella introvertit, köyhät, kilttimiehet ja alle 180-senttiset.

Jos sattuu olemaan kaikkia näitä niin huoleton sinkkuelämä on lähes varma nakki.

Vierailija
338/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mihin siinä voisi vastata, kun emme tiedä miestäsi ja miltä hän näyttää? Se että miehesi on piirteillään päässyt parisuhteeseen ei ole mikään tae siitä, että jollain muulla rumuuspiirteiden kombinaatiolla voisi päästä myös. Boldattu kohta on satukirjasettiä eikä mikään todista, että se pitäisi paikkaansa

Ok. Sovitaan taas kerran, että palstalla on niin rumia miehiä, että heidän on mahdotonta päästä parisuhteeseen. Monenlaista pariskuntaa olen maailmalla liikkuessani nähnyt, mutta en ilmeisesti koskaan niin suunnattoman hirveitä ilmestyksiä kuin sinä ja palstakumppanisi.

Jos minä olisin sinä, niin tuossa vaiheessa varmaan suuntaisin kiinnostukseni muihin asioihin ja unohtaisin koko parisuhteen.

Vierailija
339/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli ensimmäinen ajatus miehestä, kun hänet näit? Oliko se neutraali vai enemmän "hyi helvetti"

Ajatteleeko joku noin tuntemattomasta ihmisestä?

Vierailija
340/417 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kai, kun ne etsii tasokasta 25-a.

55, niin alkaa valjeta mihin itsellä rahkeet riittää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi