Millainen mies jää naisetta?
Millaisia ovat tuntemanne miehet, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat naisetta, vaikka haluaisivat naisen?
Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen naisen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne miehet, joista naiset eivät kiinnostu.
Kommentit (417)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ja naisten ulkonäössä on se ero että vähintään 75% naisista on jollakin tapaa kauniita, ei välttämättä mitään missejä mutta vähintään ihan kivannäköisiä. Miehistä taas ehkä 25% on komeita tai edes siedettäviä, naisten perspektiivistä. Noin puolet on rumia, loput sellasia melkein komeita tai melkein rumia.
Jos mies on komea niin naiset kiinnostuvat. Näin helppoa se on.
Saattavat kiinnostua alkuun mutta kyllä siinä miehessä pitää olla aika paljon muutakin että mielenkiinto pysyy yllä ja muodostuu parisuhteeksi. Sen takia se vähemmän viehättävä mies, jolla ne hyvät ominaisuudet on, saa myös naisen kunhan itse ensin lähestyy tai tekee muuten itsensä näkyväksi naiselle.
Jos ei ole viehättävä ulkoisesti niin ei mitään ensikiinnostusta naiselle synny tutustua enemmän romanttisessa-tai seksimielessä
Kieltämättä olisi kiva kuulla naisten kokemuksia siitä miten ensitapaamisella ulkoisesti vastenmielisen näköinen mies on muuttunut seksikkääksi ja parisuhdemielessä kiinnostavaksi
Mitä hyötyä siitä on, että teille yrittää selittää? Ette te suostu ymmärtämään. Ihan seinille saan taas kerran puhua:
Ei kyse ole siitä, että mies olisi ensitapamisella ulkoisesti vastenmielisen näköinen. Ei kukaan kiinnostu ihmisestä, joka on hänen mielestään ulkoisesti vastenmielisen näköinen.
No niin. Tässä kohtaa lakkasit lukemasta ja aloit jo hakata öyhötysvastaustasi, eikö totta? Ihan tarkoituksella jätit lukematta tuolta välistä sanat hänen mielestään.
Kun katson omaa miestäni, niin kyllä minä pystyn arvaamaan, että ihan oman ikäluokkansakin joukossa on aika harvassa naisia, jotka luokittelisivat hänet komeaksi. Moni todennäköisesti huomaisi ensimmäisenä nimenomaan ne puutteet, jotka minäkin kyllä tiedostan: huono iho, kaljuuntuneet ohimot, harventuneet hiukset, ristissä olevat keltaiset hampaat, iso vatsa, huono ryhti joka korostaa sitä. Aika moni laittaisi todennäköisesti kategoriaan ruma. Siis oman ikäisistä. Nuoremmat eivät varmaan edes katsoisi toista kertaa. Lisäksi hänellä on sairaus, joka aiheuttaa mm. käsien tärinää ja eräänlaisia pakkoliikkeitä.
Mutta se, mitä minä näin ensitapaamisellamme, oli ihan muuta. Minä näin miehen, joka oli iloinen, pilke silmäkulmassa mutta pikkuisen ujo ja jännittynyt eli hänestä näki, että hänellekin tapaamisemme oli merkityksellinen. Ihastuin välittömästi.
Voisitko tällä kertaa olla ignooraamatta vastaukseni ja uskoa, että jokaisessa ihmisessä on jonkun silmissä sellaista, mikä tekee hänestä kiinnostavan ja haluttavan?
Arvasin jälleen ihan oikein. Vastaukseni halutaan ignoorata, jotta voidaan jatkaa jankutusta siitä, ettei yksikään ruma mies koskaan ikinä milloinkaan voi saada naista.
No, omaa elämäänne tuhlaatte tuolla jankutuksella. Taas on yksi viikonloppu ohi ja yksinäisyys senkun jatkuu, eikö totta?
No uskotko että on niin rumia naisia olemassa että ei ole ottajaa miehissä?
Miten ne kaikki räväkän väriset kanapersetukat?
No kyllä niistäkin jotkut miehet tykkää.
Naisilla kysymys on lähinnä siitä kuinka monen miehen suosiossa kukin nainen on. Jokainen nainen on kuitenkin jonkun miehen suosiossa. Eroja on sitten siinä kuolaako perässä miljoona miestä vai sata miestä.
Vois kaivella tanssikengät kaapista ja ruveta käymään tansseissa.
Ei tarvitse odottaa prinssiä, voi hakea itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nhl pankkiirikirurgi olisi viimeinen mies jonka huolisin!
Koska sillä muka olisi aikaa mulle?Olen ollut naimisissa erittäin komean ja kaikin puolin hyväkroppaisen miehen kanssa. Tiedän todeksi vanhan sanonnan, että naamasta ei monta velliä keitetä.
Kun (jos) toivun tästä ja lähden toiselle kierrokselle, kuuntelen kyllä miehen puheita, mutta varsinkin katson sen tekoja. Mun puolesta se saa olla vaikka mäyrän näköinen, kunhan huolehtii hygieniastaan.
Ihmisen tärkein ominaisuus on hyvä ja aito sydän. Jos meillä on rento ja luonteva olla yhdessä, yhteisiä intressejä ja ihot sopii yhteen, en muuta tarvitse. Mutta luotettava pitää ihmisen olla, muuten ei mistään tule mitään.
Vaan eipä naiset näin ajattele siinä pariutumisiässä vaan samaa kaavaa mennään ja kadutaan myöhemmin eli vain ulkonäön perässä. Siksi juuri nuoria miehiä jää yksin kun naiset ovat niin pinnallisia nuorina ja perheenperustamisiässä. Ei paljon 25 vuotiasta miestä lohduta jos jollekkin 50 vuotiaalle naiselle ei olisi kumppanin ulkonäöllä niin väliä enää
Miksi se 25 mies jaksaa edes ajatella asiaa kun ei hänellä kerta ole mitään mahdollisuuksia. Tälläisen universaalin totuuden takia luulis ettei tätäkään keskustelua tarvitse käydä kun se kerta noin selvä homma on. Ei miehet vaan kelpaa ennen kuin naiset ovat viisikymppisiä.
Miksi nälkiintyvä afrikkalainen lapsi ajattelee ruokaa vaikka sitä ei ole tai feministi sukupuolineutraalisuutta vaikka sukupuolet vain ovat olemassa? Tottakai sitä kaipaa mahdottomia
Onhan niillä miehillä toisensa jos seurustelua kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse lienen eräänlainen väliinputoaja.
En riittävän tasokas kauniille naisille, mutta liian tasokas vähemmän viehättäville naisille.Perustan näkemykseni siihen, että minua on kirjaimellisesti tultu naisen toimesta hakemaan kotoa (tämä lienee todella harvinaista) ja kerran jopa eräs erittäin kaunis tyttö kyseli kaveriltani minusta olenko varattu jne. Tämä tyttö oli siis todella hyvännäköinen kaikkien kavereideni mielestä - ja tietysti omastanikin. Näistä ei sitten kuitenkaan tullut mitään. Toisaalta jos yritän tehdä tuttavuutta vähemmän viehättävien naisten kanssa, useat heistä suhtatuvat minuun jotenkin "vihamielisesti".
Juu kyllä kyse on jostain tasoista eikä suinkaan sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vois kaivella tanssikengät kaapista ja ruveta käymään tansseissa.
Ei tarvitse odottaa prinssiä, voi hakea itse.
Mihin niitä tanssikenkiä tarvitsee kun tässä on kyse miehistä jotka jää ilman naista? Miehet etsii prinssejä?
Entä jos onkin niin kohtalo on päättänyt niin että on oltava osallisia ja osattomia saavia ja saamattomia. Köyhiä ja rikkaita, hyviä ja pahoja jne...
Itse olen saamaton.. ja tyytynyt tähän osaan. Koska jos kaikki olisivat suhteessa ei tästä syntyisi puhetta porua eikä ajatuksia aivan kuten rikkaiden ja köyhien kohdalla.
Ei olisi erilaisuutta ei väriä eikä mitään mikä synnyttäisi eriarvoisia ajatuksia. Eikö olisi aika tylsää?
Kyllä elämään kuuluu se että on elintasoja myöten erilaisuutta ja se pitää vain hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne korjaantuu kun täyttää 35. Sen jälkeen tarjontaa samanikäisistä naisista alkaa olla. Ja homma vain korostuu mitä enemmän ikää tulee. Treffipalstat ovat täynnä 40-55 naisia, jotka haluaisivat parisuhteen. Valitettavasti treffipalstoilla on paljon myös ns. vonkaajia, jotka ärsyttävätt naisia aivan suunnattomasti. Ja vonkaajanaisia on myös olemassa.
Totta kai on myös tapauksia, joita ei asia enää edes kiinnosta. Parempi keskittyä harrastuksiin ja matkailuun.
Ja kaikille tiedoksi: sellaista mitä ei ole kokenut, ei oikein osaa kaivatakaan. 853
Ei taida vielä tuossa iässä korjaantua. Vasta 55-vuotiaista eteenpäin naisia on enemmän. Omassa tuttavapiirissä useita nelikymppisiä miehiä, jotka eivät millään löydä naista.
Niinpä. Ja vaikka naisille iskee 30+ vuotiaina halu perustaa perhe ja vaikka heitä vapautuu toiselle kierrokselle ja vaikka he alkavat epätoivoisina etsiä isää lapsilleen, niin onhan se fakta, että mitä vanhempi mies, sitä pahempia asia kokemattomuus on. Alle kolmekymppiselle parisuhdekokemattomuus voi vielä olla ymmärttettävää, mutta nelikymppinen mies joka ei ole ollut avoliitossa/avioliitossa tai edes pitkässä suhteessa, on auttamatta ulkona markkinoilta harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta. Ja tämä ei ole vttuilua vaan fakta. Olen nainen ja tiedän, mitä me naiset ajattelemme vanhoistapojista. Ei kannata tuhlata aikaa, jos haluaa parisuhteen. Jokainen vuosi tekee sen vain entistä vaikeammaksi.
Et viitsisi yleistää omia mielipiteitäsi koskemaan kaikkia naisia. Mulle on ainakin ihan yksi lysti, onko mies ollut aiemmin parisuhteessa vai ei. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Sen sijaan mua kiinnostaa se, millainen tyyppi mies on tällä hetkellä ja millainen oma parisuhteeni hänen kanssaan olisi.
Vierailija kirjoitti:
En riittävän tasokas kauniille naisille, mutta liian tasokas vähemmän viehättäville naisille.Perustan näkemykseni siihen, että minua on kirjaimellisesti tultu naisen toimesta hakemaan kotoa (tämä lienee todella harvinaista) ja kerran jopa eräs erittäin kaunis tyttö kyseli kaveriltani minusta olenko varattu jne. Tämä tyttö oli siis todella hyvännäköinen kaikkien kavereideni mielestä - ja tietysti omastanikin. Näistä ei sitten kuitenkaan tullut mitään. Toisaalta jos yritän tehdä tuttavuutta vähemmän viehättävien naisten kanssa, useat heistä suhtatuvat minuun jotenkin "vihamielisesti".
Ihan varmasti heidän vihamielinen suhtautumisensa sinuun johtuu vain siitä, että olet näille "vähemmän viehättäville " naisille liian tasokas mies, oikea taivaan lahja, eikä esim. siitä, että itse suhtaudut heihin vähemmän viehättävinä ja asenteesi kenties paistaa lävitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti heidän vihamielinen suhtautumisensa sinuun johtuu vain siitä, että olet näille "vähemmän viehättäville " naisille liian tasokas mies, oikea taivaan lahja, eikä esim. siitä, että itse suhtaudut heihin vähemmän viehättävinä ja asenteesi kenties paistaa lävitse.
En usko että paistaa koska pidin heitä kuitenkin kiinnostavina.
Vierailija kirjoitti:
Ongelman ydinhän ei ole miehissä, vaan siinä että naisilla on aivan käsittämättömän yksioikoinen miesmaku. Siinä ei juuri variaatiota ole. Ongelma se on siksi, etten usko naisten luonnostaan olevan niin rajoittuneita, vaan he imevät miesihanteensa viihdeteollisuuden tuotteista.
Jos miehet olisivat samanlaisia ja kelpuuttaisimme vain niitä naisia, jotka ovat kuin suurimmissa hollywood-tuotannoissa, niin eipä tuolla kovin moni nainenkaan juhlisi.
Niin tämä. Olen itse lihaksikas komea mies ja ihastun niin erillaisen näköisiin naisiin aina. Minua ei edes kiinnosta ne todella kauniit salimimmit vaan ujot naapurintytöt. Keho voi olla laiha, kurvikas tai pullukka ei väliä. Ihastun helposti naiseen mikä on ystävällinen, kiltti, hymyilevä, ujo ja pehmeä (kovistytöt ei kiinnosta tai ''vahvat'' naiset). Tykkään eniten söpöistä ja tavallisista naisista. Mun talossa asuu yks sellanen, aina kun näen hänet sydämmeni tykytys kiihtyy, aika hidastuu ja minusta tulee hömelö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavina huolimatta siitä, että he olivat "vähemmän viehättäviä"? Juuri tuollaisen miehen kaikki naiset haluavat.
Tiedoksesi, useimmat naiset eivät ajattele mitään "tasoja", vaan he haluavat olla miehensä mielestä se kaikkein viehättävin nainen maan päällä. Samalla tavalla he haluavat juuri sen miehen, joka heidän mielestään on viehättävin tyyppi maan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavina huolimatta siitä, että he olivat "vähemmän viehättäviä"? Juuri tuollaisen miehen kaikki naiset haluavat.
Tiedoksesi, useimmat naiset eivät ajattele mitään "tasoja", vaan he haluavat olla miehensä mielestä se kaikkein viehättävin nainen maan päällä. Samalla tavalla he haluavat juuri sen miehen, joka heidän mielestään on viehättävin tyyppi maan päällä.
Ja miten tämä ajattelu ei liittyisi tasoihin? Komea on tasokkaampi kun ruma mies johon naiset ihastuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten tämä ajattelu ei liittyisi tasoihin? Komea on tasokkaampi kun ruma mies johon naiset ihastuu
Jos siinä rumassa miehessä ei ole yhtään piirrettä johon ihastua niin sitte se jää yksin. Nuo teidät tasot jää niin kauhean pinnallisiksi ettei niillä ole mitään tekemistä parisuhteiden kanssa.
Willy Loman kirjoitti:
Häpeästä kärsivä mies jää yksin. Pakkien pelko ja siitä aiheutuva häpeä vaikeuttaa kontaktin ottamista. Huonoon kumppaniin tyytyminen voi aiheuttaa suurempaa häpeää kuin yksin jääminen. Häpeä ole kaunista, mutta siitä on vaikea päästä eroon.
Yksi tärkeä häpeätekijä unohtui: kun on pitkään ollut yksin, on häpeä edes haluta suhdetta, saati etsiä sitä aktiivisesti ja näkyvästi.
Kyllähän tuo naisten kanssa pariutuminen on aika pitkälti ulkonäön varassa. Varsinkin kun nykyään parisuhteetkin syntyy joko yhdenillan suhteista tai jostain Tinderistä missä sinulla ei ole mitään mahkuja jos ei ole viehättävää ulkonäköä
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo naisten kanssa pariutuminen on aika pitkälti ulkonäön varassa. Varsinkin kun nykyään parisuhteetkin syntyy joko yhdenillan suhteista tai jostain Tinderistä missä sinulla ei ole mitään mahkuja jos ei ole viehättävää ulkonäköä
Sitten perinteisesti vaan ulos etsimään niitä naisia. Ei siitä yhdenillan juutalainen mitään synny jos toisessa ei ole mitään muuta kuin kuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten perinteisesti vaan ulos etsimään niitä naisia. Ei siitä yhdenillan juutalainen mitään synny jos toisessa ei ole mitään muuta kuin kuori.
Näyttää niistä vain syntyvän. Tai ehkä noilla miehillä on sitten muutakin mistä naiset pitävät mutta hyvällä ulkonäöllä se ensikiinnostus ja seksuaalinen viehätys naisilta tulee mikä on olennainen
Minä en ymmärrä kun täällä niin monet väittävät että huono ulkonäkö olisi vain tekosyy että kumppania ei löydy. Ihme porukkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää niistä vain syntyvän. Tai ehkä noilla miehillä on sitten muutakin mistä naiset pitävät mutta hyvällä ulkonäöllä se ensikiinnostus ja seksuaalinen viehätys naisilta tulee mikä on olennainen
Sitten vaan menee ja antaa upean persoonansa loistaa jos ei ulkonäkö riitä. Niin se on aina mennyt ja siksi myös niillä rumilla on parisuhteita.
Jos taas haluat pelkkää seksiä niin voi voi kaikkea saa mitä haluaa.
En riittävän tasokas kauniille naisille, mutta liian tasokas vähemmän viehättäville naisille.
Perustan näkemykseni siihen, että minua on kirjaimellisesti tultu naisen toimesta hakemaan kotoa (tämä lienee todella harvinaista) ja kerran jopa eräs erittäin kaunis tyttö kyseli kaveriltani minusta olenko varattu jne. Tämä tyttö oli siis todella hyvännäköinen kaikkien kavereideni mielestä - ja tietysti omastanikin. Näistä ei sitten kuitenkaan tullut mitään. Toisaalta jos yritän tehdä tuttavuutta vähemmän viehättävien naisten kanssa, useat heistä suhtatuvat minuun jotenkin "vihamielisesti".