Millaisia matkamuistoja teillä on joita ootte saaneet/itse ostaneet? Vieläkö niitä pikkunukkeja myydään??
Kommentit (14)
En halua mitään krääsää.
Pöytäliina tai keittiöpyyhe Provencesta toimii, viini, delituotteet, risottoriisi, joku luonnonkosmetiikka käsivoide. Parmesania kilo Italiasta joka reissulta.
Enempi sellaista käyttötavaraa arkeen mikä miellyttää. Laseja, mukeja, yms.
T-paidat on parhaita matkamuistoja.
Vierailija kirjoitti:
Jääkaappimagneetin pyrin ostamaan ja samoin yleensä jotain paikallista ruokatarviketta, mausteita tms. Esim. Lontoosta toin Marmitea ja Clotted Creamia, Espanjasta savupaprikaa, Italiasta Limoncelloa jne.
Marmite 🤮
Vierailija kirjoitti:
Teini ostaa noita yöpaidoiksi joskus. Tuskin kukaan kehtaa kulkea julkisesti jossain I Fuge-paidassa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini ostaa noita yöpaidoiksi joskus. Tuskin kukaan kehtaa kulkea julkisesti jossain I Fuge-paidassa:)
No eipä ole tapana käydä missään fugessa.
Viimeisin paitaostokseni oli Pariisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä kulkisi Pariisi-paidassakaan! Kuva/tekstipaidat on lapsille
Ei oo ku muutama jääkaappimagneetti Powerparkista ja Särkänniemestä 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Mulla on M&S yöpaita ja kimono tuotuna Lontoosta, samoin sukat. Ihan käyttövaatetta siis ostan jos ostan yleensäkään niitä. 1. vastaaja
Masuasukki tuli edelliseltä Kanarian reissulta tuliaisena, erohan siitä kotimaan kamaralla seurasi lapsen synnyttyä 😣
N22
Itelle olen kerännyt vaan erilaisia kiviä.
Olen tuonut jonkun kauniin kiven, minkä laitan puutarhaan. Olen myös ostanut päiväkirjoja, tai kalentereita.
Jääkaappimagneetin pyrin ostamaan ja samoin yleensä jotain paikallista ruokatarviketta, mausteita tms. Esim. Lontoosta toin Marmitea ja Clotted Creamia, Espanjasta savupaprikaa, Italiasta Limoncelloa jne.