Millainen mies jää naisetta?
Millaisia ovat tuntemanne miehet, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat naisetta, vaikka haluaisivat naisen?
Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen naisen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne miehet, joista naiset eivät kiinnostu.
Kommentit (417)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että tännekin kirjoittelevat miehet tietää että pariutuminen ei onnistu vuorovaikutusongelmien takia, sisimmässään. Mutta on helpompaa syyttää rumuuttaan jolle ei voi mitään. Ja samalla voi syyttää naisia eikä omaa kyvyttömyyttään muodostaa ihmissuhteita. Näkyy monilla myös siinä ettei työtä, ei ystäviä. Mutta ei yhdistetä pisteitä koska ei haluta. Fiksataan huomio siihen että olen lyhyt kalju ruma lyhyt kalju ruma. Sattuu vähemmän sillä lailla.
Enemmän oon nähnyt, että syyllistetään geenilottoa. Ei vuorovaikutustaidoilla ole oikeasti mitään väliä pariutumisessa, jos ulkonäkö on vastenmielinen. Vastaavasti oon nähnyt onnettomilla vuorovaikutustaidoilla olevia komistuksia ja naiset ovat hyvin kiinnostuneita heistä. Hyvillä sosiaalisilla taidoilla saa helpommin kavereita, mutta ei ne auta herättämään naisen seksuaalista kiinnostusta
Miettikääpä hetki miksi pariutumisongelmia valittavat miehet ovat aina rumia/lihavia/kaljuja/lyhyitä eivätkä koskaan komeita, vaikka sosiaaliset taidot eivät riipu ulkonäöstä
Olen lukenut täältä paljon miesten kommentteja, joissa miehet sanovat olevansa ihan komeita/tavallisen näköisiä, urheilullisia ja hyvässä työssä, mutta naiset eivät kiinnostu.
Ehkä omissa/miesten silmissä komea/tavis ei ole sitä naisen silmissä. Oon huomannut naisten löytävän helposti sellaisia ulkonäkövirheitä, että itsellä ei olisi tullut mieleenkään. Oon ihmetellyt miten jonkun ihan urheilullisen ja tavallisen näköisen tyypin ulkonäköä on mollattu rajusti
No sittenhän ulkonäköä on ihan turha vetää keskusteluun edes mukaan, jos näkemys on aivan täysin subjektiivinen.
Mieluummin mä tulkitsisin tuon niin, että naiset painottavat enemmän naamaa ja pituutta kuin taas miehet kropan lihaksikkuutta, kun puhutaan miehen ulkonäöstä. Toki mieltymykset ovat loppupeleissä subjektiivisia, mutta hyvin selkeitä suuntaviivoja on olemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että tännekin kirjoittelevat miehet tietää että pariutuminen ei onnistu vuorovaikutusongelmien takia, sisimmässään. Mutta on helpompaa syyttää rumuuttaan jolle ei voi mitään. Ja samalla voi syyttää naisia eikä omaa kyvyttömyyttään muodostaa ihmissuhteita. Näkyy monilla myös siinä ettei työtä, ei ystäviä. Mutta ei yhdistetä pisteitä koska ei haluta. Fiksataan huomio siihen että olen lyhyt kalju ruma lyhyt kalju ruma. Sattuu vähemmän sillä lailla.
Miehenä voin sanoa, että tämä pitää osittain hyvin paikkaansa. Ongelma ei ole yksin miehissä, vaan ehkä koko kulttuurissa. Meillä ei ole oikein mitään etikettiä siihen, miten toiselle ihmiselle osoitetaan mielenkiintoa ja miten mielenkiinto otetaan vastaan. Ihmiset omilla kotikutoisilla tavoillaan viestivät mielenkiintoa ja viesti otetaan vastaan kotikutoisesti. Välillä ihminen ei edes tiedä olleensa mielenkiinnon kohteena. Joskus viesti saavuttaa kohteensa, mutta kohteen reaktio vastakaiusta huolimatta on ollut niin tökerö, että koko juttu on jäänyt siihen.
Suomi kaupungistui niin nopeasti maalaisyhteisöistä, että seurustelukulttuuri ei ole pysynyt perässä. Olemme melkein tyhjän päällä. Kulttuurin luominen on vielä häiriintynyt netin deittipalvelujen kautta. Yhdellä miehellä voi olla monta naista kierroksessa ja toisen on vaikeaa saada edes kontaktia yhteenkään naiseen. Toisissa olosuhteissa tilanne ei olisi mitenkään mahdollista, koska ei yksikään nainen suostuisi olemaan jonkun tuntemattoman miehen pelinappulana ja itsetunnon kohottajana. Samoissa olosuhteissa kontaktitta jäänyt mies pääsisi helpostikin naisten juttusille ja rakentaisivat yhdessä jotain syvempää. Eli ei tilanteesta voi täysin naisiakaan syyttää.
Solmittujen avioliittojen ja seurustelusuhteiden määrä osoittaa kyllä tuon ihan höpinäksi. Turha syytellä kulttuuria, kaupungistumista ja nettideittailua. Miksi et voi vain reilusti myöntää: MINÄ en osaa?
Naisille ei ole mitenkään vaikeaa sanoa, että ei seurustele koska on esim. ujo, lihava tai yh. Olen lukenut tuollaisen tekstin täältä kymmeniä kertoja. Miksi mies ei kykene myöntämään omia puutteitaan?
Suomessa 40% ihmisistä asuu yksin. Trendinä on, että tämän yksinasuvien määrä on koko ajan kasvussa. Suomessa on 1,1 miljoonaa sinkkutaloutta. Tämäkö johtuu siitä, että miehet eivät myönnä, etteivät vain osaa. Kyllä taustalla on suurempi kulttuurillinen muutos, jossa miesten ja naisten kohtaamiseen on jäänyt tyhjä aukko, jossa työkalut toisen ihmisen kohtaamisessa niin miehillä kuin naisilla puuttuvat täysin. Helpointa tietenkin syytellä vain miehiä tästä, mutta veikkaan, että et osaa antaa neuvoja osaamattomille miehille, koska ei ole mitään neuvoja joita antaa.
Naiselle ujous, lihavuus tai yksinhuoltajuus ovat tekoselityksiä omalle ongelmalle kohdata miehiä. Naiset painivat aivan samojen ongelman kanssa kuin miehet, mutta käyttävät ongelmasta vain eri sanoja.
Karrikoidusti tilanne on se, että miehet eivät tiedä mitä ja miten tehdä, koska ei ole mitään mallia tai etikettiä toiminalle. Koska ei ole mitään etikettiä tai mallia toiminalle, naiset eivät aina edes tiedä milloin mies on yrittänyt osoittaa kiinnostustaan. Sitten on nämä vähän kajahtaneet miehet, jotka lähestyvät naisia lähettelemällä kuvia alapäästään ja puristelevat baareissa.
Hetki sitten syynä oli kaupungistuminen ja se, että kulttuuri ei ole pysynyt perässä. Eli loogisesti ongelman pitäisi vähentyä koko ajan, kun kaupungistuminen on ollut vanha juttu jo 100 vuotta. Mutta nyt sitten ongelma onkin vasta alkamassa ja edessä on tulvia, heinäsirkkoja ja maailmanloppu kun ihmiset asuvat yksin.
Yksin asuminen johtuu siitä että nyt isompi osa ihmisistä haluaa asua yksin. Ei mistään sosiaalisten taitojen sukupuuttoon kuolemisesta.
Maailma näyttää kyllä mallia miten kontaktia otetaan. On yksilön omalla vastuulla, ottaako siitä oppia. Minun vastuullani ei ole opettaa miehiä jotka eivät osaa, se on heidän vastuullaan. Maksan veroja joilla kustannetaan mielenterveyspalveluja. Se riittää minun osaltani.
Mutta ainahan se on mukavampi kun syy on yhteiskunnan ja poliitikkojen. Kaikki tykkäävät tuosta selityksestä. Mutta vaikka pääsisit selittämään itsesi vapaaksi vastuusta, se ei edistä pariutumista yhtään tippaa. Ikävä tosiasia on, että jos aikoo jotain saada, se on itse hankittava. Maailma ei sitä tarjoile valmiina, vaikka miten hyvin perustelisi että minä ansaitsen sen syystä x.
Ainoa tuntemani naisetta jäänyt on homo. :) Kauniita tyttöjä sille on kyllä lirkutellut baareissa, vaikka minusta hänestä näkee kilometrin päästä, mikä on miehiään :D
Muita ilman jääneitä en sitten tunnekaan. Erään ystäväni kaveripiiriä, joka koostuu pitkälti sinkkumiehistä, olen joutunut tapaamaan muutaman kerran. Siellä on tällaisia tapauksia useampi. Tämä ei vaikuta pelkästään naisen saantiin, vaan heidän ongelmansa ylipäätään minusta on se, että eivät ole suostuneet kasvamaan isoksi.
Ehkä suurin ryhmä on kuitenkin introvertit, ujot miehet. Vanhemmalla iällä myös ne itsepäiset, jotka eivät ole valmiita luopumaan mistään parisuhteen hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä aas kovaa vauhtia menee sekaisin onko naisen "saaminen" pelkkää seksiä vai parisuhde.
Jos mies saa seksiä, niin saa ennemmin tai myöhemmin myös parisuhteen.
Mutta pelkkää seksiin tai parisuhteeseen on ihan eri "kriteerit" kaikilla. Kyllä se komea mies saattaa sitä seksiä saada helpommin mutta jos on muuten urpo niin ei saa sitä edes toista kertaa samalta naiselta saatikka suhdetta.
Mä olen ikisinkku, koska olen niin epävarma. Joskus naiset on itse osoittaneet kiinnostuneensa musta, mutta mä jotenkin panikoin. En osaa olla mitenkään romanttinen tai erikoinen. Olisi kiva vain skipata se alkuvaihe ja siirtyä suoraan siihen, että ollaan jo totuttu toisiimme.
Mussa on myös vikoja ja on asiota, joista en tykkää puhua, mutta jotka mahdollisen naisystävän tulisi tietää. Mulla on myös ehkä vähän erikoinen persoona, joten yhteensopivaa naista on vaikea löytää. Kuka tahansa ei sopisi, koska toisella menisi hermot nopeasti. Mulla on diagnosoitu asperger, en tunnista ihmisiä kasvoista helposti ja olen huono lukemaan ilmeitä. Olen opetellut näitä juttuja itse nuoresta asti (rankkaa puuhaa), eikä kukaan yleensä huomaa mitään kovin nopeasti nykyisin, mutta pidempään tekemisissä olevat tajuavat, etten ole ihan normaali.
Saatan pysyä sinkkuna lopun ikääni, mutta menee se elämä näinkin. En ole katkera. Mulla on hyvä naispuolinen kaveri, enkä välttele naisia mitenkään erityisesti. En varta vasten tutustu naisiin iskumielessä, koska todennäköisesti ei kuitenkaan oltaisi yhteensopivia. Yhden yön juttuja ja kevyempiä suhteita en halua.
Itse en saa naista koska naiset eivät pidä minua hyvännäköisenä. Olen keskimääräistä lyhyempi ja kaljukin
Itse olen ikisinkku 30+ nainen. Olen käynyt treffeillä kyllä, mutta viimeksikin oli pakko todeta että minulla ei ole mielenkiintoa ryhtyä emännäksi miehelle joka ei harrasta mitään, tekee töitä vain kotona ja oli sosiaalisesti taitamaton. Mainitsi myös ohimennen koirista luopumisesta (minulla kaksi koiraa) ja muiden aikaa vievien harrastuksen jättämistä vähemmälle. Ei kiitos.
Kai sitten olen suosiolla nirso. Pakollista pariutumisvimmaa ei ole, lapsia kun en halua (älkää kysykö mitä teen tällä palstalla :D).
Ulkona käyn harvoin, baarimeininki ei jaksa kiinnostaa, joten ainoat treffit on tulleet nettisivustojen kautta.
Olen hyvinkin tavallisen näköinen eikä treffikutsuja ole koskaan tullut livenä. Teininäkään en pörrännyt porukoiden kanssa ryyppäämässä.
Miehille tunnun korkeintaan kelpaavan iskettäväksi jos kaverini ei iskuyritykselle lämpeä. Tämä siis niinä harvoina kertoina jos on ulkona tullut käytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo 50 000 Suomessa pelkästään ihan sen takia, että miehiä on tämän verran enemmän kuin naisia. Eli vaikka kaikki naiset sitoutuisivat ottamaan miehen niin 50 000 jäisi naisetta.
Miehiä 50 000 enemmän kuin naisia Suomessa? Nyt kuulostaa utopialta. Biologisesti naiset elävät pidempään kuin miehet.
Niin, tarkoitin tietysti aktiivi-ikäisissä.
Jos vanhainkodit lasketaan mukaan niin naisia on tietysti enemmän.
"Aktiivi-ikäisissä"??? 😂😂😂😂
Ja tarkoitit varmaan myös, että niitä naisia nyt vaan on niin pirun vähän..siis siinä sinun määrittelemässäsi naiseuden olemuksessa, 15-20 v, painoindeksi alle 21, pitkät hiukset, kauniit kasvot, nöyrä luonne ja niin edelleen. Ääää-äää! Miksei niitä naisia riitä kaikille peräkammarin pojille???
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ikisinkku 30+ nainen. Olen käynyt treffeillä kyllä, mutta viimeksikin oli pakko todeta että minulla ei ole mielenkiintoa ryhtyä emännäksi miehelle joka ei harrasta mitään, tekee töitä vain kotona ja oli sosiaalisesti taitamaton. Mainitsi myös ohimennen koirista luopumisesta (minulla kaksi koiraa) ja muiden aikaa vievien harrastuksen jättämistä vähemmälle. Ei kiitos.
Kai sitten olen suosiolla nirso. Pakollista pariutumisvimmaa ei ole, lapsia kun en halua (älkää kysykö mitä teen tällä palstalla :D).
Ulkona käyn harvoin, baarimeininki ei jaksa kiinnostaa, joten ainoat treffit on tulleet nettisivustojen kautta.Olen hyvinkin tavallisen näköinen eikä treffikutsuja ole koskaan tullut livenä. Teininäkään en pörrännyt porukoiden kanssa ryyppäämässä.
Miehille tunnun korkeintaan kelpaavan iskettäväksi jos kaverini ei iskuyritykselle lämpeä. Tämä siis niinä harvoina kertoina jos on ulkona tullut käytyä.
Siis olet nainen joka käy deittisivustoilla mutta päätit valita treffeille tämmösen kotihiiren? Voisi melkein sanoa että oli oma vika. Deittisivustot on naisille karkkikauppoja ja sinä päätät valita jonkun joka ei tee muuta kuin töitä kotona.
Jopa tavallinen nainen saa aina miehen ihan mistä tahansa ihan milloin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi uskot että nuo ulkonäköseikat eivät olisi syitä että naista ei löydy? Varmasti naisillekkin on kuitenkin väliä kuinka fyysisesti viehättävä kumppani on. Varmasti siinä missä miehillekkin
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan käynyt treffeillä, en pitänyt naista edes kädestä kiinni puhumattakaan mistään muusta intiimistä. Ja ei, en ole peräkammarin poika. Asunut yksin 19-vuotiaasta lähtien, ja nyt ikää 32. Opiskelen korkeakoulussa ja duunia siinä sivussa. Mutta kontakteja naisiin ei silti ole koskaan ollut. Nekin vähät mitä on, on ollut jonkinlainen asiakaspalvelutilanne. Niissä olen vain kylmän asiallinen. Miesvaltainen ala myöskin, joskin miesvaltaisella alalla läppä lentää eikä ole työpäivät tylsiä. Saa sosiaalisen annoksen täyteen. Harrastan myös liikuntaa, mutta jos on naamalta ruma, ei sellasta söpöä naista sitten saa. Valaat ei kiinnosta. Kertoo elämänhallinnan puutteesta.
Voiko se valas nähdä sinussa samaa elämänhallinnan puutetta, kun et ole pystynyt pariutumaan, vaikka selvästi haluaisit?
Totuushan on se että sellainen mies joka kunnioittaa muita eikä ole seksin perässä jää yksin. Sellaiset miehet jotka röyhkeästi ovat seksin perässä eivätkä kunnioita muita ihmisiä saavat naisia. Heille riittää vientiä koska he ovat jännittäviä, itsevarmoja ja yleensä myös komeita ja jopa pitkiä. Sellainen itsevarman röyhkeä käytös vetoaa naisiin. Se on jännittävää.
Ainaki tällainen nelikymppinen, joka aika pitkälti haluaakin olla ilman naista. Kyllä se leikki on muutamaan otteeseen koettu. Ei mitään tarvetta kokeilla enää.
Riittää ku bongaa muutaman kuukauden välein joku pubiruusun pantavaksi, niin pysyy ajatus kasassa.
Maksullisiakin löytyy, jos ei meinaa jutut ja naama pubissa riittää. Vielä on hyvin riittäny.
Itse olen jättänyt menemättä toisille treffeille, jos miehestä näkyy selkeästi päällepäin, että hänellä on ongelmia päihteiden kanssa. Samoin, jos habitus on saastainen, esimerkkinä tahrainen paita, paha haju, epäsiisti parta, tai likaiset lenkkarit (jos tapaamme muualla kuin lenkkipolulla siis).
Luonteenpiirteistä eräs ei kaikista varmaan kovin paha, mutta itseäni häiritsevä seikka on jatkuva keskeyttäminen, päälle puhuminen ja huutaen puhuminen. Myös jos näyttää siltä, että miehellä on selkeästi isoja antipatioita joitakin itse tavallisina pitämäni ihmisryhmiä kohtaan ja hän kokee pakottavaksi tarpeeksi kertoa siitä välittömästi ja myös osoittaa sen toiminnallaan ja aggressiivisella käytöksellään saman tien, jos satumme kohtaamaan sellaisen henkilön.
Valitettavasti yli-innokkaat koen pelottavina, joten toisia treffejä ei tule. Yli-innokkaalla tarkoitan siis maanisesti tuijottavaa, justjust-nyökkäilevät ja kuola suusta roiskuen hysteerisesti nauravaa miestä, joka yrittää kiivetä kahvilan pöydän yli syliin.
Minua ei haittaa, jos mies on "ruma", mutta käytöstavat pitää olla ja terve itsetunto. Ei siis ylimielinen eikä kynnysmatto.
Mies83. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan käynyt treffeillä, en pitänyt naista edes kädestä kiinni puhumattakaan mistään muusta intiimistä. Ja ei, en ole peräkammarin poika. Asunut yksin 19-vuotiaasta lähtien, ja nyt ikää 32. Opiskelen korkeakoulussa ja duunia siinä sivussa. Mutta kontakteja naisiin ei silti ole koskaan ollut. Nekin vähät mitä on, on ollut jonkinlainen asiakaspalvelutilanne. Niissä olen vain kylmän asiallinen. Miesvaltainen ala myöskin, joskin miesvaltaisella alalla läppä lentää eikä ole työpäivät tylsiä. Saa sosiaalisen annoksen täyteen. Harrastan myös liikuntaa, mutta jos on naamalta ruma, ei sellasta söpöä naista sitten saa. Valaat ei kiinnosta. Kertoo elämänhallinnan puutteesta.
Voiko se valas nähdä sinussa samaa elämänhallinnan puutetta, kun et ole pystynyt pariutumaan, vaikka selvästi haluaisit?
Ei pariutumisella ja elämänhallinnalla ole suoraa yhteyttä toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkona käyn harvoin, baarimeininki ei jaksa kiinnostaa, joten ainoat treffit on tulleet nettisivustojen kautta.Olen hyvinkin tavallisen näköinen eikä treffikutsuja ole koskaan tullut livenä. Teininäkään en pörrännyt porukoiden kanssa ryyppäämässä.
Miehille tunnun korkeintaan kelpaavan iskettäväksi jos kaverini ei iskuyritykselle lämpeä. Tämä siis niinä harvoina kertoina jos on ulkona tullut käytyä.Siis olet nainen joka käy deittisivustoilla mutta päätit valita treffeille tämmösen kotihiiren? Voisi melkein sanoa että oli oma vika. Deittisivustot on naisille karkkikauppoja ja sinä päätät valita jonkun joka ei tee muuta kuin töitä kotona.
Jopa tavallinen nainen saa aina miehen ihan mistä tahansa ihan milloin tahansa.
Ei käynyt kotihiireys ilmi online keskusteluissa. Kaveri oli myös kovin sitkeä joten raivuin tapaamiseen.
Kai en sitten ole luokiteltavissa tavalliseksi naiseksi ;) Tuo kotihiiri oli vain yksi esimerkki ja viimeisin tapaus.
Tilapäisesti naisetta jää normaali asiallinen mies, joka ei jostain syystä miellytä puolisoksi haluamansa naisen kavereita. Nainen voi joissain oloissa kävellä sukulaistensakin mielipiteiden yli, mutta ei lapsuudessa ja kouluaikana muodostuneen kaveripiirin, joka voi koostua toisista naisista tai ex-poikakavereista/miehistä, joiden kanssa on kaikki asiat jaettava jatkuvasti somessa ja viikonloppuisin ravitsemusliikkeissä. Nämä tapaukset eivät jää harmittamaan.
Onneksi löytyy naisia, joilla on vahva itsetunto, suunta elämässä teiniajasta eteenpäin, kykyä ja -halua sitoutua ensisijaisesti parisuhteeseen, ja näille naisille löytyy samanhenkisiä miehiä. Molemmilla aikaa riittää läheisille ystäville, harrasteille, mutta moraalinen perusluottamus parisuhteeseen kantaa.