Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wtf? En päässyt bussiin kun minulla oli pakastepizzalaatikko kädessä

Vierailija
26.10.2017 |

"ei tuollaisten kanssa autoon" oli kuskin kommentti.

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palautetta. Eikö kauppakassinkaan kanssa saa tulla? Entä haisevan treenikassin?

Jos sun treenikassi on siinä pisteessä että oikeasti haisee niin ole kiltti ja jätä tulematta!

T. Kanssamatkustaja

Vierailija
22/124 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁💦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en menisi bussiin ruokapakkaus kädessäni. Ostokset pitää olla kassissa. Jos tästä joustetaan että päästetään esim. pakastepizzalaatiko kädessä oleva asiakas bussiin niin silloin sinne päästetään myös avaamaton jäätelötuutti kädessä oleva.

Eli kuski teki ihan oikein. Ei hän voi mitenkään valvoa ettei bussissa syödä, joten tällaisia ruuat kädessä olevia ei sisälle oteta.

Vierailija
24/124 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli luultavasti rasisti ja puhui pizzalaatikolle, ei sinulle.

Vierailija
25/124 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palautetta. Eikö kauppakassinkaan kanssa saa tulla? Entä haisevan treenikassin?

Eri asia, jos rasvat tulevat laatikosta läpi penkeille. Sitten valitatte iltapäivälehdessä, miten on ollut likaiset penkit ja housunne ovat pilalla. 

Ei teille ämmille mikään kelpaa.

t.Ratikkakuski

No ei siitä pakastepizzalaatikosta tule mitään penkeille. 

Vierailija
26/124 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen pitserian pitsankin saa viedä bussilla kotiin? Väitän, että ulkonäkö ratkaisee. Keski-ikäinen nainen saa viedä kuuman pitsalaatikon bussiin, mutta pari teinipoika ei.

T.keski-ikäinen, jonka ainoa ilo on ettei epäillä jonneilusta

Vierailija
27/124 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten päin kannoit laatikkoa?

siitä kapeasta reunasta, jos sillä nyt on jotain merkitystä? En ehtinyt sanoa mitään kun kuski sulki oven naamani edestä. Ap

Missä pakastepitsoissa on "se kapea reuna"? Ainakin noissa mun lähikaupan pakastepitsoissa on kaikki reunat yhtä paksuja. Ristoranteissa sun muissa.

Vierailija
28/124 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sa ei paase mun bussi, jos ei olla halal tai falafel.

Vierailija
29/124 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kantaa pizzerian pizzan kädessä roikottamalla. Ja minä napisen.

Eli ymmärrän hyvin kuskia, joka ilmeisesti oletti pakastepizzan olevan pizzeriasta. Kantotavasta viis.

Vierailija
30/124 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuo usein lapsille mäkkäristä hampparit siinä ruskeassa paperikassisa. Ei ole ollut ongelmia vaikka tämän kuskin logiikan mukaan pitäisi olla. Olen myös nähnyt pizzerian pizzalaatikoita matkustajilla mukana. Kuski toimi väärin.

Vierailija
31/124 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siitä kapeasta reunasta, jos sillä nyt on jotain merkitystä? En ehtinyt sanoa mitään kun kuski sulki oven naamani edestä. Ap

Missä pakastepitsoissa on "se kapea reuna"? Ainakin noissa mun lähikaupan pakastepitsoissa on kaikki reunat yhtä paksuja. Ristoranteissa sun muissa.

Puhuttiin pakkauksesta, laatikosta. 

Vierailija
32/124 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on "en ehtinyt sanomaan", ei "en ehtinyt sanoa".

Lue vaikka joku suomenkielinen kirja samalla kun mutustat sitä pakastepizzaa.

Vierailija
33/124 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sen pitserian pitsankin saa viedä bussilla kotiin? Väitän, että ulkonäkö ratkaisee. Keski-ikäinen nainen saa viedä kuuman pitsalaatikon bussiin, mutta pari teinipoika ei.

T.keski-ikäinen, jonka ainoa ilo on ettei epäillä jonneilusta

Kun taas kuuma teini-ikäinen tyttö saa viedä bussiin vaikka keskioluen ja siemailla sitä samalla kun bussikuski kehuu kaunottareksi.

Vierailija
34/124 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se halusi, että kävelet niin pizza pysyy jäisenä. Ajatteli vain kylmäketjun katkeamista.

Vierailija
35/124 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuo usein lapsille mäkkäristä hampparit siinä ruskeassa paperikassisa. Ei ole ollut ongelmia vaikka tämän kuskin logiikan mukaan pitäisi olla. Olen myös nähnyt pizzerian pizzalaatikoita matkustajilla mukana. Kuski toimi väärin.

Usein... No teidän lapsillanne onkin sitten aika terveellinen ruokavalio.

Vierailija
36/124 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, edelleen kaikissa pakastepizzalaatikoissa on samanpaksuiset reunat. Tietenkin joku voi linkata sellaisen pakastepizzan, jonka pakkaus/laatikko on tehty jotenkin erilailla, eli jokin reuna on ohuempi/kapeampi kuin muut.

(eri vastaaja)

Vierailija
37/124 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tekemään ja alkaa tehdä. Eikö ne ole molemmat nykyään oikeita tapoja kirjoittaa?

Vierailija
38/124 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ymmärsin, niitten pitsojen pakkausten reunat on kaikki yhtä paksuja.

Vierailija
39/124 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että mulla on vähän levoton olo, mutta tää oli hauska. :D Toi mielikuva tilanteesta on kuin jostain kuivasta komediasta, kamala sää ja paska päivä ja sit ei ees sitä pakastepizzaa pääse kotiin syömään kun ei huolita bussin kyytiin.

Vierailija
40/124 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tekemään ja alkaa tehdä. Eikö ne ole molemmat nykyään oikeita tapoja kirjoittaa?

Mitä tekemistä alkaa-verbin uudistetulla säännöllä on ehtiä-verbin kanssa? "Alkaa tekemään" on nykyisin sallittu, mutta "ehtiä tehdä" ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme