Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wtf? En päässyt bussiin kun minulla oli pakastepizzalaatikko kädessä

Vierailija
26.10.2017 |

"ei tuollaisten kanssa autoon" oli kuskin kommentti.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ostanu pakastepitsaa että olisin kantanut sen b u s s i i n ja i l m a n muovikassia tai kassia.

Kerran tuli te-toimistoon nuori nainen, joka odotti vähän aikaa respassa kanamunakenno käsissään (6kpl, Laitilan munia).

Lähti sitten pois.

Ruuankantajat on oma ryhmänsä. Se on o u t o a. Omaan autoon voi kantaa vaikka pelkän perunajauhopaketin, ja pyörän tarakalla kuljettaa Kiehu-maitoa, mutta ilman suojaa, edes sitä muovipussia (nk hedelmäpussi) ei voi ruokaa kantaa. Se ei käy.

Siis m i t ä yritit sanoa? 

On sivistymätöntä louhkia kaupungilla ruokaostos kädessä ilman suojaa. Mutta ymmärrän, että et ymmärrä. Se sivistys - jälleen.

Vierailija
122/124 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ostanu pakastepitsaa että olisin kantanut sen b u s s i i n ja i l m a n muovikassia tai kassia.

Kerran tuli te-toimistoon nuori nainen, joka odotti vähän aikaa respassa kanamunakenno käsissään (6kpl, Laitilan munia).

Lähti sitten pois.

Ruuankantajat on oma ryhmänsä. Se on o u t o a. Omaan autoon voi kantaa vaikka pelkän perunajauhopaketin, ja pyörän tarakalla kuljettaa Kiehu-maitoa, mutta ilman suojaa, edes sitä muovipussia (nk hedelmäpussi) ei voi ruokaa kantaa. Se ei käy.

Nyt en valitettavasti löytänyt huumoria tästä viestistä? Jos mulla on pelkkä käsilaukku mukana, en todellakaan osta kaupasta kassia yhdelle tuotteelle jos matkani kotiin ei kestä kauaa. Pakastepizza kulkee mulla useinkin kainalossa, koska on mm liian iso hedelmäpussiin. Kananmunajuttusi on vähän eri kuin ihminen matkalla kotiin ruokansa kanssa. Et ehkä hiffaa tätä jos rahtaat kerran viikossa ruokalastin automarketista, mutta monien arkeen kuuluu pienet ostokset arjen keskellä.

Ei, ostan juuri niitä pieniä ostoksia. Mutta ota peili, se huumorintajuttomuus löytyy juuri sieltä. On outoa kantaa ruokaostoksia kädessä, pakastepizza on epämiellyttävä lisäksi, koska se laatikko on alkaa pehmeä hyvin pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähti sitten pois.

Nyt en valitettavasti löytänyt huumoria tästä viestistä? Jos mulla on pelkkä käsilaukku mukana, en todellakaan osta kaupasta kassia yhdelle tuotteelle jos matkani kotiin ei kestä kauaa. Pakastepizza kulkee mulla useinkin kainalossa, koska on mm liian iso hedelmäpussiin. Kananmunajuttusi on vähän eri kuin ihminen matkalla kotiin ruokansa kanssa. Et ehkä hiffaa tätä jos rahtaat kerran viikossa ruokalastin automarketista, mutta monien arkeen kuuluu pienet ostokset arjen keskellä.

Ei, ostan juuri niitä pieniä ostoksia. Mutta ota peili, se huumorintajuttomuus löytyy juuri sieltä. On outoa kantaa ruokaostoksia kädessä, pakastepizza on epämiellyttävä lisäksi, koska se laatikko on alkaa pehmeä hyvin pian.

Eli aiempi viestisi tosiaan ei ollut sarkasmia aka huumoria? Ja nyt sanot minua huumorintajuttomaksi? Mitä olematonta huumoria olisi pitänyt tajuta? Ihme tyyppi olet. Laatikko on täysin kuiva, ja pizzakin vielä jäässä kun pääsen kotiin.

Vierailija
124/124 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kieltää: Laki noutoruuan kuljettamisesta bussissa ja sen kieltämisestä ( 125/74)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän