Naurattaako teitä tuo Pitääkö olla huolissaan?-ohjelma?
Kovin aidon oloisesti juontaja ja henkilöt tuossa ohjelmassa itse nauravat koko ajan itselleen ja toisilleen. Itse en muista naurahtaneeni melkeinpä koskaan tälle ohjelmalle. Ihmetyttää tuo jatkuva naurun määrä siinä, joten päätin kysyä, naurattaako teitä kyseisen ohjelman huumori?
Kommentit (110)
Enemmän minua naurattaa nokkela ja älykäs sanailu kuin pierukakka-Putous-kura, jolle nauraakseen pitää olla läpikäynyt parikin lobotomiaa ja muutaman sähköshokkihoidon.
Täyttä kuraa ja turhan hirnumista, onneksi loppuu, mutta miksi päähirnujalle piti luoda uusi ohjelma?
Jennille pisteet! Tekee todella kovasti töitä ja pinnistelee naurua.
Ei koska en wn pysty olemaan ajattelematta että monestikohan totakin läppää on harjoiteltu.
Joskus olen. Mutta nauratti kyllä eräs ohjelma, kun nainen kysyy, että pitääkö olla huolissaan, kun miehen vene seissyt pihamaalla monta vuotta. Sitä ei edes viedä vesille, vaan ruostuu siellä pihamaalla ja mies sitä käy usein katsomassa? Nainen on monta vuotta halunnut kyseisen veneen rumentamasta pihaa ja mies vastaa tähän, että pitää kai mullakin olla omat harrastukset? Harrastus käydä katsomassa ruosteista venettä pihamaalla? Kyllä oikeasti nauratti, mutta en valitettavasti nyt muista ihan sanatarkkaan, kun tästä on kulunut jo muutama vuosi. Mutta hyvä ohjelma on.
Karin lakoninen huumori oli ihan hauskaa.