Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaako teitä tuo Pitääkö olla huolissaan?-ohjelma?

Vierailija
25.10.2017 |

Kovin aidon oloisesti juontaja ja henkilöt tuossa ohjelmassa itse nauravat koko ajan itselleen ja toisilleen. Itse en muista naurahtaneeni melkeinpä koskaan tälle ohjelmalle. Ihmetyttää tuo jatkuva naurun määrä siinä, joten päätin kysyä, naurattaako teitä kyseisen ohjelman huumori?

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurata, ei. Puujalkavitsailua. Tuntuvat kyllä tikahtuvan omaan "hauskuuteensa"...

Vierailija
82/110 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naurattaa kyllä vaikka tuolla on se mlkku koulukiusaaja mukana."

Kyrö vai Nousiainen? Hotakainen on sen oloinen kaveri, että olisi lähestulkoon sensaatio, jos olisi kiusaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan paras ohjelma, mitä telkkarista tulee. Jotkut harvat jaksot ei naurata, mutta parhaimmillaan sitä nauraa vedet silmissä. Kari on tasaisesti hauska käsikirjoitetulla tavalla, mutta Miika ja Tuomas hauskempia harvemmin mutta sitten kun ovat, nauraa yleensä parhaiten. Tuomaksella joskus harvoin on niin mustaa ja brutaalia huumoria, että sitä olen nauranut eniten. Sitten joskus taas tulee täysi huti. Mutta on todella vaikeaa olla hauska koko ajan.

Vierailija
84/110 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurulla pilattu kirjoitti:

Järkyttävää tuo yleisön tekonauru taustalla kovalla äänelle, muka nauretaan vaikka ei ole mitään hauskaa, tuleeko tuo tekonauru koneelta. Pääskysaari kans kiljuu ja hihkuu, olevinaan hauska. Juontajan vois vaihtaa. Hotakaisella hyvät jutut.

Ja hyvä kun Nousiainen tuli takaisin, se Pirjo Heikkilä toistaa samaa juttuaan joka ohjelmassa ja samalla nuotilla, radioonkin on tunkenut itsensä. Omasta mielestään vitsikäs ja nokkela, mutta ei todellakaan.

Pirjo Heikkiläkin oli todella hauska, niinkuin nuo vakipanelistitkin. Olen huomannut että yksinkertaisemmat ihmiset ei tuosta ohjelmasta yleensä tykkää. Tai ainakaan sellaiset joilla on suppea huumorintaju.

Jenni ei ole hauska, mutta hän on huumorintajuinen ja aito. Hän on juontaja, joten ei tarvitse minusta ollakaan hauska. Toki voisihan sitä hauskankin siihen ottaa. Kukaan ei näytä ymmärtävän sitä, miksi Jenni nauraa tekonaurua. Siksi koska hän on kiltti, en avaa tätä enempää. Kaikki kiltit tai kohteliaat ymmärtävät kyllä mistä puhun.

Vierailija
85/110 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa tietää, kuka noista vakionaamoista on koulukiusaaja. Minulla on aidosti nollatoleranssi kiusaamiseen eli ko. kiusaajan teokset jäävät varmasti lukematta heti, kun saan tietää, kuka heistä tuollainen mulkero on.

Vierailija
86/110 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naurattaa kyllä vaikka tuolla on se mlkku koulukiusaaja mukana."

Kyrö vai Nousiainen? Hotakainen on sen oloinen kaveri, että olisi lähestulkoon sensaatio, jos olisi kiusaaja.

En millään usko, että kukaan noista neljästä olisi kiusaaja, mutta Hotakainen on ainut kenet voisin jotenkin tähän rooliin kuvitella. Kyröä on kiusattu ja kyllä se minulle näkyy. Minuakin on kiusattu.

Vierailija
87/110 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaa tietää, kuka noista vakionaamoista on koulukiusaaja. Minulla on aidosti nollatoleranssi kiusaamiseen eli ko. kiusaajan teokset jäävät varmasti lukematta heti, kun saan tietää, kuka heistä tuollainen mulkero on.

Pirjo Heikkilä on ainut, kenen voisin kuvitella kiusaavan. Toivottavasti kukaan ei kiusaa, kyllähän se vaikuttaa siihen miten sen henkilön sen jälkeen näkee.

Vierailija
88/110 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukevat vitsejä suoraan paperista ja nauravat itselleen. Ei oikein minun tyyppiseni ohjelma. Yrittäisivät edes näyttää siltä, että jutut eivät ole valmiiksi käsikirjoitettuja niin olisi hiukan enemmän uskottavuutta. 

Eiköhän vaan ole tehneet taustatyötä ja kirjoittaneet itse vastauksen kysymykseen omalla tyylillään. Eivät tietenkään improvisoi paikan päällä, saavat kysymykset etukäteen valmisteltavaksi.

Vierailija
89/110 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En millään usko, että kukaan noista neljästä olisi kiusaaja, mutta Hotakainen on ainut kenet voisin jotenkin tähän rooliin kuvitella." Minusta Hotakainen vaikuttaa vähiten sellaiselta tyypiltä, joka ryhtyisi ketään rääkkäämään.

Vierailija
90/110 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naurata, ei. Puujalkavitsailua. Tuntuvat kyllä tikahtuvan omaan "hauskuuteensa"...

Jenni on ainut ketä vetää puujalka vitsejä. En itsekään puujalkavitseistä välitä. Et vain ymmärrä.

Vierailija
91/110 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En millään usko, että kukaan noista neljästä olisi kiusaaja, mutta Hotakainen on ainut kenet voisin jotenkin tähän rooliin kuvitella." Minusta Hotakainen vaikuttaa vähiten sellaiselta tyypiltä, joka ryhtyisi ketään rääkkäämään.

Ai minusta hän on joukon mielikuvituksellisin, mutta silti epävarmin ja huumorintajuttomin. Myös passiivisaggressiivisuus näkyy välillä. Ei sillä, ihan kelpo tyyppi hän varmaan on, mutta jos omalla ihmistuntemuksella (joka on ollut aina aika hyvä) pitäisi valita, niin hän Pirjon jälkeen.

Vierailija
92/110 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko Heikkilän enkä Hotakaisen syyllistyneen koulukiusaamiseen. Kyllä minullakin oon ihmistuntemusta kertynyt...

Vierailija
93/110 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman juontaja tekonauraa koko ajan.

Ei kyllä tekonaurulta vaikuta. Tai sitten on hyvä näyttelemään.

Vierailija
94/110 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni oli nuorena tosi hottis mutta nyt harmaa varpunen.

Vierailija
95/110 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään .

Vierailija
96/110 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut ainuttakaan jaksoa ja mua harmittaa että ihmiset eivät enää sen takia viitsi taivuttaa suomen kieltä oikein.

Vierailija
97/110 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko Heikkilän enkä Hotakaisen syyllistyneen koulukiusaamiseen. Kyllä minullakin oon ihmistuntemusta kertynyt...

Niin no nämä ovat siihen asti uskon asioita, kunnes faktaa lätkäistään tiskiin. Voihan se olla että kukaan ei ole kiusannut, sitä onkin vaikea kuvitella. Mutta Heikkilällä tuollaisia siihen kuuluvia piirteitä voisi olla eniten. Ja vaikka Kari on selvästi ujo, hän ei vaikuta kiltille.

Vierailija
98/110 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei

Vierailija
99/110 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla huolissaan jos kyseinen ohjelma ei naurata?! 🤔🙄

Vierailija
100/110 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee se mies räkänokastakin, muttei turhan naurajasta, muistakaa se.