Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaako teitä tuo Pitääkö olla huolissaan?-ohjelma?

Vierailija
25.10.2017 |

Kovin aidon oloisesti juontaja ja henkilöt tuossa ohjelmassa itse nauravat koko ajan itselleen ja toisilleen. Itse en muista naurahtaneeni melkeinpä koskaan tälle ohjelmalle. Ihmetyttää tuo jatkuva naurun määrä siinä, joten päätin kysyä, naurattaako teitä kyseisen ohjelman huumori?

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää viihdettä, en muista olisinko peräti nauranut ääneen.

Vierailija
22/110 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kyseistä ohjelmaa. Muuten en televisiota katso, mutta he kaikki neljä ovat saaneet paikan sydämessäni ja vieraat avaavat aina yhden lisäpaikan. Tämänhetkinen maailman tilanne ei paljoa naurata, mutta onneksi jotkut saavat minunkin suupieleni kohoamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnneMarie kirjoitti:

Nauran ja on tosi hyvä ohjelma. Muhun näiden huumori osuu ja uppoaa, mutta ihmetyttää kun välillä joku jää välistä, eikä saakaan vuoroa(?)

Ei tullut niin hyvää läppää että olisi päässyt ohjelmaan asti. Ohjelmalle on esitysaika ja jos paremmat jutut venyy, niin huonommat jää pois.

Vierailija
24/110 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juurikaan. Naurattaisi enemmän, jos Miika Nousiainen olisi enemmän äänessä. Kyrön ja Hotakaisen suoraan paperista monotonisella äänellä luetut jutut ei naurata yhtään.

Vierailija
25/110 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä, oon jopa yllättynyt siitä miten osuvaa huumoria siinä on. Ja itse asiassa se, että ne itse nauraa myös, tarttuu helposti muhunkin.

Vierailija
26/110 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs huumori nauratta älykkäitä ihmisiä.

Jos ei tajua, ei varmaan naurata. Sori.

Vierailija
27/110 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vitsiä/heittoa jää tajuamatta, kun en kuule noiden ja yleisön naurulta. Ei mulla pitäisi olla kuulossa vikaa kuitenkaan... paljon on vieraasta kiinni kuinka hauska on katsoa, esimerkiksi Miitta Sorvalin jutuille nauroin.

Vierailija
28/110 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emotion jutut pistää kyllä hymyilyttämään.

Vierailija
29/110 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot siis itseäsi mieluummin eli ihmistä, josta tulee sontaa! Tietysti on ehkä hyvä keskittyä vain itseensä, jos keskustelun huumori pyyhkii yli kuin korkeapaineen selänne.

Vierailija
30/110 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurata yhtään, mutta Pääskysaarella tuntuu olevan vähän liiankin hauskaa. Ennen katselin tätä kyseistä ohjelmaa, joka jakson, mutta sitten kyllästyin siihen jatkuvaan tyhjän nauramiseen ja pakkoräkätykseen. Lopetin katsomisen ja toivon, että tuo yksi turhista ohjelmista loppuisi pian. Onhan tota jo tehty ihan tarpeeksi, aikansa kutakin. Vaihtuu kanava jo 10 minsaa ennen ohjelman alkua. Mieluummin katson saman jo kymmenen kertaa näkemäni Wheeler dealersin jakson kuin tyhjän nauraja Pääskysaaren naamaa. Sen ikänen ihminen hänkin, että luulisi pystyvän edes puhumaan ilman että purskahtelee kesken omien lauseiden. Tosi epäkypsän kuvan on antanut itsestään. Harmi.

Vierailija
31/110 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tuolla studiolla Pasilassa katsomassa kuvauksia ja alkoi etoo Jennin tekonauru. Siis oikeasti! Ihan pelkkää tekonaurua.

Vierailija
32/110 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta pissakakka-alapäähuumoria näytti ainakin yhden mainoksen perusteella olevan, joten kyllä mahtaa kansaan upota.

Vierailija
33/110 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miika Nousiainen on kyllä huippu aina vaan! Hänen juttujaan jaksaa kuunnella uusintanakin.

Vierailija
34/110 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi formaatti, joka voitaisiin myydä myös muihin maihin.

Vierailija
35/110 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kyllä vaikka tuolla on se mlkku koulukiusaaja mukana

Vierailija
36/110 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnneMarie kirjoitti:

Nauran ja on tosi hyvä ohjelma. Muhun näiden huumori osuu ja uppoaa, mutta ihmetyttää kun välillä joku jää välistä, eikä saakaan vuoroa(?)

Huonot kommentit on vissiin leikattu pois.

Vierailija
37/110 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kyllä vaikka tuolla on se mlkku koulukiusaaja mukana

Anna vihjeitä...

Vierailija
38/110 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailija

Vierailija
39/110 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista pas.aa kun kaikki uutisvuoto kloonit, noilla ohjelmillla varmasti yks ja sama vitsien kirjoittaja on ne semmosta ripulia kaikki.

Vierailija
40/110 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAAAH-HAH HIIIH-HIH WOU WOOOO KJÄH KJÄH!