Naurattaako teitä tuo Pitääkö olla huolissaan?-ohjelma?
Kovin aidon oloisesti juontaja ja henkilöt tuossa ohjelmassa itse nauravat koko ajan itselleen ja toisilleen. Itse en muista naurahtaneeni melkeinpä koskaan tälle ohjelmalle. Ihmetyttää tuo jatkuva naurun määrä siinä, joten päätin kysyä, naurattaako teitä kyseisen ohjelman huumori?
Kommentit (110)
Naurattaa, ihan lempiohjelmia! Just hyvät panelistit ja konsepti, kyllä toimii.
Naurattaa. Varsinkin ne hotakaisen jutut. Niille naureskelen aina. :D
Tää on mun huumoria, niin harva ohjelma nykyään naurattaa oikeasti, mutta tämä on yksi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti tehty kopio Hyvistä ja huonoista uutisista.
Naurattaako teitä muuten Hyvät ja Huonot uutiset vielä?
Mua ei naurata enää, joskus ennen nauratti.
Kun ohjelma aloitti niin juontaja pyysi katsojia lähttämään kysymyksiä. Lähetin tuolloin ohjelmaan kysymyksen siitä, pitäisikö olla huolissaan kun samat naamat esiintyvät aina uusissa tvn viihdeohjelmissa.
Kysymykseen ei vastattu.
Hymyssä suin ohjelmaa katson ja välillä naurattaakin! Välillä tosin en saa ihan selvää mitä siinä puhutaan ja tajuan vasta aavistuksen jälkikäteen, mutta ohjelma on yksi lemppareistani ehdottomasti. Hyvät ja huonot uutiset on muuttunut ajan kanssa tylsemmäksi.
Mun mielestä tuohon on vastattu? Ja itse tykkään tuosta ohjelmasta paljon. ☺️
En katso sontaa. On parempaakin tekemistä. Ne ohjelmat on muuten käsikirjoitettu ja vuorosanat opeteltuja.
Minusta sekä idea, että toteutus on hyvä. Ehkä siellä voisi olla yksi vieraileva naurattaja ja pari vakionaamaa.
Hyvin harvoin. Lisäksi kyllästyttää nuo samat s**tanan naamat jokaikisessä maikkarin ohjelmassa.
Käyttäjä5770 kirjoitti:
Kun ohjelma aloitti niin juontaja pyysi katsojia lähttämään kysymyksiä. Lähetin tuolloin ohjelmaan kysymyksen siitä, pitäisikö olla huolissaan kun samat naamat esiintyvät aina uusissa tvn viihdeohjelmissa.
Kysymykseen ei vastattu.
Jollain kaudella tähän vastattiin. Tai ainakin Aku Hirviniemi vastasi jotenkin aiheeseen sopivasti ja vitsaili Riku Niemiselle. Aku oli siis vieraana.
Hyvät ja huonot uutiset meni pilalle kun Henkka jäi pois.
Minua ärsyttää suunnattomasti kun Hotakainen ja Kyrö lukee kaiken edessä olevasta käsikirjoituksestaan. Voisi edes opetella suurinpiirteiden ulkoa 😡 Miika Nousiainen on kyllä huippu 😂
Hotakainen on nero ja Nousiainen ihana harmaa demari. Kyrön jutut ei ole niin hauskoja, mutta kyllä se tuossa porukassa menee.
Nauran ja on tosi hyvä ohjelma. Muhun näiden huumori osuu ja uppoaa, mutta ihmetyttää kun välillä joku jää välistä, eikä saakaan vuoroa(?)
Todellakin nauran. Kaikki vakkarit ovat omalla tavallaan ihan mahtavia!
Huonosti tehty kopio Hyvistä ja huonoista uutisista.