Yksinasuva! Kuinka paljon maksat vuokraa?
Itse maksan 709e/kk, tuntuu suolaiselta mutta asunto on palvelee minua täydellisesti joten en raaski muuttaa halvempaan
Kommentit (740)
250€/kk. 80 neliön mummonmökki maalla isolla tontilla. Oon enemmän kuin tyytyväinen, ei mene koko palkka pelkkään vuokraan :D Oon asunut tässä 6vuotta.
350e, 36m2, kilsa Porin keskustasta. Keittiö on epäkäytännöllinen vinokattonen komero mut muuten ihan kiva kämppä. :D
Tampereen keskusta, 42 neliötä vuokra 620€..
450 euroa kaupungin keskustassa, palkkaa tulee kuukaudessa ~2000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
560€. Rovaniemi, keskusta, 31 neliötä. Uudiskohde omalla saunalla ja isolla parvekkeella.
Miten se voi maksaa noin törkeästi?
Jostain syystä Rovaniemi on nykyään melko hintava 😕
Paskapuhetta. Vähänkään vanhempi talo, niin alta 500 reilusti keskustassa.
Uusista taloista ja saunallisena, niin sitte kyllä nyhdetään..
Keskustan ulkopuolelta löytyy tätä minun yksiötä halvempia kaksioitakin. Mutta autottomana minun on asuttava keskustassa. Uudiskohteet on turhankin kalliita mutta halusin kerrankin asua laadukkaammassa asunnossa.
Yllättävää miten edullisia asuntoja löytyy pk-seudulta. Olen pitkään katsellut sieltä asuntoja ja olen vain löytänyt 20-25 neliön koppeja ylihintaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte asua noin ahtaasti? Tulisin hulluksi yksiössä. Asun yksin velattomassa 80 neliön rivarikolmiossa, vastike 220 €/kk, sis. lämpö ja vesi.
Minä tulisin hulluksi isommassa asunnossa. Näin yksin asuessa 30 neliötä on aivan kylliksi, pienempäänkin mahtuisin. Tässäkin asunnossa on niin monta eri soppea, joissa teen eri asioita, ei pelkästään sänky ja vessa. Jos asuinkumppani olisi, sitten pitäisi tietysti olla reilusti enemmän tilaa.
Pääkaupunkiseudulla kaksiosta 808 € (sis. vesi)
30 neliön yksiö 10-15 minuuttia Helsingin keskustasta 710 euroa sisältäen veden ja netin. Olen opiskelija ja käyn töissä, muuten ei olisi varaa. Jonossa edullisempiin opiskelija-asuntoihin.
Hyvinkää.
Kaksio, 600 euroa. Sijainti todella hyvä, asunto kaipaa remonttia.
Minulle riittäisi yksiö, mutta en halua muuttaa autottomana jonnekin kauas. Ikä ja sairaudet vaikuttavat jo, etten voi fillaroida pitkiä matkoja.
780 euroa, Alppila. 40 m2. Asunto hyvässä kunnossa ja viihdyn muutenkin hyvin.
Oli puhe vuokrasta..mutta maksan omaa 400e/kk plus vastike 300e=700e
Mannerheimintie Helsinki.
24m2 vuokra 1600 euroa kuukaudessa. Nautin siitä kun saa antaa osoitteen!
400e/kk. 44m2. Turku, keskusta.
Mielenkiintoista kuulla , minkälaista palkkaa ihmiset, yleensä saa... En ole voinut jutella, kenenkään kanssa palkasta. Joten ei mitään käsitystä. Minkä tyyppisestä työstä, olis tosi kiva saada vihjeitä?
Helsinki Myllypuro, 45 neliön kaksio 680€, asumistuen jälkeen jää noin 280€ maksettavaa. Näin hyvästä kämpästä maksan mielelläni :)
770e/kk, 45 neliötä, melkein Helsingin keskustassa
Maksoin vuokraa noin 3 kuukautta ja sitten ostin oman asunnon.
ulut olivat noin 300e/kk suuremmat.
Vaan nyt on omistusasunto maksettu ja 70000e hyvä vakuus isompaan asuntoon, sijoitusasuntoon ja kesämökkiin.
Ja aikanaan maksettu 2 lisäasuntoa ja kesämökki.
810e, 36 neliötä, Espoo, Tapiola