Yksinasuva! Kuinka paljon maksat vuokraa?
Itse maksan 709e/kk, tuntuu suolaiselta mutta asunto on palvelee minua täydellisesti joten en raaski muuttaa halvempaan
Kommentit (740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
560€. Rovaniemi, keskusta, 31 neliötä. Uudiskohde omalla saunalla ja isolla parvekkeella.
Miten se voi maksaa noin törkeästi?
Jostain syystä Rovaniemi on nykyään melko hintava 😕
Paskapuhetta. Vähänkään vanhempi talo, niin alta 500 reilusti keskustassa.
Uusista taloista ja saunallisena, niin sitte kyllä nyhdetään..
52 neliötä vuokra 740. Päälle sähköja vesi.
Turku
Turku/ 30m2/ 490€+vesi 15€+sähköennakko 6€.
Keskustaan 4km.
380€/kk + vesi&sähkö kulutuksen mukaan. Kuopio, reilu kilsa torille, neliöitä n. 30. Tämä on tosin nuorisoliiton tukema asunto, normaalisti joutuisin maksamaan ainakin 200€/kk enemmän
Tampereen keskustan kupeessa 42 m2, 701 € miinus asumistuki 42 €. En halua korpeen!
490€/kk. Vuonna 1998 valmistunut kerrostaloasunto 40 neliömetriä makuuhuone+tupakeittiö+sauna. Juuri valmistunut pintaremontti uusineen kodinkoneineen.
alle 500 metrin päässä S-market, K-supermarket, Lidl, uimahalli, terveyskeskus, KELA, apteekki, labra, kirjasto. Keskustaan tunnissa n. 6 bussivuoroa ja Ikea 4 km. päässä.
Kuopio.
890 e, 60 m2 Vantaa. Törkeän kallis mutta minkäs teet.
400e, 27 m2, Turun keskusta :) olen niin onnekas, että vuokranantaja on poikaystävän isä, joka jostain syystä halusi asettaa kämpän vuokran mulle selvästi alle vallitsevan vuokratason (tietääkseni samankokoisista kämpistä maksetaan ainakin viittäsataa keskustan alueella).
Vierailija kirjoitti:
400e, 27 m2, Turun keskusta :) olen niin onnekas, että vuokranantaja on poikaystävän isä, joka jostain syystä halusi asettaa kämpän vuokran mulle selvästi alle vallitsevan vuokratason (tietääkseni samankokoisista kämpistä maksetaan ainakin viittäsataa keskustan alueella).
Poika kuittaa välirahan luonnossa.
450 €, iso parveke ja sauna. Turun Runosmäessä.
580 euroa (sisältäen veden), 50 neliötä , Itä-helsinki
Vierailija kirjoitti:
490€/kk. Vuonna 1998 valmistunut kerrostaloasunto 40 neliömetriä makuuhuone+tupakeittiö+sauna. Juuri valmistunut pintaremontti uusineen kodinkoneineen.
alle 500 metrin päässä S-market, K-supermarket, Lidl, uimahalli, terveyskeskus, KELA, apteekki, labra, kirjasto. Keskustaan tunnissa n. 6 bussivuoroa ja Ikea 4 km. päässä.
Kuopio.
:D slummissa eli petosella? Kuka siellä voi edes asua!?
40 neliön parvekkeellinen yksiö Etu-Töölössä, näköala merelle, 1050 euroa kuussa. Palkkaa saan käteen reilut 2100 euroa kuukaudessa. En omista autoa.
620 euroa. ASO-kaksio Tampereella 59 neliötä, sis. veden ja perustasoisen nettiyhteyden. En saa palkkaa, työttömyyskorvausta tulee bruttona n. 1800 kuussa ja nettona 1300.
Hansum kirjoitti:
450 €, iso parveke ja sauna. Turun Runosmäessä.
500€ parveke 6,5 metriä ja sauna. Kuopio
2 tuntia kerran kuukaudessa. Tampere, Hervanta; opiskelu ja palvelut lähellä. Viikonloput usein Helsingissä kavereiden luona.
618€, 43 neliötä, espoo. Opintoraha ja asumistuki kattaa koko vuokran
900e 59neliötä, Helsinki, Lauttasaari
Miten te jaksatte asua noin ahtaasti? Tulisin hulluksi yksiössä. Asun yksin velattomassa 80 neliön rivarikolmiossa, vastike 220 €/kk, sis. lämpö ja vesi.
30m2 yksiö + iso parveke Munkkiniemessä Helsingissä 750 e