Yksinasuva! Kuinka paljon maksat vuokraa?
Itse maksan 709e/kk, tuntuu suolaiselta mutta asunto on palvelee minua täydellisesti joten en raaski muuttaa halvempaan
Kommentit (740)
430e kaksio, Helsinki. Mannerheimintien varrella.
Tampere lähiökämppä YH-kodilta, 630 euroo kuussa. Oli pakko ottaa kun ainuita firmoja, jotka ei kysy luottotietoja. Voin sanoa, että käytännössä kaikki rahat siis menee asumiseen ja ruokaan. Tätä jatkunee vielä niin kauan, kun saan luottotiedot kuntoon, sitten muutto viivana yksityisen omistamaan, vuokrat huomattavasti halvempia. On se kiva, kun ahdingossa olevilta ihmisiltä revitään kaikki, ihan kaikki.
Hki 1280€/kk upouusi kaksio. Palkka vaihtelee 3500-5200 €/kk. Vielä vähän aikaa säästämistä ja sitten oman talon rakennuspuuhiin ja pois vuokra-asumisesta. 😏
työholisti kirjoitti:
Hki 1280€/kk upouusi kaksio. Palkka vaihtelee 3500-5200 €/kk. Vielä vähän aikaa säästämistä ja sitten oman talon rakennuspuuhiin ja pois vuokra-asumisesta. 😏
Helsinkiin ajattelit rakentaa?
560€/kk työsuhdeasunto Helsingin kaupunki Etelä-Haaga 1h+keittokomero+parveke 28 neliötä.
Asun asoasunnossa. Käyttövastike 590e/kk.
58 neliöinen rivitalokaksio, Nummela eli Vihti.
Vielä pari vuotta sitten asuin Espoossa vuokralla saman kokosessa kaksiossa kerrostalossa ja sekin oli sen n.750e ja vuokra nousi vaan joka vuosi, oli vvo:n asunto... Nykysessä asunnossa on vastike tänä aikana muuton jälkeen vain laskenut, noin 30e kaikkiaan.
Yh.
830e /kk plus vesi ja sähkö. Kolmio keskisuurissa kaupungissa.
Nettotulot n. 2300e sis lapsilisät ym.
Elämä on..
Vierailija kirjoitti:
työholisti kirjoitti:
Helsinkiin ajattelit rakentaa?
Kalasatama saatana.
680 e, eteläinen Helsinki ja neliöitä 54.
518€ vuokra + vesimaksu 20€ + autopaikka 15€ kk. Lahdessa 34 neliöö ja asunto on valmistunut joulukuussa 2015.
Hki, 800€, reilunkokoinen yksiö hyvällä alueella, josta pääsen helposti autottomana moneen suuntaan julkisilla. Hinta on hirveä, mutta asunto ihanan siisti ja tunnelmallinen. Ole valmis maksamaan tuon summan.
Ohhoh, jopa Helsingissä tuntuu olevan edullisempi vuokrataso kuin Joensuussa. :O Mulla kaksio 42 neliöö, 650e/kk + vesi. Eikä ole edes keskustassa. Tämä oli yksi halvimpia uudiskohteita tältä alueelta, jossa muutoin hyvin palveluita saatavilla.
525 euroa, mahdollisimman kaukana kaupungin keskustasta. Keskustasta voi saada saman hintaisen, jonka koko on jotain 12 neliötä. Omani on 29.
Itä-Helsingissä 690€ sisältäen veden.
520 e, mutta asun aivan keskustassa, joten pääsen helposti kävellen joka paikkaan ja säästän siis ainakin bussimaksuissa.
690e. Hintaan kuuluu vesi. Asun reilun 30 neliön yksiössä Helsingin esikaupunkialueella. Olen AMK-opiskelija.
Vierailija kirjoitti:
Itä-Helsingissä 690€ sisältäen veden.
Niin ja siis 28-29m2 yksiö
336 €. 30 neliötä. Pieni paikkakunta.
750e , 40 neliötä, Helsinki. Uudehko talo, partsi ja muut mukavuudet. Saan asumistukea. Hyvällä etäisyydellä keskustasta.