Yksinasuva! Kuinka paljon maksat vuokraa?
Itse maksan 709e/kk, tuntuu suolaiselta mutta asunto on palvelee minua täydellisesti joten en raaski muuttaa halvempaan
Kommentit (740)
400 euroa sukulaisen omistusasunnosta (kaksio 54 neliötä merinäköalalla Hgin kantakaupungissa). Olen onnekas, tuohan on lähes ilmainen verrattuna normihintoihin.
Vierailija kirjoitti:
570e miinus asumistuki 275e, 38 neliötä.
Joo, ole hyvä vaan, kiva osallistua sun vuokran maksuun. Jos olet opiskelija, niin ok. Jos ideologi, niin hajoo
Kaksio Kampissa, 630e. Tulot vähän päälle 2000e. Sit on jotain vanhoja lainoja.
Vierailija kirjoitti:
Vuokra 595e, Turku, 61 neliötä.
Asumistuen jälkeen jää maksettavaksi jotain 150e.
Missä Turussa noin edullinen? Itse maksan 924€ 65m. keskustan tuntumassa.
450 euroa, 26 m2, Helsinki, Kannelmäki
Hki, 37 m2, vuokra 876 €, asumistukea en saa.
tilaaon kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2750€/kk + autotallipaikka 150€/kk. 108 neliötä Helsinki.
Kirurgi-lentäjä-NHL- sinkku ?
Tai toiveajatus🤣
450€/kk, 28,5 neliötä, sisältäen veden, Helsinki. Netin ja sähkölaskun maksan erikseen. Keskustaan menee vähän päälle kilometri, eli siinä mielessä ihan kiva sijainti, mutta naapurissa on sitten päihdepoliklinikka ja vapautettujen vankien toimintakeskus ja kaduilla avoin huumekauppa, jota kyllä yritetään suitsia. Töistä tullessa siellä edelleen kaupankäynti näkyvää. :/
Noh, murheet on pienet, koti itsessään on kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Turussa noin edullinen? Itse maksan 924€ 65m. keskustan tuntumassa.
Eikö tuo nyt ole aika perushintainen kaksio lähiössä Turussa? Toki jos haluaa asua ihan keskustan lähellä niin sitten saa maksaa korkeampaa vuokraa, mutta tuo sinun asuntosi kuulostaa kyllä siihenkin nähden aika kalliilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
570e miinus asumistuki 275e, 38 neliötä.
Joo, ole hyvä vaan, kiva osallistua sun vuokran maksuun. Jos olet opiskelija, niin ok. Jos ideologi, niin hajoo
viki viki vali vali
Muuta pois Suomesta jos sinusta on noin kamalaa, että täällä ihmiset voivat saada tarvittaessa asumistukea.
Turku. Keskusta kaksio saunalla. Neliöitä 50,5 980€
Oksettavan kallis ..
Noin 250 euroa. Helsingin kaupungin omistama pieni yksiö.
Seinäjoen keskusta, 440€, 35 neliötä.
Vesi kuuluu mukaan, sähkö erikseen. Autopaikka tolpalla on 15€/kk.
Espoo, 3h+k, 74 neliötä ja 700€.
Vierailija kirjoitti:
milläs perusteella sulle maksetaan asumistukea noin paljon? luulisi toimeentulotuen tai työttömyysrahan kattavan osan.. tai jos olet opiskelija et tarvi noin isoa kämppää!
440e+vesi ja sähkö. Oulu, 1,5km keskustasta. Halvin minkä sain tällä sijainnilla, eikä ole mikään luksusasunto
Keittiöllinen yksiö Espoossa 720 euroa. Palkka 3600. Joo, aion ostaa heti kun pystyn, ts ASP-tili säästetty jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
milläs perusteella sulle maksetaan asumistukea noin paljon? luulisi toimeentulotuen tai työttömyysrahan kattavan osan.. tai jos olet opiskelija et tarvi noin isoa kämppää!
Eläkkeensaajan asumistuki.
780 e/kk 50 neliötä Helsinki(länsi). Vesi sisältyy. Asunnossa tosi hyvä äänieristys ja sauna, vesi sisältyy vuokraan. Plussaa hyvät yhteydet joka suuntaan.
Riittäisi 40 neliötä noin 600 € vuokralla, nykyinen kallis.
Kirurgi-lentäjä-NHL- sinkku ?