Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metoo-vouhkaamisessa pitäisi pystyä pitämään erillään todellinen seksuaalinen häirintä ja treffipalstojen tavanomainen paskanpuhuminen!

Vierailija
23.10.2017 |

Jälkimmäinen ei ole rikos eikä kenenkään ole pakko uskoa niitä itsensä kehuskeluja ja vääristelyjä totena.

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nämä samat ahdistelusta valittavat naiset paheksuvat myös instagramin , facebookin ja muun sosiaalisen median herutuskuvia ja naisen itsensä esineellistämistä?

Ja eivät niitä ainakaan itse viljele?

No jos laitan itsestäni instaan kuvan jossa olen syvään uurretussa juhlamekossa tai bikineissä rannalla, onko se herutuskuva ja jos on herutuskuva, millä tavalla se oikeuttaa ahdistelun?

Mutta sinähän itse siinä ahdistelet seksuaalisesti ihmisiä, jotka eivät halua katsella rintavakoasi. 

Siis nytkö naiset eivät saisi olla normaaleissa uimavaatteissa rannalla vai? 

En mäkään tykkää paidattomien miesten kuvista, joten jospa kielletään ne. 

Vierailija
182/182 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi esimerkki siitä miten ihan realistinen tapahtumakuvaus ja "olinkohan tässä nyt oikeasti uhri ja kärsinkö tarpeeksi" pohdinta kääntyy ideologiseksi sekavuudeksi ja yhteiskunnan syyttämiseksi: https://totalsororitymove.com/literally-why-cant-i-say-metoo/

Lapsena koettu itsensäpaljastelija ja aikuisena koettu parisuhdeväkivalta on aiheellisia syitä. Se että pikkupoika erehtyy puristamaan pakarasta oli varmaan ikävä yllätys. Samoin se että mies ei lopettanut seksiä siihen että nainen nukahtaa, mutta ei se mikään raiskaus pitäisi olla. Se oli huono seksikerta, kommunikaatiokatkos ja ehkä piittaamattomuutta, ehkä syy harkita suhteen jatkamista, mutta ei mikään raiskaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi