Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tomi Metsäketo -kohu laajenee

Vierailija
22.10.2017 |

Tomi vaikuttaa av-mammalta; nimittelee nuorena lapsia tehnyttä ja sittemmin eronnutta naista tyhmäksi ja lapsiansa vahingonlaukauksiksi ja nyrpistelee nenäänsä tarjoilijoille näiden ammatin vuoksi:

Erään pohjoispohjanmaalaisen hotellin tarjoilija muistaa kohtaamisensa Tomin kanssa joulun 2012 kynnyksellä.

– Tomi oli paikkakunnalla pitämässä kirkkokonserttia ja yöpyi hotellissamme. Hotellin ravintolassa hän oli vauhdikkaalla päällä ja yritti kovasti pokata naisia siinä onnistumatta. Me tarjoilijatkin jouduimme moneen kertaan huomauttamaan, että kun tarjoilemme, hänen on pidettävä kätensä kurissa, eikä meihin työntekijöihin kosketa edes vahingossa.

Valomerkin jälkeen Tomi alkoi kinuta tarjoilijoita mukaan hotellihuoneeseensa.

– Emme suostuneet lähtemään hänen mukaansa, jolloin hän hermostui ja saimme kuulla luennon siitä, kuinka olemme vain tarjoilijoita, eikä meitä kukaan muu edes huolisi. Käskimme häntä poistumaan, mutta hän jäi inttämään, kuinka meidän pitäisi palvella häntä loppuun asti.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Jarisyttava-kourintakohu-syvenee-Tomi-Met…

Kommentit (270)

Vierailija
121/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsäketo ilmeisesti kähminyt räppäreitäkin. Skandaali ja Pikku G ovat avautuneet somessa, kuinka Metsäketo on vaatinut seksiä samalla käyden käsiksi!

Pikku G on Tomi Metsäketoa paljon pitempi. Todennäköisesti myös Uniikki on.

Vierailija
122/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä todisteita ei ole vieläkään missään, eikä yhtäkään oikeusjuttua Tomia vastaan nostettu.

Palataan sitten asiaan, jos näin käy. Ja tuskin tulee käymään.

Palstamammojen somekohut eivät ole vielä koskaan pitäneet paikkaansa, toki voitte nimetä yhdenkin joka olisi ollut totta?

No kuinka nopeasti luulet että ne oikeusjutut nostetaan? Ja luuletko että todisteita jaetaan julkisuuteen jos oikeusjutut ovat käynnissä? Haloo. Tällaisten juttujen tutkiminen voi viedä vuosia.

Sä oikeasti kuvittelet, että poliisi edes ottaa vastaan ilmoitusta siitä, että joku sanoi ilkeästi baarissa tai Tinderissä. Tai koitti iskeä sua  baarissa?

Yeah right.

Ainoa asia mistä poliisi saattaa kiinnostua on Tomin mahdolliset alaikäiset uhrit. Ei silti kannata vähätellä Tomin tekosia, hän on tuon kaiken mainitsemasi lisäksi mm. kourinut naisia. Kaikilla ihmisillä on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja Tomi on tätä rikkonut.

Sellaiset mustamaalaukset sieltä.

Oliko sulla myös kiistatonta näyttöä kourimisista, tai siitä että kourinnan uhreiksi väitetyt eivät ole koskaan itse kourineet ketään?

Miesvihakiima on sairaus.

Satojen naisten joukossa saattaa olla muutama valehtelija, mutta suurin osa heistä ei valehtele. Tomi on jo myöntänyt käyttäytyneensä sikamaisesti, joten turhaan puolustat häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt riittää jo, tää koko homma menee jo niin ylikierroksilla, antaa asianosaisten jatkaa tästä, ei vois ennää vähempää kiinnostaa.

Vierailija
124/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä todisteita ei ole vieläkään missään, eikä yhtäkään oikeusjuttua Tomia vastaan nostettu.

Palstamammojen somekohut eivät ole vielä koskaan pitäneet paikkaansa, toki voitte nimetä yhdenkin joka olisi ollut totta?

No kuinka nopeasti luulet että ne oikeusjutut nostetaan? Ja luuletko että todisteita jaetaan julkisuuteen jos oikeusjutut ovat käynnissä? Haloo. Tällaisten juttujen tutkiminen voi viedä vuosia.

Sä oikeasti kuvittelet, että poliisi edes ottaa vastaan ilmoitusta siitä, että joku sanoi ilkeästi baarissa tai Tinderissä. Tai koitti iskeä sua  baarissa?

Yeah right.

Ainoa asia mistä poliisi saattaa kiinnostua on Tomin mahdolliset alaikäiset uhrit. Ei silti kannata vähätellä Tomin tekosia, hän on tuon kaiken mainitsemasi lisäksi mm. kourinut naisia. Kaikilla ihmisillä on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja Tomi on tätä rikkonut.

Oliko sulla myös kiistatonta näyttöä kourimisista, tai siitä että kourinnan uhreiksi väitetyt eivät ole koskaan itse kourineet ketään?

Uli tuli taas jankkaamaan.:D Olet väärässä, pidän miehistä ja kunnioitan heitä, mutta rikollisia miehiä en ala paapomaan. He eivät ansaitse kunnioitusta.

Vierailija
125/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timoko täällä puolustaa Tomia?

Vierailija
126/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nähty kirjoitti:

Nyt riittää jo, tää koko homma menee jo niin ylikierroksilla, antaa asianosaisten jatkaa tästä, ei vois ennää vähempää kiinnostaa.

Miksi luet ketjua? Kun ei vähempää voisi kiinnostaa.

Vierailija
127/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomi panikoi tiimeineen kun tuli aika maksaa perseilystä.

Vierailija
128/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse aio mennä katsomaan Mamma Mia musikaalia jos tämä törkimys on siinä mukana! Narstinen ja ylimielinen tyyppi,yök!

Vierailija
129/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos metsäketoon haluat mennä nyt

Sä takuulla yllätyt

Jos metsäketoon haluat mennä nyt

Näät lakanat myllätyt"

Vierailija
130/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yeah right.

Satojen naisten joukossa saattaa olla muutama valehtelija, mutta suurin osa heistä ei valehtele. Tomi on jo myöntänyt käyttäytyneensä sikamaisesti, joten turhaan puolustat häntä.

Iskenyt naisia baarissa ja tinderissä ja ollut mulkku.

Mikä oli rikosnimike?

Samaa tekee jännämiehet ympäri Suomea joka ikinen päivä ja viikonloppu.

Ja naiset lankeaa.

Vierailija
131/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse aio mennä katsomaan Mamma Mia musikaalia jos tämä törkimys on siinä mukana! Narstinen ja ylimielinen tyyppi,yök!

Ihan kuin olisit muutenkaan ollut menossa sitä katsomaan. Öyhöyhmiesvihakiimaöyhöyh.

Jokos turussa se imetyskohu-bistro on konkurssissa palstamammojen boikotin takia?

Vierailija
132/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo nykypäivänä on sitä, että mies joutuu sanomisistaan ristille ja nainen saa sanoa mitä haluaa. Naiset eivät osaa puolustaa itseään muuta kuin lehtien palstoilla.

Vierailija
133/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yeah right.

Mikä oli rikosnimike?

Ja naiset lankeaa.

Sulle on kerrottu asia täällä monta kertaa ja voit ne lukea myös eri lehdistä; Tomi on kourinut naisia, syyllistynyt pahoinpitelyn (juttu on jo sovittu) sekä todennäköisesti sekaantunut myös alaikäisiin. On kyse vakavammasta asiasta kuin jostakin ilkeilystä tinderissä. Mutta senhän sinä jo tiedät itsekin.

Vierailija
134/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yeah right.

Mikä oli rikosnimike?

Ja naiset lankeaa.

Tomi ei ole jännämies vaan lassukka.

Vierailija
135/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena mua alkaa tämä naisten sairaanmoinen lynkkaus ja tuomitseminen sekä tää koko ajojahti jo etomaan.

Av.lla ei näköjään päde oikeuslaitoksen laki, syytön kunnes toisin todistetaan.

Vierailija
136/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi mautonta lähteä hekumoimaan jollain tälläisillä törkyjutuilla, sääliksi käy kyllä sitä kuka tälläisen myllytyksen kohteeksi joutuu.

En kyllä itse antaisi painoarvoa jonkun räkälän tarjoilijapimujen jutuille että lähtisin niistä artikkelia pykäämään. Nolo toimittaja!

Tomi Metsäketo yöpyi siis kirkkokonsertin jälkeen jossain räkälässä. Kertoo paljon sinusta nimitys "tarjoilijapimu".

Tomi halveksui tarjoilijoita koska nämä ovat "vain" tarjoilijoita eivätkä siksi kuulemma muille kelpaa. Miten Tomin sisaren koulutuksen laita on, sisartaan Tomi tuntuu arvostavan. Mikä on Annika Metsäkedon koulutus? Missikilpailuissa oli nuorena, teki mallinhommia joista siirtyi radiotoimittajaksi ja jäi sitten työttömäksi. Suorittaa työkkärin järjestämää 5 kk mittaista kaupallisen tuottajan koulutusta. Onko Annikalla joku tutkinto taustalla?

Vierailija
137/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, Tomi sanoi Tinderissä pahasti. Yhyy, Tomi sanoi baarissa pahasti.

Nyt jotain rajaa siihen typeryyteennekin. Mutta naisiahan te toisaalta olettekin.

Heh, kirjoittamasi kertookin sopivasti asenteesi. Sinusta on ihan oikein ahdistella naisia, koska vihaat heitä ja pidät heitä miehiä alempiarvoisina. Taitaa harmittaa kun kaltaistesi asenne lynkataan mediassa.

Minä olen nainen ja komppaan tuota miestä. Että naiset ovat typeriä. Ihan niinkuin naiset eivät koskaan olisi ahdistelleet ja juosseet miesten perässä. Mun äiti oli kakskyt vuotta tarjoilijana yökerhoissa ja veli on baarimikkona nykyään ja ahhahhaa ne jutut mitä kertovat nimenomaan naisista miesten perseissä kiinni ja syliin tunkeutumisista:) Mun veli sattuu olemaan erityisen hyvän näköinen ja olen minäkin päässyt todistamaan sivusta katsovana naisten alennustilaa siinä kohtaa kun ollaan pippelin kipeitä:))))

Niin missä sitten on puolusteltu naisten tekemää ahdistelua? Yhtä paskaahan sekin on.

Itse en ole ahdistellut yhtäkään ihmistä, mutta minua on ahdisteltu. Minunko pitäisi potea jotain syyllisyyttä kaksinaismoralismista, kun en sitä harjoita? Tarkoitus olisi, ettei mitään ahdistelua hyväksyttäisi.

Kyse on nyt siitä että tietyt asiat miehen tekeminä ovat ahdistelua mutta naisen tekeminä ei. Jos naisena menet roikkumaan jonkun miehen kaulaan "tervehtimään" niin se on okei mutta miehen tekemänä Baad. Näin niinkuin pienenä esimerkkinä. Ja miehet ovat nyt olleet toistaiseksi hiljaa. Mitäpä sitten kun Nipa Neumannit ja Ressu Redfordit alkavat avautumaan tai Jari Sillanpää, Pete Parkkonen yms. kokemastaan ahdistelusta naisten puolelta...) Ja voipa tosiaan olla että Tomi Metsäketokin on omalla kohdallaan joutunut ahdistelluksi sellaisten naisten puolelta joihin itse ei ole tuntenut vetoa. 

No sen kun alkavat? Kuka kieltää? Oikeasti. Ois kai se hyväkin, jos miehetkin puhuis näistä. Myös naiset ahdistelee ja se joka väittää muuta elää pää erittäin syvällä perseessään.

Vierailija
138/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas tietää näistä syyttelevistä naisista? Mikäs heidän historiansa on?

Niinpä. kuinka moni heistä on syyllistynyt samankaltaiseen ahdisteluun itse. Tulisivatko omalla naamallaan ja nimellään esiin?

Se uhri jonka minä tiedän oli istunut ravintolassa iltaa omien tuttujensa kanssa. Tomi purjehtinit kännissä sisään, tullut pöytään ja alkanut puristella rintoja, nuolla ja ähkinyt uu mama.

Tuttavani ei tuntenut häntä kuin ulkonäöltä eikä ehtinyt sanoa mitään.

Täh? Ei yhtikäs mitään ehtiny sanoa tai tehdä tämä uhri kun Metsäketo ähkii ja puristelee yhtäkkiä? Oikeesti?! Kuinka avuton voi ihminen olla jos ei osaa yhtään mitään tehdä kun Metsäketo nuolee ja ähkii uu mama korvaan, yhtäkkiä tutun porukan edessä julkisesti?  Olitko itse kyseisessä tutturingissä tuona iltana vai ootko nyt kuullu tutuntutuntutulta, että joskus on näin käyny ehkä ja näytti läheisesti Metsäkeolta? 

Kuka ihmeen ääliö laittaa tän tasoisille kommenteille yhtään mitään painoarvoa.

Jotenki ei nyt vaan ihan oikeesti suju nämä argumentit meillä arvon naisilla. Mitä jos teidän perhe seuraavaks lynkataan julkisesti?...

Vierailija
139/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Kertokaapa pohjoiskorealaisiksi tahtovat, että miksi taiteilijan tai muun virtuoosin pitäisi käyttäytyä samoin kuin kaikki muutkin mökin Maijaa myöden? Jätättekö esim. Segerstamin konsertin väliin sillä perusteella, jos hän on toiminut epätavallisesti?

Ei voi muuta kuin ihmetellä moista asennoitumista.

No minä saan ihan itse päättää mihin kannan rahani. Tuenko produktiota joka palkkaa naisten ahdistelijan vai tuenko jotain muuta. Yksinkertaista.

En kanna rahojani myöskään Venäjälle tai Turkkiin.

Tekopyhää jaskanjauhantaa.

Vierailija
140/270 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena mua alkaa tämä naisten sairaanmoinen lynkkaus ja tuomitseminen sekä tää koko ajojahti jo etomaan.

Av.lla ei näköjään päde oikeuslaitoksen laki, syytön kunnes toisin todistetaan.

Tämä ei olekaan oikeusistuin vaan täysin laista riippumaton mielipiteenvaihtopalsta-jota sanomakonserni tosin ylläpitää,valvoo ja sensuroi. Tomi ohjelmistotoimistoineen ja mainosvaikuttajineen on nyt paniikissa mahdollisten boikottien ja muiden kanssa. Kiitos Heidi Linden ja Metoo-kampanja, asiattomat öykkärit ja pervot kuriin,jos ei muuten niin osto- ja kulutusboikotin kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi