Tomi Metsäketo -kohu laajenee
Tomi vaikuttaa av-mammalta; nimittelee nuorena lapsia tehnyttä ja sittemmin eronnutta naista tyhmäksi ja lapsiansa vahingonlaukauksiksi ja nyrpistelee nenäänsä tarjoilijoille näiden ammatin vuoksi:
Erään pohjoispohjanmaalaisen hotellin tarjoilija muistaa kohtaamisensa Tomin kanssa joulun 2012 kynnyksellä.
– Tomi oli paikkakunnalla pitämässä kirkkokonserttia ja yöpyi hotellissamme. Hotellin ravintolassa hän oli vauhdikkaalla päällä ja yritti kovasti pokata naisia siinä onnistumatta. Me tarjoilijatkin jouduimme moneen kertaan huomauttamaan, että kun tarjoilemme, hänen on pidettävä kätensä kurissa, eikä meihin työntekijöihin kosketa edes vahingossa.
Valomerkin jälkeen Tomi alkoi kinuta tarjoilijoita mukaan hotellihuoneeseensa.
– Emme suostuneet lähtemään hänen mukaansa, jolloin hän hermostui ja saimme kuulla luennon siitä, kuinka olemme vain tarjoilijoita, eikä meitä kukaan muu edes huolisi. Käskimme häntä poistumaan, mutta hän jäi inttämään, kuinka meidän pitäisi palvella häntä loppuun asti.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Jarisyttava-kourintakohu-syvenee-Tomi-Met…
Kommentit (270)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ihmiset nauravat näille "ahdistelujutuille". Hyvin harva on joutunut kohtaamaan oikein vakavaa ja todellista seksuaalista ahdistelua jonka etenemiselle ei ole itse voinut tehdä mitään. Ne ovat rikoksia ja niiden tekijät pitäisi saattaa vastuuseen teoistaan. Niille ei kukaan naura eivätkä miehet sen enempää kuin naiset hyväksy. Puheet jostain Tomi Metsäkedon vonkaamisista ovat suoranainen loukkaus näitä oikeita ahdistelusyytöksiä kohtaan.
Olet samaan aikaan oikeassa ja väärässä. Minä olen joutunut jo joskus lapsena (10 v) kokemaan seksuaalista ahdistelua, jolle en olisi voinut itse mitään. Paitsi jos olisin ollut selvännäkijä ja ymmärtänyt paeta paikalta heti. Kun sitten myöhemmin (22 v) jouduin samankaltaiseen tilanteeseen ilman omaa syytäni, ja josta en olisi päässyt pois ilman sivullisten väliintuloa kaikki ne asiat mistä luulin päässeeni jo yli, palasivat samantien mieleeni. Sittemmin olen ollut yliherkkä: jos koiralenkillä sama mieshenkilö tulee pari kertaa vastaan, voitte olla varmoja että lenkitysaika ja -paikka muuttuu. Jos minuun kosketaan yllättäen yhtään mihinkään kohtaan (oli se sitten hartia tai mikä vain) se on minulle välitön vaaran merkki jne.
Jos lukee vain tuon lopun, minä ylireagoin. Käytöstäni kuitenkin muovaavat ne asiat, mitä olen jo joskus aikaisemmin kokenut. Joidenkin mielestä siis lääppimisestä ja kourimisesta valittaminen voi olla tyhjänpäiväistä, mutta yhtälailla ne voivat olla sille kohteelle todella traumatisoivia juttuja. Et voi tietää, kun et tiedä mitä hän on jo valmiiksi kokenut.
Jotkut tinderissä tyhmäksi haukkumiset ovat asia erikseen. Se nyt onkin naurettavaa käytöstä ja tuollaisen uhriksi joutuessani luultavasti vain v*ttuilisin takaisin.
Minä puolestani olen kokenut henkistä väkivaltaa 20 vuotta. Tinderissä vittuilu ei olisi minulle ihan sama. Puolestaan olkapäähän kosketaminen on täysin merkityksetöntä minulle.
Sorruit itse samaan, mistä muita syytit.
Vierailija kirjoitti:
Niitä todisteita ei ole vieläkään missään, eikä yhtäkään oikeusjuttua Tomia vastaan nostettu.
Palataan sitten asiaan, jos näin käy. Ja tuskin tulee käymään.
Palstamammojen somekohut eivät ole vielä koskaan pitäneet paikkaansa, toki voitte nimetä yhdenkin joka olisi ollut totta?
No kuinka nopeasti luulet että ne oikeusjutut nostetaan? Ja luuletko että todisteita jaetaan julkisuuteen jos oikeusjutut ovat käynnissä? Haloo. Tällaisten juttujen tutkiminen voi viedä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä, että täällä porukka lukee seiskaa kuin raamattua😂
Mies menetti paikkansa tähdet tähdet ohjelmassa ja kenties Mamma Mia musikaalissa. Onko hänellä enää edes uraa? Tuskin.
En puolusta, väärinhän hän on tehnyt mutta liekkö jo saanut rangaistuksensa ja voitais rauhottua seuraamaan mihin kaikki johtaa.
Jos hänellä ei ole enää uraa, syyttäköön itseään.
Rangaistuksen hän saa sitten, kun jutut käsitellään oikeudessa ja niistä määrätään asianmukainen rangaistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä todisteita ei ole vieläkään missään, eikä yhtäkään oikeusjuttua Tomia vastaan nostettu.
Palstamammojen somekohut eivät ole vielä koskaan pitäneet paikkaansa, toki voitte nimetä yhdenkin joka olisi ollut totta?
No kuinka nopeasti luulet että ne oikeusjutut nostetaan? Ja luuletko että todisteita jaetaan julkisuuteen jos oikeusjutut ovat käynnissä? Haloo. Tällaisten juttujen tutkiminen voi viedä vuosia.
Sä oikeasti kuvittelet, että poliisi edes ottaa vastaan ilmoitusta siitä, että joku sanoi ilkeästi baarissa tai Tinderissä. Tai koitti iskeä sua baarissa?
Yeah right.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oikeasti kuvittelet, että poliisi edes ottaa vastaan ilmoitusta siitä, että joku sanoi ilkeästi baarissa tai Tinderissä. Tai koitti iskeä sua baarissa?
Yeah right.
Näinpä! Faktaa ne tarvii. Vaikea ottaa edes vastaan sana sanaa vastaan ilmoitusta, varsinkin jos se on viellä tapahtunut tyyliin ysärin alkupuolella.
Taitaa joutua ulos mamma miastakin. Mikäli esiintyy niin en mene katsomaan. Toki oon nähnyt ruotsinkielisen version joten ehkä en lähde muutenkaan katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Taisit sanoa noin Axl Smithistäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvät ihmiset. Miten kävikään risumiehelle taannoin? Eiköhän Tomia ole jo tarpeeksi riepoteltu.
Risumies kuoli ihan vanhuuttaan. Sekä risumiehet että metsäpedot ovat ihan itse vastuussa sanomisistaan ja tekemisistään. Julkkis on todella tyhmä, jos käyttäytyy noin, ei nuo jutut pitkään pysy salassa. Yllättävää että kulissit eivät ole kaatuneet aikaisemmin, jos käytös on tuollaista.
Vai kuolee 72 vuotiaat vanhuuteen. Eihän sitten Niinistöäkään kannata enää uudelle kaudelle valita, kun hänellä on enää rapiat pari vuotta elinaikaa jäljellä.
Risumiehen kohtalo oli traaginen ja sitä on turha tähän Metsäkedon törttöilyyn sotkea. Risumies ei ollut millään tavalla julkkis, mutta eräs lenkkeilijä päätti hänestä tehdä sellaisen vastoin miehen omaa tahtoa ja seuraukset siitä olivat karmeat. Kyllä kuvaajalla pitäisi olla sen verran harkintakykyä, että tajuaa, milloin ihmisen mieli on järkkynyt, eikä ala vanhan tasapainottoman ihmisen sanomisia maailmalle levitellä. Varsinkin kun se teko, josta hän risumiestä moitti, oli todella mitätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Kertokaapa pohjoiskorealaisiksi tahtovat, että miksi taiteilijan tai muun virtuoosin pitäisi käyttäytyä samoin kuin kaikki muutkin mökin Maijaa myöden? Jätättekö esim. Segerstamin konsertin väliin sillä perusteella, jos hän on toiminut epätavallisesti?
Ei voi muuta kuin ihmetellä moista asennoitumista.
Leif Segerstam on herrasmies ja ei todellakaan ahdistele naisia tai ketään muutakaan. Taiteilijuus ei ole synonyymi ahdistelulle ja sopimattomalle käytökselle.
Tätä ikuinen ihmelapsi-metsänpeto mökinmaijoineen ja pohjois-Koreoineen ei saata ymmärtää. Näyttää pitkätukka muuten hesarin raiskaajatoimittaja Lah@enpäältÄ.
Sitä mä vain mietin, että miten kukaan julkkisasemassa oleva ihminen edes uskaltaa tehdä mitään laittomuuden rajamailla olevia asioita, koska kiinnin jäämisen riski on niin suuri. Kuinka omassa hybriksessään pitää lillua, että kuvittelee voivansa tehdä ihan mitä vaan jäämättä koskaan kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Kohu-Tomppa pyytänä mediakonsulttinsa palstakäräjöimään Vauva-palstalla mammain kanssa? Voi tätä hassutusta:)
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä vain mietin, että miten kukaan julkkisasemassa oleva ihminen edes uskaltaa tehdä mitään laittomuuden rajamailla olevia asioita, koska kiinnin jäämisen riski on niin suuri. Kuinka omassa hybriksessään pitää lillua, että kuvittelee voivansa tehdä ihan mitä vaan jäämättä koskaan kiinni?
Harhaisilla tyypeillä menee lujaa omassa ylivoimantunnossaan siihen asti kun tosielämä ja luonnonlait palauttavat maanpinnalle omanelämänsä sankarikontratenorin.
Tomi Metsäketo on joutunut nyt " naisten hampaisiin", kenties pakkien saaneiden, sanon minä. Hän on joutunut ihan vainon kohteeksi. Lopettakaa, liika on aina liikaa.
Näin sanoo mummo maalta, joka seuraa aikaansa. Olen menossa pyhäinpäivänä hänen konserttiinsa ja taputan kauan...
Vierailija kirjoitti:
Tomi Metsäketo on joutunut nyt " naisten hampaisiin", kenties pakkien saaneiden, sanon minä. Hän on joutunut ihan vainon kohteeksi. Lopettakaa, liika on aina liikaa.
Näin sanoo mummo maalta, joka seuraa aikaansa. Olen menossa pyhäinpäivänä hänen konserttiinsa ja taputan kauan...
Parahin rouva Metsäketo, liika voi joskus olla todellakin liikaa, mutta poikanne tapauksessa ei kuitenkaan tarpeeksi.
Mukavaa konsettia perheenne kanssa ja hauskoja, pitkäkestoisia taputuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tomi olisi voinut miettiä käytöstään jo paljon aiemmin, niin tältä kohulta olisi vältytty.
Vierailija kirjoitti:
"Laittomuuden rajamailla".
Äitiäiti, mulle sanottiin pahasti baarissa!!!!!!!!! Poliisisetä, poliisisetä, tuu pidättää toi mies, se yritti iskeä mua!
Kyllä on metsänpeikko ollut vauhdissa tässä ketjussa! Ja muutama hänen kumppaninsa, joilla yhtä vähän aktiviteettia aivoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yeah right.
Ainoa asia mistä poliisi saattaa kiinnostua on Tomin mahdolliset alaikäiset uhrit. Ei silti kannata vähätellä Tomin tekosia, hän on tuon kaiken mainitsemasi lisäksi mm. kourinut naisia. Kaikilla ihmisillä on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja Tomi on tätä rikkonut.
Sellaiset mustamaalaukset sieltä.
Oliko sulla myös kiistatonta näyttöä kourimisista, tai siitä että kourinnan uhreiksi väitetyt eivät ole koskaan itse kourineet ketään?
Miesvihakiima on sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yeah right.
Ainoa asia mistä poliisi saattaa kiinnostua on Tomin mahdolliset alaikäiset uhrit. Ei silti kannata vähätellä Tomin tekosia, hän on tuon kaiken mainitsemasi lisäksi mm. kourinut naisia. Kaikilla ihmisillä on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja Tomi on tätä rikkonut.
Sellaiset mustamaalaukset sieltä.
Oliko sulla myös kiistatonta näyttöä kourimisista, tai siitä että kourinnan uhreiksi väitetyt eivät ole koskaan itse kourineet ketään?
Miesvihakiima on sairaus.
Tonihan oli menossa oikeuteen koska kouri ja löi naista.
Sai jutun sovittua.
Seiska on raamattu.